jonka nimeksi on tulossa sinivalkoinen suomi
Skywolf ja kumppanit perustaa
8
71
Vastaukset
- Kosanderi Virtanen
Tervemenoa Sinivalkoiseen Suomeen joka on täynnäpieniä vihreitä miehiä toiselta planeetalta.
Eipä ole mitään kuulunut, aikoihin. Ehkä on realiteetit palanneet.
- sentietkand
Sivaripuolueen edeltäjäpuolueen
ensimmäisessä hallituksessa oli Mäenpään ja Jokisen kanssa mukana pöytyäläinen lesbo, joka väitti tulleensa maapallolle Ufon tuomana.
Sai kai Mäenpäästä tarpeekseen, tuntuu, että on jättänyr politiikan.- 7Vaihe
Taisi Mäjempää pyrkiä liian innokkaasti ns. kolmanneksi pyöräksi?
- 4Vaihe
Btw. Mäjenpään kertomukset Angelican ja Ullan seksielämästä, joita hän sylki pärskyen kertoili kaikille kuulijoille, halusivat nämä kuunnella tai, olivat aikä roisia juttua.Lienevätkö ollleet ihan tosiakaan?
- Mansesta
4Vaihe kirjoitti:
Btw. Mäjenpään kertomukset Angelican ja Ullan seksielämästä, joita hän sylki pärskyen kertoili kaikille kuulijoille, halusivat nämä kuunnella tai, olivat aikä roisia juttua.Lienevätkö ollleet ihan tosiakaan?
Kuvaava ilmaus "sylki pärskyen", minä olin kerran eräässä kokouksessa ja Mäenpää istui takanani, minulla kastui niska, inhotti se mies.
- 4Vaihe
Vähällä pääsit. J. Halla-aho kuvasi tilannetta, jossa Mäenpää suorastaan tuntui nuolevan hänen kannikoitaan samalla kun kokoajan kasvava Pinoccio-puunenä oli tunkemassa hänen anukseensa.
- sentietkand
Tämän puunenän vuoksiko Ola erotettiin Suomen Sisusta. ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983