http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/117205-iskeeko-israel-iraniin-kuukauden-sisalla
Jouko Piho profetioi, että Israel hyökkää Iraniin kuukauden sisällä. Eli 15.10.2012 mennessä hyökkäyksen pitää tapahtua.
Jouko Piho ennustaa että Israel hyökkää Iraniin
55
678
Vastaukset
- KTS (Ei kirj.)
heh. Tää kuvaa tän lössin ajattelutapaa:
Piho: "Rukoilen, että Iran voitaisiin pysäyttää ilman sotaa, koska sota vaatisi myös Israelilta suuria uhreja. "
Eli iranilaisista ei niin suurta lukua tällä lössillä...
:p- Ähläm sähläm
Nehän ovat vain rättipäitä, kuten Jouko Piho toteaa.
- 11x
Tuollaiset väitetyt "profetiat" (profetialla tarkoitetaan aina Jumalan PH:n vaikutuksessa saatua ennakkotietoa) on sekä Pyhän Hengen pilkkaa, että Israelin vastaista propagandaa.
Israel ei hyökkää Iraniin. Eikä Pyhä Henki jaa vääriä profetioita.
Väärä profetia on ennemminkin Antikristuksen hengessä saatua. - Aloittajalle.
Mistä näitä nimimerkkejä siunaantuu? SUOLEN LAILLISUUSPULU? Ihan mielenterveysosastoa.
En ole profetoinut, että Israel hyökkää Iraniin kuukauden sisällä, kuten aloittaja väittää. Olen kirjoittanut, että on monia ihmisiä, jotka ovat tuota mieltä ja toin varsinkin esiin yhden eli Mike Evansin, joka pitää melko todennäköisenä, mutta ei täysin varmana, sitä, että Israelin isku Iranin ydinlaitoksia vastaan tapahtuisi seuraavan kuukauden sisällä.
KTS lainaa minua väärin siteeraamalla seuraavasti: Piho: "Rukoilen, että Iran voitaisiin pysäyttää ilman sotaa, koska sota vaatisi myös Israelilta suuria uhreja. "
Tuosta saa sen kuvan, että minä olisin rukoillut noin. Rukous ei ole kuitenkaan minun vaan Mike Evansin.
Sitten "Ähläm sähläm" väittää minun toteavan, että "nehän ovat vain rättipäitä". En ole todennut mitään tuollaista. Minulla ei ole koskaan tapana kirjoittaa tuollaiseen halveksivaan tyyliin.
Tämän ketjun aloittaja, KTS ja Ähläm sähläm ovat kaikki esittäneet minusta vääriä ja paikkansapitämättömiä väitteitä. Jokainen voi todeta sen, kun käy lukemassa alkuperäisen blogialoitukseni osoitteessa: http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/117205-iskeeko-israel-iraniin-kuukauden-sisalla- Rättipäää
Niin, tuolla kommenteissa sinä nimität iranilaisia rättipäiksi. Laitat sanaan vain lainausmerkit.
Haluatko, että Iranilla on ydinpommi, että "rättipäilläkin" tulee olla ihmisarvon takia pommi, vaikka he uhkailisivatkin naapurimaita tuholla?
Ei nuo lainausmerkit muuta sitä miksikään. Vai oletko "natsi"? - dematron
Kun olet sellainen uskon mies, niin mistähän nämä kaikki sodat ovat saaneet alkunsa? Tuntuu vähän että mun bemari on parempi ku sun bemari.Millä sinä ajelet???
Lisäisin vielä sen, että kirjoitukseni otsikko oli "Iskeekö Israel Iraniin kuukauden sisällä?" Siis kysymyslauseena, ei varmana väitteenä.
Tästä huolimatta aloittaja laittaa otsikoksi "Jouko Piho ennustaa että Israel hyökkää Iraniin".
Minä en siis ennusta mitään, vaan tuon toisten ihmisten käsityksiä esiin, jotka nekin ovat asian suhteen epävarmoja, ei varmoja. Eikä kyse ole edes Iraniin hyökkäämisestä ikään kuin koko maan kimppuun käytäisiin vaan iskusta Iranin ydinlaitoksia vastaan.
Ihmettelen tällaista kirjoitusteni vääristelyä. Onko kyse vaikeudesta ymmärtää luettua tekstiä oikein vai onko kyse tahallisesta kirjoitusteni kieroon vääntämisestä? Epäilen suuresti, että kyse on jälkimmäisestä vaihtoehdosta.- Juupa juupa
Niin aina. Jos oikeasti tapahtuisi hyökkäys, niin olisit suu vaahdossa julistamassa kuinka ihmeellisesti ennaltatiesit asian. Kysymysmerkkien lisäileminen ennustuksiisi ja niiden väittäminen sitten "kysymyksiksi" on pelkkä temppu.
- C
Ja noin on Jouko jälleen pessyt kätensä kaikista puheistaan! Toki hän on vapautettu kaikesta, onhan hän ilmoittanut, että "Jotkut tahot näin sanovat".
Jouko, olen sinulta aiemminkin kysynyt, joten voinet vastatakin:
Miten sinuun voi luottaa, kun levittelet vain juoruja ja huhuja ympäriinsä?
Ps. Paralympialaisetkin loppuivat, joten netti lähteesi (etkä siis sinä, sillä sinulla ei ole mitään vastuuta, sillä näin olet ilmoittanut) olivat väärässä ja nakersivat lisää uskottavuuttasi. - K.R.
C kirjoitti:
Ja noin on Jouko jälleen pessyt kätensä kaikista puheistaan! Toki hän on vapautettu kaikesta, onhan hän ilmoittanut, että "Jotkut tahot näin sanovat".
Ps. Paralympialaisetkin loppuivat, joten netti lähteesi (etkä siis sinä, sillä sinulla ei ole mitään vastuuta, sillä näin olet ilmoittanut) olivat väärässä ja nakersivat lisää uskottavuuttasi.Ikävä kyllä, on edelleen väkeä, jotka eivät osaa nähdä JP:n epärehellisyyttä, ailahtelevuutta, kuin tuuliviirin tasoa. Kuinka mones puolue se jo on, jossa hän koettaa poliittista uraa? Ja hengen tuntemus... ei erota raitista profetiaa, vaan uskoo satuja, joita itsekin esittää. On turhaa siis valittaa, kun pyrkii sensaatiolla medioihin.
Kun uskottavsuus kerran romuttuu, sitä on lähes mahdotonta enää saada. "Kun suola käy mauttomaksi ... se ei kelpaa... se joutuu ihmisten tallattavaksi. " Tämän varoituksen antoi Jeesus, Matt 5:13. C kirjoitti:
Ps. Paralympialaisetkin loppuivat, joten netti lähteesi (etkä siis sinä, sillä sinulla ei ole mitään vastuuta, sillä näin olet ilmoittanut) olivat väärässä ja nakersivat lisää uskottavuuttasi.Nimimerkki C
Minä en ole pessyt käsiäni kaikista puheistani. Minä vain korjasin täällä esiintulleita vääriä väitteitä, että minä olisin muka ennustanut, että Israel hyökkää Iraniin.
Minä en ole ennustanut sellaista.
Minä olen tuonut esiin, että muut, kuten Mike Evans, onvat ennustaneet sellaista.
Miksi tätä yksinkertaista eroa on joidenkin mahdotonta käsittää?Juupa juupa kirjoitti:
Niin aina. Jos oikeasti tapahtuisi hyökkäys, niin olisit suu vaahdossa julistamassa kuinka ihmeellisesti ennaltatiesit asian. Kysymysmerkkien lisäileminen ennustuksiisi ja niiden väittäminen sitten "kysymyksiksi" on pelkkä temppu.
Juupa juupa
Jos Israel oikeasti hyökkäisi Iranin ydinlaitoksia vastaan, minä EN olisi suu vaahdossa julistamassa, kuinka ihmeellisesti minä ennaltatiesin asian. Väitteesei on täysin väärä.
Kuinka voisinkaan? Enhän minä voi mahdollisen Israelin iskun toteuduttua esiintyä suurena profeettana, joka tiesi asian ennalta, koska minä EN ole profetoinut mitään Israelin iskusta Iranin ydinlaitoksia vastaan.
Jos isku tapahtuu ennen 15.10.2012, niin minä kirjoitan, että Mike Evans ja muut olivat profetioissaan oikeassa.- C
JoukoPiho kirjoitti:
Nimimerkki C
Minä en ole pessyt käsiäni kaikista puheistani. Minä vain korjasin täällä esiintulleita vääriä väitteitä, että minä olisin muka ennustanut, että Israel hyökkää Iraniin.
Minä en ole ennustanut sellaista.
Minä olen tuonut esiin, että muut, kuten Mike Evans, onvat ennustaneet sellaista.
Miksi tätä yksinkertaista eroa on joidenkin mahdotonta käsittää?Juuri siitähän on kyse, että levittelet toisten ihmisten arvauksia, ottamatta mitään kantaa niiden totuusperään (paitsi "ei voi olla varma, mutta ehkä sittenkin" ) eikä kuitenkaan mitään tapahdu. Tilanne menee jatkuvasti siihen suuntaan, ettei mihinkään kirjoittamaasi / lainaamaasi kannata luottaa, vaan ne voi ohittaa tyhjänpäiväisempänä juoruiluna, kuin mihin Seiska-lehti ikinä kykenee.
Mutta on sinulla hyvääkin tekstiä, kuten "Vaari ja pojantytär" Uudessa Suomessa. - Jaahas...
Ei siinä hääppöinen profetta enää tarvitse olla, jos ennustaa hyökkäystä kuukauden sisään, kun uutiset ovat ympäri maailman jo toitottaneet, että Israel aikoo iskeä Iraniin ennen USAn presidentinvaaleja.
- -
Kovin ylentävää luettavaa tämä kristittyjen toisistaan välittäminen, keskinäinen kunnioittaminen ja ystävällisyys :)
Nimimerkki Rättipäää kirjoitti: "Niin, tuolla kommenteissa sinä nimität iranilaisia rättipäiksi. Laitat sanaan vain lainausmerkit.
Haluatko, että Iranilla on ydinpommi, että "rättipäilläkin" tulee olla ihmisarvon takia pommi, vaikka he uhkailisivatkin naapurimaita tuholla?
Ei nuo lainausmerkit muuta sitä miksikään. Vai oletko "natsi"? "
Tämä kommentti osoittaa, että nimimerkki "Rättipäää" ei ymmärrä oikein lukemaansa tekstiä ja että hän ei ole lukenut asiayhteyttä, missä olen käyttänyt sanaa "rättipää".
Minä en itse käytä koskaan kenestäkään sanaa "rättipää". Kun käytin tuota sanaa Uuden Suomen keskustelussa, se johtui siitä, että minä lainasin edellisen kirjoittajan eli Richard Järnefeltin käyttämää sanaa "rättipää". Järnefelt viittasi iranilaisiin, ei halveksien, vaan siinä mielessä, että muut voivat pitää iranilaisia "rättipäinä", joille ydinase ei kuulu. Minä lainasin Järnefeltin kirjoitustapaa ja viittasin Pakistanin (en Iraniin, kuten nimimerkki "Rättipäää väärin kirjoittaa) "rättipäihin", joilla on ydinase. Kumpikaan, ei Järnefelt enkä minä, ei käyttänyt sanontaa "rättipää" halventavassa mielessä eikä kumpikaan itse käytä sellaista sanaa. Siksi sanassa oli lainausmerkit. Nimimerkki "Rättipäää" kirjoittaa, että ei lainausmerkit muuta asiaa miksikään, mutta hän on väärässä. Lainausmerkit nimenomaan muuttavat tekstin sisältöä suuresti. Siksi lainausmerkkejä käytetään.
Laitan tähän alle vielä käydyn keskustelunpätkän Uudesta Suomesta.
Richard Järnefelt kirjoitti:
"Miksiköhän Israelilla sopii olla ydinase, mutta Iranilla ei?
Ai niin, ensimmäisethän ovat Pyhiä ja Yleviä Juutalaisia, ja toiset jotain arvottomia rättipäitä...
Ihmisarvo ei näemmä kuulukaan kaikille."
Jouko Piho kirjoitti:
"Richard Järnefelt
Onko ydinaseen omistaminen ihmisarvo?
Pakistanin "rättipäilläkin" on ydinase."
Oikein ymmärrettynä tekstissäni ei ole mitään väärää eikä tuomittavaa. Asia vaatii kuitenkin luetun tekstin oikein ymmärtämistä. Jotkut lukevat täällä minun kirjoituksiani kuin Piru Raamattua ottaen yksittäisiä sanoja irti asiayhteydestään ja käsittämättä lainkaan, mitä minä olen tekstilläni halunnut sanoa ja syyttäen sen jälkeen minua aiheettomasti sellaisesta mihin minä en ole syyllistynyt.- Lopeta, jo riittää
Turha Pihon on selittää. Se on huvittavaa. Hän koettaa ratsastaa kuin keppihevosella, milloin kenenkin profetioilla, ja leikkii jotakin yliprofeettaa. Ja sanoo, en ota vastuuta.
Hyi miten iljettävää pelleilyä. - Niin,
Lopeta, jo riittää kirjoitti:
Turha Pihon on selittää. Se on huvittavaa. Hän koettaa ratsastaa kuin keppihevosella, milloin kenenkin profetioilla, ja leikkii jotakin yliprofeettaa. Ja sanoo, en ota vastuuta.
Hyi miten iljettävää pelleilyä.piho siis julistautuu väärinymmärretyksi profeetaksi joka ei millään tavalla ole vastuussa siitä mitä julkaisee koska ne ovat lainauksia toisten ihmisten kirjoituksista.
Ei ole mikään uusi keino esittää omat mielipitensä ja toiveensa ikään kuin kysyen, jolloin ei joudu vastuuseen teoistaan.
Niinpä minäkin kysyn:
Onko piho jälkeenjäänyt ja lapsenmielinen kehittymätön persoona, sekä mielisairas vainoharhainen rotta joka ratsastaa uskonnolla mitä erilaisemmin tavoin?
Vastuuvapaus:
En siis missään tapauksessa väitä näin olevan, vaan esitän kysymyksen ja otan vastuuvapauden kaikista muista tulkinnoista miten lukijat mahdollisesti tulkitsevat kirjoitukseni! - Nähty on
Niin, kirjoitti:
piho siis julistautuu väärinymmärretyksi profeetaksi joka ei millään tavalla ole vastuussa siitä mitä julkaisee koska ne ovat lainauksia toisten ihmisten kirjoituksista.
Ei ole mikään uusi keino esittää omat mielipitensä ja toiveensa ikään kuin kysyen, jolloin ei joudu vastuuseen teoistaan.
Niinpä minäkin kysyn:
Onko piho jälkeenjäänyt ja lapsenmielinen kehittymätön persoona, sekä mielisairas vainoharhainen rotta joka ratsastaa uskonnolla mitä erilaisemmin tavoin?
Vastuuvapaus:
En siis missään tapauksessa väitä näin olevan, vaan esitän kysymyksen ja otan vastuuvapauden kaikista muista tulkinnoista miten lukijat mahdollisesti tulkitsevat kirjoitukseni!Ei piho ole mikään profeetta. Unohtakaa se. Joka koettaa sekä uskonnolla että politiikalla, ja jopa "naisseikkailuillaan" (= kirja: Outo tie) nostaa omaa itseään esille, on... jokainen sen voi arvioida. Sääli, ettei hän itse näe omaa naiivia linjaansa.
- Aivan.
Nähty on kirjoitti:
Ei piho ole mikään profeetta. Unohtakaa se. Joka koettaa sekä uskonnolla että politiikalla, ja jopa "naisseikkailuillaan" (= kirja: Outo tie) nostaa omaa itseään esille, on... jokainen sen voi arvioida. Sääli, ettei hän itse näe omaa naiivia linjaansa.
Kyllähän tämä tiedetään, mutta valitettavasti tässäkin maassa on asukkaita jotka uskovat niin Pihoon kuin Melleriin..mitä näitä nyt onkaan, ja jotkut jopa Harri Veijoseen! Siis iIhan mihin tahansa joka osaa kirjoittaa ja puhua -eli valehdella- vakuuttavasti.
Yhteistä tuollaisille on että niiltä kaikilta puuttuu taito synnintuntoon ja katumukseen vaikka ulospäin saattavat vaikuttaa jopa kunniallisilta kansalaisilta, mutta käyttävät uskovaisia hyväkseen eri tavoin jumalaan/jeesukseen vedoten.
Pihon puolustukseksi on todettava että hän lienee kuitenkin mainituista "herroista" siedettävin... - aika paljastaa
Aivan. kirjoitti:
Kyllähän tämä tiedetään, mutta valitettavasti tässäkin maassa on asukkaita jotka uskovat niin Pihoon kuin Melleriin..mitä näitä nyt onkaan, ja jotkut jopa Harri Veijoseen! Siis iIhan mihin tahansa joka osaa kirjoittaa ja puhua -eli valehdella- vakuuttavasti.
Yhteistä tuollaisille on että niiltä kaikilta puuttuu taito synnintuntoon ja katumukseen vaikka ulospäin saattavat vaikuttaa jopa kunniallisilta kansalaisilta, mutta käyttävät uskovaisia hyväkseen eri tavoin jumalaan/jeesukseen vedoten.
Pihon puolustukseksi on todettava että hän lienee kuitenkin mainituista "herroista" siedettävin...Eipä ole nykyään Harri Veijosta näkynyt palstalla kirjoittelemassa. Onkohan tullut huomaamaan, että ei ne asiat mene niinkuin hän on kuvitellut.
- Sodanhimo
aika paljastaa kirjoitti:
Eipä ole nykyään Harri Veijosta näkynyt palstalla kirjoittelemassa. Onkohan tullut huomaamaan, että ei ne asiat mene niinkuin hän on kuvitellut.
Olisipa hauska nähdä mitä jouko piho tekisi jos joku hänen mielipuolisista, hirvittävistä sodanhimoprofetoitstaan joku oikeasti toteutuisi. Varmaan häenlä olisi olisi pissa housuissa ja suuniolleenn sydänkohtaus päällä.
- HUIJATTU.
Aivan. kirjoitti:
Pihon puolustukseksi on todettava että hän lienee kuitenkin mainituista "herroista" siedettävin...Asiaan puhut, huijari Meller vei minutta perinnön, Tienenkn Jumalan nimissä.
- No,
HUIJATTU. kirjoitti:
Asiaan puhut, huijari Meller vei minutta perinnön, Tienenkn Jumalan nimissä.
se ei tietysti paljon lohduta jos todetaan ettet ole ainoa.
Uskonnon nimissä voi tehdä lähes mitä tahansa joutumatta siitä vastuuseen, ja esimerkkejä löytyy enemmän kuin riittävästi niin koti- kuin ulkomailta. - dematron
Käyppäs piho tuulettelemassa tuota nuppias vaikka rankametässä.Siellä kun temppuilet sahan ja kirveen kanssa kaheksan tuntia niin ei tarvi enää paljon poskea soitella: ) T: ei ristitty ,ei kastettu ja rippikoulukin käymättä.
- dematron
Sodanhimo kirjoitti:
Olisipa hauska nähdä mitä jouko piho tekisi jos joku hänen mielipuolisista, hirvittävistä sodanhimoprofetoitstaan joku oikeasti toteutuisi. Varmaan häenlä olisi olisi pissa housuissa ja suuniolleenn sydänkohtaus päällä.
Kikkeli pystyssä olis.Sen jälkeisistä tapahtumista en onneksi ole saanut jumalallista viestiä.
- Rankametsä hyvä
dematron kirjoitti:
Käyppäs piho tuulettelemassa tuota nuppias vaikka rankametässä.Siellä kun temppuilet sahan ja kirveen kanssa kaheksan tuntia niin ei tarvi enää paljon poskea soitella: ) T: ei ristitty ,ei kastettu ja rippikoulukin käymättä.
Pidän rankametsästä, vaikka en silti osallistu sen aiheen keskusteluihin.
Sensijaan en ikinä ole ymmärtänyt ralli- ja peltoautoilua; kertakaikkiaan aivan suututtaa mokomat saastuttajat ja rahoilla tanssijat. Silti annan senkin palstan olla rauhassa; eivät näe irvailujani.
Tämä palsta on mielenkiintoinen ja ennen kaikkea Raamatun selitystä on valtavasti, mutta häiritsijät voisivat mielestäni mennä vaikkapa juuri sinne ralliosastolle. Vai - olisiko niin, että hiljaa hyvää tulee ja Raamatun opetus löytää tarkoitetun kohteensa kaikesta häirinnästä huolimatta? Pysykää sittenkin täällä. - dematron
Rankametsä hyvä kirjoitti:
Pidän rankametsästä, vaikka en silti osallistu sen aiheen keskusteluihin.
Sensijaan en ikinä ole ymmärtänyt ralli- ja peltoautoilua; kertakaikkiaan aivan suututtaa mokomat saastuttajat ja rahoilla tanssijat. Silti annan senkin palstan olla rauhassa; eivät näe irvailujani.
Tämä palsta on mielenkiintoinen ja ennen kaikkea Raamatun selitystä on valtavasti, mutta häiritsijät voisivat mielestäni mennä vaikkapa juuri sinne ralliosastolle. Vai - olisiko niin, että hiljaa hyvää tulee ja Raamatun opetus löytää tarkoitetun kohteensa kaikesta häirinnästä huolimatta? Pysykää sittenkin täällä.Pitäähän suomen nuorten saada harrastaa.Joskus on ollut pikänmatkan juoksut sun muuta mutta, ajat muuttuu veliseni ja nyt on näin.Se asia miksi puutuin ikinä tuohon sinun vuosikausia jatkuneeseen hullutukseen on että onko jumalattomia ihmisiä todella jossakin olemassa.
- SamiA
Kuulun myös niihin, jotka uskovat, että Lähi-idän ruutitynnyri räjähtää aivan kohta. Syy on siinä, että Israelin on pakko tehdä, jotain Iranin ydinasehankkeelle – varsinkin koska liberalismissa ryvettynyt Obama ei siihen kykene. Obama pelkää Venäjää ja Kiinaa, jolloin Obamasta ei ole Iranin ydinasehankkeen estäjäksi. Obamaa harrastaa mieluimmin sissi- ja kaupunki sotaa kuin ryhtyisi Iranin ydinasehankkeen estäjäksi. Naisia ja lapsia on helppo tappaa, ilman että Venäjä tai Kiina suuttuu.
Ja senhän nyt kaikki tiettävät, että mitä siitä seuraa, jos Iran saa ydinaseen. Ensisijainen kohde on tietenkin Israel.
Lähi-idässä vain Israel on sivistysvaltio, jolla ei ole tarkoitusta käyttää ydinasetta hyökkäyssodassa. Iranilla motiivina tuskin on maansa puolustaminen, vaan se haluaa hyökätä. Erityisesti Iran haluaa antaa vastauksen Israelin ydinaseuhkalle. Iranilla pitää olla ydinpommi, jotta sen ei tarvitse nöyristellä Israelin edessä.
Jossain vaiheessa varmasti tullaan käymään ydinsota.
Syy voisi olla, vaikka Muhammadista tehty pilapiirros. Aikaa näyttää koituuko pilapiirros koko ihmiskunnan kohtaloksi.
Ihmiskunta tarvitsee vahvaa inkvisitiota, jotta muslimit saadaan kuriin. Mitkään ydinpommit, eikä muutkaan pommit sovi muslimeille. Se, että joku tykkää pommeista ei vielä ole varsinaisesti syy pommiarsenaalin hamuamisen suvaitsemiseen. Islamin suvaitseminen ei voi olla sama kuin ydinaseen suvaitseminen muslimeille. Ääri-viherliberaalien pitäisi herätä todellisien uhkien näkemiseen ja lopettaa Israelissa tuotettujen tuotteiden pakkausmerkinnöistä nuriseminen. Ydinpommin valmistus Israelin naapurissa ainakin minun mielestä on vähän suurempi uhka kuin puuterin tai bampers-vaippojen pakkausmerkinnät.- KTS (Ei kirj.)
"Ja senhän nyt kaikki tiettävät,"
Ei sitä "tiedä" tai luule muut kuin kaltaisesti kajahtaneet israelfanittajat.
Kuulut niihin hyödyllisiin idiootteihin, joille voidaan syöttää ihan minkälaista pajunköyttä tahansa muka "joukkotuhoaseista", jotta saadaan öljysotia syttymään.
Kaikella petoksen ja valheen voimalla mentiin Irakiin ja sun lössis peräsuoli pitkällä ja kieli ruskeena perässä.
Mitään ei ole näköjään opittu niistäkään ajoista. - SamiA
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
"Ja senhän nyt kaikki tiettävät,"
Ei sitä "tiedä" tai luule muut kuin kaltaisesti kajahtaneet israelfanittajat.
Kuulut niihin hyödyllisiin idiootteihin, joille voidaan syöttää ihan minkälaista pajunköyttä tahansa muka "joukkotuhoaseista", jotta saadaan öljysotia syttymään.
Kaikella petoksen ja valheen voimalla mentiin Irakiin ja sun lössis peräsuoli pitkällä ja kieli ruskeena perässä.
Mitään ei ole näköjään opittu niistäkään ajoista.”Kuulut niihin hyödyllisiin idiootteihin, joille voidaan syöttää ihan minkälaista pajunköyttä tahansa muka "joukkotuhoaseista", jotta saadaan öljysotia syttymään.”
Poikkeus vahvistaa tässä sääntöä.
Ei ole mitenkään ylilyönnillistä myöntää, että Iran tavoittelee ydinasetta ja haluaa osaltaan lisätä ydinsodan riskiä. Irania nolottaa, koska sillä on huonommat aseet kuin Israelilla. Valitettavasti Israelilla on maailman parhaat aseet, jos se nolottaa Irania, niin ei voi mitään.
Edelleen minua ihmetyttää, että miksi Suomea kiinnostaa vain Israelissa valmistettujen tuotteiden pakkausmerkinnät. Erityisesti Suomen vasemmisto on osoittanut huolensa pakkausmerkintöjen puolesta. Onko todella niin, että Iranin mahdollinen ydinase jää Suomen mediassa pakkausmerkintöjen varjoon? Jos näin on, niin meillä ei ole enää mitään toivoa. - Rumakin olet !
SamiA kirjoitti:
”Kuulut niihin hyödyllisiin idiootteihin, joille voidaan syöttää ihan minkälaista pajunköyttä tahansa muka "joukkotuhoaseista", jotta saadaan öljysotia syttymään.”
Ei ole mitenkään ylilyönnillistä myöntää, että Iran tavoittelee ydinasetta ja haluaa osaltaan lisätä ydinsodan riskiä. Irania nolottaa, koska sillä on huonommat aseet kuin Israelilla. Valitettavasti Israelilla on maailman parhaat aseet, jos se nolottaa Irania, niin ei voi mitään.
Edelleen minua ihmetyttää, että miksi Suomea kiinnostaa vain Israelissa valmistettujen tuotteiden pakkausmerkinnät. Erityisesti Suomen vasemmisto on osoittanut huolensa pakkausmerkintöjen puolesta. Onko todella niin, että Iranin mahdollinen ydinase jää Suomen mediassa pakkausmerkintöjen varjoon? Jos näin on, niin meillä ei ole enää mitään toivoa.”Kuulut niihin hyödyttömiin idiootteihin, joille voidaan syöttää ihan minkälaista pajunköyttä tahansa jotta saadaan öljysotia syttymään.”
Oletko muuten huumenarkki? Näyttäis sille, turpavärkin perusteella. - uittomies56
Hyvin kirjoitettu. Komppaan täysin
- KTS (Ei kirj.)
SamiA kirjoitti:
”Kuulut niihin hyödyllisiin idiootteihin, joille voidaan syöttää ihan minkälaista pajunköyttä tahansa muka "joukkotuhoaseista", jotta saadaan öljysotia syttymään.”
Edelleen minua ihmetyttää, että miksi Suomea kiinnostaa vain Israelissa valmistettujen tuotteiden pakkausmerkinnät. Erityisesti Suomen vasemmisto on osoittanut huolensa pakkausmerkintöjen puolesta. Onko todella niin, että Iranin mahdollinen ydinase jää Suomen mediassa pakkausmerkintöjen varjoon? Jos näin on, niin meillä ei ole enää mitään toivoa.Ehkä sun lössis luottaa aseisiin ja lihan käsivarteen mutta me valitut luotamme Jumalaan.
- Arvotaan....
On todella hupaisaa lukea noiden "sotaprofeettojen" sotaprofetioita ja niitä vastaavia ennustuksia.
Perusteet niihin ovat lähinnä hihasta repäistyjä ja mielikuvituksellisia liikkuen paljolti hämärän rajamailla ja tajunnan tuolla puolen.
Mutta sellaista se on aina silloin,kun eräät profeetat ehkäpä ihan sivaripohjalta kuvittelevat olevansa myös suuria sotapäälliköitä.
Tämä eräs tietty Israelfanittajien marginaaliryhmä jatkanee noita "ennustuksiaan"
jonkin aikaa mutta voi olla,että hörhöily niissä suhteissa jatkuu ainakin vuoden loppuun.
Heh..,kyllähän joitain taitaa kiukuttaa se,että profetiat Lontoon kesäolympialaisten
menivät täysin ketuille joten nyt on pitänyt palata,taas kerran,ennustelemaan sotia
Lähi-Itään.
Ja koska Venäjä ei ole suorittanut sitä joka syksyistä hyökkäystä Suomeen,eikä
Suomeen ole edes tullut sitä suurta maanjäristystä eikä se suuri herätyskään ole
alkanut,niin näistäkin syistä pitää profetoida jotain muuta.
Voisi sanoa niinkin,että kyseessä on eräänlainen korvaava profetointi ja ennustelu
yhtä heppoisin perustein kuin ennenkin tyylillä:Arvotaan seuraava sota!- Sitä ennen...
jännitämme suuresti eteläisen Suomen peittymistä veden alle kuten monet varmimmat profeetat ovat luvanneet tapahtuvan.
-Päivitys 3.3.2011: Kuten on jo aiemminkin ollut varmassa ennaltatiedossa, että hyökyaallot peittävät suuren osan Suomea, niin nyt tämä asia on KOLMINKERTAISESTI VARMISTUNUT!!!! Ei yksi, ei kaksi, vaan KOLME luotettavan tuntuista profeettaa on jo nähnyt, kuinka meteori syöksyy Suomen eteläkärkeen ja melkein puolet eteläisestä Suomesta peittyy veden alle! Monien ennusmerkkien mukaan juuri vuosi 2012 tulee olemaan tämä kohtalon vuosi.
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu-arkisto3.html - dematron
JEP. Uutisissa saman verran jostain syystä.Kumma ettei edes aatun opetukset tuolle "pyhälle" kansalle merkka nykyään oikein mitään
- onmielenkiintoista
Sitä ennen... kirjoitti:
jännitämme suuresti eteläisen Suomen peittymistä veden alle kuten monet varmimmat profeetat ovat luvanneet tapahtuvan.
-Päivitys 3.3.2011: Kuten on jo aiemminkin ollut varmassa ennaltatiedossa, että hyökyaallot peittävät suuren osan Suomea, niin nyt tämä asia on KOLMINKERTAISESTI VARMISTUNUT!!!! Ei yksi, ei kaksi, vaan KOLME luotettavan tuntuista profeettaa on jo nähnyt, kuinka meteori syöksyy Suomen eteläkärkeen ja melkein puolet eteläisestä Suomesta peittyy veden alle! Monien ennusmerkkien mukaan juuri vuosi 2012 tulee olemaan tämä kohtalon vuosi.
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu-arkisto3.htmlEikös NASA ole todenmut, että helmikuussa 2013 saattaa asteroidi törmätä maahan, vieläpä sellainen, joka on vasta äskettäin havaittu. Miksi ei aiemmin ole huomattu? Hmm......
- åpiva rkc yutlc
- Niin tuleeko Sota
Se Iran ja Israelin tuleva Sota,joka tulee varmasti,mutta ei varmaankaan tänävuonna,tai mistä minä tiedän,jos jommala kummalla pettää hermo tai erehys,niin sitten kyllä,mutta ydin sotaa ei tule vielä,se on Katastrovi koko maailmalle,sieltä alkaa vyöryyn pakolaisia jokapuolelle maailmaa,mutta niin on kirjoitettu ja ne on nyt toteutumassa kirjaimellisesti. Ari
- Ei tule ei.
Taas kerran on toteutumassa kirjaimellisesti se,ettei mitään joissain vanhoissa paimentolaiskansan kirjoituksissa kerrottua,tai paremminkin jäkikäteen tulkittua,tule tapahtumaan.
- Sunat saahun.
Enää reilut neljä päivää aikaa siihen,kun Israel viimeistään ja profetioiden mukaan iskee Iraniin eli miltäs tilanne sillä suunnalla nyt näyttää?
Pesen tietysti käteni tämän profetian toteutumisen suhteen ja otan siitä tietysti myös täyden vastuuvapauden eli en siis itsekään ole väittänyt sellaista,että tämä profetia toteutuisi.- Sophia*
Hankkikaa turvavälineet: aski tulitikkuja, kynttilä, pakkaus nenäliinoja, vesileili, lippahattu, lämpimät sukat ja Johanneksen evankeliumi. Nii: ja sateenvarjo.
Tulkoot maailmansota, me selviämme! Sophia* kirjoitti:
Hankkikaa turvavälineet: aski tulitikkuja, kynttilä, pakkaus nenäliinoja, vesileili, lippahattu, lämpimät sukat ja Johanneksen evankeliumi. Nii: ja sateenvarjo.
Tulkoot maailmansota, me selviämme!Toistan mitä kirjoitin 18.9.2012:
"En ole profetoinut, että Israel hyökkää Iraniin kuukauden sisällä, kuten aloittaja väittää. Olen kirjoittanut, että on monia ihmisiä, jotka ovat tuota mieltä ja toin varsinkin esiin yhden eli Mike Evansin, joka pitää melko todennäköisenä, mutta ei täysin varmana, sitä, että Israelin isku Iranin ydinlaitoksia vastaan tapahtuisi seuraavan kuukauden sisällä."
Tämän ketjun otsikko on väärä. Minä en ole ennustanut, että Israel hyökkää Iraniin kuukauden sisällä. Kyse on ollut aikaikkunasta, mikä olisi optimaalinen, mikäli hyökkäys tehtäisiin. Jos hyökkäystä ei tule 15.10.2012 mennessä, niin silloin monet eri tekijät ovat vaikuttaneet siihen, että iskusta on päätetty luopua. Ei varmaankaan lopullisesti, mutta tämän syksyn osalta.- En voi taata....
Sophia* kirjoitti:
Tulkoot maailmansota, me selviämme!Nää värmeet,eli tulitikut,kynttilä,pakkaus nenäliinoja,vesileili,lippahattu,lämpimät sukat,Johanneksen evankeliumi ja sateenvarjo on jo hankittu mutta missä se sota viipyy?
Vai onko kyseinen härdelli peruttu sen vastuuvapauden turvin? - -s-
JoukoPiho kirjoitti:
Toistan mitä kirjoitin 18.9.2012:
"En ole profetoinut, että Israel hyökkää Iraniin kuukauden sisällä, kuten aloittaja väittää. Olen kirjoittanut, että on monia ihmisiä, jotka ovat tuota mieltä ja toin varsinkin esiin yhden eli Mike Evansin, joka pitää melko todennäköisenä, mutta ei täysin varmana, sitä, että Israelin isku Iranin ydinlaitoksia vastaan tapahtuisi seuraavan kuukauden sisällä."
Tämän ketjun otsikko on väärä. Minä en ole ennustanut, että Israel hyökkää Iraniin kuukauden sisällä. Kyse on ollut aikaikkunasta, mikä olisi optimaalinen, mikäli hyökkäys tehtäisiin. Jos hyökkäystä ei tule 15.10.2012 mennessä, niin silloin monet eri tekijät ovat vaikuttaneet siihen, että iskusta on päätetty luopua. Ei varmaankaan lopullisesti, mutta tämän syksyn osalta.Onko sulle Jouko kukaan koskaan sanonut että sä otat itses ihan liian vakavasti?
- Hah,
JoukoPiho kirjoitti:
Toistan mitä kirjoitin 18.9.2012:
Tämän ketjun otsikko on väärä. Minä en ole ennustanut, että Israel hyökkää Iraniin kuukauden sisällä. Kyse on ollut aikaikkunasta, mikä olisi optimaalinen, mikäli hyökkäys tehtäisiin. Jos hyökkäystä ei tule 15.10.2012 mennessä, niin silloin monet eri tekijät ovat vaikuttaneet siihen, että iskusta on päätetty luopua. Ei varmaankaan lopullisesti, mutta tämän syksyn osalta.laitat toiset ilmoittamaan sen mitä itse toivot ja uskot.
Kuvittelet ihmisiä niin yksinkertaisiksi etteivät he ymmärrä mitä ajat takaa vaikka et siitä itse suoranaisesti kirjoittaisikaan.
Olet vanha rotta joka on vuosikymmenien kokemuksella oppinut kieroilemaan eri tavoin ja niinsanotusti laskemaan mäkeä toisten perseellä.
Turhaan sitä yrität edes kieltää.
- Vääsin täyrä.
No niin.
Nyt on 15.lokakuuta 2012 eli jokos se iippojen isku Iraniin on alkanut?
Minä en sitten ole tätä kirjoittanut vaan minun alter egoni joka aina pesee kul..,ei kun siis kätensä kaikesta siitä,mitä hurmoksessa on kirjoittanut. - HALOO LUKUTAITO!
Hölö hölö, etkö osaa edes yksinkertaista SISÄLUKUTAITOA? Laita linkkiä missä JP on PROFETOINUT ko.asiasta, että Israel ISKEEIraniin. Hän on kirjoittanut iskeeKÖ Israel Iraniin...... Menehän uudelleen koulun penkille. Muropaketin todistuksilla ei ole mitään arvoa, kuten tässäkin tapauksessa nähdään.
- Hah..
Piho ottaa vastuuvapauden itselleen juuri tuolla tavalla laittamalla toiset kirjoittamaan puolestaan niitä asioita joita itse uskoo ja haluaa tapahtuvan.
Kymmenien vuosien kokemus huru-ukkona on sentään jotain opettanut.
Sitäpaitsi Lähi-Idästä kyseenollen ei ole mikään mahdottomuus vaikka tuollainen tapahtuisikin maailman suurimman (USA:n kanssa) terroristivaltion taholta joka on vielä kaiken muun lisäksi amerikkalaisten suojeluksessa ja tukikohtana ajaen sen etuja siinä kuin omiaankin.
- Rytk648
Jouko Piho on väärä profeetta.
http://juffo.blogspot.fi/2012/12/jouko-piho-vaara-profeetta.html- Tuom.
Ei hän mikään "vääreä profeetta" ole. Kun ei ole profeetta alkuunkaan.Ei sellainenn olen väärä, kun ei edes muistuta oikeasta. Painakaa se nyt edes alkuunsakin mieleenne. Mutta ei taida monenkaan kalloon uppoavan.
- ---????---
Kun joku ei ole väärä profeetta eikä myöskään oikea profeetta,niin onko hän silloin
vaikkapa joku tuleva uskonnollinen poliitikko joka kuitenkaan ei ole väärä eikä edes oikea uskonnollinen poliitikko?- Kabooommmm...
No,jokos on hyökätty ja joko se Lähi-Idän ruutitynnyri on räjähtänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805519
- 1263887
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423675- 663384
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262848Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72369- 242141
- 2022055
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91638