elikkä oon uusimaasta päin yks tyttö oon 5a- luokalla :D
meiän luokalla on yks poika jonka kaa oon yhes se harrastaa iha sairaasti sulkapalloo... sil joka päivä treenit ja ei oo paljoo mun kaa paljoo... mun bff:n poikakamu sanoo aina :et vittu teijän suhde alko åaskasti ku se ei voi olla koskaan :(
kertokaa mulle oonko sen kaa tarpeeks ?
oon siis viimeviikollakin ollu sen kaa maanantain 1,5 tuntii, ti. 2 tuntii, torstain oltii uimas ja niin edelleen :)
ollaa pussattu varmaa 1 000000000 kertaa ja se haluu aina ku nähää se pussaa mua . :) kertokaa nyt oonko sen kaa liian vähän ?!
poikaystävä ongelma vastailkaa pliis
2
88
Vastaukset
- repesin:)
hahahha pussattu 1 0000000000 kertaa eli kerran x)
Moi!
Ei yhdessä olemisen laatua varmaankaan voi tunneissa mitata. Olennaisempaa on se, millaista teillä on silloin kun näette. Jos yhdessäolo tuntuu hauskalta ja ihanalta, niin sehän riittää. Toki olisi varmasti mukavaa olla yhdessä enemmänkin, mutta tärkeillä harrastuksilla on myös oltava oma aikansa. Silloin kun hän on pelaamassa sulkapalloa, on sinulla myös aikaa olla omien kavereidesi kanssa ja tehdä omia juttujasi. Kannattaa siis vaan olla murehtimatta tuntimääriä ja nauttia siitä ajasta mikä on. Olette niin nuoria, että aikaa on vielä maailmassa paljon :)
Sanna
NettiSaapas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498