Niinkin yleinen ja tärkeä väline kuin teline kahvikupille puuttu V50:tä. Biliassa taisin nähdä ylihinnoitellun virityksen. Olen tuloksetta kaivellut guukelia ja ravannut autotarvikeliikkeissä. Miten olette ratkaisseet aamukahvipulman?
Mihin laittaa kahvi, V50?
5
209
Vastaukset
- kahvet,,,,
ihan juomalla kahvin, aika yksinkertaista.
Tietysti kotona ennen töihin lähtöä, eikös se tunnu olevan nykyään nää lippalakki pojat jotka sen pahvimukin kanssa kävelee edes takaisin. - kohveiini
Taitaa olla lippa taaksepäin, yritä etsiä sitä telinettä samasta hyllystä mistä ostit ne karvanopat, toisaalta parempi kun juot maitoa tai teetä, kahvi voi olla liian vahvaa sinun vatsalle.
- juo kahvi ennen ajoa
Vanhemmissa malleissa(ei facelift) on hyvä paikka mukille/pullolle siinä kohtaa missä uudemmissa malleissa on liukuvalla kannella varustettu säilytyslokero.
- rahaa se vain on
Käy ostamassa merkkiliikkeestä kupinpidin. Alkuperäiset herkut tahtovat olla kalliita, mutta ne toimivat ja istuvat huomaamattomasti muuhun sisustukseen.
- liukukotelo
Itselläni ainakin on 2011 V50 classicissa käsijarrun vieressä liukuvan kannen alla kaksi mukitelinettä. Se on tosin irroitettava eli olisiko voinut hävitä jos on käytetty auto, vai onko ollut uudesta saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787