Onkohan tuo kovinkin yleistä että operaattorit maksattaa kahdesta laajakaistasta yhtäaikaa??
Vaihdoin tehokkaampaan yhteyteen niin nyt tulee lasku siitä tehokkaasta ja edellisestä yhteydestä.Minun logiikkaan ei oikein mahdu että sama operaattori laskuttaa samaan liittymään kahta eri nopeutta.Minä luulin että operaattori automaattisesti lakkauttaa sen edellisen liittymän kun tilauksessa on että vaihdetaan tehokkaampaan.
Omituista !!
on aikoihin eletty
1
153
Vastaukset
- Minäpä minä
No, tietty aspaan yhteyttä.. Tuommoinen laskutus on väärin. Niitten kuuluu sitten hyvittää ylimääräiset laskut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815520Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151522- 106961
- 78841
- 50832
- 41813
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44812Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807- 56794
- 39779