Hei!
Olen lähdössä 2013 alkuvuonna Australiaan work&travel viisumilla reissailemaan/lomailemaan sekä töitä tekemään.
Olen lähdössä yksin, joten olisi huippu saada joku kaveri matkaan mukaan!
Ehdokkaita?
Olen 21vuotias nainen Tampereen suunnalta.
Ottakaahan reippaasti yhteyttä :))
2013alkuvuonna alkavaan Austaralin retkelle matkaseuraa!
14
425
Vastaukset
- valiso
Tietenkin tarkoitin Working Holiday viisumia ;)
- C
-91 syntynyt, vaiko -90? Itse oon -93 nainen ja mullakin suunnitemissa Aussit ja alkuvuosi 2013.. PK-seudulta olen:)
- valiso
Oletko vielä päättänyt milloin alkuvuonna lähdet?
- shkdhue
ootko jo miettinyt minne lennät ekana? oon länsirannikolla tällähetkellä ja mulla on suunnitelmissa muuttoitärannikolle joulukuussa mutta jos se ei onnistu niin olisin kiinnostunut reissaamaan tammikuun itärannikolla:)
- valiso
-91 syntynyt.
Sydneytä olen ajatellut ensimmäiseksi kohteeksi, mutta en ole vielä lyönyt lukkoon ajatusta. Tässä kuitenkin vielä hetki aikaa miettiä:)
- brisss
minne päin itärannikkoa oot shkdhue muuttamassa? itse just muutan brisbanen alueelle noin kuukauden päästä.
- shkdhue
muutan sydneyyn ja joulun jälkeen brisbaneen:)
- brisss
jes hei laitatko mulle vaikka mailia kun oot brisbanen alueelle suuntaamassa, olis ihana nähdä suomalaisia ja mustakin vois olla jotain hyötyä kun oon siihen mennessä jo sen parikuukautta kerenny sielä pyöriä! [email protected]
- hdi24
Hei!
Olen lähdössä Ausseihin marraskuun lopussa. Menen kuukaudeksi ystäväni luokse Brisbaneen, minkä jälkeen suunnitelmani ovat täysin auki koska ystäväni lähtee jouluksi takaisin Suomeen. Olisi tosi mukava tavata suomalaisia. - Nipap
Moikka! Minäkin lähdössä ausseihin vuoden vaihteessa, 19 v. tyttö Pk-seudulta ja ois kivaa saada matkaseuraa :)
- nss1
hei! oon tällä hetkellä sydneyssä ja olisi tarkoitus lähteä reissaamaan ehkä tammikuun jälkeen. :)
- Li93
Moikka!
Mäkin oon lähössä ausseihin alkuvuodesta, siis helmikuun alussa..
Ensin Sydneyyn ja sieltä au pairiksi Surfersiin itä-rannikolle.. :) - Tii___
Moikka!
Ausseihin lähdössä myös, näillä näkymin 29.1
ja Perthin suunnille reissaan aluksi au pairiksi n. 3kuukaudeksi.
Sen jälkeen olis varmaan tarkoitus vielä vähän kävästä
itärannikolla. Olis huippua nähdä myös muita suomalaisia/reissailla yhdessä tms! :) - kkdkdkkasd
Melbourne CBD:ssä 27v mukava kundi reissailee kanssa parhaillaan. Aussinumerosta 040 173 9417 tavoittaa : )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662204Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921482Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701271- 1151149
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11862