SSS: Salon Urheilupuistoon esitetään miljoonien remonttia

Sääliläinen

http://www.sss.fi/uutiset/urheilu/389796.html

Siis mitä hullua nämä päättäjät nyt oikein ovat tekemässä? Ihmisiä lomautellaan ja kakarat parkuu kouluruuasta.

Ensin se liikenneympyrä, jota kukaan tuskin oikeasti kaipaa ja nyt tämä. Olisi aivan varmasti nyt muutakin käyttöä joka eurolle kuin tällaiset hankkeet.

Ja nyt kun on kunnallisvaalit tulossa, niin muistakaa jokainen nimi, joka istuu nykyisessä valtuustossa. Kaikki tyypit vaihtoon ja heti!

127

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just Don't Do It

      Ruikutetaan oikein kunnolla.

      Sovitaan, että annettaan paikkojen hajota käyttökelvottomiksi. Ei salolaisten tarvitse urheilla. Se on niin rasittavaa ja väsyttävää. Annetaan lapsukaistemme ennemmin pulskistua niin niistä tulee leppoisia. Liika urheilullisuus tuottaa lapsissa vain turhaa toimeliaisuutta ja kustannuksia yhteiskunnalle.

      Ja mitä niitä liikenneympyröitä turhaan rakentamaan. On se huomattu, että niissä ajaminen on niin h-vetin vaikeata, kun auto meinaa väkisin mennä suoraan vaikka rattia pitäisi veivata sen minkä jaksaa ensin oikealle ja sitten vasemmalle ja vielä oikealle. Liikennevaloja enemmän. Niissä on mukavaa odotella ja mietiskellä tärkeitä asioita, kun muuten ei oikein ehdi. Tämäkään asia ei kaikille vaan mene perille.

      • epralane

        Meet epralaset ollan sitä mieltä etä maaha muutost o leikatava.


      • sääliläinen
        epralane kirjoitti:

        Meet epralaset ollan sitä mieltä etä maaha muutost o leikatava.

        Me sääliläiset olemme myös samaa mieltä.


    • Tupurilainen

      Oikein pelottaa että mikä porukka meidän asiosta on päättämässä. Tosin kun niitä tuolla kaupungilla näkee kyllä nyt jo ymmärtää . Itse on tullut olleeksi vähän hölmö olen itsekkin yhtä äänestänyt. Mietinnän paikka . Omaetu vai muiden.

      • kekonen, kekonen, ke

        Broilerit ovat 60 ja risat ja alkoivat harrastamaan moternia keskustan siltarumpupolitiikkaa äänestäjien nuoleskelu mielessä. Ihan jees toimintaa ... Kekkosen aikaan.


    • Sääliläinen

      Just Don't Do It: Se ympyrä on tulossa paikkaan, jossa ei edes ole risteystä tällä hetkellä. Itse ja varmaan moni muukin tietää muutaman muun paikan jossa ympyrä olisi enemmän paikallaan kuin ehdotelmassa. Ja niistä pakoista saisi manitsemasi valot pois, mikäli ympyrä tilalle tulisi.

      Ja mitä tulee liikumiseen, niin ei tuo remontti sitä tule lisäämään. Aivan turhaa keljuilla ja viisastella siitä.

      • Salo = keskusta?

        Ärm - rahat on korvamerkitty eli kai tämä tulee rahoista jotka on merkattu parannuksiin & kunnostuksiin. Irvokasta tässä on se, että arvon päättäjien mielestä Salo = keskusta vaikka vähän syrjempänä riittäisi korjattavaa tietä loputtomiin.


      • Amis-spedet ympyrään

        Eikös sitä Venemestarinkatua olla katkaisemassa amiksen kohdalta? Siksi kai sitä liikenneympyrää ollaan sinne vanhan Saloran viereen pistämässä. Hyvänä tarkoituksena on rauhoittaa Sepänkatua ja siirtää amis-ja muut spedet Mariankadulle...


      • veikaten voitat
        Amis-spedet ympyrään kirjoitti:

        Eikös sitä Venemestarinkatua olla katkaisemassa amiksen kohdalta? Siksi kai sitä liikenneympyrää ollaan sinne vanhan Saloran viereen pistämässä. Hyvänä tarkoituksena on rauhoittaa Sepänkatua ja siirtää amis-ja muut spedet Mariankadulle...

        Amislaiset ryypää kiljuu ja site ajaa Vennemestarrinkatulla autosa ojaa. Mut ku niilä olis Liikeneymbyrä niin sit ne ajais ymbyrää.


    • perkeleen lautakunna

      Täytyyhtän sinne rakentaa yliu 1000 eli tuhannen katsomo..lämmitetty nurtsi uusiksi..torkupeitot vielä puuttuu prkel!!
      Mistä nuo rahat on tempaistu, jos valtiolta pyydetään 1,8 miljoonaa..ja olen äimän käkenä, jos sellaisia varoja on jaettavana lama-aikana..
      Vaalien aikana muistetaan jäsenien nimet!! Miten kehtaaavat..olsi paikka lakon tai mielenosoituksen.

      • mieltä osotetan

        Tehkääme HETI lako ja mielenosotus! Ei muute tuu mistän mitän.


      • Osotetan kans
        mieltä osotetan kirjoitti:

        Tehkääme HETI lako ja mielenosotus! Ei muute tuu mistän mitän.

        Juri näit lako ja mileossotin muute huka perri ja juduma kodotiksee.


      • voitoa ja kunjaa
        Osotetan kans kirjoitti:

        Juri näit lako ja mileossotin muute huka perri ja juduma kodotiksee.

        Kaaiki menään mieellenositkseen ja kaaiki me tehtän lako. Muten eivä Herrat kuntelle meeitän. Eeikä narit.
        Muda meet taisstlemme ookeuksieme puolllesta ja meeet voitame.


      • lakosa olllan
        voitoa ja kunjaa kirjoitti:

        Kaaiki menään mieellenositkseen ja kaaiki me tehtän lako. Muten eivä Herrat kuntelle meeitän. Eeikä narit.
        Muda meet taisstlemme ookeuksieme puolllesta ja meeet voitame.

        lako lako, me tehtän lako. sit otetan mukan lakota intianeja ja ne heiluta tomahavkkei ja huuta sotahuuto.muute ne kyl poltais rauhan piipu mut kun tupakapolto o kielety.
        soon siis ninnku mieeleossotus. sit kaiki päätäjät päätää hyvjiä päätöksii.
        niinkun toi rantakoksi kun löytä hiksin hiukasen.


      • mielialakundi

        Olen siis tempasija. Muistakaame tehä lako. Oosotame milei eiku siis mieli.


    • pasmatiriis vietnami

      Kaikki kommentit on suljettuna..kolahtiko liikaa??

    • Hyvä kaupunki

      Kysymys on siitä peruskorjataanko urheilukenttä vai asetetaanko se käyttökieltoon vaarallisena kahden vuoden kuluttua. Täällä kirjoittaville on mennyt pahasti puurot ja vellit sekaisin. Investoinnit ja käyttömenot ovat kaksi aivan eri asiaa, jos esimerkiksi investointiin varattua rahaa jää joltain vuodelta, niitä ei tosiaankaan anneta käyttömenoihin. Sen minäkin tiedän, vaikken ole ikinä istunut missään luottamustoimessa kaupungin elimessä.
      Nyt vaan huudetaan suu vaahdossa ja vastustetaan kaikkea, vaikka tosiasiassa ollaan itse pihalla kuin lumiukko.
      Urheilua vihaavat kaikki ne jotka makaavat sohvaperunana kaiket päivät, se on niin nähty.

      • enätyksiä tehtän

        Meet syöme puurova ja meet syöme vellijä. Ei mee sekasin, ei mee. Meet kunnostame Urhheilukentä ja site meet teeme Mailmanenätyksen. Ja toisen ja kolmanenkin.


    • 111+1

      Mikä siitä kentästä tekee niin vaarallisen, että siellä ei voi harrastaa urheilua?
      Tuskin on suunnitteilla MM kisoja tai vastaava Saloon.

      • hyvä kaupunki

        Mene katsomaan missä kunnossa se on ja totea itse, niin ei tarvii täällä arvuutella.


      • nii onki
        hyvä kaupunki kirjoitti:

        Mene katsomaan missä kunnossa se on ja totea itse, niin ei tarvii täällä arvuutella.

        Mikä on vaarallisin kohta josta katselun aloitan?


      • tiirailkaame
        nii onki kirjoitti:

        Mikä on vaarallisin kohta josta katselun aloitan?

        Se on vähän niinku vaarallista jos tiirailet eukkojen perrseirä ja pillluja. Toiset ämmät tykkää siitä mut toiset voi vaikka suuttua. Ei sitä voi etukäteen arvata, pitää vaan koittaa että kuis käy.


      • kansan-välisytä

        Salosa järjestetän kuulema Olumppialaset vuona 2014 tai oliko se 2015. Silon pitä kentä ola kunnosa muuten ei Amerikalaset tuu täne.


    • nykki pennun äiti

      ÄÄÄÄ..pannukakkua ei saa enää jälkkäriksi ja urheilukentällä voi kaatua...

      • äitiläinen ää

        Me äitit vaatitaan, että lapsosemme (siis meitin tenavamme) saavat Jokka Päivä jälkkäriksi Pannukaakkua.


      • kahen pennun äite

        Ihmejutska, ettei meidän pennut saa enää pannukaakkua jälkkäriks ja jos vaikka kerran kahtessa kuusa saavat niin ei oo päällä mansikkahilloo. On vaan pelkkää taloussokruu pannukaakun päälä. Oppimistulokset kärsii emmosest.


      • äiteeee
        kahen pennun äite kirjoitti:

        Ihmejutska, ettei meidän pennut saa enää pannukaakkua jälkkäriks ja jos vaikka kerran kahtessa kuusa saavat niin ei oo päällä mansikkahilloo. On vaan pelkkää taloussokruu pannukaakun päälä. Oppimistulokset kärsii emmosest.

        Voisko äitee lähtee hoitoon.
        Anna ne pentus jollekin hoitoon. Kirjoitus taidoistasi päätellen vaikka talebaaneille. Oppimistulokset on suvussasi kärsineet melkoisesti ennen pentujesi oppimisia.


      • tarkkailija tarks
        äiteeee kirjoitti:

        Voisko äitee lähtee hoitoon.
        Anna ne pentus jollekin hoitoon. Kirjoitus taidoistasi päätellen vaikka talebaaneille. Oppimistulokset on suvussasi kärsineet melkoisesti ennen pentujesi oppimisia.

        Ihan noin vaan tiedoks, ettei se äitee ehdi lähteen mihkään hoitoon kun se itte antaa täällä Ollikkalassa hoitoa monelle jätkälle. Joskus jopa usealle samanaikaisesti. Kyllä sillöin möly raikuu, arvaattehan sen!


      • Maankorpelainen

        Olen Maankorpelainen ja minulla on 11 lasta, joista 10 vanhinta on koulussa. On järkyttävää, etteivät lapsosemme saa koulussa pannukaakkua syödäkseen. Olen päättänyt tehdä kirjallisen valituksen pääministeri Kattaiselle ja sille peruspalveluministerille jolla on vaikea nimi.
        He kyllä laittavat kaupunkimme päättäjät järjestykseen ja sitten lapsosemme saavat koulussa pannukaakkua syödäkseen.


      • hilloa kans.
        Maankorpelainen kirjoitti:

        Olen Maankorpelainen ja minulla on 11 lasta, joista 10 vanhinta on koulussa. On järkyttävää, etteivät lapsosemme saa koulussa pannukaakkua syödäkseen. Olen päättänyt tehdä kirjallisen valituksen pääministeri Kattaiselle ja sille peruspalveluministerille jolla on vaikea nimi.
        He kyllä laittavat kaupunkimme päättäjät järjestykseen ja sitten lapsosemme saavat koulussa pannukaakkua syödäkseen.

        Laita siihen kirjeeseen kans, et pelkkä pannukaakku ei riitä, pitää saada päälle kermavahtoo ja mansikkahilloo.
        Ei ne pennut muuten opi koulussa mitään jos eivät saa kunnon safkaa.


      • huolehtiva äiree
        kahen pennun äite kirjoitti:

        Ihmejutska, ettei meidän pennut saa enää pannukaakkua jälkkäriks ja jos vaikka kerran kahtessa kuusa saavat niin ei oo päällä mansikkahilloo. On vaan pelkkää taloussokruu pannukaakun päälä. Oppimistulokset kärsii emmosest.

        Meidän tenavat tarttee kouluruokaa ja meidän tenavat tarttee jouluruokaa.
        Kinkun päälle pitää saada paljon sinappia!
        Ja olis hyvä, jos lapsille opetetettais koulussa alkkohoolinkäyttöä, niin että kossupaukut olis hyvä ja päälle muutama pullo A-olutta.


    • Sääliläinen

      "Hyvä kaupungille": En tiennytkään, että nykykuntia johdetaan 70-lukulaisin tavoin. Vaikka se määräraha asia oliskin kuinka noin neuvostoaikainen niin silti järjen käyttökään ei ole kiellettyä. Jos eurojen akuutimpi tarve on nyt muualla kuin jalkapallostadionilla, niin silloin varat pitäisi käyttää sinne. Varsinkin jos perustoiminnot ovat jo uhattuina. Ja sellaiseen jamaan on nyt kaupunkimme menossa.

      Siitä kumpuaakin jo se seuraava kysymys tässä kaikessa: Missä ovat nyt ne varat jotka matkapuhelinjätti on tänne tuonut? Jos ne on aidosti menneet tämän kunnan ja kaupungin ylläpitoon, niin suuresti ihmettelen samaan aikaan kasvanutta velkasaldoa. Sehän on nyt jo yli 100 M€. Ja lisää on tulossa.

      • ystävyys voittaa

        Matkapuhelinjättiläiset syövät makarroonia ja silavaa ja juovat päällen pannukahvia.


      • HalooSalo
        ystävyys voittaa kirjoitti:

        Matkapuhelinjättiläiset syövät makarroonia ja silavaa ja juovat päällen pannukahvia.

        Kappas vaan kun tulee miinusta eteen heti kun aletaan epäillä kuntatalouden hoitoa neuvostotyyppiseksi. Mistäköhän se johtuu? Muuten haukutaan kaikki kommareiksi, mutta kun omat oikeistolaispäättäjät vedättää, niin se onkin ihan jees. Enemmän kuin outoa on joo. Johtuisko siitä ettei asoiden oikeaa laitaa tunnisteta kenties?


    • Sääliläinen

      Tarkemmin ajateltuna olen muuttanut mielipteeni. Äänestän kaikkia nykyisiä kapunginvaltuutettuja seuraavissa vaaleissa.

      • Sääliläinen

        Kannatan siis Urheilupuistokysymystä ja Liikenneympyröitä. Tehkää tekin samalla tavalla ja sitten meillä menee hyvin.


    • Sääliläinen

      Oho, katos vaan kun löytyy lähiympäristöstä puusta pudonneita paviaaneja kirjoitustaitoineen. Kirjota vttu omalla merkilläs jos on jotain kitisemistä. Tollasia pökojä tää seutu on kyllä pullollaan, ja vielä juhlistaa sitä täällä.

      Se alkuperäinen "Sääliläinen"

      • Sääliläinen

        Hmm, pyydän anteeksi tulistumistani. Olen melko tyhmä, mutta TÄNÄÄN aloitan itseni sivistämisen lukemalla kirjoja.

        Se alkuperäinen "Sääliläinen"


      • epäilyttävää
        Sääliläinen kirjoitti:

        Hmm, pyydän anteeksi tulistumistani. Olen melko tyhmä, mutta TÄNÄÄN aloitan itseni sivistämisen lukemalla kirjoja.

        Se alkuperäinen "Sääliläinen"

        Mitähän kirjoja se tuokin muka lukee? Luulee vielä sivistyvänsä, taitaa olla turha toive!


      • Sääliläinen
        epäilyttävää kirjoitti:

        Mitähän kirjoja se tuokin muka lukee? Luulee vielä sivistyvänsä, taitaa olla turha toive!

        Kyllä minä lukea osaan, ja käytän kyseistä taitoani hyväkseni lukemalla Kenoveevan seikkailut -nimisen kirjan sekä Joka miehen pano-oppaan.
        Ostin kyseiset kirjat viime viikolla Kirppu-torilta.


    • hint hint
    • Sääliläinen

      Arvoisat Keskustelijat!
      Kun nyt olen antautunut keskusteluun kanssanne, kysyn teiltä erästä asia-seikkaa.
      Mistähän mahtaa johtua, että aina Silloin-Tällöin minulta menee pää sekaisin, eli toisin sanoen polla sekoaa? Sellaisessa olotilassa tunnen pakonomaista Tarvetta neuvoa toisia ihmisiä mm. Koti-Kaupunkiamme koskevissa asioissa, vaikka todellisuudessa en tiedä mistään yhtään mitään.
      En mitään.

      • Pena Tarvin

        Isosetäni Kaarles tutki ennen tämmösiä asioita ja mä oon lukenu hänen tutkimus tuloksiaan niin että mä kyllä tietän mikä sun pollassa on vikana.
        Syynä on rotullinen huononeminen eli tekeneraatio.
        Soon tosi huolestuttavaa semmonen.


      • Konson Antti.
        Pena Tarvin kirjoitti:

        Isosetäni Kaarles tutki ennen tämmösiä asioita ja mä oon lukenu hänen tutkimus tuloksiaan niin että mä kyllä tietän mikä sun pollassa on vikana.
        Syynä on rotullinen huononeminen eli tekeneraatio.
        Soon tosi huolestuttavaa semmonen.

        Voihan se noinkin olla, mutta mä luulen että kyseessä on ihan tavallinen mekalomaania eli suurutenhulluus.
        Semmosta on nykyään liikkeellä aikas paljon.


    • HalooSalo

      No niin. Nyt on päästy oikein asiaan ja siksi myös alettu käyttämään ilmeisen taitavasti toisten nimmareita omien viisauksien laukomiseen. Provoilijoitahan täällä eniten kaivattiin sehän on selvää.

      Mutta asiaan. Onko se urheilupuisto oikeasti niin huonossa hapessa, että nyt on ihan PAKKO alkaa remppaamaan miljoonilla? Täytyypä käydä oikein sillä silmällä itsekin vilasemassa.

      • Ent. nuori urheilija

        Haloo Salo..on se todella huonossa kunnossa. Koululaiset käyttävät sitä todella usein . Uskoisin ,että nuorten kiinnostus urheiluun lisääntyy,kun paikat ovat kunnossa ja turvallisia.Itse olen ollut siellä pienenä koululaisena -70 luvulla. Ajattele miten monta kävijää on ollut sen jälkeen. Käytön jälkiä ei edes näe enää,kun suurin osa on lahoamispisteessä.


      • HalooSalo

        Edellä olevan viestin kirjoitettuani mietin asiaa tarkemmin. Olen itse huonossa hapessa, koska homesieni-itiöt ovat vallanneet kotini. Ei ole happea täällä.
        Niin että ette tekään mitään happea tarvitse.
        Olen kateellinen.


      • HalooSalo

        Mun nimi on HalooSalo ja mä ryyppään joka päivä kiljua. Aamusin on vähän niinku pöhnänen olo, mut kun mä otan oikeen kunnolla loiventavia, niin sit alkaa taas kilju maistuun,
        Ota sä kans loiventavia.


      • Sääliläinen
        HalooSalo kirjoitti:

        Mun nimi on HalooSalo ja mä ryyppään joka päivä kiljua. Aamusin on vähän niinku pöhnänen olo, mut kun mä otan oikeen kunnolla loiventavia, niin sit alkaa taas kilju maistuun,
        Ota sä kans loiventavia.

        Mun nimi on Sääliläinen ja mä olen se alkuperäinen Sääliläinen. Onks teillä myydä mulle kiljuu?
        Siis niiku velaks kun ei oo yhtään fyffee mut jano on kova.


    • Punaniskat tulee

      Tämä viestiketju sen todistaa. Salossa tarvitaan nyt panostuksia mielenterveyspotilaiden kuntoutukseen. Vaalien jälkeen valtuustossa horistaan edellisten viestien tavalla. Niin että morjens.

      • HalooSalo

        Pahaa pelkään, että olet oikeassa. Siksi täytyy nyt äänestää muutoksen puolesta. Kaikki vanhat jarrut ja puolueet veks sieltä ja uutta verta esim. sitoutumattomista edustajista kehiin. Alkaa löytyä minustakin jo se pikku persu tässä...


      • HalooSalo
        HalooSalo kirjoitti:

        Pahaa pelkään, että olet oikeassa. Siksi täytyy nyt äänestää muutoksen puolesta. Kaikki vanhat jarrut ja puolueet veks sieltä ja uutta verta esim. sitoutumattomista edustajista kehiin. Alkaa löytyä minustakin jo se pikku persu tässä...

        Sen vielä haluan sanoa, että vaaleissa äänestän ihan varmasti Veikko Vennamoa. Hän laittaa Salon asiat kuntooseen.


      • äänestän toisin
        HalooSalo kirjoitti:

        Sen vielä haluan sanoa, että vaaleissa äänestän ihan varmasti Veikko Vennamoa. Hän laittaa Salon asiat kuntooseen.

        Vennamo ei osaa muuta kuin räkyttää ministeriviinoista kun itse ei niitä saa.


      • HalooSalo
        äänestän toisin kirjoitti:

        Vennamo ei osaa muuta kuin räkyttää ministeriviinoista kun itse ei niitä saa.

        Taidan olla vähän kännissä. Tuli eilen juotua kiljua Jallun kämpässä semmonen pari-kolme litraa ja tänään aamulla piti ottaa loiventavia ja meni korillinen A-olutta.
        Sitten ostin torilta yhdeltä jobbarilta pirtua ja on vähän tullut sitäkin juotua.
        Huh-huh... mutta hyvältä maistuu, ryypätkää tekin!


      • HalooSalo
        HalooSalo kirjoitti:

        Taidan olla vähän kännissä. Tuli eilen juotua kiljua Jallun kämpässä semmonen pari-kolme litraa ja tänään aamulla piti ottaa loiventavia ja meni korillinen A-olutta.
        Sitten ostin torilta yhdeltä jobbarilta pirtua ja on vähän tullut sitäkin juotua.
        Huh-huh... mutta hyvältä maistuu, ryypätkää tekin!

        Urheilukenttä on paskassa kunnossa ja kaadun aina naamalleni ördäessäni siellä ja siksi kannatan kaikkia parannusehdotuksia ja uutta pehmoista nurmikkoa!


      • HalooSalo
        HalooSalo kirjoitti:

        Urheilukenttä on paskassa kunnossa ja kaadun aina naamalleni ördäessäni siellä ja siksi kannatan kaikkia parannusehdotuksia ja uutta pehmoista nurmikkoa!

        Se mun pitää vielä lisätä, että eilenkin kävi niin, että kun mä tulin Jallun kämpältä ja olin juonu pari-kolme litraa kiljua niin oikaisin Urheilukentän kautta. Mä kaatusin keskelle kenttää ihan vaan siksi kun se on niin passkassa kunnossa ja nyt on nokka lytyssä ja pärstä ihan mustelmilla. Niin että kyllä me veronmaksajat tarttetaan kunnon Urheilukenttä, jossa on pehmee nurmikko.


    • lossi

      Hyvä ihminen,miksi et käytä luotsia?

      • luotain kuuhun

        Meidän tulee käyttää luotsien apua Urheilukenttämme rakentamisessa. Ilman edellä mainittua apua Urheilukenttämme rakentaminen ei onnistu.


      • putiini tietää
        luotain kuuhun kirjoitti:

        Meidän tulee käyttää luotsien apua Urheilukenttämme rakentamisessa. Ilman edellä mainittua apua Urheilukenttämme rakentaminen ei onnistu.

        Meidän perheemme mielestä meidän tulee kysyä neuvoa Putiinilta että kuinka se kenttä oikeen rakennetaan.
        Putiini on rakentanut paljon kaikkia hyviä kenttiä kun se pitää Olumppialaiset Sotsissa vuona 2014.


      • luotain puuhun
        luotain kuuhun kirjoitti:

        Meidän tulee käyttää luotsien apua Urheilukenttämme rakentamisessa. Ilman edellä mainittua apua Urheilukenttämme rakentaminen ei onnistu.

        Se on hyvä laulaan se Anna Puu.


    • HalooSalo

      Perhana, tais tulla otettua vähän liikaa loiventavia, oon taas ihan kännissä. Meinaan vaan että soitin Jallulle ja kysyin että olisko sillä vielä sitä sen kiljua ja sitten se tuli tänne ja toi 6 litraa kiljua ämpärissä.
      Ostin sen ämpärillisen siltä edulliseen hintaan ja nyt kun oon ryypänny niin tais vähän niinku mennä kilju mun päähän.

    • steppe kekkana

      Joo,päässäsi asustaa nyt Kiljusen perhe.Se on ihan mukava ADHD family......graising my family,graising my family......!

    • HalooSalo

      Jallu kysyi voiko kentillä pelata taskubiljardii menin testaamaan ja saatana kaaduin taas kiljukuorman kanssa turvalleni kovaan nurmeen! Perkele kentät heti kuntoon!

    • Idiootti2

      Hyvä "keskustelu", josta näkee kuinka paikallinen kulttuuri on juuri se, että suu on auki silloin kun EI pitäisi. On siellä muutama hyväkin kommentti, mutta suurin osa täyttä pskaa.

    • kievari2

      Samaa mieltä, mutta mitä muuta voi odottaa perus-Salolaiselta juntilta. päätä osataan repiä, vaikka ei asiasta mitään tietäisikään. Välillä tosiaan häpeää olla paljasjalkainen Salolainen.

      • salolaine ei ikinä!

        Salolainen isolla? Salolaiseksi kutsuu itseään ne tuhat keskussa asuvaan kun taas muut 54 000 ovat kiskolaisia, muurlalaisia, pertteliläisiä, teijolaisia jne. joita syvästi hävettävät nämä keskustan liikeneympyrä-pässinpäät.


    • Sääliläinen

      On mielenkiintoista huomata, kuinka ihminen vanhetessaan viisastuu. Tänään olen vuorokauden vanhempi kuin eilen ja siten myös viisaampi.
      Aloituksessani kritisoin Urheilupuiston remonttia, mutta nyt olen sitä mieltä, että juuri niin pitää tehdä.
      Urheilupuisto on meille Siunaukseksi.

      • HalooSalo

        Minä kans koetan parantaa tapani, siis etten aina kaadu kiljupäissäni kentälle ja lyö kuonoani nurmikkoon.
        Mutta en ihan vielä lopeta ryyppäämistä, koska Jallulla on valmiina uusi kiljusatsi.
        Skool!


      • HalooSalo
        HalooSalo kirjoitti:

        Minä kans koetan parantaa tapani, siis etten aina kaadu kiljupäissäni kentälle ja lyö kuonoani nurmikkoon.
        Mutta en ihan vielä lopeta ryyppäämistä, koska Jallulla on valmiina uusi kiljusatsi.
        Skool!

        Voi Hellvetin kuustoista! Taas on nokka lytyssä ja naama ruvella kun taas mä kaatusin kuonolleni siihen Urheilupuiston nurmikkoon. Meinaan vaan kun Jallu asuu siellä toisella puolella kaupunkia ja mä oikasen aina kentän poikki.
        Kyllä on tosi huonossa kunnossa se nurmikko kun siihen aina kaatuu ja lyö kuononsa!
        Jos nyt vähän on kiljua päässä niin ei sitä kaatuis jos olis kenttä kunnossa.
        Niin että HETI vaan remonttiin se kenttä!


      • Hoooohhooh
        HalooSalo kirjoitti:

        Voi Hellvetin kuustoista! Taas on nokka lytyssä ja naama ruvella kun taas mä kaatusin kuonolleni siihen Urheilupuiston nurmikkoon. Meinaan vaan kun Jallu asuu siellä toisella puolella kaupunkia ja mä oikasen aina kentän poikki.
        Kyllä on tosi huonossa kunnossa se nurmikko kun siihen aina kaatuu ja lyö kuononsa!
        Jos nyt vähän on kiljua päässä niin ei sitä kaatuis jos olis kenttä kunnossa.
        Niin että HETI vaan remonttiin se kenttä!

        Voi vttu, että sä oot ihan oikeesti suolesta noitten kiljujuttujes kanssa. Painu jonnekin muualle aukoon sitä nuppias stanan kuluttava jätös. Mee vaikka liikennekeskusteluun. Siellä on samanlaisia pipipätä kun sä.


      • HalooSalo
        Hoooohhooh kirjoitti:

        Voi vttu, että sä oot ihan oikeesti suolesta noitten kiljujuttujes kanssa. Painu jonnekin muualle aukoon sitä nuppias stanan kuluttava jätös. Mee vaikka liikennekeskusteluun. Siellä on samanlaisia pipipätä kun sä.

        Moi vaan, voisiks sä antaa mulle jonku hyvän neuvo? Meinaan kun kaikki kiljut on juotu eikä Jallullakaan oo enempää.
        Mistä mä voisin saada lisää viinaa?


      • Hoooohhooh
        HalooSalo kirjoitti:

        Moi vaan, voisiks sä antaa mulle jonku hyvän neuvo? Meinaan kun kaikki kiljut on juotu eikä Jallullakaan oo enempää.
        Mistä mä voisin saada lisää viinaa?

        Perähikiän Alko oli kuulemma auki. Hae sieltä, jos määrärahat riittää ; )


      • Lärvi kii
        HalooSalo kirjoitti:

        Moi vaan, voisiks sä antaa mulle jonku hyvän neuvo? Meinaan kun kaikki kiljut on juotu eikä Jallullakaan oo enempää.
        Mistä mä voisin saada lisää viinaa?

        Vedä pää täyteen viina ja sulje silmäsi. Maksa hoitaa loput.


    • veronmaksaja v.

      Minun mielestäni Jäähallin jää on liian liukasta, siinä voi kaatua ja satuttaa itsensä.
      Ja sitten ihmiset ovat viikkotolkulla sairaalassa ja pois työelämästä. Ei sillä tavalla kasvateta kaupunkimme verokertymää!
      Vaadin, että Jäähaalin jää hiekoitetaan tästä lähtien niin, ettei siellä ole kaatumisen vaaraa.

      • maksan veroa.

        Yoi on TOSI asiaa! Mä haluun vaan lisätä, että UImahallin vesi on semmosta, että siihen voi hukkua. Vainaat ei lisää kaupinkimme verotuloja, joten vaadin ihan ehdottomasti, että Uimahallin altaat on tyhjennettävä vedestä.
        Siellä kuivan altaan pohjalla voi ihan hyvin juosta ja vaikka pelata palloa.


      • kaatusin nurin.
        maksan veroa. kirjoitti:

        Yoi on TOSI asiaa! Mä haluun vaan lisätä, että UImahallin vesi on semmosta, että siihen voi hukkua. Vainaat ei lisää kaupinkimme verotuloja, joten vaadin ihan ehdottomasti, että Uimahallin altaat on tyhjennettävä vedestä.
        Siellä kuivan altaan pohjalla voi ihan hyvin juosta ja vaikka pelata palloa.

        Jäähallin jää pitää hiekottaa!!! Yks oäivä kun olin ryypänny kiljua, tuli mieleeni, että mä käyn koittamassa että onks se liukasta se jää siellä Jäähallissa ja mä kaatusin nurin ja löin mun nokan jäähän. Tuli verta nokasta ja se oli ikävä jutska.
        Niin että hiekkaa vaan sinne oikeen kunnolla.
        Ei tuu muuten mistään mitään.


    • kievari2

      Sovitaanko niin, että ne amislaiset idiootit jotka tänne suoltavat omia kirjoituksiaan, vetävät lippalakkinsa syvälle tyhjään päähän ja menevät bemareittensa ympyräparkkiin syljeskelemään, niin ihmiset jotka osaavat asiallisesti kirjoittaa urheilukentän investoinneista, voivat jatkaa kommentoimista täällä.
      KIITOS

      • HalooSalo

        Tämä on kiljukaulojen syrjintää, natsismii! Ei korjata nurmikkoo ja naama aina ruvella ja sitten suunnitellaan liikenneympyrää johon jäätään pyörimään kiljuissa lopuks ikää enkä löydä sitte koskaa Jallulta kotia!!


      • halloota vaan
        HalooSalo kirjoitti:

        Tämä on kiljukaulojen syrjintää, natsismii! Ei korjata nurmikkoo ja naama aina ruvella ja sitten suunnitellaan liikenneympyrää johon jäätään pyörimään kiljuissa lopuks ikää enkä löydä sitte koskaa Jallulta kotia!!

        Lopetetaan mamujen yletön hyysääminen, niin saadaan liikenneympyrät- veturitallit urheilupuistot sun muut hommat kuntoon.
        Rahaa jää vielä ylikin.
        Sillä saadaan pannukaakku- ja kesäpojat avohoidosta laitoksiin pitkäksi aikaa, parantumisesta on tuskin toivoakaan.


      • sääliläinen
        halloota vaan kirjoitti:

        Lopetetaan mamujen yletön hyysääminen, niin saadaan liikenneympyrät- veturitallit urheilupuistot sun muut hommat kuntoon.
        Rahaa jää vielä ylikin.
        Sillä saadaan pannukaakku- ja kesäpojat avohoidosta laitoksiin pitkäksi aikaa, parantumisesta on tuskin toivoakaan.

        Meet sääliläset syätän aina livekala ja mämi ja site meet pierreskellä.


    • tosi on

      Se uusi liikenneympyrä tehdään Astrum keskukselle, kun sieltä on niin helvetin paha tätien ajaa mariankadulle.
      Vain ja ainoastaan Astrumin pyynnöstä tuhlataan miljoonia kaupunkimme rahaa, saakelin saakeli.
      Siinä sivussa sitten amispelletkin saavat oman liittymänsä.

    • HalooSalo

      Perrhanan perrhanaa, kun taitaa nupissa vähän heittää. Meinaan vaan, että tuli taas otettuu vähän liikaa loiventavii. Jallu oli saanu serkultaan Kiteelta lastin pontikkaa ja myi mulle tosi edulliseen hintaan.
      Ja kun oli eilisen jäljeltä vähä niinku kankkune nii on täs päivän mittaan menny ponua aikas paljon. Tai ei se ny niin paljon oo, mutta kun tais mennä nninku päähän. Taidan olla vähä kännissä.
      Mistä me juteltiin? Oliks se siitä kun mä aina toisinaan kaadun siellä urheilukentällä ja lyön mun nokan sinne nurtsiin? Niin kai se oli, niin että heti vaan nurtsi uusiks!

      • Hoooohhooh

        Täälläkö stanan pökö edelleen paukuttaa noita väsyneitä jurri- ja darrajuttujaan?


      • semmonen se on
        Hoooohhooh kirjoitti:

        Täälläkö stanan pökö edelleen paukuttaa noita väsyneitä jurri- ja darrajuttujaan?

        se olla yks darranen jurri ja se olla yks jurrinen darra


      • jurrilainen
        semmonen se on kirjoitti:

        se olla yks darranen jurri ja se olla yks jurrinen darra

        Mä työskentelen ystävyysprojekteissa, esimerkiksi liikenneympyrää rakentaen.


    • tuoksuvaa

      Kanani, kaikki kolmetoista ryntäsivät aidan ylitse, saatanan lentokoneko ne peloitti yli-äänellään.
      Jos saatte minun kanani kiinni - viekää ne Veturitalliin paskomaan kunnon ruikut, niistä saavat sitten väänellä pikkutontut taidettaan.Taidetta jota puuhkanaiset sitten tulevat haistelemaan.

    • Heikki Hiiri

      Jollain on tosi vaikeaa....

    • Däng-Döng Wöng

      Nimeni on Däng-Döng Wöng. Silloin kun vielä asuin Koreassa, minua kutsuttiin nimellä Korean-Ketku, mutta nyt kun olen muuttanut Saloon, minua ihaillaan, koska olen Ulkomaalainen. Olen siis Maahan-Muuttaja.
      Onhan niitä sellaisiakin, jotka tulee Hähkänästä tai Somerolta, mutta minä olen tullut Koreasta.
      Mitäs siihen sanotte?

      • matkaluelinkeinoo

        sä tuut täne korreast ja ranta kox menee täält viet nammii.
        matkalu avarta.


      • sääliläinen
        matkaluelinkeinoo kirjoitti:

        sä tuut täne korreast ja ranta kox menee täält viet nammii.
        matkalu avarta.

        Olen alkuperäinen sääliläinen ja haluan lahjoittaa miljoona euroa Urheilukentän perusparannutukseen sekä ½ miljoonaa euroa Liikenneympyrän suunnittelutyöhön.


    • veronmaksaja v.m.

      Haluan hyvin vakavalla äänensävyllä huomauttaa, että kuten hyvin tiedämme, Konepajakonseri Metto&Teeri sulki Salon tehtaansa vain siksi, ettei tänne ole rakennettu liikenneympyrää.
      Kaupungin nykyisessä taloudellisessa tilanteessa meillä EI OLE varaa päästää teollisuusyrityksiä lähtemään kotikaupungistamme vain siksi, ettemme rakenna liikenneympyröitä.

      • remonttiryhmäläinen

        Totta! Ja muistakaamme Nokian tapaus! Pääjohtaja Iiloppi sulki Nokian täkäläisen tehtaan VAIN SIKSI, että Salon urheilukenttä on niin kehnossa kunnossa, ettei hän (siis pääjohtaja Iiloppi) voinut turvallisin mielin hypätä siellä 3-loikkaa.


      • tehdas perustetaan
        remonttiryhmäläinen kirjoitti:

        Totta! Ja muistakaamme Nokian tapaus! Pääjohtaja Iiloppi sulki Nokian täkäläisen tehtaan VAIN SIKSI, että Salon urheilukenttä on niin kehnossa kunnossa, ettei hän (siis pääjohtaja Iiloppi) voinut turvallisin mielin hypätä siellä 3-loikkaa.

        Salon kaupungin VELVOLLISUUS on auttaa Iiloppia rakentamalla hänelle Urheilukenttä oivallisine 3-loikkapaikkoineen. Kun Iiloppi pääsee toteuttamaan itseään 3-loikkapaikalla, hän kiitollisena Salon kaupungin hänelle tarjoamasta kädenojennuksesta kenties perustaa Saloon Nokian matkapuhelintehtaan.
        Se on paljon mahdollista.


      • ei mitän iiloppia
        tehdas perustetaan kirjoitti:

        Salon kaupungin VELVOLLISUUS on auttaa Iiloppia rakentamalla hänelle Urheilukenttä oivallisine 3-loikkapaikkoineen. Kun Iiloppi pääsee toteuttamaan itseään 3-loikkapaikalla, hän kiitollisena Salon kaupungin hänelle tarjoamasta kädenojennuksesta kenties perustaa Saloon Nokian matkapuhelintehtaan.
        Se on paljon mahdollista.

        Ei me tartteta tänne mitään Iiloppia eikä nokiaa. Annetaan vähän hynää tolle Nortellille niin se perustaa tänne ratio ja televiissio tehtaan. Mutta sitä äijää sietää pitää vähän niinku silmällä. Meinaan vaan ettei se TAAS ala myymään niitä ratioitaan pimeesti. Ei siitä viimekerrallakaan mitää hyvää seurannu.
        Ei varmaa tälläkää kertaa.
        Mut jos pantais ukko seurantaan nii ehkä siitä tulis hyvä tehtas.
        Mut ensin rakennetaa Urheilukentä ja Liikeneympyrä.


      • taloussokrua Salosta
        tehdas perustetaan kirjoitti:

        Salon kaupungin VELVOLLISUUS on auttaa Iiloppia rakentamalla hänelle Urheilukenttä oivallisine 3-loikkapaikkoineen. Kun Iiloppi pääsee toteuttamaan itseään 3-loikkapaikalla, hän kiitollisena Salon kaupungin hänelle tarjoamasta kädenojennuksesta kenties perustaa Saloon Nokian matkapuhelintehtaan.
        Se on paljon mahdollista.

        Iiloppi perustaa Saloon sokeritehtaan, niin että Matkapuhelintehtaan kanttiinissa duunarit saa kahvinsa sekaan taloussokrua.
        Meinaan ettei kahvi maistu kitkerältä sitten joskus kun saneerataan kaikki duunarit hellvettiin.


      • hyvä konsti!

        Veronmaksaja haastelee totuuden sanoja, rakentakaamme aluksi vaikkapa kolme tai neljä liikenneympyrää - jospa sillä konstilla saisimme kaupunkiimme suuria teollisuusyrityksiä, jotka tuovat meille vaurautta.


      • hyvä jutska
        ei mitän iiloppia kirjoitti:

        Ei me tartteta tänne mitään Iiloppia eikä nokiaa. Annetaan vähän hynää tolle Nortellille niin se perustaa tänne ratio ja televiissio tehtaan. Mutta sitä äijää sietää pitää vähän niinku silmällä. Meinaan vaan ettei se TAAS ala myymään niitä ratioitaan pimeesti. Ei siitä viimekerrallakaan mitää hyvää seurannu.
        Ei varmaa tälläkää kertaa.
        Mut jos pantais ukko seurantaan nii ehkä siitä tulis hyvä tehtas.
        Mut ensin rakennetaa Urheilukentä ja Liikeneympyrä.

        Jos vaikka rakennetais kaks Urhheilukentää ja kaks Liikene Ympyrää.
        Soon hyvä jutska.


    • perheeme epälee

      Meitän perheen mielestä toi Iiloppi on aikas epälyttävä tyyppi. Sanoo että öljylautta palaa, eiks se oo teidänki mielestä jotenki epälyttävää?

      • ihan kummallista

        Joko se on selvitetty, että kuka sen öljylautan sytytti tuleen? Meinaan vaan, ettei se itsestään syty.
        Jotain ilkivaltaa tai semmosta siinä on takana, mutta Eeloppi ei kerro. Mitähän se oikein salailee?
        Hämäräperäistä tää on kaikki, pitäis kai hälyttää FBI.


      • akentit tutkivat
        ihan kummallista kirjoitti:

        Joko se on selvitetty, että kuka sen öljylautan sytytti tuleen? Meinaan vaan, ettei se itsestään syty.
        Jotain ilkivaltaa tai semmosta siinä on takana, mutta Eeloppi ei kerro. Mitähän se oikein salailee?
        Hämäräperäistä tää on kaikki, pitäis kai hälyttää FBI.

        Koo Kee Peen akentit tutkivat kyseistä öljylautan sytyttämistä ympäristörikoksena.


    • Julmis

      "Joko se on selvitetty, että kuka sen öljylautan sytytti tuleen? Meinaan vaan, ettei se itsestään syty."

      Etkö tiennyt? Sen sytytti Jollilla joka nykyään nysvää öljyparonina Simpukka-nimisesessä bensikessä. Oikea tuhopolttaja ja kulkee vapaana stana.

    • Peesaaja

      "Haluan hyvin vakavalla äänensävyllä huomauttaa, että kuten hyvin tiedämme, Konepajakonseri Metto&Teeri sulki Salon tehtaansa vain siksi, ettei tänne ole rakennettu liikenneympyrää."

      Ja minä sanon vielä vakavammalla äänellä että ko. firma olisi laajentanut toimintaansa mikäli olisi saanut rakentaa pajansa nykyisen kaupungintalon paikalle. Tällöin ympyröillä ei olisi ollut niin väliä. Olisi kelvannut kuulemma sellainen turha nelikaistainen ympyrä mitätömään paikkaan vaikkapa.

      • kjhkou

        Kyllä täytyy kenttä korjata ja tehdä sinne ravintola, tarvitan kaupunkiin hyvä suorituspaikka syrjähypyille.


    • kiertoliittymälänen

      Me kiertoliittymäläset vaatimme ehtottomasti, että kiertoliittymä on rakkennettava. Muuten menee kaiki hommat päin hevovvitttuu.
      Anteksi suorrat sanat muta kun vähempi ei näky autavan.

    • rakentakaamme

      Kierotoliittymä on Hyvä liittymä.
      Urheilukenttä on Hyvä kenttä.
      Siispä rakentamaan!
      Hyvä!

    • kaatusin nurtsiin

      Hellvetin hellvettiä! Vitttu! Mulla heittää taas vähän niinku nupissa. Meinaan vaan, että tuli taas otettuu vähän liikaa loiventavii. Jallu oli viime viikolla saanu serkultaan Kiteelta lastin pontikkaa ja myi mulle tosi edulliseen hintaan.
      Ja kun oli eilisen jäljeltä vähä niinku kankkune nii on täs aamun mittaan menny ponua aikas paljon. Tai ei se ny niin paljon oo, mutta kun tais mennä nninku päähän. Taidan olla vähä kännissä.
      Mistä me juteltiin? Oliks se siitä kun mä aina toisinaan kaadun siellä urheilukentällä ja lyön mun nokan sinne nurtsiin? Niin kai se oli, niin että heti vaan nurtsi uusiks!

      • kaatusin nuri

        Eilen mä taas kaatusin nurtsiin. Tai niinku siinä oli lunta ja jäätä nurtsin päälä.
        Miks lunta ja jäätä ei oteta poies?
        Miks nurtsi on jääsä?
        Taas löin niinku nokan lyttyyn.
        Tarttee ottaa loiventavat, onneks on vielä kiljuu himasa.
        Sit täytyy menä kauppaa ja ostta keskioluta.


      • ympyriäinen yyy

        Ei ois muuten pahitteeks muutama liikenneympyräkään.


    • ai pöndeltä ?

      se nyt on ihan se ja sama mitä salossa tehdään. tuo kylä on konkursissa joka tapauksessa. kiertoliittymä on ihan vitsi koko idea, ei mitään järkeä. urheilukenttä ok, tartan ehjä ja nurtsi riittävä salon potkupallolle sekä samoiin katsomo. maalia pintaan, that's it.

      • epralane

        Meet Epralaset ollan sitä mieltä etä: Ime munaa.


    • pallikoski

      Kuulema Numpan johtama taskupiljardijoukue matkaa tammikuusa Bulgariaan kovan paikan leirille.

      • WoiHywäTawaton

        Joo ja Lehikoisen kissa sai pennut.


    • sääiläinen

      Tuli eilen oikastua jääkiekokaukalon poiki kun oli kiire. Perrkele, kun sielä oli liukasta ja kun mä olin ryypänny Jallun luona kiljuu niin liukastusin ja löin kuonon jäähän. Voi vitttu kun vitttutttaa toi että jää on liukasta sielä kaukalosa.
      Pitäs kyllä se liikeneympyrä saata ja äkkiä.

    • Sääliläinen

      Me Sääliläiset vaadimme:
      Lapsille on tarjottava kouluruokailussa pannukaakkua!
      Ja pannukaakun päälle paljon hilloa!

    • sääliläinen

      Aivan ehtottomasti vaatin että pitää rakenta muutama liikene ympyrä.
      Muuten ei tuu mistän mitän.

      • Sääliläinen

        Mä oon siis Sääliläinen ja mä vaatin, että Kaikille Salon Asukaile pitä jaka Ilmasta Viina. Ja sit pitä rrakkenta pari likeneymppyrää.
        Niin just.


    • seitsämäs taivas

      tulkaa turkuun, täällä pannukaakkua ja pannukaakkuhilloa ja kiertoliittymiä ja urheilukenttiä piisaa!!!!!!

      • hillo pitä ola

        Etä oikee pannukaakkua ja hilloo ja semmosta! Meet KAIKKI tullan heti sine!


    • taas mä kaatusi

      Vapuna kaatusin nurin tohon potkupallokenttääseen kuma oli vähä niinki kännisä.Se oli Jallulla taa uutta kiljuu tosi paljo ja se oli tosi hyvää ja siten mä vähä niinku ryypäsi ja siten mä vähä niinku kaatusi toho nurtsile.
      Vitu! Soon ton nurtsin syy kuma kaatusi!
      Heti pitä uussi.

    • deekusaurus

      Amatööri kaatuilee josai potkupallokentäl ammattilainen horjuiee golf kentäl josa kaatues voi samalla nusasta reikää

      • ruohikopano

        Toiset ne vaa lyö jotain palloo johoki reikääsee ja site työntää sine kans jotain mailaa, muta meet epralaiset työnäme mulkume kolhvi kentän reikääsee ja site meet hässime.
        Ruohho vihheeriöittee kun meet suihkutame siihe permaa.
        Sen jälke meet leikame maaha muutost.


    • Sääliläinen

      Me Sääliläiset vaadimme:
      Liikenneympyröitä TÄYTYY saada lisää kaupunkiimme! Muuten tänne ei tule yhtään maahanmuuttajaa! He kun ovat entisissä kotimaissaan tottuneet korkeatasoiseen liikennekulttuuriin.
      Me Sääliläiset haluamme korostaa sitä, että Salon väkiluvun kasvu on maahanmuuton varassa.

    • social-sääliläinen

      Me social-pummit oleme kuuleet etä Olumppia voitosta saa iha ‎sikamasesti rahaa. Sentaki me social-pummit oleme päätäneet ‎alka Olumppia voitajiksi.‎
      Kun meilä on paljo aikaa reenata kun ei ola töisä.‎
      Muta ENSTEKS pitä Salon Urhheilukentä perruskorjata! Muuten ei tuu ‎reeneistä mitän.‎
      Ja site tarttis kans rakenta mutama liikene-ymppyrä etä liikene sujusisi ‎hyvi sujuvastti.‎

    • sääliläinen

      Me sääliläiset ollaan sitä mieltä, että kunnon perrse pano ratkasee kaiki onkelmat.
      Eritysesti liikene ympyrä onkelmat.

    • loppiaisena.joullu

      Joullupuki EI ASU Korvatunturissa vaan Joullupuki asuaa Pahkavuoresa. Näin sanovat hänen naapurinsa ja he ovat luotetavia totistajia:

      Joullupuki taistelee,
      Tontutytöjen Pillua haistelee.
      Yhten Tontutytön pillu tuoksuu mansikalle. Toisen toosa apelsiinille tuoksuu.
      Mutta kun yhten Tontutytön pillu omenalle tuoksuu,
      sillon Joullupuki säntää juoksuun!
      Kyrpä pystyssä luokseen lähtee,
      antaa vitulle viisi tähtee.
      Spermat toosaan sisään laittaa,
      sitten Nessu-liinan taittaa.
      Spermat pillun päältä pyyhkii,
      Tontutytö vähän nyyhkii.
      Tiineeksi tuloa hän pelkää,
      Joullupukin-Muori sillon antaa hälle selkään.
      Mutta Joullupuki lupaa:
      tulkoo vaikka Lunta tupaan,
      kakarallesi puuroa annan.
      kun vaan sua saan toistekkin panna.
      Sitten Joullupuki Tontutytön pillua maistelee
      sen jälkeen hän aina vaan taistelee.

      • pahkavuori.news

        Viimesimät tietot sanoo, että Joullupuki panee KAIKIA Salolasia muijia vuona 2017, panot alkavat maaliskuun 15 .päivä ja monta muijaa ehtii hän vuorrokauten mittaan hoitella.
        Kaikki saavat moloa pilluuseen, monet myös perseeseen.


    • olympiasalo.voittoon

      Jos jokainen Salolainen antaisi kympin ja Eloppi kakskymppiä Urheilukenttämme remonttiin, voisimme järjestää siellä ensi vuonna Olympialaiset. Koska meillä. olisi siellä Koti kenttä etu, voittaisimme varmasti monta kultamitskua.
      Joulupukki (joka siis asuu Pahkavuoressa) toimisi kisojen Suojelijana ja Tonttutytöt olisivat Hyviä cheerliidereitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe