Keuhkoveritulppa?

egrrhhw

Voiko olla keuhkoveritulppa vaikka FIDD-arvot olisivatkin normaalit? Minulla on ollut jo 3 viikkoo hengenahdistusta pienessäkin rasituksessa, mutta ei levossa. Sairastan astmaa. Minulla määrättiin pari viikkoa sitten jo eka antibioottikuuri Kreikassa keuhkoputkentulehdukseen kun kävin lääkärissä, koska keuhkoni "rohisivat". Nyt kuurin jälkeen olen käynyt myös Suomessa pari kertaa lääkärissä viimeksi eilen, joka kuunteli keuhkoja ja sano, että rohinoita vielä kuuluu. Määräs uuden 8 päivän antibioottikuurin. Kuumetta ei ole ollut ollenkaan. Keuhkoveritulppaa epäili lentämisen takia. Tulehdusarvot, keuhko röntgen kuvat, pieniverenkuva, sydänfilmi ja toi FIDD-arvo kaikki ok. Vasemmassa poskiontelossa oli vähän turvotusta.

Mikähän mulla on :S?

3

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toipumisiin

kyllä voi. minullakaan ei fidd noussut.onko jalassasi ollut mitään tuntemuksia. trombi voi olla jalassa aivan huomaamaton siis lähes kivuton ja jos liikut jonkun verran ,niin se purkautuu kulkeutuen keuhkoon ja silloin kun se on purkautunut se ei ilmeisesti näy enään fidd.ssä.
      kokeile laittaa sänkyyn yläpään alle koroketta ,mulla ainakin silleen se jäi taas kiinni pohkeeseen ,kun jalka keuhkoja alempana. parempi jalassa kuin keuhkossa. silloin myös fidd nousi . kuuntele kehoasi .älä tee mitään mikä tuntuu liian raskaalta

• egrrhhw

Eipä oo erityisemmin jalassa ollu mitään tuntemuksia. Ennen oireita käteni aina puutuivat öisin, mutta johtui todennäköisesti siitä, että saatoin nukkua niiden päällä sillä herättyäni, ja ravisteltuani niitä aina tunto palasi niihin.

• egrrhhw

Tuntemuksilla nyt tarkoitan kipuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1818
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      67
      693
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe