Voiko olla keuhkoveritulppa vaikka FIDD-arvot olisivatkin normaalit? Minulla on ollut jo 3 viikkoo hengenahdistusta pienessäkin rasituksessa, mutta ei levossa. Sairastan astmaa. Minulla määrättiin pari viikkoa sitten jo eka antibioottikuuri Kreikassa keuhkoputkentulehdukseen kun kävin lääkärissä, koska keuhkoni "rohisivat". Nyt kuurin jälkeen olen käynyt myös Suomessa pari kertaa lääkärissä viimeksi eilen, joka kuunteli keuhkoja ja sano, että rohinoita vielä kuuluu. Määräs uuden 8 päivän antibioottikuurin. Kuumetta ei ole ollut ollenkaan. Keuhkoveritulppaa epäili lentämisen takia. Tulehdusarvot, keuhko röntgen kuvat, pieniverenkuva, sydänfilmi ja toi FIDD-arvo kaikki ok. Vasemmassa poskiontelossa oli vähän turvotusta.
Mikähän mulla on :S?
Keuhkoveritulppa?
3
251
Vastaukset
- toipumisiin
kyllä voi. minullakaan ei fidd noussut.onko jalassasi ollut mitään tuntemuksia. trombi voi olla jalassa aivan huomaamaton siis lähes kivuton ja jos liikut jonkun verran ,niin se purkautuu kulkeutuen keuhkoon ja silloin kun se on purkautunut se ei ilmeisesti näy enään fidd.ssä.
kokeile laittaa sänkyyn yläpään alle koroketta ,mulla ainakin silleen se jäi taas kiinni pohkeeseen ,kun jalka keuhkoja alempana. parempi jalassa kuin keuhkossa. silloin myös fidd nousi . kuuntele kehoasi .älä tee mitään mikä tuntuu liian raskaalta - egrrhhw
Eipä oo erityisemmin jalassa ollu mitään tuntemuksia. Ennen oireita käteni aina puutuivat öisin, mutta johtui todennäköisesti siitä, että saatoin nukkua niiden päällä sillä herättyäni, ja ravisteltuani niitä aina tunto palasi niihin.
- egrrhhw
Tuntemuksilla nyt tarkoitan kipuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579