sanokaa paremmuus järjestyksessä parhaat hahmot
mun rivi menee näin:(10KPL)
1.ARAGORN!!
2.LEGOLAS!!
3.FRODO!!
4.PIPPIN!!
5.MERRI!!
6.GANDALF!!
7.GIMLI!!
8.GALADRIEL!!
9.ARWEN!!
10.FARAMIR!!
top-10 hahmot
36
6121
Vastaukset
- Anduril^
1. ARAGORN
2. FARAMIR
3. FRODO
4. LEGOLAS
5. ÉOMER
6. SAM
7. NOITIS
8. PIPPIN
9. GANDALF
10. GALADRIEL - Pippin
Mä en oo AIVAN TÄYDELLISEN varma täst järjestyxest, mut onhan se joku laulu: "Let it be, let it be, let it be..."
1. Tsekkaa nimimerrki...
2. Merry
3. Sam
4. Aragorn
5. Frodo
6. Legolas
7. Klonkku/Smeagol
8. Faramir
9. Gandalf
10. Eowyn
Eikö saa laittaa enempää?? Tää lista jatkuis vielä Sauroniin asta ja luettelisin ehkä jopa örkit nimeltä erikseen... =)- Pippin
NIMI MERKKI! Eikä mikään merrki... Hehehee... Merryhän sen kirjoitti... En minä... =)
- LOTR
no tottakai saa!!=)
lurz on örkeistä ensimmäisenä mun listalla ;)
- jellona
1. Aragorn
2. Merri
3. Arwen
4. Eomer
5. Pippin
6. Legolas
7. Sam
8. Frodo
9. Haldir
10.Gandalf - smeagol
kamalaa!! eikö kukaan mainitse klonkkua?! täs on mun: 1.klonkku 2.legolas 3.aragorn 4.frodo 5.merri ja pippin 6.elrond 7.sauron 8.gandalf 9.gimli 10.saruman
- Pippin
... mut vaan 7.. Musta on TOSI hankalaa laitaa niitä paremmuus järkkään ja toi mun lista muuttuukin koko aika...
- smeagol
Pippin kirjoitti:
... mut vaan 7.. Musta on TOSI hankalaa laitaa niitä paremmuus järkkään ja toi mun lista muuttuukin koko aika...
juup... eka ajattelee jonku järjestyksen,mut alkaa sit myöhemmin miettimään jo toisin. hmm.. mut kyllä jokaisella tsh friikillä oli varmaan YKSI, joka oli yli muiden. jokaisella omansa.. =)
- Maria
krhm..
1.FRODO
2.KLONKKU
3.MERRI
4.PIPPIN
5.LEGOLAS
6.GANDALF
7.SAM
8.ARAGORN
9.BOROMIR
10.ÖRKIT - Memma
1)LEGOLAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2)Pippin
3)Klonkku
4)Saruman
5)Merri
6)Aragorn
7)Faramir
8)Haldir
9)Sam
10)Eowyn- Haltia ja Hobitit
Meitä on 3 ja minun nimeni on Legolas ja oikealla puolellani on Pippin ja vasemmalla Merri=) no ni täs on tää meidän lista: 1.Legolas, Merri ja Pippin, Sam 2. Kolnkku. 3.Eomer. 4.Galabriel. 5.Arwen.6. Aragon. 7.Saruman. 8.Ruusa-Tölli.9. Frodo.10. Gandalf. Tää on tää meidän lista=) T: Legolas, Merri ja Pippin
- samwise.gamgee
1.SAM!!!!!!!!!!!
2.merry ja pippin
3.gimli
4.theoden
5.aragorn ja arwen
6.gandalf
7.faramir
8.frodo
9.legolas
10.smeagol/klonkku - Määääää
Mun lista:
1. Frodo
2. Aragorn
3. Legolas
4. Pippin
5. Merri
6. Gimli
7. Sam
8. Gandalf
9. Boromir
10. Theoden
:) - yksi lista lisää
1. Frodo
2. Sam
3. Theoden
4. Legolas
5. Noitakuningas
6. Gandalf
7. Boromir
8. Eowyn
9. Klonkku
10. Galadriel
Aragorn olisi lähellä listan kärkeä, mutta putoaa, koska kohtelee Eowyniä niin tylysti. - lotr-fani
nää on parhaat:
1.PIPPIN
2.Merri
3.Frodo
4.Legolas
5.Aragorn
6.Sam
7.Gimli
8.Klonkku
9.Faramir
10.Galadriel - TheRing
1)Frodo
2)Klonkku
3)Aragorn
4)Gandalf
5)Saruman
6)Legolas
7)Sauron
8)merri
9)Pippin
10)Pippin- Frodoonparas
1. Frodo<3<3<3<3
2. Sam
3. Pippin
4. Merry
5. Aragorn
6. Gandalf
7. Legolas&Gimli
8. Klonkku
9. Bilbo
10. Treebeard jos lasketaa :D
- Orcsforever
1) Grima
2) Ugluk
3) Shagrat
4) Gorbag
5) Snaga
6) Noitakuningas
7) Khamul
8) Saruman
9) Sauronin suu
10) Sauron - Pippin<3
1.) Pippin
2.) Merri
3.) Legolas
4.) Frodo
5.) Sam
6.) Aragorn
7.) Gimli
8.) Gandalf
9.) Faramir
10.) Boromir - mahdoton tehtävä
En halua tehdä minkäänlaista listaa, sillä olen sitämieltä, ettei näitä hahmoja voi laittaa minkäänlaiseen järjestykseen. Jokaisessa on jotain hyvää, kuten myös heikkoa. Myönnän kyllä, että ainakin elokuvassa pidän eräästä vaaleahiuksisesta haltiasta kovasti :D mutta silti haluaisin välttää vertailemasta näitä mitenkään. Jos joku puuttuisi tarinasta niin tarina ei niin hyvä olisi ollenkaan. Ja muutenkin vähän vaikea minusta määrittää , että mikä määritetäään hahmoksi,, sillä onhan sormusten sormuskin hahmo tavallaan. Ainakin elokuvssa siitä tehdään inhimillinen.
- LORDOFTHERINGS fani
Tässä parhaat hahmot:
1. gimli
2. sauron
3. saruman
4. lukitari
5. noitakuningas
6. eomer
7. faramir
8. klonkku
9. legolas
10. merri vai että top10.. 1.frodo 2.sam 3.merri 4.pippin 5.aragorn 6.legolas 7.gimli 8.gandalf 9.arwen 10 eowyn... :D
- Caladrim
En oikein halua laita hamoja järjestyksen,koska musta tuntu siltä etä näitä hahnmoja eivoisi laita erityis järjestyksen.Muta mun on pako myöntä etä pidän erityisesti haltiosta.Ja on yksi haltia josta pidän erityisesti hänälä on valeat hikset ja hänen nimmi alka L.
- Caladrim
Hups pitikirjoita haltioista ,muta kirjoiti kin haltiosta.:))
- Mun topit
1. Aragon
2. Legolas
3. Frodo
4. Sam
5. Gimili
6. Merri
7. Pippin
8 . Gandalf
9. Klonkku
10. Sauron - FotR,tTT,RotK=LotR
1.FRODO
2.SAM
3.PIPPIN
4.LEGOLAS
5.GALADRIEL
6.ARAGORN
7.SAURON
8.MERRY
9.GANDALF
10.EOWYN
tosi vaikeeta ja noi frodo ja sam on yhtä hyviä.- Sauron great eye
1SAURON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2gimli
3 legolas
4 saruman
5 gandalf
6 frodo
7 lukitari
8 sauronin suu
9 örkit
10klonkku
Eka olisi Klonkku tietenkin, mutta muut... En tiedä muiden järjestystä, mutta mukaan pääsisivät ainakin Ugluk ja Boromir. (Aika jännä oikeastaan, että laitan Boromirin ja hänet tappaneen örkin. :D) On hyvin vaikeaa päättää järjestystä parhaimmille kymmenelle lukuun ottamatta tuota ykkösenä hilluvaa Klonkkua, koska ensinnäkin kaikki hahmot ovat jollain tavalla mielestäni hyviä. Toisekseen kirjasarja ja elokuvasarja olivat kokonaan kaksi eri teosta, joten tämä vaikeutuu taas. Kolmannekseen pidän joistain kirjoissa ja elokuvissa olleista hahmoista, mutten sen takia, mitä he näiden aikana tekivät, vaan sen takia, mitä he Hobitissa ja Silmarillionissa tekivät. Esim. Silmarillionissa pidin hyvin paljon Sauronista, mutta mielestäni hän esiintyi Tarussa sormusten herrasta aivan liian vähän, jotta voisin laittaa häntä kyseisen teoksen parhaimpiin hahmoihin. Lisäksi Bilbo oli Hobitissa hyvä hahmo, muttei esiintynyt kovin paljoa LOTR:issa. On siis aivan mahdotonta tehdä paremmuusjärjestystä.
- laventeli1
1. Boromir
2. Legolas
3. Sam
4. Merri
5. Pippin
6. Klonkku/Smeagol
7. Hallavaharja ( jos se lasketaan)
8. Eowyn
9. Arwen
10. Faramir - uhdfiuwh
EMT MUT LEGOLAS FRODO PIPPIN MERRI JA BILBO ON NIINKU TOSI HYVII!!!
- LotR♥
1. Legolas
2Gandalf
3. Aragorn
4. Klonkku
5. Pippin
6. Merri
7. Faramir
8. Eomer
9. Eowyn
10. Sam - Seepraraituli
Lues Oskari matikkaa välillä.
- enmuistanimiä
1. Se hyvännäköinen nainen
2.-5. Ne lyhyet tyypit
6. Se toinen hyvännäköinen nainen
7. Se velho (jonka veli on Tylypahkassa)
8.-10. Ne sankarit- LOTR
1. Legolas
2. Aragorn
3. Gimli
4. Gandalf
5. Faramir
6. Sam
7. Boromir
8. Frodo
9. Pippin
10. Merry
- Possu45
1. ARAGORN OFC
2. LEGOLAS <3
3. PIPPIN!
4. Klonkku
5. Merri
6. Boromir
7. Sam
8. Frodo
9. Gandalf
10. Eowyn - Anonyymi
1.LEGOLAS
2.ARAGORN
3.GIMLI
4.FARAMIR
5.PIPPIN
6.KLONKKU/SMEAGOl
7.MERRI
8. BOROMIR
9.ARWEN
10.GALABRIEL
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282015Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561268Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801085Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804