Keuhkoveritulppa?

egrrhhw

Voiko olla keuhkoveritulppa vaikka FIDD-arvot olisivatkin normaalit? Minulla on ollut jo 3 viikkoo hengenahdistusta pienessäkin rasituksessa, mutta ei levossa. Sairastan astmaa. Minulla määrättiin pari viikkoa sitten jo eka antibioottikuuri Kreikassa keuhkoputkentulehdukseen kun kävin lääkärissä, koska keuhkoni "rohisivat". Nyt kuurin jälkeen olen käynyt myös Suomessa pari kertaa lääkärissä viimeksi eilen, joka kuunteli keuhkoja ja sano, että rohinoita vielä kuuluu. Määräs uuden 8 päivän antibioottikuurin. Kuumetta ei ole ollut ollenkaan. Keuhkoveritulppaa epäili lentämisen takia. Tulehdusarvot, keuhko röntgen kuvat, pieniverenkuva, sydänfilmi ja toi FIDD-arvo kaikki ok. Vasemmassa poskiontelossa oli vähän turvotusta.

Mikähän mulla on :S?

3

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toipumisiin

      kyllä voi. minullakaan ei fidd noussut.onko jalassasi ollut mitään tuntemuksia. trombi voi olla jalassa aivan huomaamaton siis lähes kivuton ja jos liikut jonkun verran ,niin se purkautuu kulkeutuen keuhkoon ja silloin kun se on purkautunut se ei ilmeisesti näy enään fidd.ssä.
      kokeile laittaa sänkyyn yläpään alle koroketta ,mulla ainakin silleen se jäi taas kiinni pohkeeseen ,kun jalka keuhkoja alempana. parempi jalassa kuin keuhkossa. silloin myös fidd nousi . kuuntele kehoasi .älä tee mitään mikä tuntuu liian raskaalta

    • egrrhhw

      Eipä oo erityisemmin jalassa ollu mitään tuntemuksia. Ennen oireita käteni aina puutuivat öisin, mutta johtui todennäköisesti siitä, että saatoin nukkua niiden päällä sillä herättyäni, ja ravisteltuani niitä aina tunto palasi niihin.

      • egrrhhw

        Tuntemuksilla nyt tarkoitan kipuja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe