Hei!
Olen lähdössä 2013 alkuvuonna Australiaan work&travel viisumilla reissailemaan/lomailemaan sekä töitä tekemään.
Olen lähdössä yksin, joten olisi huippu saada joku kaveri matkaan mukaan!
Ehdokkaita?
Olen 21vuotias nainen Tampereen suunnalta.
Ottakaahan reippaasti yhteyttä :))
2013alkuvuonna alkavaan Austaralin retkelle matkaseuraa!
14
429
Vastaukset
- valiso
Tietenkin tarkoitin Working Holiday viisumia ;)
- C
-91 syntynyt, vaiko -90? Itse oon -93 nainen ja mullakin suunnitemissa Aussit ja alkuvuosi 2013.. PK-seudulta olen:)
- valiso
Oletko vielä päättänyt milloin alkuvuonna lähdet?
- shkdhue
ootko jo miettinyt minne lennät ekana? oon länsirannikolla tällähetkellä ja mulla on suunnitelmissa muuttoitärannikolle joulukuussa mutta jos se ei onnistu niin olisin kiinnostunut reissaamaan tammikuun itärannikolla:)
- valiso
-91 syntynyt.
Sydneytä olen ajatellut ensimmäiseksi kohteeksi, mutta en ole vielä lyönyt lukkoon ajatusta. Tässä kuitenkin vielä hetki aikaa miettiä:)
- brisss
minne päin itärannikkoa oot shkdhue muuttamassa? itse just muutan brisbanen alueelle noin kuukauden päästä.
- shkdhue
muutan sydneyyn ja joulun jälkeen brisbaneen:)
- brisss
jes hei laitatko mulle vaikka mailia kun oot brisbanen alueelle suuntaamassa, olis ihana nähdä suomalaisia ja mustakin vois olla jotain hyötyä kun oon siihen mennessä jo sen parikuukautta kerenny sielä pyöriä! [email protected]
- hdi24
Hei!
Olen lähdössä Ausseihin marraskuun lopussa. Menen kuukaudeksi ystäväni luokse Brisbaneen, minkä jälkeen suunnitelmani ovat täysin auki koska ystäväni lähtee jouluksi takaisin Suomeen. Olisi tosi mukava tavata suomalaisia. - Nipap
Moikka! Minäkin lähdössä ausseihin vuoden vaihteessa, 19 v. tyttö Pk-seudulta ja ois kivaa saada matkaseuraa :)
- nss1
hei! oon tällä hetkellä sydneyssä ja olisi tarkoitus lähteä reissaamaan ehkä tammikuun jälkeen. :)
- Li93
Moikka!
Mäkin oon lähössä ausseihin alkuvuodesta, siis helmikuun alussa..
Ensin Sydneyyn ja sieltä au pairiksi Surfersiin itä-rannikolle.. :) - Tii___
Moikka!
Ausseihin lähdössä myös, näillä näkymin 29.1
ja Perthin suunnille reissaan aluksi au pairiksi n. 3kuukaudeksi.
Sen jälkeen olis varmaan tarkoitus vielä vähän kävästä
itärannikolla. Olis huippua nähdä myös muita suomalaisia/reissailla yhdessä tms! :) - kkdkdkkasd
Melbourne CBD:ssä 27v mukava kundi reissailee kanssa parhaillaan. Aussinumerosta 040 173 9417 tavoittaa : )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996