Paras hintalaatu suhde? Pitäisi isompi remontti tehdä enkä halua kunnan puolelle kynittäväksi.
Turun paras yksityinen hammaslääkäri?
8
7070
Vastaukset
- P Otilas
Pauli Kossila Aboadentissa on hyvä vaihtoehto.
- Raha ratkaisee
Paras on:
Vladimir Onischenko
Eerikin Hammas
Eerikinkatu 7 a B
20100 Turku
Sain hänen potilaanaan olla ostopalvelun ajan julkisella puolella. Purenta- ja muut ongemat tuli kiitettävästi hoidetuksi. Nyt siihen ei enää ole mahdollisuutta - valitettavasti. Nyt olen Turun kaupungin julkisten armoilla, koville ottaa. - juupilas
Raha ratkaisee kirjoitti:
Paras on:
Vladimir Onischenko
Eerikin Hammas
Eerikinkatu 7 a B
20100 Turku
Sain hänen potilaanaan olla ostopalvelun ajan julkisella puolella. Purenta- ja muut ongemat tuli kiitettävästi hoidetuksi. Nyt siihen ei enää ole mahdollisuutta - valitettavasti. Nyt olen Turun kaupungin julkisten armoilla, koville ottaa.Tuli eilen käytyä Onischenkon luona Ilmarisissa. Laadukas ja asiantunteva lääkäri, tarkka. Kertoi asioita joita kukaan muu hammaslääkäri ei ole maininnut aikaisemmin. Paikkautin yhden reijän mutta hän katsoi asiaa myös siltä kantilta miksi reikä on juuri tässä hampaassa nro. se ja se yms. siihen liittyen. Voin siis suositella.
Hammaskulma. Kirsi Selovuo. Itse olin tod. tyytyväinen remppaani.
- Larinen
Aboadent on hyvä ja edullinen! Ja Pauli on kyllä huipputyyppi ja hammaslääkäri!
http://www.aboadent.fi - Kylläjämptionnäin
Mene mihin menet,mutta kokemuksesta EN SUOSITTELE Tuija Palke´nia!!!!
- suosittelenOnpätevä
Hammaskulma Petri Venhomaa.
- Anonyymi
Tää kaveri on ihan puolivalmis stand-up koomikko. Muistaakseni vielä veloittikin säälittävästä show'sta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516483Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?384417HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972587- 1351888
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311533Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3891486- 141309
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101263Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115955