Sievi spike 70 xl

ei nurin

Siis kyseessä on nastakengät joista saa nastat piiloon takana olevasta ruuvista ,tämä malli on ilman turvakärkeä ja naulaan astumis suojaa siis vapaa ajan kenkä ,onko kukaan hankkinut tällaisia ? kokemuksia ?hinta?

6

5651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläkeläinen

Olen hankkinut Sievin Spike70XL jalkineet 2 vuotta sitten. Ei tarvitse pelätä liukkailla ,vaan antaa mennä, ja turvallisuus säilyy. Näissä kengissä tuo nastojen ulos ja sisään laitto tapahtuu kanssa olevasta vivusta. Ei tartte kannella mitään lisä laitteita mukanaan, ja on helppo kääntää piikit vivusta sisälle kun on menossa kauppoihin tai muualle rakennukseen. Olen käyttänyt kyseisiä kenkiä myös lenkillä ja on mukava kun ei tarvii pelätä kaatumista. Hinta ei ole se ratkaiseva näin eläkeläiselle, vaan turvallisuus saatikka kaadut ja loukkaat ja siihen jää liikkumiset.

• jääkausi

kengät ovat normaalia vähän kovemmat pohjasta hivenen kopurat.mutta ei niillä kaadu kyllä.pitoa riittää.

• kudee

Jämäkät kanootit kyllä,liukkailla ei vielä ole päässyt testaamaan,mutta luulen että nämä nastat kyllä purevat...
        hinta.varm.jotain 240e.mutta onneksi meni työpajan laskuun,itellä ei noihin olisi muuten ollut varaa.

• kfkfkfkfkfk

Mulla on ne sievin 300€ kengät ,joissa on naulaanastumisuoja ja piikit saa piiloon takana olevasta vivusta.Tarvitsen työni takia lehdenjakajana hyvät kengät,koska talvella tuo keli on yöllä liikkuessa hengenvaarallinen.Piirilleni kuuluu paljon rappuja ja kyllästyin liuesteiden pois ottamiseen ja takaisin laittamiseen,joten tästä syystä aikoinaan piti hommata hyvät kengät.

Nää kengät ovat mahtavat siitä syystä,että nastat saa piiloon vivusta ja pitävyys jäisellä tiellä on todella hyvä,MUTTA ne ovat jalassa todella raskaat.Yöllä kun nousee portaita niin koko talo kumisee.Hiljaisesti liikkuminen niillä ei oikein onnistu.Sitä tässä pohdin,että pitäisikö vielä hommata kitkakengät toisiksi varakengiksi?Olis sitten kahdet kopot.
      Juu olihan tuo hinta erittäin suolainen yhdistä kengistä,mutta kumpi painaa vaakakupissa enemmän?Lompakko vai oma henki?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe