Muilla samoja tuntemuksia?

Mies88

Itse olen tilanteessa, jossa olen ollut jo 15kk ilman minkäänlaista seksiä. Tätä ennen oli 6kk kuiva jakso. Itsetunto aivan maanraossa ja tästä johtuen mukaan ovat astuneet mielialalääkkeet, unilääkkeet ja xanor. Asiasta puhuminen aiheuttaa tolkuttomat riidat jossa oma osuuteni on vain kuunnella korvat punaisena kun saan kuulla kunniani kun otan asian edes esille. Joskus xanorin tai alkoholin alaisena olen meinannut kastroida itseni kotona, mutten onneksi sitä ole tehnyt. Tuntuu, että psyyke alkaa olemaan jo todella kovilla. Ikää vasta 23 ja suhde kestänyt reilu 4,5 vuotta. Ei lapsia.

4

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l-kj

Tuupaa se ämmä vittuun elämästäsi. Tyhmäkö sä oot!

• Mies88

Helpommin sanottu kuin tehty. Muuten kaikki sujuu hyvin ja mallikkaasti, eikä ongelmia ole. Ainoastaan tämä asia on sellainen josta "ei jumalauta puhuta" ja joka alkaa pikkusen jo nakertamaan pään sisältä jotain.

• mk

Miten suhteessa muut asiat voivat olla hyvin kun se kaikkein tarkein asia minkä takia parisuhteessa ollaan on se seksi. Itse jo yli 50v mies ja joskus nuoremapana yksi tyttöystävä rupesi pihtaamaan niin silloin rupeaa kaikki muukin tökkimään että silleen. Jos sekisä haluat niin joko hankit vakipanon toisesta naisesta tai sitten eroat nykyisestä ja voit sanoa naisellesi että tästä ei tule mitään jos tämä seksihomma ala pelittamaan ja et saa mitään suhteesta. Pitäisi jo kuukauden jälkeen ruveta puhumaan tuossa iässä että mikä mättää. Se mit äsinä parisuhteelta haet ei ole sitä että ollaan ilman sekisä ja älä nösöile vaan laitat muijasi puhumaan ja jos ei puhuminen auta niin hommaa sellianen nainen joka haluaa. ehdotappa muijallesi että kirjoitattte paperille mitä kumpikin haluaa parisuhteelta ja jos ei tuu mitään niin rupea sinäkin pihtaamaan vaikka raha-asioissa.

• I-kj

Elämä on yhtä ongelmaa jos ei seksi elämä toimi. Älä hei vittu petä itseäsi. Älä oo aisuri.Tee jotain, pane ämmä pihalle ja sillä siisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      50
      5207
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      75
      2990
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      290
      1504
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1163
    5. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      78
      1136
    6. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1114
    7. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1085
    8. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      129
      1072
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      171