jonka nimeksi on tulossa sinivalkoinen suomi
Skywolf ja kumppanit perustaa
8
136
Vastaukset
- Kosanderi Virtanen
Tervemenoa Sinivalkoiseen Suomeen joka on täynnäpieniä vihreitä miehiä toiselta planeetalta.
Eipä ole mitään kuulunut, aikoihin. Ehkä on realiteetit palanneet.
- sentietkand
Sivaripuolueen edeltäjäpuolueen
ensimmäisessä hallituksessa oli Mäenpään ja Jokisen kanssa mukana pöytyäläinen lesbo, joka väitti tulleensa maapallolle Ufon tuomana.
Sai kai Mäenpäästä tarpeekseen, tuntuu, että on jättänyr politiikan.- 7Vaihe
Taisi Mäjempää pyrkiä liian innokkaasti ns. kolmanneksi pyöräksi?
- 4Vaihe
Btw. Mäjenpään kertomukset Angelican ja Ullan seksielämästä, joita hän sylki pärskyen kertoili kaikille kuulijoille, halusivat nämä kuunnella tai, olivat aikä roisia juttua.Lienevätkö ollleet ihan tosiakaan?
- Mansesta
4Vaihe kirjoitti:
Btw. Mäjenpään kertomukset Angelican ja Ullan seksielämästä, joita hän sylki pärskyen kertoili kaikille kuulijoille, halusivat nämä kuunnella tai, olivat aikä roisia juttua.Lienevätkö ollleet ihan tosiakaan?
Kuvaava ilmaus "sylki pärskyen", minä olin kerran eräässä kokouksessa ja Mäenpää istui takanani, minulla kastui niska, inhotti se mies.
- 4Vaihe
Vähällä pääsit. J. Halla-aho kuvasi tilannetta, jossa Mäenpää suorastaan tuntui nuolevan hänen kannikoitaan samalla kun kokoajan kasvava Pinoccio-puunenä oli tunkemassa hänen anukseensa.
- sentietkand
Tämän puunenän vuoksiko Ola erotettiin Suomen Sisusta. ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875