Saaran talli

totta1

Miksi niin monet, varsinki siellä "täydellisellä" aaltokankaalla käyvät haukkuvat saaran tallia; tarvii mennä jollain vanhoilla pikku poneilla jotka potkii jne.

Tässä joka ikisen nykyhetkisen hevosen tai ponin ikä,rotu ja säkä. MIeti sitten uudelleen onko kaikki hevoset muka niin vanhoja ja pikkusia. esim.160cm hevonen ei ole pieni.

Nimi/ikä/säkä/rotu

Lennon "Lenni"/ 8v/ 157cm/ puoliverinen
Rowanhill Najila "Dille"/ 6v/ n.145cm /welsh sectio C
Ataraksi "Atte"/ 14v/ n.160cm / suomenhevonen
Cyganka "Ankka"/ 10v / n.120cm/ risteytysponi
Dailmer "Tapsa"/ 19v / n.165cm/puoliverinen
Golden coast emily "Alli"/ 10v / n.120cm/welsh mountain
Hervan Poku "Poku"/ 19v / n.160cm/ suomenhevonen
Epper/ 13v/ 148cm/ eestinponi
Hewron "Hessu"/ 14v / n.165cm/puoliverinen
Jozik "Josi" / 6v /n.130cm /risteytysponi
Perillus "Pera" / 14v / n.160cm / torinhevonen
Estragood "Eetu" / 12v / n.145cm/ eestinponi
Potter/ 17v/ n.155cm/ puoliverinen
Tommy ll "tommi"/ 27v / n.160cm/ vuonohevosristeytys
Jukka/ 15v / n.145cm / eestinponi
Montana "Mortti" / 19v / n.155cm/ puoliverinen
Kasper "Kassu"/ 22v/ 142cm/ risteytysponi
Hilanteri "Hiltsu" / 20v / n.155cm/ suomenhevonen
Light Rose "Roosa" / 16v / n.145cm/ risteytys (arabi-newforest)
Kolin rappen "Rappe" / 11v/ n.155cm/ Norjan kylmäverinen
Rasmus/ 21v/ n.135cm/ haflinger
Omar fakir "Osku"/ 19v / n.135cm/ risteytysponi (arabi-russ)
Juliette "Juulia" / 22v/ n.120cm / risteytysponi (russ-shettis)
Budzik "Jussi"/ 14v / n.160cm / puoliverinen
Flower lll "Lore"/ 9v/ n.160cm/ puoliverinen
Montoya ll "Manu"/ 8v/ n.170cm/ puoliverinen (täysveriarabi-torinhevonen)
Kustaava "Kustis"/ 27v/ 100cm/ shetlanninponi
Tara/ 10v/ n.140cm/ vuonohevonen
Amor van der banekate "aamor" /28v/ 75cm/ minishetlanninponi

Jos haukut saaran tallia mieti, onko kaikki hevoset mielestäsi niin pieniä ja vanhoja...

13

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimoriina

      Jos itse tiedät että tallilla on kaikki hyvin niin kannattaa jättää haukut omaan arvoonsa. Oulun seudulla kaikkia talleja haukutaan ja kaikista talleista liikkuu paskaa, vaikkei syytä aina olisikaan. Kaikki kun ei tykkää samoista talleista. Aina ei edes vaivauduta käymään jollakin tallilla vaan uskovat kavereidensa kertomiin juttuihin.

      Itse käyn aaltokankaalla muttei minulla ole mitään saaran tallia vastaan, itseasiassa aloitin ratsastuksen siellä pienenä. Kiinostaisi tulla taas kokeilemaan tunteja saaralle, ja haluasinkin kysyä että millainen opettaja on perjantaina ja lauantaina opettava Milka?

      • niinääs

        Milka on mukava ja hyvä ratsastuksen opettaja.


    • amor ihQ

      ok ennen luulin että se on surkee jne mutta käyn nykyään ratsastamassa siellä:))
      ja josi on lempparini ja amor se on ihanan pieni

    • Olio

      Jos jätetään kaikki Aaltokankaan ja Saaran välinen kilpailu nyt sikseen. Molemmilla talleilla kulkee asiakkaita jotka ovat pääosin tyytyväisiä ja molemmilla talleilla asiat ovat hyvin. Lapsellista hommaa lähinnä.

      • $aara

        Mikä on noist 120cm poneist on kiltein ja suht reipas? :) Missä toi talli sijaitsee? :)


      • vastais
        $aara kirjoitti:

        Mikä on noist 120cm poneist on kiltein ja suht reipas? :) Missä toi talli sijaitsee? :)

        120cm korkuisista poneista kiltein on juulia.. ratsastessa himan laiskahko... ankka on tosi reipas ja kiltti samoin alli. Kaikki ponit on kivoja:) myös hepat.Talli sijaitsee oulussa kuivasjärvella.


      • mneok
        vastais kirjoitti:

        120cm korkuisista poneista kiltein on juulia.. ratsastessa himan laiskahko... ankka on tosi reipas ja kiltti samoin alli. Kaikki ponit on kivoja:) myös hepat.Talli sijaitsee oulussa kuivasjärvella.

        mutta ankka saattaa yllättää ponimaisilla metkuillaan ratsastajansa :)
        Alli on todella reipas:)


    • ccccccccccccccc:

      Lisäisin tuohon listaan sen uuden ponin elmon, se on 6 vuotias,newforestinponi ja säkää löytyy 148.
      Pokuhan lähti samalla sinne mistä elmo tuli kevyempään käyttöön.

      • werty

        En oikeesti jaksa sitä, että noita kahta tallia arvostellaan koko ajan täällä. Setvikää näitä asioita jossain muualla, ja älkää vallatko 24keskustelui tält palstalt. Alanks mäki arvostelee jotain suursuon tallii ja hs-tallii?


      • eisehaukumitää
        werty kirjoitti:

        En oikeesti jaksa sitä, että noita kahta tallia arvostellaan koko ajan täällä. Setvikää näitä asioita jossain muualla, ja älkää vallatko 24keskustelui tält palstalt. Alanks mäki arvostelee jotain suursuon tallii ja hs-tallii?

        No ei näytä tuo aloitusviestin tekijä mitää tallia haukkuvann.


    • X(X(X(X(X(X(X(X(X((

      Kustaava lopetettu,

    • juju5

      Mortti lopetettu :/ :(

    • Anonyymi

      Musta saarantalli on ihan huippu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe