Siis kyseessä on nastakengät joista saa nastat piiloon takana olevasta ruuvista ,tämä malli on ilman turvakärkeä ja naulaan astumis suojaa siis vapaa ajan kenkä ,onko kukaan hankkinut tällaisia ? kokemuksia ?hinta?
Sievi spike 70 xl
6
6583
Vastaukset
- Eläkeläinen
Olen hankkinut Sievin Spike70XL jalkineet 2 vuotta sitten. Ei tarvitse pelätä liukkailla ,vaan antaa mennä, ja turvallisuus säilyy. Näissä kengissä tuo nastojen ulos ja sisään laitto tapahtuu kanssa olevasta vivusta. Ei tartte kannella mitään lisä laitteita mukanaan, ja on helppo kääntää piikit vivusta sisälle kun on menossa kauppoihin tai muualle rakennukseen. Olen käyttänyt kyseisiä kenkiä myös lenkillä ja on mukava kun ei tarvii pelätä kaatumista. Hinta ei ole se ratkaiseva näin eläkeläiselle, vaan turvallisuus saatikka kaadut ja loukkaat ja siihen jää liikkumiset.
- jääkausi
kengät ovat normaalia vähän kovemmat pohjasta hivenen kopurat.mutta ei niillä kaadu kyllä.pitoa riittää.
- kudee
Jämäkät kanootit kyllä,liukkailla ei vielä ole päässyt testaamaan,mutta luulen että nämä nastat kyllä purevat...
hinta.varm.jotain 240e.mutta onneksi meni työpajan laskuun,itellä ei noihin olisi muuten ollut varaa.
- kfkfkfkfkfk
Mulla on ne sievin 300€ kengät ,joissa on naulaanastumisuoja ja piikit saa piiloon takana olevasta vivusta.Tarvitsen työni takia lehdenjakajana hyvät kengät,koska talvella tuo keli on yöllä liikkuessa hengenvaarallinen.Piirilleni kuuluu paljon rappuja ja kyllästyin liuesteiden pois ottamiseen ja takaisin laittamiseen,joten tästä syystä aikoinaan piti hommata hyvät kengät.
Nää kengät ovat mahtavat siitä syystä,että nastat saa piiloon vivusta ja pitävyys jäisellä tiellä on todella hyvä,MUTTA ne ovat jalassa todella raskaat.Yöllä kun nousee portaita niin koko talo kumisee.Hiljaisesti liikkuminen niillä ei oikein onnistu.Sitä tässä pohdin,että pitäisikö vielä hommata kitkakengät toisiksi varakengiksi?Olis sitten kahdet kopot.
Juu olihan tuo hinta erittäin suolainen yhdistä kengistä,mutta kumpi painaa vaakakupissa enemmän?Lompakko vai oma henki? - Anonyymi
Täältä niitä saa kätevästi www.sievinet.fi
https://www.sievinet.fi/fi/sievi-spike-casual-nastanilkkurit-koko-38-47/p/46-22414-143-33R/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664