Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Karla autokorjaamo???

yks vaan...

Minkälainen paikka on? Onko täällä kokemuksia kyseisestä korjaamosta, hinta/laatusuhde, työs jälki, asiakaspalvelu...???
Kannattaako sinne viedä pirssiään korjattavaksi, saisihan sieltä ainakin boonusta...

58

10050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata

      Ei ossoo Foorteja ainakaan korjata. Muista autoista ei kokemusta, eikä tule.

      • todella pettynyt

        En voi suositella... Huolto-aika varattu hyvissä ajoin ja koko viikon työt suuniteltu sen mukaan. Auto jätetty aamulla ennen 7 huoltoon ja sovittu että tulen hakemaan n. klo 16. Menin hakemaan autoa n. klo 16, paha aavistus oli jo siinä vaiheess kun huomasin että auto oli samassa paikassa johon sen aamulla jätin. No eihän sille oltu mitään tehty, huollon esimies totesi vain että: tässä on nyt vaan käynyt näin...EIKÄ EDES PAHOITELLUT TAPAHTUNUTTA!!


      • pökäle

        Mistä lähtien Fordeja on voinut autoiksi kutsua?


      • 8+3
        todella pettynyt kirjoitti:

        En voi suositella... Huolto-aika varattu hyvissä ajoin ja koko viikon työt suuniteltu sen mukaan. Auto jätetty aamulla ennen 7 huoltoon ja sovittu että tulen hakemaan n. klo 16. Menin hakemaan autoa n. klo 16, paha aavistus oli jo siinä vaiheess kun huomasin että auto oli samassa paikassa johon sen aamulla jätin. No eihän sille oltu mitään tehty, huollon esimies totesi vain että: tässä on nyt vaan käynyt näin...EIKÄ EDES PAHOITELLUT TAPAHTUNUTTA!!

        Annoitko heille palautetta asiasta?

        Ei se täällä keskustelupalstoilla auta vaikka kuinka valittaa.

        Näyttääpi tämä suomi24 keskustelupalstat olevan henkireikä niille jotka eivät uskalla päin näköä sanoa asioita.


      • VortiVort!

        Mun Fordin korjasi ja tosi hyvin. Hintakin oli kohdallaan...odotin paljon suurempaa laskua. Ei olisi tullut mieleenkään viedä vanhaa koslaa merkkiliikkeeseen..


    • pärse

      Mikkelissä ei toimi mikään Raksafirmat täynnä ammatitaidottomia pellejä,ravintolat räkälöitä,ihmiset tympeitä paskanpuhujia.Eli olette täysiä apinan tasolla olevia kusipäitä juntteja KAIKKI!!!

      • 1 + 12

        "pärse"
        kuvailit aika hyvin itseäsi ja omia kykyjäsi, olisi hyvä tietää missä työskentelet jotta sen paikan voisi kiertää ja kaukaa.
        Todennäköisesti et kuitenkaan työskentele missään, etkä ole sitä koskaan tehnytkään.
        Onnea sinulle!


      • voivoi...

        ..tää on saanut pakit joltain Mikkelin mimmiltä Vaakunan tiskillä ;) Nyt uhkaa tappaa kaikki!!!


    • 7+2

      On kokemusta. Ihan OK palvelua saanut ja korjattu on mikä on pyydetty, eivät lähde ilman omistajan lupaa kalliita korjauksia tekemään vaan kysytään korjataanko ja otetaanko toinen aika jne.

      Viimeeksi tosin vaan ihmettelin kun vein auton, myyjä vaan suullisesti kertoi mitä seuraavassa huollossa pitäisi tehdä, (ja se oli aikamoinen lista.. :P) mutta ei kirjannut siihen korjauslappuun mitään... vähän vaikea viedä seuraavalla kerralla kun tiedä mitä pitäisi korjata..

      Muuten ihan asiallista. Ja minusta tuo "Mistä lähtien Fordeja on voinut autoiksi kutsua" on ihan älyttömän lapsellista.

      Auto kuin auto. Kaikissa on vikoja ja myös näitä merkkikohtaisia vikoja.

      Minulla on OOPPELI, ja olen tyytyväinen että menee edes eteen päin. Mussun mussun vaan että työnnä suohon jo se helevetin ooppeli..

      Kaikin puolin Karla on hyvä korjaamo. Suosittelen.

    • pettynyt1

      Minulla taas ihan toisenlaisia kokemuksia kyseisestä korjaamosta... Hinta pompsahti sovitusta reilusti, osat olikin kalliimpia, siihen huoltoon kuuluikin vielä sitä ja sitä. Eikä mistään ilmoitettu minulle... Ja autokun menin hakemaan niin työnjohtaja kuka minulta auton otti ja kenen kanssa olin aiemmin asioinut pyöri vaan hallin puolella ja toinen joutui selittelemään minkä takia hinta nousikin reilusti sovitusta... Seuraavaa kertaa tuskin tulee...

      • pettynyt21

        Sama juttu mullakin...


    • rfu

      .

    • ei hyvä

      Todella kallis korjaamo, mutta saahan siitä boonuksia... no, huh huh.

    • Rikas ja Ihana

      Älkää ostako autoja joita pitää korjata.

    • kujggfli

      .

    • kakkosauton huoltaja

      kysyin tarjouksen corollan huollosta karlasta ja samalla pihalla olevasta etelä-savon autosta joka on toyotan merkkiliike ja omistaja sama eli neuvostol...eiku suursavo .yllätys oli suuri merkkiliike olikin halvempi ero ei ollu iso
      alle 50e mut merkkiliikkeen leima sitten joskus myydessä on aina mukavempi .
      jäi vähän ihmettymään toi karlan hinnottelu kun sama omistajakin on??

      • ersh

        Taitaa olla sielläkin ihan työnjohtajasta kiinni kuka tarjouksen laskee. Yks ainakin on semmonen et ns. kaverit luulevat saavansa halvalla mutta oikeesti hinta on aika suolainen...


      • toiota1

        Sama kävi minullekkin pari viikkoa sitten... E-S Auto teki halvemman tarjouksen kuin karla.


    • kust.

      "Minulla taas ihan toisenlaisia kokemuksia kyseisestä korjaamosta... Hinta pompsahti sovitusta reilusti, osat olikin kalliimpia, siihen huoltoon kuuluikin vielä sitä ja sitä. Eikä mistään ilmoitettu minulle... Ja autokun menin hakemaan niin työnjohtaja kuka minulta auton otti ja kenen kanssa olin aiemmin asioinut pyöri vaan hallin puolella ja toinen joutui selittelemään minkä takia hinta nousikin reilusti sovitusta... Seuraavaa kertaa tuskin tulee... "

      Tämähän on normaali merkkihuollon käytäntö? tosin varmaan jokapaikassa on näin, harvassa saa enää optimaalista kustannusarviota ennen kuin on laskun aika..

    • Pulla-poikia

      Pullaa mussuttavat ja autoa korjataan varmaa noi kaksi tuntii ja laskun mukaan jotai neljä tuntii ja kyseessä ford ei pitäs mennä nii kauaa yhen osan vaihossa oonko oikeessa? keltanokat tietty asialla ja vasta opettelee, pitäs saaha alennusta jos kokematon hidas "korjaaja" asialla.

    • autoilijatar

      Minulla on itse asiassa vain myönteistä kommentoitavaa Karlasta. Käytin autoani aiemmin merkkiliikkeessä huollossa, mutta sieltä saatujen nihkeiden kokemusten perusteella ajattelin kokeilla tällaista monimerkkihuoltoa. Sovitut asiat ovat pitäneet (olen kyllä itse tarkka ja varmistan asiat etukäteen eli kysyn tarjoukset, jne.), autoon ei yritetä väkisin tuputtaa kalleinta osaa tai öljyä (esimerkiksi merkkiliikkeessä laitettiin aivan liian laadukasta eli kallista öljyä suhteessa ajamiini kilometreihin), jne. Palvelu on ollut asiallista ja ystävällistä ja se riittää minulle. Niin ja hintaerokin on melkoinen: saksalaisauton määraikaishuolto olisi maksanut tasan 100 euroa enemmän merkkiliikkeessä kuin Karlassa. Eli kannattaa ainakin kysyä tarjou.

    • dgjhgfjk

      Minulla taas aika huonoja kokemuksia. Hinta nousi sovitusta reilusti, eikä mistään ilmoitettu... Tuli aika mukava ylläri kun autoa menin hakemaan. Muutenkin homma venyi kun kaikkia tarvittavia osia ei oltu edes hommattu...

    • joonas3546

      Jos korjauksen hinta nousee työtilaukseen merkitystä, niin siitä sopii valittaa. Kuluttajaviraston verkkosivuilla sanotaan asiasta hyvin selkeästi näin: "Jos haluat etukäteen tiedustella korjauksen tai huollon hintaa, korjaamo voi antaa suuntaa-antavan hintatiedon vikaa paikallistamatta. Tällainen hintatieto ei ole sitova. Korjauskustannukset kannattaa aina varmistaa ja kirjata ylös työtilausta tehtäessä. Joskus korjauksen yhteydessä paljastuu myös sellaisia korjaustarpeita, joita ei ole kirjattu työtilaukseen. Korjaamo ei saa tehdä näitä lisätöitä omin päin, vaan sen velvollisuus on pyytää sinulta lupa siihen." Sivu löytyy täältä: http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/autot/korjaaminen-ja-huolto/

      Olen itse aikoinaan tehnyt merkkihuollossa numeron siitä että minulle vaihdettiin takuukorjaukseen menneestä autosta minulta kysymättä lamput. Vaikka kyseinen työ oli vain noin 20 euron arvoinen, pidin oikeuksistani kiinni ja korjaamo ei lopulta laskuttanut lampuista mitään. Kannattaa siis ennemmin valittaa suoraan siellä korjaamossa kuin netissä. Saattaa säästää rahaa ja etenkin vaivaa!

    • reyswe

      .

    • tyytyväinen asiakas

      En tiedä miksi Mikkelissä taidetaan olla
      kaikkeen tyytymättömiä.
      Olen kesäasukas ja käytän
      autoni korjattavana/huollossa Karlassa Mikkelissä koska juuri palvelu ja hinta/laatusuhde hyvät.
      Katsovat samalla löytyykö muuta vikaa.
      Käynnin jälkeen voi ajella turvallisesti.
      Mikkelissä paljon muitakin hyviä liikkeitä.

      • ei niin tyytyväinen

        Minulla taas mikään ei mennyt niinkuin piti...tosin ihmettelinki aluksi kun hinta niin paljon halvempi kuin muualla. Huolto piti tehdä ja webasto asentaa, ajattelin sitten että kai siellä on tosi osaavat asentajat ku työmäärä ilmoitettiin huomattavasti pienempänä...Paskan latvat!! Työnjohtaja kuka tarjouksen teki oli niin tietävinään kyseisestä merkistä kaiken, eipä sillä sit ollut mitään hajua asiasta, ei ollu osannu ees kaikkia tarvittavia osia tilailla siihen webaston asennukseen liittyen...

        Taidan jatkossa käyttää ihan muualla...


      • Anonyymi

        Niin täällä purnaa muutama oikea asiakas ja p.. kan puhuja sekä muutama kilpailija.

        Kaikki ne Karlan tyytyväiset tuhannet asiakkaat eivät näillä sivuilla pyöri.

        Minulla on myös oikein hyvä mieli Karlan huolloista.


    • sexpack

      tehkää itse ,älkää itkekö.jos ei mania ei korjata vähä sama koskee syömistä

    • murrosnivel

      Ei voi suositella Karlaa...Oli toyota corollan murrosnivel rikki. Korjaus arvio oli parisataa. Soittivat että ei löydy eikä PYSTY vaihtamaan pelkkää murrosta vaan otettava Etelä-savon autosta koko vetoakseli murroksineen. Hinta nousi puolella. Noh auto oli jo palasina ajokelvottomana niin ei muuta kun tyhmänä vetoakselin vaihtoon. Saimme auton takaisin ja kappas edelleen nakutti murros vaihtoivat väärälle puolelle koko akselin. Myyjä vain levitteli käsiään kun reklamoin asiasta ja totesi että kyllä se vääränpuoleinenkin vetonivel oli vaihtokunnossa. Autolla ajettiin rutisevalla murroksella vielä vuosi ja veimme sen toiseen paikkaan korjattavaksi ja kumma juttu osasivat vaihtaa siihen pelkän murroksen.

    • mosse gto

      Mikkelissä on Kun viet Bentleyn huoltoon teetä kustannusarvio.Vältä muutamia korjaanoja jossa ei osata muuta kun mumista.ja naiset takuu ei edellytä merkkikorjaamoa joka on kallein.eu määräys jos joku muuta. Väittää puhuu sontaa.kaupungissa on muutama hyvä paja ,loput väärällä alalla.öuvataan mut ei osata.

      • to.the.rhythm.flow

        WTF?! Miten pääsit ala-asteen äidinkielen tunneilta läpi? Pitäisi näköjään lähteä vähän kertaamaan kun ei tuosta mongerruksesta saa mitään selvää!

        Voisitko suomentaa?

        Ja jotta olisi jotain informaatioarvoa niin voisi vaikka mainita niitä erinomaisia "pajoja" / korjaamoja...


      • Anonyymi
        to.the.rhythm.flow kirjoitti:

        WTF?! Miten pääsit ala-asteen äidinkielen tunneilta läpi? Pitäisi näköjään lähteä vähän kertaamaan kun ei tuosta mongerruksesta saa mitään selvää!

        Voisitko suomentaa?

        Ja jotta olisi jotain informaatioarvoa niin voisi vaikka mainita niitä erinomaisia "pajoja" / korjaamoja...

        No yksi hyvä paja on MotoPaja, siellä olen aina saanut asiallista huoltoa mersuilleni.


    • paskamaku

      Omaa autoa kun käytin karlalla ensimmäistä kertaa niin hinta arvio meni yli. Toisella kerralla vaihtoivat iskunvaimentajan niin olivat repinyt sisälokasuojan halki ja teipanneet kasaan. Samalla vaihtoivat vänkärinpenkin istuintunnistimen niin penkinkankaat oli jätetty irti ja ne repsottaa miten sattuu. En voi suositella kenellekään. Jäi paska maku suuhun.

      • automyyjä666

        ethän itse maksanut kyseisestä korjauksesta mitään!


    • Jsvduiscsi

      Ei ikinä karlaan! Auto simmahti apsin pihaan..no hyvä puoli oli se että saatiin auto työnnettyä karlan takapihalle ja liike oli vielä illalla auki. Seuraavana päivänä olivat vaan ladanneet akun koska vikakoodin lukija oli vain näyttänyt matalaa jännitettä akussa. Haettiin auto ja pari päivää toimi, hommattiin itse vikakoodin lukija ja löyty ihan eri viat kun karlassa ja ite korjattiin auto!!

      • autoharrastaja666

        tunge kiinan testeri perseeseen.


    • tekiämies

      En voi suositella tätä huoltamoa. Vein auton 100€ talvihuoltoon. Lapussa oli merkitty että tuulilasinpyyhin tarkistettu vaikka edelleen oli samassa jamassa eli repsotti koko kumiosa melkeen irti. Asiasta kävin huomauttamassa niin myyjä änkytti jotain että ei kuulemma kuuluu siihen huolto pakettiin. No herää kysymys miksi sitä ei oltu korjattu ja laskutettu. Ja herää myöskin kysymys mihin muihin tarkistettaviin kohtiin tota lotolla ruksaamista on sovellettu.

    • Anonyymi

      Miksi Karla ei löydy pääkaupunkiseudulta?

      • Anonyymi

        Koska se on aivan paska korjaamo! Vi....tu mitä kätilöitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se on aivan paska korjaamo! Vi....tu mitä kätilöitä!

        Vedä viikseen. Hyvä mesta se on, aina tullut ns. virheetöntä jälkeä ja hinnatkin suht edulliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se on aivan paska korjaamo! Vi....tu mitä kätilöitä!

        Minulla on ihan toisenlaisia kokemuksia. Sen takia haluaisin Karlan myös Pääkaupunkiseudulle. Saisi myös bonukset.


    • Anonyymi

      Merkkihuolto on halvempi.

      • Anonyymi

        :DDDD Idiootti.


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole. Merkkihuolto joutuu käyttämään alkuperäisiä osia. Osat on jo lähes puolet kalliimpia. Ja työ on reilusti kalliimpi. Ei ole mitään järkeä maksaa yli takuuajan menneestä autosta täysiä huollon hintoja.

        On varmaan muitakin, mutta Karla on ollut nopea ja helppo mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Merkkihuolto joutuu käyttämään alkuperäisiä osia. Osat on jo lähes puolet kalliimpia. Ja työ on reilusti kalliimpi. Ei ole mitään järkeä maksaa yli takuuajan menneestä autosta täysiä huollon hintoja.

        On varmaan muitakin, mutta Karla on ollut nopea ja helppo mennä.

        Joko ne osoo öljyt autoon vaihtoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko ne osoo öljyt autoon vaihtoo?

        Ai merkkihuollossa? Ei ne siellä pelkkää öljyä vaihda. Aina pari tuntia valohoitoa päälle, että saadaan kunnon lasku.


    • Anonyymi

      Jonkun kilpailevan paikan vähän yksinkertaisempi työntekijä täällä yrittämässä suolata? :D

      • Anonyymi

        Taitaa olla. Joku halusi Pääkaupunkiseudulle Karlan. Eipä ole Tampereellakaan. Löytyyhän ABCkin joka puolelta niin voisiko Karla olla myös muualla.


    • Anonyymi

      Ihan ok korjaamo. Ei erotu juuri muista suuntaan eikä toiseen.

      • Anonyymi

        Huollon jälkeen en ehtinyt edes pihasta pois, kun huomasin ABS ja ajonvakautusmerkkivalon palavan. Takaisin muutama kymmen metriä huoltoon. Vastaus oli, että ei heillä ollut rikottu. Auto oli jätetty ehjänä ulos ja siinä sitten itsekseen rikkoontuneet. Käsittämätöntä toimintaa huollon esimiehen taholta. Neuvottiin viemään auto sitten merkkihuoltoon jossa vaihdettiin uusi ABS pumppu. Autolla ajettu vasta 30000 km. En suosittele kenellekään ok huoltamon jos sekään on oikea nimi sille.


    • Anonyymi

      Ei valittamista, sekä vanhan että uudemman autoni huolto on onnistunut ihan hyvin ja neuvoja on saanut kaupan päälle.

      • Anonyymi

        Hyvin on autot huoltaneet ja jos korjattavaa nekin onnistuneet todella hyvin. Mukavaa porukkaa siellä.


    • Anonyymi

      Onko tullut parannuksia, v. 2012 - 2021 aikavälillä.

      • Anonyymi

        Aloitushan on jo vuodelta 2012!


      • Anonyymi

        Samaa osuusliike paskaa.


    • Anonyymi

      Ei oo mitään valittamista. Korjaan autoni itse.

      Kerran käytin ilmastointihuollossa kun oli tarjouksessa. Ilmastointihuoltolaite ei oo kovin vaikea käyttää. Akatkin osais pikakoulutuksella käyttää. Ilmastointia käytän muutamam kerran kesässä. Melko turha vehjes.

    • Anonyymi

      Mikkelin parasta palvelua..
      Hinta sopiva.eikä oo naama ku sekatyömiehen perse jos kysyt jotain.
      Paljon ennen käyty ja nyt jatkossa käyn .rottelo hoidettiin nytkin kun Bentleytä.
      Kiitoksia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe