Keuhkoveritulppa?

egrrhhw

Voiko olla keuhkoveritulppa vaikka FIDD-arvot olisivatkin normaalit? Minulla on ollut jo 3 viikkoo hengenahdistusta pienessäkin rasituksessa, mutta ei levossa. Sairastan astmaa. Minulla määrättiin pari viikkoa sitten jo eka antibioottikuuri Kreikassa keuhkoputkentulehdukseen kun kävin lääkärissä, koska keuhkoni "rohisivat". Nyt kuurin jälkeen olen käynyt myös Suomessa pari kertaa lääkärissä viimeksi eilen, joka kuunteli keuhkoja ja sano, että rohinoita vielä kuuluu. Määräs uuden 8 päivän antibioottikuurin. Kuumetta ei ole ollut ollenkaan. Keuhkoveritulppaa epäili lentämisen takia. Tulehdusarvot, keuhko röntgen kuvat, pieniverenkuva, sydänfilmi ja toi FIDD-arvo kaikki ok. Vasemmassa poskiontelossa oli vähän turvotusta.

Mikähän mulla on :S?

3

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toipumisiin

kyllä voi. minullakaan ei fidd noussut.onko jalassasi ollut mitään tuntemuksia. trombi voi olla jalassa aivan huomaamaton siis lähes kivuton ja jos liikut jonkun verran ,niin se purkautuu kulkeutuen keuhkoon ja silloin kun se on purkautunut se ei ilmeisesti näy enään fidd.ssä.
      kokeile laittaa sänkyyn yläpään alle koroketta ,mulla ainakin silleen se jäi taas kiinni pohkeeseen ,kun jalka keuhkoja alempana. parempi jalassa kuin keuhkossa. silloin myös fidd nousi . kuuntele kehoasi .älä tee mitään mikä tuntuu liian raskaalta

• egrrhhw

Eipä oo erityisemmin jalassa ollu mitään tuntemuksia. Ennen oireita käteni aina puutuivat öisin, mutta johtui todennäköisesti siitä, että saatoin nukkua niiden päällä sillä herättyäni, ja ravisteltuani niitä aina tunto palasi niihin.

• egrrhhw

Tuntemuksilla nyt tarkoitan kipuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe