Parhaat ratsastusleirit?

Leirit<3

Hei :-)
millä tallilla on ollut mielestäsi parhaat ratsastusleirit? Mitä leirillä on tehty? Millaiset hevoset olivat? Henkilökunta? Ja mitä tallia suosittelisitte eteläsuomen alueelta? Kiitos vastaajille

9

3561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Grrauh.

Suosittelen lämpimästi ratsutalli verratonta, siellä on ihanat maastot ja maukas kotiruoka.. opin siellä paljon uutta esim. hyppäsin ensimmäiset esteeni siellä leirillä (: olen itse aika ..tai siis TODELLA nirso mutta tuolla kaikki maistuu (:

• -Grrauh.

kukaan hevonen ei pure/potki ... ihania kaikki hevoset siellä

• Leirit<3
        -Grrauh. kirjoitti:

kukaan hevonen ei pure/potki ... ihania kaikki hevoset siellä

Paljon kiitosta sinulle kun vastasit!!

• Juttis ja Kirjonurmi<3

Oon ollu vaan yhellä tallilla leirillä, mut suosittelen ehdottomasti Kirjonurmen tallia, joka on kylläkin keski-Suomessa:) Hyppäsin siellä ensimmäisen esteeni ja opin keventämään ja laukkaamaan. Maastossa käytiin(käyntiä ja ravia), uittamaan päästiin kahden tai kolmen tunnin jälkeen(siis kaks - kolme kertaa uitettiin) ja uimaankin pääsee tunnin jälkeen. Hevoset ja ponit miltein täydellisiä, vaikka moni onkin jo päässyt vihreille laitumille sairauksien vuoksi:'(. Omppu on hiukan äkänen hoitaa, mutta ei todellakaan potki, näykkii vaan ja saattaa purra jos ei varo, mutta mun lemppari se on poneista!

• Anonyymi

ponimaa

• Anonyymi

Kelokoski Horses Oy
      Kelokoski.fi

• Anonyymi

mmm. itse olen käynyt lohjalla laakspohjan kartanon tallilla elämysleirillä (päiväkeiri). mahtava oli! kerron ohjelmasta jota siellä oli.
      aamulla klo 9.00 tavattiin alatalilla
      kun kaikki 6 oli paikalla jaettiin hevoset ja päivän ohjelmaa
      haimme hepat laitsalta ja hoidimme ne
      n. klo 10.00 menimme tunnille (tai aikaisemmin en pahemmin katsellut kelloa sillä hoidimme hepat rauhassa)
      ekan tunnin jälkeen hoidimme jälleeen hepat ja veimme tarhaan
      sitten menimme syömään ja roka oli aivan järkyttävän hyvää
      sitten oli hetki vapaa-aikaa
      menimme ponssella (jonkinnäköinen pieni lava-auto) katselemaan ylämaankarjaa
      listat jaettiin jälleen ja menimme uittamaan
      välipala
      klo 16.00 kotiin

siinä suunilleen ekan päivän ohjelma! ohjaajat ja avustajat olivat tosi kivoja ja leiri kesti 3pv ginta oli joku 290e! suosittelen.

ps. tilat ovat aika vanhat joten jos häiritsee random hämis seitit mieti uudelleen xd

• Anonyymi

ainiinQ unohtui kokonaan. laakspohjassa oli todella mukavat hevosetkin!

• Anonyymi

No tää talli ei oo etelä vaan keski-Suomessa, Joensuussa, Niittylahdessa. Tikun Puuhevonen. Olen ollut joululoma ja kesäleirillä tänä vuonna. Henkilökunta todella ammattitaitoista ja hyvää, huumoriakin joskus mukana, saa ratsastajat nauramaan!:) Ilmapiirikin tallilla on ystävällistä. Hevoset parhaita, aivan ihania!<3 Joululomaleiri kesti kolme päivää. Leirillä laitettiin hevoset kuntoon, jaettiin ne ja ratsastettiin noin 2 ja puoli tuntia päivässä. Kesäleiri kesti 5 päivää, sekin päiväleiri millä minä olin. Leirillä ratsastettiin päivässä 1h. Muuten tehtiin hevoshommia, esim siivottiin tallia ja tarhoja, pestiin juoma-astioita, laitettiin hoidettiin hevosia, pestiin varusteita, ruokittiin hepat ja paljon muuta. Myös askarreltiin. Otettiin omat eväät ja juteltiin kavereitten kanssa! Saimme pareittain leirihoitohevoset, ja sain juuri sen hepan minkä halusin, ja parini oli todella kiva, meistä tuli ystäviä.:) Leirien hinnatkaan eivät olleet edes pahat.
      Suosittelen ehdottomasti Tikun Puuhevosta!;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3225
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2283
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1745
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe