saaran talli vs aaltokankaan ratsutalli

hehehe123

Nii eli kumpi on teijjä mielestä parempi
aaltokankaan ratsutalli vai saaran talli

59

2022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saaran talli on para

      Saaran talli koska siellä on luotettavat ja kiltimmät hepat ku aaltsikalla

      • saaran tallilainen

        Saaran talli


      • määäwaa

        Kuuuuule ei ole!


    • Nimimerkki2jopuh

      Saaran talli on parass

    • Tämäontäyttätotta

      Saaran talli koska siellä on kiltit,luotettavat,ihanat hevoset ja ponit. Hevosista huolehditaan hyvin, ei käytetä pelkkinä työkaluina. Tarhat ovat suuret ja hevosille syötetään hyvä laatuista ruokaa.Hyvä ilmapiiri, kannustavat ratsastuksen opet ja mukava omistaja.

      Aaltokankaan ratsutallit on mielestäni huono talli koska hevoset ovat vihaisia, huutavat ratsastuksen opettajat. Ruokapulastakin olen tässä vähäaikaa sitten kuulut. Joka tapauksessa huonolaatusta heinää. Talleissa haisee, likaiset karsinat. Ponitallissa aivan liian pienet karsinat. Sairastarha ihan hirveen pieni, hyvä että hevonen mahtuis ees kääntymään. Nii ja sit siellä käy vaaa pelkkii lissuja jotka syö vaa karkkii ja vinkuu äitiltänsä rahaa ratsastukseen.


      NÄMÄ OLI SITTEN MINUN MIELIPITEITÄNI:

      • ellaa

        Oma mielipiteeni: On kyllä totta, että ruoka on välillä huonolaatuista ja pari aaltokankaan hevosista on stressaantuneita. Tarhat ovat kuitenkin keskimääräisen kaupunkilaistallin tarhoja suuremmat, mutta mitä sairastarhaan tulee, niin sen ei kuulukkaan olla sen suurempi, kuin että hevonen mahtuu siinä kääntymään.
        Itse käyn kyseisellä tallilla perjantaisin Ankin tunneilla ja mielestäni opetus on hyvää eikä hän ainakaan huuda. Pidän myös paikan hevosista, sillä niitä on monen luonteisia ja -kokoisia.


      • herooooo

        TämäonTäyttäTotta/ Puhut asiaa!


      • Anonyymi

        Olet kyllä väärässä tämä on toisin päin😊


    • heivaaanan

      saaran talli

    • stitb

      saaran talli is the best!

    • Saarantallibaras

      Saaran talli, aaltsikalla on vaa lissuja jotka mässää karkkii :D

      • Anonyymi

        Ite se lissu oot


    • kirjaudu sisään tai

      Saaran talli näyttää olevan parempi.. ainakin kaikki melkee sen kannalla XD

    • XDeeeeee

      Saaran talli on parempi

      aaltsikalla on tyylii tälläsii lissui

      "Hyi oikeesti, kato se paskoo seinää"
      "Anna karkkii..anna anna anna"
      "Hyi se on sotkenu kusta harjaansa"
      "Eiku anna mun.."

      jne....
      Tyhmii ihmisii siellä

      • Anonyymi

        Vitun läskei mimmei saaral



        säki ooy


      • Anonyymi

        Saaran tallilla on pikku lissuja jotka haisee pieree jne katos te oottee tämmössii

        "apua mä tipun"
        "ättä tät"
        "tyhmä poni"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saaran tallilla on pikku lissuja jotka haisee pieree jne katos te oottee tämmössii

        "apua mä tipun"
        "ättä tät"
        "tyhmä poni"

        Ei oo! Ne on sit ponipoppoossa tai alkeisella tyyllii


    • xxx

      Jos nämä keskustelut lopetettaisiin. Itse käyn Aaltokankaalla taitavien ja haastetta tarjoavien hevosten sekä hyvän opetuksen takia, mutta Saaran talli on myös mukava ja sielläkin on epäilemättä hyvä opetus. Jokainen käy siellä missä tykkää, mutta toista ei tarvitse haukkua lyttyyn.

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Saaran talli on parempi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja paljo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Itsellä karukokemus joten vaihdoin ratsukankaalle😬


      • Anonyymi

        Saaran talli on ihan paska. ON MULLA KUULE KOKEMUSTA


    • parastalliikinä

      Saaran talli rulettaaa!!!

    • VOIHYVÄLUOJA

      Aaltokangas on parempi

      ÄLKÄÄ YLEISTÄKÖ, ei aaltsikallakaan ole pelkkiä karkkia mässääviä lissuja. JA KETKÄ ne tulevatkaan aaltsikalle vain karkkikoneen takia. ja eräät saaralaiset olivat kivittäneet essiä jalkoihin sillon kun se ontui. ja ei kyllä ihme kun ei saaralla kukaan syö karkkia, sillon kun sitä myydään ne ovat 5snt maksavia 5 vuotta vanhoja twixejä. ihan oikeasti, itse olen tähän törmännyt. saaralla onkin "luotettavat'" eli pystyynkuolleet ja täysautomaattihevoset...

      • äläviitsivalehdella

        Taas tämä yksi valehtelija. Ei nyt saaran tallilla eikä varmaan aaltsikallakaan ole niin tyhmiä ihmisiä jotka kivittää hevosia jalkoihin. En usko tuota, eikä ´varmaan kukaan muukaan. Ehkä joku on saattanutkin kivittää, mutta ei saaran tallilaiset. Siitä voin olla varma. Eihän sellainen ihminen voi heppahöperö ollakkaan. Ja muuten tuota harva uskoo, koska miksi asia mainittaisiin täällä vasta nyt, ja vain sinä, yhdesti. Joten omasta aivokuopasta asian olet keksinyt. Ja jos todella luulet että saaran tallilaiset tulevat aaltsikalle vain karkkikoneen takia, Hah!


      • mursu3

        Totta


      • Anonyymi

        Jep ratsukangas on parempi


    • ...

      Haha, viis vuotta vanhoja twixejä xD Salli mun nauraa ja kovaa

      • ja paljon

        Aaltsikkaiset on oikeesti jotain karkkihullui. Kerranki ku katoin tuntii saaralla nii siihe tuli jtn. aaltsikkalaisii ja niil oli laukussansa vaikka mitä mässyy. Ja ku oon ollu aaltsikalla kattomas kaverin tuntii nii kauheet mässyt kaikilla.

        Saaran talli on parempi.


      • Anonyymi
        ja paljon kirjoitti:

        Aaltsikkaiset on oikeesti jotain karkkihullui. Kerranki ku katoin tuntii saaralla nii siihe tuli jtn. aaltsikkalaisii ja niil oli laukussansa vaikka mitä mässyy. Ja ku oon ollu aaltsikalla kattomas kaverin tuntii nii kauheet mässyt kaikilla.

        Saaran talli on parempi.

        Vai säki joku ratsukangas fani ku ratsukankaalla oot😏


    • .......

      aaltsikasta ei kovin hyvää vaikutelmaa, jos eivät huomaa että hevonen on kantavana...


      joten saaran talli

    • mollukkainen

      On tuntilaiset yrittäny sanoa opeille siitä kantavasta hepasta, mutta mitään ei siltikään tehty, välinpitämätöntä touhua ja asiantuntemus kaukana.

      • möh

        Hevonen oli vasta tullut tallille, eikä edellisen omistajan mukaan tamma ole tiineenä. Kyseinen hevonen pääsi myös mammalomalle varsansa kanssa ja hevosta saa liikuttaa vaikka se olisikin kantavana. Kyllähän tästä keskustelustakin jo näkee millaista porukkaa milläkin tallilla liikkuu. Oikeesti ihan turhaa netissä puhua paskaa puolin ja toisin, eläimiä ei kuitenkaan rääkätä ja asiakkaat ovat molemmissa talleissa tyytyväisiä.


    • tyhmii ihmisii

      samaa mieltä kanssasi mollukkainen.

    • Hei oikeesti!

      Nonii itse käyn Aaltsilla eikä siellä anneta huonoa ruokaa!!! Olen
      Ratsastanut kerran Saaralla ja siihen se jäi koska liian helpot
      Hevoset ja ponit. Saara ei ole mulle hyvä talli mutta jollekin muulle saattaa olla!
      Joten on turha tulla tänne sanomaan, aaltsikkalaiset että Saara on pska!

      Aaltokankaalla saatta olla pari lissu porukkaa mutta siihen se jää! Kun kävin saaralla
      oli sielläkin semmoisia lissuja pari, mutta kummassakaan ei ole paljoa!

      Luin toisen jutun jossa sanottiin, että me aaltsilaiset levitetään valheita saarasta...
      Kuule ei puhuta! Saara on ok paikka,mutta suosittelen aaltokangasta:) Turha tämmöisiä keskusteluja on tänne laittaa kun kaikki tietää, että niistä tulee riita!
      Eli kummatkin kivoja talleja kummalakin hyvät ja huono puolensa:)

    • Tämäihananipottaja:)

      Hei! Järki käteen!
      Omasta mielestäni Saaran talli on parempi. Hevosia on monen kokoisia ja luonteisia, ja pienimmillekkin löytyy pikkusia, luotettavia heppoja. Älkää suuuttuko tulevasta, mutta rupeampa vähän takomaan järkeä teille, niin saaran tallilta kuin aaltsikalta:

      1. Karkkilissut aaltsikalla?! "Aaltsikkaiset on oikeesti jotain karkkihullui." "aaltsikalla on vaa lissuja jotka mässää karkkii" "siellä käy vaaa pelkkii lissuja jotka syö vaa karkkii"
      -No true! Eli ei totta! ette voi yleistää noin. Jos minä siirtyisin aaltokankaalle, tulisiko minustakin "karkkia mässäävä lissu"? Ei todellakaan tulisi, ymmärtäähän tuon pienikin. Kukaan joka käy aaltokankaalla ei tahdo kuulla sitä että ne ois lissuja, vaikka ei ole. Kerran kävin siellä ja kyllä siellä oli ihan asiallisia tallityttöjä (ja poikia).

      2. "saaralla onkin "luotettavat'" eli pystyynkuolleet ja täysautomaattihevoset... "
      -Oletkos koskaan saaralla käynyt? Osa hevosista on luotettavia = ei säiky turhia, ei pukittele, ei rynni. eli sopii ihan aloittelijoillekkin, kuten mainitakseni Juulia, Amor, Jozik, Epper ovat yleisesti kilttejä poneja, muutkin. Sitten siellä on reippaampia ja haasteellisempiakin, eli niitä jotka eivät toimi heti, kuten Rasmus, Eetu, Rappen, Potter. Ja monet muut.
      Mikään hevonen ei ikinä ole täysautomaattinen! Muistakaa se! Ne ei oo kolikkohevosia, joilla kärrytellään pari minuttia ja sitten jätetään paikalleen.

      3. "Ponitallissa aivan liian pienet karsinat"
      -Koska niin Saaran talli, kuin Aaltokangaskin ovat SRLän hyväksymiä, ei kellään pitäisi tuon suhteen valittamista olla. Jos joku väittää että se on muuttunut hyväksynnän jälkeen, niin tiedoksi että tallit tarkistetaan joka vuosi.
      Mikäli ei hyväksyntää ole pois otettu, kaiken pitäisi olla kunnossa :)

      Jokainen saa käydä missä tykkää, toisia ei tarvi haukkua eikä yleistää. Ihan turhia nämä "Kumpi on parempi". Ja miettikääpäs ihmiset jotka tässä haukkuvat muita. Ei ole kovin järkevää .

      No, omasta mielestäni Saaran talli on parempi, koska siellä on hyvä henki tallissa, kivat hevoset ja opettajat, hepat saa pistää itse tunnille ja hoitajat auttavat kun apua tarvii.
      Ei aaltokangaskaan huono ole. Tutustukaa paikkoihin, ihmisiin ja eläimiin, ja sanokaa sitten uudelleen! :)))

    • Kyllästynyt ;\

      SAARANTALLI on 100x parempi,kun aaltsikka,ja kaikki ne syyt onkin jo aikaisemmin mainittu.Jos teiän mielestä Saaralla on "pystyyn kuolleet,kehää kiertävät kaakit"Nii ratsastakaapa hyvät ihmiset mm.Dillellä,Elmolla,Atella,Ankalla jne.Saaran hebot ei oo todellakaan mtn." kehää kiertäviä kaakkeja"!!!Eli kaikki Saarantallin haukkujat haistakaa ISO PASKA!!!;\

    • lopettakaa!!!

      Nettiin ei kannata laittaa mitään tällaisia viestejä koska siitä tulee vain riitaa
      Päätä itse mille tallille menet äläkä kysy täällä...
      Ja teille muille älkää haukkuko talleja molemmat tallit ovat SRL:llän hyväksymiä joten kummassakaan ei voi olla mitään vikaa ja ne jotka puhuivat lissuista jotka mässäävät karkkia niin olette kyllä keksineet sen omasta päästänne tai jos siellä muutama sellainen tyyppi on niin mitä väliä? Ei sitä täällä netissä tarvitse ruveta mainostamaan. Eihän se teille kuulu syökö joku karkkia vai ei.
      Ratsastustallille on yleensä tultu ratsastamaan ei seuraamaan kun jotkut tyypit syö karkkia!

    • lojufoyf

      saaran talli on paras

    • Hankkikaaelämä

      Huoh. Miten voitte sanoa että aaltokangas on huono koska siellä on "karkkia mässääviä lissuja" ? Tuuli, tai muutkaan työntekijät tuskin voivat vaikuttaa siihen minkälaisia ihmisiä siellä on asiakkaina. Ja mitäpä siitä, jos joku aaltokankaalainen söisikin karkkia tallilla? Onko nykyään karkin julkisella paikalla syöminen outoa? Olen käynyt itsekkin aaltokankaalla enkä käy siellä enää. En siis tullut puolustamaan aaltokangasta sen takia että käyn aaltokankaalla, vaan siksi että käyttäydytte erittäin ennakkoluuloisesti aaltokankaalla käyviä kohtaan. Miten se määrittelee tallin, että kyseisellä tallilla käy karkkia syöviä ihmisiä?... Olen puhunut.

    • Vakeponk

      Miten te hyvät ihmiset edes viitsitte puhua muista talleista tuollaista? Itse oman hevosen omistajana en ainakaan ymmärrä tuollaista. Ihmisen oma asiahan se on millä tallilla käy ja millä ei. Ja jos ei jostain tallista tykkää, niin ei siitä tarvi kuitenkaan tulla valittamaan.

    • Anonyymi

      NO VARMAAN RATSUKANGAS ELI AALTSIKKA!!

    • Anonyymi

      Saaran talli on ihan huono haisee hevos raukkoja hädistellään luudalla vääränlaisia varusteita huonoa opetusta hevosia kuollut jussi eetu kami ja onni melkein peräkkäin mikä lie hyppytorni siel on maneesi rapisee kun tuulee ja homees tulee astma kohtauksii kamuil ja haisee paskalta aaltsikal (RATSUKANGAS) on hyvä puinen maneesi saaral on ihan epäsymmetrinen läski puukeppi kenttä tarhat jossa äkäsii hevosii kentän vieressä mitä ihmettä saaraki töykee ja tooosi pienet karsinat mut te saaralaiset ei ois tarvinnu tätä tehä mut ootte kade saarantalli MITEN SE TEIJÄN PERSETTÄ KUTITTAA NII PALJO JOS MEILLÄ ON PALJON PAREMPI TALLI ja liian pieni hinta koska hinnassa se huonoos näkyy

      • Anonyymi

        Ei oo totta😡😡😡


    • Anonyymi

      hevosia kuolee vauhdilla tänään luokkalainen joka on alkeisel vaikka hartastanu 4v saaral huus päin naamaa sijaiselle että ratsukangas on huono itseasiassa hevoset saaral pieree kesken tuntii yli 10ihmist vaihtanu saaralt ratsukankaalle liian laihat hevoset ruokaa ei anneta jos on tuhma lol aika vammast maaneesi homees paskat siel vaa kuivuu sekas ku nii tunkkane ilma ja kerran yks ohjaaja siel siivos kakkaa ja lens selällee ku se vitun paska kuivu sinne nii ei lähteny enää irti hevoset kiitolaukkaa joka päivä kerra lähin saaralta suru suin ku joku vitun työntekijä vaa huutaa nii ilkeät tallitytöt paska haisee hevosen karvaa syötetää oraville raavitaan persettä ja pyyhitään hevosiin ei oo vessaa minne kusta ku hevosen päälle vittu pitää

      • Anonyymi

        Tämä sijainen itse kävi ratsukankaalla


    • Anonyymi

      tarhat mutaiset tungetaan samaan tarhaan saara tekee kaikista tytöist ilkeen kukaan ei ees haluu oikeest haluu käydä saaral hyppytorniki johonki saatanan lanta kasaan joka on keskel tallii vitun sokkeloinen talli hädin tuskin muistaa missä se tyhmä mikälie haiseva ristoki on LÄSKI puu pyöräpaikkana nii pienet parkkipaikatki saarantalli PÖLLII ratsukankaan hyvät maastot niiku ongelma? Vittu hevoset ripuleitaki vetää ja kiitolaukkaa näykkii käytetään pelkkinä työkaluina hevoset vihaisia ruokapulasta oon kuullu ponitallia ei ees eriksee vinkuvia kakaroita heinä paskaa koska tallilaiset niitä nuolee opettajat huutaa sairasta rahantuhlausta jos saaral käy hevoset ottaa paineita ja stressaa koska kakarat alkeiset huom niin paukuttaa hevosii jatkuvasti ja se on hyvä ratsukankaalt poistettiin karkkikone koska saaralaiset vetää tunteisiin hevoset paskoo seinää ja puree että itkee oikein verta liian helppoja tunteja pikku mimmejä jotka itkee koska tippui paskovalta hevosia saaralaiset syö aina karkkia vitun lissuja jotka aina mässää hepatki pystyyn kuolee ku haisee paskalta viis vuotta vanhoi paskoi saaral on läskei mimmi lissui jotka ei osaa ees hädin tuskin puhua läski haiseva talli läskit akat kyykkyyn ja ratsukangas pystyyn saarat etenee vaarallisen nopeaa tahtia ei ees opeteta perusasioita

    • Anonyymi

      RATSUKANGAS AINA

    • Anonyymi

      aaltsikka

    • Anonyymi

      saaral on täynnä lamput vitun pienii ötököit kehää kiertäviä paskasia kaakkeja syötetään koiran ruokaa jtn
      saaran talli on tämmöne
      "hyiii älä pasko seinää"
      "mennään syömää 5v vanhoi twixei"
      "kato kuinka läski poni"
      "Onni kuoli wäää wäää👶"

      • Anonyymi

        Mieti kuinka LOUKKAAVAA toi on niille ketkä tykkäs Onnista!😡


    • Anonyymi

      SAARANTALLI ON PARAS! Siellä ei syötetä hevosille mitään koiran ruokaa sun muuta ja oikeesti lopettaakaa näitten tallien vertailu oikeesti miettikää miten tyhmii ootte ku haukutte vaan saarantallii niinku oikeesti kasvakaa. Saarantalli ei oo milekkään läskeille pikku vauvoille. Ette voi verrata saaran tallia ratsukankaan talliin koska jos saaral on vaan vähän vähemmän rahaa niin se ei meinaa et se ois huonompi😡

    • Anonyymi

      Lopettakaa näitten Tallink vertailu! Kaikki saa tykätä mistä vaan tallista ja saa valita millä tallilla käy. Ja muutenkin miettikää miten tyhmää on vertailla talleja, kyllähän mäkin olen käynyt ratsukankaalla ja saarantallilla ne molemmat oli tosi kivoja. Tällä hetkellä käyn saarantallilla mutta olen myös miettinyt että kävisin vielä joskus rk:lla.

    • Anonyymi

      No ite käyn saaralla. Mutta ratsukangaskin on hyvä talli kaikki päättää millä tallilla käy! Lopettakaa jo tämmönen mietikää mitä pikkulasten leikkiä!!!

    • Anonyymi

      Mielestäni tällainen keskustelu saataisiin lopettaa ja vaikka ratsukankaalla laitettiin hevonen joka oli ollut varmaan viikko ja puol tiine ei se hevonen siihen kuole ja sillä madallettiin vielä esteitä ku niillä oli esteitä Saaran talli: ilkeät ja laiskat hepat ei saa puoliakaan tallin hepoista varustaa itse ratsastajat tippuvat usein mun tunnilla kerran mun paras kaveri tippu dilleltä silleen et se lähti kiitolaukkaa ja heitti pukit ja se lensi niskoilleen ja pökrös siihen maahan kunnes joku tuli hakemaan sen pois ja sen tunnin jälkeen jäin kattomaan tunteja ja yhen tunnin aikana tiputtuttiin13 kertaa siellä on hiiriä ja likaiset paikat ja huono ilmapiiri Saaran tallilla käy selläsii pikku esittäjiä jotka luulee omistavansa koko tallin ja esittää jotain hoitajia koittaa hoidella siellä jonku vartin ku se vähän heiluttaa häntää niin ne juoksee sieltä karsinnasta pois ja varmaan niin moni on Saara tallin puolella koska
      Tekijän ei tartte tehä siellä mitään itse rageevat ratsastuksen opet vihasta palautetta ratsukankaalla on ihana ilmapiiri kAikkitervehtii toisia ja hepat menee vaan 2 tuntia peräkkäin jos menee opeilta s ihana kriittistä palautetta ja ihania kehuja RATSUKANGAS!!!!<3333

    • Anonyymi

      Ratsukangas aina!!!! RATSUKANGAS:kiltit hevoset hopoti käytössä hyvätratsastuksen opet hyvät tilat kiltti tallin omistaja iso kenttä hyvä maneesi heppoja ei lopeteta usein. SAARAN TALLI:ilkeet hepat, hiiriä ,ratsastuksen opet huutaa,likasta haisee riisille, sellanen paska tarha hepat lähtee kiitolaukkaa tyylii jona tunti ja saaralaiset kuulostaa tältä " anna lisää kadggia tuun tänää biid dibbuun gu sain vadgin dunnille gato jafsakssbdbj toi hebba basgoo seinää doi on niin hono radgastaja" miltä ratsukankaalaiset kuulostaa : " kato kuin hyvä ratsastaja sain tänää lumikin koulu tunnille kiva se on ihana ouu toi tippu toivottavasti ei sattunut"

      • Anonyymi

        Totta


    • Anonyymi

      Ratsukangas on hiukan parempi. Saaran tallilla on hyvät ohjeet ja he koittavat hevosten parasta!😃 mutta saaran hevoset ovat hieman mitä on. Monella tunnilla tippuu aika monta yhtenä päivänä tippui 12 ratsastajaa 3 tunnin aikana😳😳 mutta ratsukankaalla ei ole yhtä villejä hevosia. Saaran tallilla jotkut hoitajat eivät suostu auttamaan tai välttämättä edes tule koko tallille hoito päivänä. Vaikka itse saaran tallilla olen käynyt ja ratsukankaalla en. Mutta päätin kuitenkin vaihtaa. Saaran tallilla aika moni ilkeä esim työntekijä ja ihmisiä syytellään asioista joita he eivät ole tehneet.

    • Anonyymi

      Saaran ehdottomasti koska patu ja muut😍

    • Anonyymi

      Saaran tallilla villit hevoset ja joka päivä ainakin 1 tippuminen! Ilmapiiri tosi huono kaikki kattoo toisiaan vinoon ja puhuu pahaa selän takana🙁 Mua syytettiin paskan puhumisesta nii lopetin siellä. Oli muutenkin opettajat vähän tageja ja laitto hevosia keitä se tiesi että pelkään, ymmärrän kyllä että pelkojen yli pitää yrittää mutta joka tunnilla ei ollu ihan kiva saada Ollia, varttia tai papua:( Ois kiva jos Kalle tekis tolle kiusaamis jutulle jotain eikä vaan tulis sinne kerjäämään rahaa😊

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe