Voiko olla keuhkoveritulppa vaikka FIDD-arvot olisivatkin normaalit? Minulla on ollut jo 3 viikkoo hengenahdistusta pienessäkin rasituksessa, mutta ei levossa. Sairastan astmaa. Minulla määrättiin pari viikkoa sitten jo eka antibioottikuuri Kreikassa keuhkoputkentulehdukseen kun kävin lääkärissä, koska keuhkoni "rohisivat". Nyt kuurin jälkeen olen käynyt myös Suomessa pari kertaa lääkärissä viimeksi eilen, joka kuunteli keuhkoja ja sano, että rohinoita vielä kuuluu. Määräs uuden 8 päivän antibioottikuurin. Kuumetta ei ole ollut ollenkaan. Keuhkoveritulppaa epäili lentämisen takia. Tulehdusarvot, keuhko röntgen kuvat, pieniverenkuva, sydänfilmi ja toi FIDD-arvo kaikki ok. Vasemmassa poskiontelossa oli vähän turvotusta.
Mikähän mulla on :S?
Keuhkoveritulppa?
3
297
Vastaukset
- toipumisiin
kyllä voi. minullakaan ei fidd noussut.onko jalassasi ollut mitään tuntemuksia. trombi voi olla jalassa aivan huomaamaton siis lähes kivuton ja jos liikut jonkun verran ,niin se purkautuu kulkeutuen keuhkoon ja silloin kun se on purkautunut se ei ilmeisesti näy enään fidd.ssä.
kokeile laittaa sänkyyn yläpään alle koroketta ,mulla ainakin silleen se jäi taas kiinni pohkeeseen ,kun jalka keuhkoja alempana. parempi jalassa kuin keuhkossa. silloin myös fidd nousi . kuuntele kehoasi .älä tee mitään mikä tuntuu liian raskaalta - egrrhhw
Eipä oo erityisemmin jalassa ollu mitään tuntemuksia. Ennen oireita käteni aina puutuivat öisin, mutta johtui todennäköisesti siitä, että saatoin nukkua niiden päällä sillä herättyäni, ja ravisteltuani niitä aina tunto palasi niihin.
- egrrhhw
Tuntemuksilla nyt tarkoitan kipuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973988Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312658Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2322115Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m921889Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001833Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211819- 1151638
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11321- 571232