jonka nimeksi on tulossa sinivalkoinen suomi
Skywolf ja kumppanit perustaa
8
122
Vastaukset
- Kosanderi Virtanen
Tervemenoa Sinivalkoiseen Suomeen joka on täynnäpieniä vihreitä miehiä toiselta planeetalta.
Eipä ole mitään kuulunut, aikoihin. Ehkä on realiteetit palanneet.
- sentietkand
Sivaripuolueen edeltäjäpuolueen
ensimmäisessä hallituksessa oli Mäenpään ja Jokisen kanssa mukana pöytyäläinen lesbo, joka väitti tulleensa maapallolle Ufon tuomana.
Sai kai Mäenpäästä tarpeekseen, tuntuu, että on jättänyr politiikan.- 7Vaihe
Taisi Mäjempää pyrkiä liian innokkaasti ns. kolmanneksi pyöräksi?
- 4Vaihe
Btw. Mäjenpään kertomukset Angelican ja Ullan seksielämästä, joita hän sylki pärskyen kertoili kaikille kuulijoille, halusivat nämä kuunnella tai, olivat aikä roisia juttua.Lienevätkö ollleet ihan tosiakaan?
- Mansesta
4Vaihe kirjoitti:
Btw. Mäjenpään kertomukset Angelican ja Ullan seksielämästä, joita hän sylki pärskyen kertoili kaikille kuulijoille, halusivat nämä kuunnella tai, olivat aikä roisia juttua.Lienevätkö ollleet ihan tosiakaan?
Kuvaava ilmaus "sylki pärskyen", minä olin kerran eräässä kokouksessa ja Mäenpää istui takanani, minulla kastui niska, inhotti se mies.
- 4Vaihe
Vähällä pääsit. J. Halla-aho kuvasi tilannetta, jossa Mäenpää suorastaan tuntui nuolevan hänen kannikoitaan samalla kun kokoajan kasvava Pinoccio-puunenä oli tunkemassa hänen anukseensa.
- sentietkand
Tämän puunenän vuoksiko Ola erotettiin Suomen Sisusta. ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024858Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1562771Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912369- 361548
- 461513
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461500- 851334
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1551078Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101065MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141012