Kyllä on Artun klassinen pläjäys vuodelta 1990 pilattu aivan täysin. Kaikki hienot mutantit ja päänpullistuskohtaukset on korvattu sieluttomilla rosvoilla ja roboteilla ja Mars Australialla. Kuinka alas voi vajota.
Täällä lisää:
http://ruthlessmovieblog.blogspot.fi/2012/09/total-recall-2012-fail.html
Totall Recall (2012): Turhaakin Turhempi
10
209
Vastaukset
- kapitalismin ahneus
Mutta rahaa tulee ja muullakos väliä!
- Suurikuikelo
oli tosiaan aika huono ja pitkästyttävä, ei ollenkaan vedä arskan filmille vertoja.. vaikka paljon arvosteluissa haukuttukin ni katsoin silti :D suuri pettymys oli
- Sontaavaisavia
Juu, ei kiits
- Tylsäoli
Elokuva oli jostain syystä uskomattoman tylsä vaikka toimintaa oli koko ajan, "eteenpäin kelausta" piti käyttää jatkuvasti. Onkohan toi filmi tienannut takaisin edes tekohintaa?.
- Kalle Hauseri
Minä kyllä tykkäsin myös tästä uudesta versiosta, vaikka alkuperäisessä novellisakin siirtokunta on Marsissa.
- hssgfjhfs
Ei ollut suuri pettymys, kun ei ollut suuria odotuksia.
- #m39#
Kaksi kertaa yrititin katsoa tätä uutta mutta aina nukahdin, vieläkin kesken :) Joku aika sitten tuli telkusta tämä vanha versio ja vaikka sen kävin jo aikoinaan leffateatterissa katsomassa, silti jaksoin katsoa uudelleen pitkästä aikaa.
- parempi kuin vanha
Yksi vuoden 2012 parhaita. Hyvä juoni, sopiva tempo, hienoa katsottavaa, ja ennen kaikkea pidin lavastuksesta.
- Arniegirl xxx
Yhtä huono kuin joulufiiliskin. Tuskin tulen rainaa koskaan katsomaan.
- täysinsamaamieltä
Aivan turha oli tuo, kuin laivasta hypännyt rotta, eli toisin sanoen italialainen kapteeni joka pelastaa itsensä ennen matkustajia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069