Mie, myö , Jokerit idea?

Ketterer Fan

Eilen metrossa kuulin muutaman meidän kannattajan harjottelevan uutta kannatuslaulua. Välillä joukkueen nimen kohalla oli BennaMuurin nimi. Tokkopa on ihan viisasta, hjalliskin tuomitsi ko.pellaajan.

Itte en kehannu liittyä laulantaan, mutta voisko joku tarkentaa mikä tän sloukanin tarkoitus on ? Ei oikein aukee

5

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anti-heron paluu

Nyt se Semin on taas joukkueessa, mutta kannattajat eivät enää laulaneet "sankarin" nimeä, ei ainakaan hallissa.
      Koska esitutkinnan tulos tulee ulos ? Saakohan Semin jatkaa joukkueessa jos saa tuomion ? Valmentajat tuskin voivat jatkaa jos tuomitaan käskyttämisestä.........mistä myö saadaan uusi valmentajakaksikko tässä tilanteessa ?

• Jouluksi toivoa?

Saas nähdä kehtaako Keklu vielä peluuttaa Seminä jos saa tuomion ?

Jotenkin tänä vuona joukkueemme arvotus on laskenut, fanit hakkaa naisia, osa valmennuksesta syyteharkinnassa ja melko varmasti 1 pelaaja saa tuomion.

Eikä meitä faneja vois houkutella joillakin aivan muilla tempauksilla otteluihin ? Tulen harkitsemaan mahdollisen tuomion jälkeen todella tarkasti loppuuko fanitus meidän perheen osalta tähän.

No Uusi Vuosi on aina toivoa täynnä

• uusivuosi,uudet...

Voi hyvä rouva, tarkasti olette seurannut uutisia :))

Valmennus ei ole syyteharkinnan alaisina, totesi syyttäjä.

Yksi pelaaja saa varmasti tuomion, muutaman päiväsakon.

Se on monessa perheessä naisen sana kun painaa, mutta jos perheen miespuoliset kuitenkin haluavat edelleen käydä hallissa, tehän voitte jäädä kotiin.

Siivoatte, valmistatte ruokaa, teettte sitä mitä parhaiten osaatte.

• uutta vuotta kohti

Onko tietoa, voiko syyteharkinnan toistaa myöhemmin vaikka nyt jätetään syyttämättä ?

yleensä pelaajat tekevät mitä valmentajat käskevät....ja ottavat syyt tarvittaessa niskoilleen jotta työpaikka säilyy. Toivottavasti Semin pääsee sakoilla, olisi väärin jos hän saa raskaamman tuomion toimiessaan niinkuin (jos) on käsketty.

Ihmetyttää vaan miten Semi sai hoidettua noi vaihdot niin että pääsi Villen kanssa samaan aikaan jäälle. Videolta näkyi ett' sinne oli menossa ihan muita pelaajia.........

Elämme jännittäviä aikoja

• martta mähönen

".. miten Semi sai hoidettua noi vaihdot niin että pääsi Villen kanssa samaan aikaan jäälle. Videolta näkyi ett' sinne oli menossa ihan muita pelaajia.."

Rouva hyvä, joskus tekin opitte ymmärtämään.

Tai sitten ette......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3413
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2644
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1973
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1248
    Aihe