jonka nimeksi on tulossa sinivalkoinen suomi
Skywolf ja kumppanit perustaa
8
110
Vastaukset
- Kosanderi Virtanen
Tervemenoa Sinivalkoiseen Suomeen joka on täynnäpieniä vihreitä miehiä toiselta planeetalta.
Eipä ole mitään kuulunut, aikoihin. Ehkä on realiteetit palanneet.
- sentietkand
Sivaripuolueen edeltäjäpuolueen
ensimmäisessä hallituksessa oli Mäenpään ja Jokisen kanssa mukana pöytyäläinen lesbo, joka väitti tulleensa maapallolle Ufon tuomana.
Sai kai Mäenpäästä tarpeekseen, tuntuu, että on jättänyr politiikan.- 7Vaihe
Taisi Mäjempää pyrkiä liian innokkaasti ns. kolmanneksi pyöräksi?
- 4Vaihe
Btw. Mäjenpään kertomukset Angelican ja Ullan seksielämästä, joita hän sylki pärskyen kertoili kaikille kuulijoille, halusivat nämä kuunnella tai, olivat aikä roisia juttua.Lienevätkö ollleet ihan tosiakaan?
- Mansesta
4Vaihe kirjoitti:
Btw. Mäjenpään kertomukset Angelican ja Ullan seksielämästä, joita hän sylki pärskyen kertoili kaikille kuulijoille, halusivat nämä kuunnella tai, olivat aikä roisia juttua.Lienevätkö ollleet ihan tosiakaan?
Kuvaava ilmaus "sylki pärskyen", minä olin kerran eräässä kokouksessa ja Mäenpää istui takanani, minulla kastui niska, inhotti se mies.
- 4Vaihe
Vähällä pääsit. J. Halla-aho kuvasi tilannetta, jossa Mäenpää suorastaan tuntui nuolevan hänen kannikoitaan samalla kun kokoajan kasvava Pinoccio-puunenä oli tunkemassa hänen anukseensa.
- sentietkand
Tämän puunenän vuoksiko Ola erotettiin Suomen Sisusta. ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1029629Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764957Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554702Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92431Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.02130Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051652- 451458
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota571391Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.511387Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441306