Oman Master Card Silver -korttini viimeinen käyttöpäivä lähenee ja pohdin, mahtaako minulle tulla uusi postissa? Hankin kortin työrlämässä ollessani; nyt olen opiskelemassa, eikä tuloja ole enää niinkuin ennen. Eli lähettääköhän Nordea uuden kortin, vaikka en ole tilannut sitä? Kokemuksia tai infoa kaipaan :) Kiitos!
Uusi Nordea Mastercard vanhan tilalle?
6
2510
Vastaukset
- Postissa tulee..
Jos maksut on hoidettu aina ajallaa, eikä mitään muutakaan häikkää ole ollut kortin käytössä, niin saat postitse uuden kortin.
Tai vaihtoehtoisesti saat kirjeen, että voit käydä noutamassa uuden kortin konttorista. - työtön.
Minulle on automaattisesti tullut kotiin niin Nordean uusittu Mastercard kuin Visakin vaikka olen korttien uusinishetkellä ollut työtön.
- milloin uusi kortti?
Mietin tässä itsekin samaa. Siis milloin mahtaa uusi mastercard tulla postissa kun ensi kuussa on viimeinen käyttökuukausi? Minulla kyllä palkka juoksee mutta pääpankki on nykyään muualla kuin Nordeassa, pidän ns. kakkostiliä Nordeassa josta maksan laskujani. Pelkään vain, että se vaikuttaa siihen ettei uusita? Ja sitten se että eräpäiväon aina se 15. päivä, joka sattuu olemaan palkkapäiväni. Siirrän silloin rahaa Nordeaan, joten luottokorttilaskuni pääsen maksamaan yleensä aina vasta päivän-parin päästä laskun eräpäivästä. Mahtaako kortti tulla kuitenkin? On vaan ainoa luottokorttini, eli huonompi homma jos ei uusita. Pitääkö Norden ilmoittaa minulle jos korttiani ei uusita? Kai minun pitäisi saada tieto ennakkoon.
- vikan kuun aikana
Yleensä se kortti tulee vasta edellisen kortin viimeisen käyttökuukauden aikana, enkä usko että parin päivän myöhästelyt uusimiseen vaikuttaa.
Mutta muuten, miksi et maksa sitä korttilaskua suoraan palkkatililtäsi vaan kierrätät rahat Nordean tilin kautta? Silloinhan se lasku ei ole myöhässä maksettu, vaikka rahan siirtyminen kestäisikin pari päivää. - iuyhjk
vikan kuun aikana kirjoitti:
Yleensä se kortti tulee vasta edellisen kortin viimeisen käyttökuukauden aikana, enkä usko että parin päivän myöhästelyt uusimiseen vaikuttaa.
Mutta muuten, miksi et maksa sitä korttilaskua suoraan palkkatililtäsi vaan kierrätät rahat Nordean tilin kautta? Silloinhan se lasku ei ole myöhässä maksettu, vaikka rahan siirtyminen kestäisikin pari päivää.Mulla on kaksi eri pankkien luottokorttia, jotka ovat suoraveloituksella kolmannessa pankissa olevalta tililtä. Hyvin on pelannut, vaikka ilmeisesti tulee yhden pankkipäivän viive rahojen saapumisessa veloittavien pankkien tileille. Ei ole korkoveloituksia, koska maksu on suoritettu eräpäivänä.
- nordea on paska
Nordea on paska pankki.
Mutta yleisesti. Kun kortin viim.aika on käsillä, niin se tulee edellisen kuukauden lopulla ja on käytössä heti.
Miten se tulee, niin se on oma asiansa sitten....mut tavallinen pankkikortti noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110