Onko muilla minkälaisia kokemuksia Finnish design shopin nettikaupasta? Onko tuotteet saapunut ajallaan, onko tullut oikeat tuotteet ehjänä perille? Entä onko palvalu ollut hyvää? Tilasin itse ensimmäistä kertaa fds:sta ja vaikka heidän sivujen mukaan kaikkia tuotteita on varastossa ja tällöin tuotteen pitäisi lähteä seuraavana arkipäivänä, eivät tilaamani tuotteet viikonkaan jälkeen ole vielä lähteneet. Myöskään sähköpostikyselyihini ei ole vastattu. Mielestäni yrityksen valikoima ja yleisilme on erittäin hyvä, mutta saamani palvelun tai siis sitä ilman jäämisen vuoksi mielenkiintoni kyseistä kauppaa kohtaan on latistunut, enkä usko enää käyttäväni heidän palvelujaan.
Finnish design shop -kokemuksia
63
17837
Vastaukset
- En ostaisi
Samaa kiina kakkaa kun monella muullakin, törkeillä hinnoilla. Höystettynä "suomalaisuudella"
- geggggeeeee
Mistä saat vastaavia designtuotteita hyvällä hinnalla? Kiinasta vai? Eikä tuolla ole pelkkiä suomalaisia tuotteita, vaan pohjoismaalaisia.
- Anonyymi
En tiedä fds:ta kun olen vasta vähän aikaa sitten kuullut nimen, mutta kuulemani mukaan tuotteet hyviä kun on eurooppalaisia. Itäaasialaista ja kaakkoisaasialaista paskaa ei kannata ostaa
- Anonyymi
geggggeeeee kirjoitti:
Mistä saat vastaavia designtuotteita hyvällä hinnalla? Kiinasta vai? Eikä tuolla ole pelkkiä suomalaisia tuotteita, vaan pohjoismaalaisia.
Liikkeen oma myynti kommentti, älkää menkö halpaan.
- TP
Lähinnä häiritsee tuo Finnish desing plää plää plää.. Muuta suomalaista tuolla ei ole kuin valikko kieli. Muuten kamat on tuotettu Virossa, Puolassa jne. Mutta silti myydään pohjoismaalaisena mielikuvana.
- pymplöösi
Olennaista on kai se kuka ne on suunnitellut ja että ovat suuri osa klassikkotuotteita jotka on suosittuja edelleen vuosikymmenien jälkeen tuotannon aloittamisesta?
- herramun verein!
Minä tilasin sunnuntaina 2 kallista valaisinta ja siellä lukee tuotteiden kohdalla, että lähetetään seuraavana arkipäivänä. Ei ne olekkaan ilmeisesti niitä sitten lähettänyt, kun tilauksen tiedoissa lukee vaan, "odottaa"! Vastaisuudessa en minäkään enää aio käyttää heidän palveluitaan. Kyllä tuolla hinnalla pitäisi jo jonkinlaista palveluakin irrota, tai oltaisiin ainakin rehellisiä toimitusajan kanssa!
- Anonyymi
Samaa tavaraa saa kyllä vaikka mistä, mutta samaa mieltä kanssasi…palvelu on surkeata.
- Watch Me -kellon
Mä tilasin sieltä joskus keväällä seinäkellon, ainakaan en muista että olis ollut mitään ongelmia, maksoin netissä ja kello tuli jotakuinkin luvatun ajan sisällä Postiin hyvin pakattuna.
- look-me clock
Meilläpäin aikamerkin saa kyllä radiosta tai teksti-televisiosta. Ei sitä tartte postin kautta tilata.
- Watch Me
look-me clock kirjoitti:
Meilläpäin aikamerkin saa kyllä radiosta tai teksti-televisiosta. Ei sitä tartte postin kautta tilata.
Eipä oo radioo eikä sen puoleen telkkariakaan ;)
- finish design
Watch Me kirjoitti:
Eipä oo radioo eikä sen puoleen telkkariakaan ;)
No harlmi. Kun neiti Aikaankaan ei voi enää soittaa, niin katso sitten kirkon tornikellosta oikea aika.
Watch- sanaa käytetään muuten tietääkseni rannekellosta, seinäkello tai vastaava on clock. - Watch Me
finish design kirjoitti:
No harlmi. Kun neiti Aikaankaan ei voi enää soittaa, niin katso sitten kirkon tornikellosta oikea aika.
Watch- sanaa käytetään muuten tietääkseni rannekellosta, seinäkello tai vastaava on clock.http://www.finnishdesignshop.fi/sisustus-kellot-watch-kello-p-4838.html
Watch Me on siis kyseisen seinäkellon nimi. Watch-sanan voi suomentaa myös sanoilla katsoa tai tarkkailla. ;)
Kellonaika on sitä paitsi kiva tietää myös kotona, en viitsisi aina keskustaan asti lähteä kirkonkelloa toljottamaan.
- Watchtower
Finnish design shop myy siis tanskalaisia tuotteita. Hyvät sille.
- kello myös seinällä.
Kyllä, tuo kauppa on keskittynyt skandinaaviseen designiin, mutta on siellä jotain muutakin, esim. italialaista alessia.
Minäpä ostin stockmannilta oikein sievän seinäkellon, kun ei paikallinen kirkko näy ikkunasta saati ole kellotaululla varustettu. Pelkkiin satunnaisiin kellojenlyönteihin en uskalla luottaa. - kello on kännykässä
kello myös seinällä. kirjoitti:
Kyllä, tuo kauppa on keskittynyt skandinaaviseen designiin, mutta on siellä jotain muutakin, esim. italialaista alessia.
Minäpä ostin stockmannilta oikein sievän seinäkellon, kun ei paikallinen kirkko näy ikkunasta saati ole kellotaululla varustettu. Pelkkiin satunnaisiin kellojenlyönteihin en uskalla luottaa.Pitäisikö Finnish-nimen tilalle siis vaihtaa Scandinavian design shop?
- kakroosinen
kello on kännykässä kirjoitti:
Pitäisikö Finnish-nimen tilalle siis vaihtaa Scandinavian design shop?
ei vaan italian design shop sen takia että siellä on 1000 pohjismaalaisen tuotteen lisäksi ehkä 10 alessin taloustavaraa myynnissä.
- Anonyymi
Tuotteet varmasti hyviä, mutta palvelu ratkaisee ja se on surkeata.
- MSS2
Olen tiannut kaksi kertaa fds:sta. Ensimmäisellä kerralla toimitus kesti 2 viikkoa vaikka tavaraa piti olla varastossa. Toisella kerralla sama juttu, tavaroiden piti olla varastossa mutta toimitusta ei alkanut kuulua kolmen viikon jälkeenkään eikä sähköposteihini vastattu. Puhelimitse sain ihmisen kiinni puljusta neljän viikon odottamisen jälkeen, peruutin tilaukseni pitkän toimitusajan vuoksi, mitään pahoitteluja ei tullut. Aivan totta mitä joku edellinen kirjoittaja sanoi, noilla hinnoilla voisi odottaa edes jonkinlaista asiakaspalvelua. Ei kannata tilata tuolta!
- aloittaja a
Tämän suuntaista olen kuullut ennenkin. Onneksi sain oman tilaukseni vain 3pv myöhässä. Jatkossa en uskalla tilata, onhan noita muitakin kauppoja joissa on jopa edullisemmat hinnat.
- Dubbeli
Suunnittelen samaa, eli tilaamista Finnish design shopista, kohteena Artekin tuolit. Mutta uskaltaakohan niitä tilata, kun täälläkin tämän suuntaista infoa? Tätä asiaa funtsiessani oli hinta jo ehtinyt nousemaan... Mutta onko joku tilannut Artekin huonekaluja?
- Anonyymi
Itse en kuuna päivänä tilaa enää mitään kyseisestä liikkeestä ja kerron tämän kaikille muillekin. Huono palvelu saa vaihtamaan liikettä, vaikka tuote on sama.
- Anonyymi
Olen ostanut useaan kertaan täältä ilman mitään ongelmia. Ihmettelen tätä kielteisten kommenttien määrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en kuuna päivänä tilaa enää mitään kyseisestä liikkeestä ja kerron tämän kaikille muillekin. Huono palvelu saa vaihtamaan liikettä, vaikka tuote on sama.
Samoin, ei kannata tilata mitään, välikäsiä kiinaan mitään et pysty vaihtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ostanut useaan kertaan täältä ilman mitään ongelmia. Ihmettelen tätä kielteisten kommenttien määrää.
Liikkeen oma ostaja, saa taas muutaman hyväuskoisen ostamaan kiinan tavaraa.
- Anonyymi
Olen tilannut mehiläispesä-lampun, aallon jakkaroita ja string-hyllykön. Kaikki sujunut hyvin ja nopeasti. Kannattaa odotella että siellä on joku ale. Suht usei 10-20% alennusta. Myös korotota ja kulutonta maksuaikaa tarjotaan joskus. Kannattaa seurailla sivuja. Ei moitittavaa.
- Sisustaja--
On ainakin todella kovat hinnat kyseisessä liikkeessä. Taitaa toimia postimyyntiperiaatteella eli mitään omia varastoija ei ole joten sen mukaiset ovat toimitusajat. Suomeksi sanottuna ovat myyjinä "välistävetäjiä" ilman mitään vastuuta toimituksesta. Missään tapauksessa ei kannata maksaa kuin luottokortilla tai COD-periaatteella.
- pettyyyyyy
Ei tuolla kyllä sen korkeammat hinnat ole kuin muissakaan liikkeissä. Kerran tilasin ja paketti lähti matkaan vasta kun aloin sitä liikkeestä kyselemään! En voi suositella tuota liikettä valehtelun ja huonon toimitusajan takia.
- Anonyymi
Kiinasta ostavat halvalla ja myyvät Suomalaisille kalliilla hinnalla, välistä vetäjiä kaikki noi liikkeet.
- Johanna18
Uniikit käsintehdyt design kellot
http://www.ateljeeamnelin.fi/kellot.html - Fiksuli
Itse olen tehnyt hyviä ostoksia, vaikka hinnoissa tosin on ilmaa. Kannattaa käyttää ostaessa alennuskoodia niin saa yleensä halvemmalla. Laittaa vain Googlen hakuun "Finnish design shop alennuskoodi" ja valitsee parhaan. Turha maksaa täyttä hintaa.
- Anonyymi
Liikkeen oma kommentti että saisi lisää ihmisiä höynäytettyä.
- Anonyymi
Tilasin paidan ja maksoin 2.10.2020 ei ole tullut , varmaan huijausta.
- Anonyymi
Sain kengät ja ne olivat muuten hyvät, koko vain liian pieni.
Ei näytä tuotteen vaihto onnistuvan.- Anonyymi
Saitko ajallaan? Minä olen jo melkein 2 viikkoa odottanut ja kysellyt enkä saa suoraa vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko ajallaan? Minä olen jo melkein 2 viikkoa odottanut ja kysellyt enkä saa suoraa vastausta.
Sama vika täällä.
- Anonyymi
En käytä enää Finnish Design Shoppia, kun on tullut pelkkiä pettymyksiä.
Nyt katson aina ensiksi Reilu Storesta. Siellä on pienempi valikoima, mutta hinnat edullisempia ja toimitukset ovat aina ajallaan.
https://reilustore.com - Anonyymi
Juu, tuo Finnish DS on ihan syvältä. Ostin Reilusta IKI -kiukaan ja se oli silloin Suomen halvin paikka. Kiuas tuli sovittuun aikaan ja vieläpä suoraan työmaalle.
- Anonyymi
Finnies shop, huijausta
- Anonyymi
Minä tilasin kalliin valaisimen ja tuli kyllä ajallaan, mutta valaisimessa tuli olla kokonaista 2 osaa ja toinen niistä puuttui. Eli en saanut valaisinta kokoon ollenkaan. Heillä on kyllä ihan samaa valaisinta varastossa, mutta eivät voineet lähettää minulle uutta/kyseistä osaa. Joutuisin odottamaan taas 1-2viikkoa. Päädyin palauttamaan valaisimen ja tilasin sen jo muualta. En käytä enää kyseisen firman palveluita‼️
- Anonyymi
Teen aina ostokset ReiluStoresta. Yleensä edullisempi ja toimii aina hyvin. Finnish Design Shop on liian iso ja palvelu ei ehkä enää pelaa.
https://reilustore.com/ - Anonyymi
Sandaalit tuli 3vk päästä ja oli nätit ja sopivat
- Anonyymi
Liikkeen oma kommentti, muutenhan kukaan ei ostaisi tältä huijaussivustolta.
- Anonyymi
Ostin laukun ko. liikkeeltä. En ole tyytyväinen siihen ja haluan palauttaa tuotteen. Miten pitää menetellä, että saan palautettua sen? Onko kellään kokemusta?
- Anonyymi
Ei pysty palauttamaan, tarjoavat uutta tilalle ja anna tilaamasi tuote ystävälle niin saat jonkun muun tuotteen alennuksella.
- Anonyymi
Tilasin " nahkalaukkuja 2kpl
Ne olivat kerniä..en tilaa enää ikinä ..palautus hankalaa tarjotaan uutta pas...hyvityksenä ..oppirahoja - Anonyymi
Täyttä jätettä, ostakaa hyvät ihmiset kotimaisista liikkeistä, kotimaista tavaraa.
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia, tavara myöhässä, monta kokoa liian pieni ja vastauksia ei saa!
Oli ensimmäinen ja laitimainen kerta kun asioin ko:n kanssa! - Anonyymi
Itse tilasin laser light taskulampun. Sain lampun, mitta siinä ei ollut akkua. Kirjoitin asiasta ja "tiimi" otti asian tutkittavaksi. Tiimi totesi, että akku täytyy olla ja lupasivat laittaa tuotteen ja seurantatiedot. Niitä ei kuulunut ja kyselin, miten asia on. Pyysivät kuvan tuotteesta. Laitoin sen ja kohta tuli tieto, että tiimi on tutkinut asian ja se on lähetetty minulle kokonaisena eikä siihen tarvita pattereita. No en puhunut pattereista vaan akusta, mutta heidän mielestään se toimii noin. Mutta kun ei toimi. Olen laittanut uusia kuvia akun paikasta ja pyytänyt selvitystä. Mitään ei ole enää kuulunut viikkoihin. Sinne meni rahat ja luotto siihen kauppaan.
Niin ja vielä, lamppu tuli kolme viikkoa myöhässä suoraan Kiinasta.- Anonyymi
Tilasin tuikku kippoja 3 kpl joulukuun alussa, mutta peruin kuitenkin kaupan koska en saanut niitä vaikka lupasivat seuraavana päivänä laittaa ja rahojani en ole saanut tänä päivänäkään. Että tämmönen tapaus.
- Anonyymi
Täyttä paskaa heidän tuotteensa , kaveri osti lahjaksi taktisen taskulampun minulle, tuli ilman akkua , jopa 90000 lm muka piti olla valoteho , katsokaapa heidän sivustoltaan , suoraa huijjausta kaikki , älkää ihmeessä ostelko mitään kyseisiltä sivuilta , temu samanlainen
- Anonyymi
Erittäin pettynyt
Tilaamani tuote ei ollut aito vaikka mainosti ,jos haluat saada sopivan kokosen niin ota suurin mahdollinen siis pieniä. En suosittele tilata mitään - Anonyymi
Erittäin pettynyt tuotteiden laatuun. Heikkolaatuista tavaraa myydään design-tuotteina. Usean tilauksen kokemus viimeisen vuoden ajalta, laatu ollut aina pettymys. En tilaa enää koskaan tuolta. Oppirahat maksettu nyt.
- Anonyymi
Täyttä paskaa , älkää ihmeessä ostelko kyseisestä firmasta
- Anonyymi
Takuuasioissa löytyy aina joku syy, miksi vika ei kuulu takuuseen. Törkeää rahastusta ja huonoa asiakaspalvelua. Osa tuotteista taitaa olla halpoja kopioita ?
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia tuotteista ja jos palautat, postimaksu on itse maksettava. Mihinkä maahan palautukset palautetaan ja mitä mahtaa maksaa? Onko tietoa?
- Anonyymi
Real scam
- Anonyymi
Aivan älytöntä huijausta! Mitään vastausta ei tule lukuisiin sähköposteihin. Palautuksesta pyydetään olemaan yhteydessä, mutta miten, kun ei vastata.
Luotettavan näköiset sivut, mutta lähetys tuleekin Kiinasta!!! - Anonyymi
Tilasin kahdet lämpökengät punaiset ja mustat missä on karvareunus, mustat olen saanut, lasku in molemmissa Klarnalla ostin.
Kuukausi aikaa t.punaisia ei ole kuulunut, enpä taida tilata enää kyseistä firmasta.
Tosin kengät oli sopivaa kokoa ja muutenkin ok, toisia vaan ei tullur. - Anonyymi
Olen odottanut nyt tilausta kolme (!!!) kuukautta. Mitään ei kuulu. Tuote maksettu kuukausia sitten. Onkohan Finnish Design Shop menossa konkurssiin? En suosittele kenellekään.
- Anonyymi
Olen tilannut Finnish Findsilt pari kuukautta sitten, eikä ole vieläkään tullut. Nyt Klarna vaatii maksamista, vaikka tuotetta ei ole tullut. Mitä pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Olen tilannut tuolta monta kertaa eikä ongelmia. Tuoleja ja rahin ainakin. En kylläkään nyt pariin vuoteen. Tuotteet ovat tulleet nopeasti ja mikä parasta ilman postimaksua. Pyrin aina löytämään tuotteen paikasta, jossa postimaksu on mahdollisimman pieni. Tämä ja Vepsäläinen toimittaa yli satasen ostoksen ilmaiseksi. Huonekaluissa postimaksu voi olla ihan älytön, joten siksi tykkään tästä.
- Anonyymi
Olisin tilaamassa Artekia, mutta onko tuotteet ollut "aitoja" . Onko kukaan muu tilannut?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972114Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881370- 751234