Parhaat ratsastusleirit?

Leirit<3

Hei :-)
millä tallilla on ollut mielestäsi parhaat ratsastusleirit? Mitä leirillä on tehty? Millaiset hevoset olivat? Henkilökunta? Ja mitä tallia suosittelisitte eteläsuomen alueelta? Kiitos vastaajille

9

3360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Grrauh.

      Suosittelen lämpimästi ratsutalli verratonta, siellä on ihanat maastot ja maukas kotiruoka.. opin siellä paljon uutta esim. hyppäsin ensimmäiset esteeni siellä leirillä (: olen itse aika ..tai siis TODELLA nirso mutta tuolla kaikki maistuu (:

      • -Grrauh.

        kukaan hevonen ei pure/potki ... ihania kaikki hevoset siellä


      • Leirit<3
        -Grrauh. kirjoitti:

        kukaan hevonen ei pure/potki ... ihania kaikki hevoset siellä

        Paljon kiitosta sinulle kun vastasit!!


    • Juttis ja Kirjonurmi<3

      Oon ollu vaan yhellä tallilla leirillä, mut suosittelen ehdottomasti Kirjonurmen tallia, joka on kylläkin keski-Suomessa:) Hyppäsin siellä ensimmäisen esteeni ja opin keventämään ja laukkaamaan. Maastossa käytiin(käyntiä ja ravia), uittamaan päästiin kahden tai kolmen tunnin jälkeen(siis kaks - kolme kertaa uitettiin) ja uimaankin pääsee tunnin jälkeen. Hevoset ja ponit miltein täydellisiä, vaikka moni onkin jo päässyt vihreille laitumille sairauksien vuoksi:'(. Omppu on hiukan äkänen hoitaa, mutta ei todellakaan potki, näykkii vaan ja saattaa purra jos ei varo, mutta mun lemppari se on poneista!

    • Anonyymi

      ponimaa

    • Anonyymi

      Kelokoski Horses Oy
      Kelokoski.fi

    • Anonyymi

      mmm. itse olen käynyt lohjalla laakspohjan kartanon tallilla elämysleirillä (päiväkeiri). mahtava oli! kerron ohjelmasta jota siellä oli.
      aamulla klo 9.00 tavattiin alatalilla
      kun kaikki 6 oli paikalla jaettiin hevoset ja päivän ohjelmaa
      haimme hepat laitsalta ja hoidimme ne
      n. klo 10.00 menimme tunnille (tai aikaisemmin en pahemmin katsellut kelloa sillä hoidimme hepat rauhassa)
      ekan tunnin jälkeen hoidimme jälleeen hepat ja veimme tarhaan
      sitten menimme syömään ja roka oli aivan järkyttävän hyvää
      sitten oli hetki vapaa-aikaa
      menimme ponssella (jonkinnäköinen pieni lava-auto) katselemaan ylämaankarjaa
      listat jaettiin jälleen ja menimme uittamaan
      välipala
      klo 16.00 kotiin

      siinä suunilleen ekan päivän ohjelma! ohjaajat ja avustajat olivat tosi kivoja ja leiri kesti 3pv ginta oli joku 290e! suosittelen.

      ps. tilat ovat aika vanhat joten jos häiritsee random hämis seitit mieti uudelleen xd

      • Anonyymi

        ainiinQ unohtui kokonaan. laakspohjassa oli todella mukavat hevosetkin!


    • Anonyymi

      No tää talli ei oo etelä vaan keski-Suomessa, Joensuussa, Niittylahdessa. Tikun Puuhevonen. Olen ollut joululoma ja kesäleirillä tänä vuonna. Henkilökunta todella ammattitaitoista ja hyvää, huumoriakin joskus mukana, saa ratsastajat nauramaan!:) Ilmapiirikin tallilla on ystävällistä. Hevoset parhaita, aivan ihania!<3 Joululomaleiri kesti kolme päivää. Leirillä laitettiin hevoset kuntoon, jaettiin ne ja ratsastettiin noin 2 ja puoli tuntia päivässä. Kesäleiri kesti 5 päivää, sekin päiväleiri millä minä olin. Leirillä ratsastettiin päivässä 1h. Muuten tehtiin hevoshommia, esim siivottiin tallia ja tarhoja, pestiin juoma-astioita, laitettiin hoidettiin hevosia, pestiin varusteita, ruokittiin hepat ja paljon muuta. Myös askarreltiin. Otettiin omat eväät ja juteltiin kavereitten kanssa! Saimme pareittain leirihoitohevoset, ja sain juuri sen hepan minkä halusin, ja parini oli todella kiva, meistä tuli ystäviä.:) Leirien hinnatkaan eivät olleet edes pahat.
      Suosittelen ehdottomasti Tikun Puuhevosta!;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe