Käyn ratsastamassa viikoittain yhdellä tallilla. Ratsastan yleensä hevosella jolla on tapana pitää kieltä ulkona ratsastaessa. Mistä tämä johtuu??? Hevonen on todella kiltti käsitellä ja ratsastaa....
Kieli ulkona...
4
1168
Vastaukset
- Hevos tietäjä tyttö
no kaikilla hevosilla on se tapa!Ihan niinku koirat!Meidän tallilla on yks suomen hevonen ja sekin ravissa(huom*ravissa)On kieli ulkona!Ihan siis kuumuudesta.
- eltsu heppatietäjä
Minkä niminen hevonen ? Hevosella voi olla liian pitkä kieli ettei se mahdu suuhun .
- _katherine_
Jotkut hevoset pitävät kieltään ulkona yrittäessään välttää kuolaimen vaikutusta (leikkivät kielellä). Joillain hevosilla vain on paha tapa roikuttaa sitä ulkona ilman sen kummempaa syytä.
Hevos tietäjä tytö //
Koira hikoilee kielen kautta, mutta hevonen ei. Siksi hevosen ei millään tavoin tarvitse pitää kieltä ulkona. Koulukisoissa se onkin paha virhe.
Ja toiselle heppatietäjälle, että ei hevosella niin pitkä kieli voi olla etteikö se suuhun mahtuisi. - qqqqqqqqq
Ota kuolaimettomat suitset käyttöön, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle441721Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2831709- 231578
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71238Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101077Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii66986Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66935Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko13921