Hei!
Olen lähdössä 2013 alkuvuonna Australiaan work&travel viisumilla reissailemaan/lomailemaan sekä töitä tekemään.
Olen lähdössä yksin, joten olisi huippu saada joku kaveri matkaan mukaan!
Ehdokkaita?
Olen 21vuotias nainen Tampereen suunnalta.
Ottakaahan reippaasti yhteyttä :))
2013alkuvuonna alkavaan Austaralin retkelle matkaseuraa!
14
408
Vastaukset
- valiso
Tietenkin tarkoitin Working Holiday viisumia ;)
- C
-91 syntynyt, vaiko -90? Itse oon -93 nainen ja mullakin suunnitemissa Aussit ja alkuvuosi 2013.. PK-seudulta olen:)
- valiso
Oletko vielä päättänyt milloin alkuvuonna lähdet?
- shkdhue
ootko jo miettinyt minne lennät ekana? oon länsirannikolla tällähetkellä ja mulla on suunnitelmissa muuttoitärannikolle joulukuussa mutta jos se ei onnistu niin olisin kiinnostunut reissaamaan tammikuun itärannikolla:)
- valiso
-91 syntynyt.
Sydneytä olen ajatellut ensimmäiseksi kohteeksi, mutta en ole vielä lyönyt lukkoon ajatusta. Tässä kuitenkin vielä hetki aikaa miettiä:)
- brisss
minne päin itärannikkoa oot shkdhue muuttamassa? itse just muutan brisbanen alueelle noin kuukauden päästä.
- shkdhue
muutan sydneyyn ja joulun jälkeen brisbaneen:)
- brisss
jes hei laitatko mulle vaikka mailia kun oot brisbanen alueelle suuntaamassa, olis ihana nähdä suomalaisia ja mustakin vois olla jotain hyötyä kun oon siihen mennessä jo sen parikuukautta kerenny sielä pyöriä! [email protected]
- hdi24
Hei!
Olen lähdössä Ausseihin marraskuun lopussa. Menen kuukaudeksi ystäväni luokse Brisbaneen, minkä jälkeen suunnitelmani ovat täysin auki koska ystäväni lähtee jouluksi takaisin Suomeen. Olisi tosi mukava tavata suomalaisia. - Nipap
Moikka! Minäkin lähdössä ausseihin vuoden vaihteessa, 19 v. tyttö Pk-seudulta ja ois kivaa saada matkaseuraa :)
- nss1
hei! oon tällä hetkellä sydneyssä ja olisi tarkoitus lähteä reissaamaan ehkä tammikuun jälkeen. :)
- Li93
Moikka!
Mäkin oon lähössä ausseihin alkuvuodesta, siis helmikuun alussa..
Ensin Sydneyyn ja sieltä au pairiksi Surfersiin itä-rannikolle.. :) - Tii___
Moikka!
Ausseihin lähdössä myös, näillä näkymin 29.1
ja Perthin suunnille reissaan aluksi au pairiksi n. 3kuukaudeksi.
Sen jälkeen olis varmaan tarkoitus vielä vähän kävästä
itärannikolla. Olis huippua nähdä myös muita suomalaisia/reissailla yhdessä tms! :) - kkdkdkkasd
Melbourne CBD:ssä 27v mukava kundi reissailee kanssa parhaillaan. Aussinumerosta 040 173 9417 tavoittaa : )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812