Lapsellani todettiin juuri poikkeava eeg (piikkejä toisella puolella), ja olemme menossa jatkotutkimuksiin. Kuulemma kyseessä on epileptinen häiriö, mutta mitään muuta ei vielä puhelimessa kerrottu. Olen aivan lamaantunut ja hädissäni, kun en yhtään tiedä, mistä on kyse. Lapsi ihan tavallinen eskarilainen, jota käytin lääkärissä päänsäryn, karsastuksen ja näkemisasioiden vuoksi. Mihin tässä pitää varautua? Lääkäriaika on vasta parin viikon kuluttua, joten kaipaan jotain kokemustietoa edes sitä aikaa odotellessa.
Lapsella poikkeava eeg, kokemuksia ja tukea kaivataan
Äiti paniikissa
1
584
Vastaukset
- Marsu32
Epilepsia on sairaus, joka kyllä pelottaa monia, niin myös minua kun siihen aikuisiällä sairastuin. Lääkkeillä onneksi usein saadaan oireet hallintaan, aikaa se tosin voi viedä, sillä ensimmäinen lääke ei välttämättä ole toimiva. Toisaalta, jos itse ette ole huomanneet lapsessanne poikkeavaa voihan olla, että huolesi on turha ja epileptinen häiriö on ohimenevä lapsen kasvaessa. Hyvä olisi jos saisi sairaalassa pysyvän hoitajan kenen voisi ottaa yhteyttä jos ongelmia tai kysymyksiä tulee mieleen. Jaksamista sinulle ja lapselle ja kerrohan miten kävi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618