Finnish design shop -kokemuksia

Nannanen

Onko muilla minkälaisia kokemuksia Finnish design shopin nettikaupasta? Onko tuotteet saapunut ajallaan, onko tullut oikeat tuotteet ehjänä perille? Entä onko palvalu ollut hyvää? Tilasin itse ensimmäistä kertaa fds:sta ja vaikka heidän sivujen mukaan kaikkia tuotteita on varastossa ja tällöin tuotteen pitäisi lähteä seuraavana arkipäivänä, eivät tilaamani tuotteet viikonkaan jälkeen ole vielä lähteneet. Myöskään sähköpostikyselyihini ei ole vastattu. Mielestäni yrityksen valikoima ja yleisilme on erittäin hyvä, mutta saamani palvelun tai siis sitä ilman jäämisen vuoksi mielenkiintoni kyseistä kauppaa kohtaan on latistunut, enkä usko enää käyttäväni heidän palvelujaan.

58

15407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ostaisi

      Samaa kiina kakkaa kun monella muullakin, törkeillä hinnoilla. Höystettynä "suomalaisuudella"

      • geggggeeeee

        Mistä saat vastaavia designtuotteita hyvällä hinnalla? Kiinasta vai? Eikä tuolla ole pelkkiä suomalaisia tuotteita, vaan pohjoismaalaisia.


      • Anonyymi

        En tiedä fds:ta kun olen vasta vähän aikaa sitten kuullut nimen, mutta kuulemani mukaan tuotteet hyviä kun on eurooppalaisia. Itäaasialaista ja kaakkoisaasialaista paskaa ei kannata ostaa


      • Anonyymi
        geggggeeeee kirjoitti:

        Mistä saat vastaavia designtuotteita hyvällä hinnalla? Kiinasta vai? Eikä tuolla ole pelkkiä suomalaisia tuotteita, vaan pohjoismaalaisia.

        Liikkeen oma myynti kommentti, älkää menkö halpaan.


    • TP

      Lähinnä häiritsee tuo Finnish desing plää plää plää.. Muuta suomalaista tuolla ei ole kuin valikko kieli. Muuten kamat on tuotettu Virossa, Puolassa jne. Mutta silti myydään pohjoismaalaisena mielikuvana.

      • pymplöösi

        Olennaista on kai se kuka ne on suunnitellut ja että ovat suuri osa klassikkotuotteita jotka on suosittuja edelleen vuosikymmenien jälkeen tuotannon aloittamisesta?


    • herramun verein!

      Minä tilasin sunnuntaina 2 kallista valaisinta ja siellä lukee tuotteiden kohdalla, että lähetetään seuraavana arkipäivänä. Ei ne olekkaan ilmeisesti niitä sitten lähettänyt, kun tilauksen tiedoissa lukee vaan, "odottaa"! Vastaisuudessa en minäkään enää aio käyttää heidän palveluitaan. Kyllä tuolla hinnalla pitäisi jo jonkinlaista palveluakin irrota, tai oltaisiin ainakin rehellisiä toimitusajan kanssa!

      • Anonyymi

        Samaa tavaraa saa kyllä vaikka mistä, mutta samaa mieltä kanssasi…palvelu on surkeata.


    • Watch Me -kellon

      Mä tilasin sieltä joskus keväällä seinäkellon, ainakaan en muista että olis ollut mitään ongelmia, maksoin netissä ja kello tuli jotakuinkin luvatun ajan sisällä Postiin hyvin pakattuna.

      • look-me clock

        Meilläpäin aikamerkin saa kyllä radiosta tai teksti-televisiosta. Ei sitä tartte postin kautta tilata.


      • Watch Me
        look-me clock kirjoitti:

        Meilläpäin aikamerkin saa kyllä radiosta tai teksti-televisiosta. Ei sitä tartte postin kautta tilata.

        Eipä oo radioo eikä sen puoleen telkkariakaan ;)


      • finish design
        Watch Me kirjoitti:

        Eipä oo radioo eikä sen puoleen telkkariakaan ;)

        No harlmi. Kun neiti Aikaankaan ei voi enää soittaa, niin katso sitten kirkon tornikellosta oikea aika.

        Watch- sanaa käytetään muuten tietääkseni rannekellosta, seinäkello tai vastaava on clock.


      • Watch Me
        finish design kirjoitti:

        No harlmi. Kun neiti Aikaankaan ei voi enää soittaa, niin katso sitten kirkon tornikellosta oikea aika.

        Watch- sanaa käytetään muuten tietääkseni rannekellosta, seinäkello tai vastaava on clock.

        http://www.finnishdesignshop.fi/sisustus-kellot-watch-kello-p-4838.html

        Watch Me on siis kyseisen seinäkellon nimi. Watch-sanan voi suomentaa myös sanoilla katsoa tai tarkkailla. ;)
        Kellonaika on sitä paitsi kiva tietää myös kotona, en viitsisi aina keskustaan asti lähteä kirkonkelloa toljottamaan.


    • Watchtower

      Finnish design shop myy siis tanskalaisia tuotteita. Hyvät sille.

      • kello myös seinällä.

        Kyllä, tuo kauppa on keskittynyt skandinaaviseen designiin, mutta on siellä jotain muutakin, esim. italialaista alessia.


        Minäpä ostin stockmannilta oikein sievän seinäkellon, kun ei paikallinen kirkko näy ikkunasta saati ole kellotaululla varustettu. Pelkkiin satunnaisiin kellojenlyönteihin en uskalla luottaa.


      • kello on kännykässä
        kello myös seinällä. kirjoitti:

        Kyllä, tuo kauppa on keskittynyt skandinaaviseen designiin, mutta on siellä jotain muutakin, esim. italialaista alessia.


        Minäpä ostin stockmannilta oikein sievän seinäkellon, kun ei paikallinen kirkko näy ikkunasta saati ole kellotaululla varustettu. Pelkkiin satunnaisiin kellojenlyönteihin en uskalla luottaa.

        Pitäisikö Finnish-nimen tilalle siis vaihtaa Scandinavian design shop?


      • kakroosinen
        kello on kännykässä kirjoitti:

        Pitäisikö Finnish-nimen tilalle siis vaihtaa Scandinavian design shop?

        ei vaan italian design shop sen takia että siellä on 1000 pohjismaalaisen tuotteen lisäksi ehkä 10 alessin taloustavaraa myynnissä.


      • Anonyymi

        Tuotteet varmasti hyviä, mutta palvelu ratkaisee ja se on surkeata.


    • MSS2

      Olen tiannut kaksi kertaa fds:sta. Ensimmäisellä kerralla toimitus kesti 2 viikkoa vaikka tavaraa piti olla varastossa. Toisella kerralla sama juttu, tavaroiden piti olla varastossa mutta toimitusta ei alkanut kuulua kolmen viikon jälkeenkään eikä sähköposteihini vastattu. Puhelimitse sain ihmisen kiinni puljusta neljän viikon odottamisen jälkeen, peruutin tilaukseni pitkän toimitusajan vuoksi, mitään pahoitteluja ei tullut. Aivan totta mitä joku edellinen kirjoittaja sanoi, noilla hinnoilla voisi odottaa edes jonkinlaista asiakaspalvelua. Ei kannata tilata tuolta!

      • aloittaja a

        Tämän suuntaista olen kuullut ennenkin. Onneksi sain oman tilaukseni vain 3pv myöhässä. Jatkossa en uskalla tilata, onhan noita muitakin kauppoja joissa on jopa edullisemmat hinnat.


    • Dubbeli

      Suunnittelen samaa, eli tilaamista Finnish design shopista, kohteena Artekin tuolit. Mutta uskaltaakohan niitä tilata, kun täälläkin tämän suuntaista infoa? Tätä asiaa funtsiessani oli hinta jo ehtinyt nousemaan... Mutta onko joku tilannut Artekin huonekaluja?

      • Anonyymi

        Itse en kuuna päivänä tilaa enää mitään kyseisestä liikkeestä ja kerron tämän kaikille muillekin. Huono palvelu saa vaihtamaan liikettä, vaikka tuote on sama.


      • Anonyymi

        Olen ostanut useaan kertaan täältä ilman mitään ongelmia. Ihmettelen tätä kielteisten kommenttien määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en kuuna päivänä tilaa enää mitään kyseisestä liikkeestä ja kerron tämän kaikille muillekin. Huono palvelu saa vaihtamaan liikettä, vaikka tuote on sama.

        Samoin, ei kannata tilata mitään, välikäsiä kiinaan mitään et pysty vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ostanut useaan kertaan täältä ilman mitään ongelmia. Ihmettelen tätä kielteisten kommenttien määrää.

        Liikkeen oma ostaja, saa taas muutaman hyväuskoisen ostamaan kiinan tavaraa.


    • Sisustaja--

      On ainakin todella kovat hinnat kyseisessä liikkeessä. Taitaa toimia postimyyntiperiaatteella eli mitään omia varastoija ei ole joten sen mukaiset ovat toimitusajat. Suomeksi sanottuna ovat myyjinä "välistävetäjiä" ilman mitään vastuuta toimituksesta. Missään tapauksessa ei kannata maksaa kuin luottokortilla tai COD-periaatteella.

      • pettyyyyyy

        Ei tuolla kyllä sen korkeammat hinnat ole kuin muissakaan liikkeissä. Kerran tilasin ja paketti lähti matkaan vasta kun aloin sitä liikkeestä kyselemään! En voi suositella tuota liikettä valehtelun ja huonon toimitusajan takia.


      • Anonyymi

        Kiinasta ostavat halvalla ja myyvät Suomalaisille kalliilla hinnalla, välistä vetäjiä kaikki noi liikkeet.


    • Johanna18
    • Fiksuli

      Itse olen tehnyt hyviä ostoksia, vaikka hinnoissa tosin on ilmaa. Kannattaa käyttää ostaessa alennuskoodia niin saa yleensä halvemmalla. Laittaa vain Googlen hakuun "Finnish design shop alennuskoodi" ja valitsee parhaan. Turha maksaa täyttä hintaa.

      • Anonyymi

        Liikkeen oma kommentti että saisi lisää ihmisiä höynäytettyä.


    • Anonyymi

      Tilasin paidan ja maksoin 2.10.2020 ei ole tullut , varmaan huijausta.

    • Anonyymi

      Sain kengät ja ne olivat muuten hyvät, koko vain liian pieni.

      Ei näytä tuotteen vaihto onnistuvan.

      • Anonyymi

        Saitko ajallaan? Minä olen jo melkein 2 viikkoa odottanut ja kysellyt enkä saa suoraa vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko ajallaan? Minä olen jo melkein 2 viikkoa odottanut ja kysellyt enkä saa suoraa vastausta.

        Sama vika täällä.


    • Anonyymi

      En käytä enää Finnish Design Shoppia, kun on tullut pelkkiä pettymyksiä.

      Nyt katson aina ensiksi Reilu Storesta. Siellä on pienempi valikoima, mutta hinnat edullisempia ja toimitukset ovat aina ajallaan.

      https://reilustore.com

    • Anonyymi

      Juu, tuo Finnish DS on ihan syvältä. Ostin Reilusta IKI -kiukaan ja se oli silloin Suomen halvin paikka. Kiuas tuli sovittuun aikaan ja vieläpä suoraan työmaalle.

    • Anonyymi

      Finnies shop, huijausta

    • Anonyymi

      Minä tilasin kalliin valaisimen ja tuli kyllä ajallaan, mutta valaisimessa tuli olla kokonaista 2 osaa ja toinen niistä puuttui. Eli en saanut valaisinta kokoon ollenkaan. Heillä on kyllä ihan samaa valaisinta varastossa, mutta eivät voineet lähettää minulle uutta/kyseistä osaa. Joutuisin odottamaan taas 1-2viikkoa. Päädyin palauttamaan valaisimen ja tilasin sen jo muualta. En käytä enää kyseisen firman palveluita‼️

    • Anonyymi

      Teen aina ostokset ReiluStoresta. Yleensä edullisempi ja toimii aina hyvin. Finnish Design Shop on liian iso ja palvelu ei ehkä enää pelaa.

      https://reilustore.com/

    • Anonyymi

      Sandaalit tuli 3vk päästä ja oli nätit ja sopivat

      • Anonyymi

        Liikkeen oma kommentti, muutenhan kukaan ei ostaisi tältä huijaussivustolta.


    • Anonyymi

      Ostin laukun ko. liikkeeltä. En ole tyytyväinen siihen ja haluan palauttaa tuotteen. Miten pitää menetellä, että saan palautettua sen? Onko kellään kokemusta?

      • Anonyymi

        Ei pysty palauttamaan, tarjoavat uutta tilalle ja anna tilaamasi tuote ystävälle niin saat jonkun muun tuotteen alennuksella.


    • Anonyymi

      Tilasin " nahkalaukkuja 2kpl
      Ne olivat kerniä..en tilaa enää ikinä ..palautus hankalaa tarjotaan uutta pas...hyvityksenä ..oppirahoja

    • Anonyymi

      Täyttä jätettä, ostakaa hyvät ihmiset kotimaisista liikkeistä, kotimaista tavaraa.

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia, tavara myöhässä, monta kokoa liian pieni ja vastauksia ei saa!
      Oli ensimmäinen ja laitimainen kerta kun asioin ko:n kanssa!

    • Anonyymi

      Itse tilasin laser light taskulampun. Sain lampun, mitta siinä ei ollut akkua. Kirjoitin asiasta ja "tiimi" otti asian tutkittavaksi. Tiimi totesi, että akku täytyy olla ja lupasivat laittaa tuotteen ja seurantatiedot. Niitä ei kuulunut ja kyselin, miten asia on. Pyysivät kuvan tuotteesta. Laitoin sen ja kohta tuli tieto, että tiimi on tutkinut asian ja se on lähetetty minulle kokonaisena eikä siihen tarvita pattereita. No en puhunut pattereista vaan akusta, mutta heidän mielestään se toimii noin. Mutta kun ei toimi. Olen laittanut uusia kuvia akun paikasta ja pyytänyt selvitystä. Mitään ei ole enää kuulunut viikkoihin. Sinne meni rahat ja luotto siihen kauppaan.
      Niin ja vielä, lamppu tuli kolme viikkoa myöhässä suoraan Kiinasta.

      • Anonyymi

        Tilasin tuikku kippoja 3 kpl joulukuun alussa, mutta peruin kuitenkin kaupan koska en saanut niitä vaikka lupasivat seuraavana päivänä laittaa ja rahojani en ole saanut tänä päivänäkään. Että tämmönen tapaus.


    • Anonyymi

      Täyttä paskaa heidän tuotteensa , kaveri osti lahjaksi taktisen taskulampun minulle, tuli ilman akkua , jopa 90000 lm muka piti olla valoteho , katsokaapa heidän sivustoltaan , suoraa huijjausta kaikki , älkää ihmeessä ostelko mitään kyseisiltä sivuilta , temu samanlainen

    • Anonyymi

      Erittäin pettynyt
      Tilaamani tuote ei ollut aito vaikka mainosti ,jos haluat saada sopivan kokosen niin ota suurin mahdollinen siis pieniä. En suosittele tilata mitään

    • Anonyymi

      Erittäin pettynyt tuotteiden laatuun. Heikkolaatuista tavaraa myydään design-tuotteina. Usean tilauksen kokemus viimeisen vuoden ajalta, laatu ollut aina pettymys. En tilaa enää koskaan tuolta. Oppirahat maksettu nyt.

    • Anonyymi

      Täyttä paskaa , älkää ihmeessä ostelko kyseisestä firmasta

    • Anonyymi

      Takuuasioissa löytyy aina joku syy, miksi vika ei kuulu takuuseen. Törkeää rahastusta ja huonoa asiakaspalvelua. Osa tuotteista taitaa olla halpoja kopioita ?

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia tuotteista ja jos palautat, postimaksu on itse maksettava. Mihinkä maahan palautukset palautetaan ja mitä mahtaa maksaa? Onko tietoa?

    • Anonyymi

      Real scam

    • Anonyymi

      Aivan älytöntä huijausta! Mitään vastausta ei tule lukuisiin sähköposteihin. Palautuksesta pyydetään olemaan yhteydessä, mutta miten, kun ei vastata.
      Luotettavan näköiset sivut, mutta lähetys tuleekin Kiinasta!!!

    • Anonyymi

      Tilasin kahdet lämpökengät punaiset ja mustat missä on karvareunus, mustat olen saanut, lasku in molemmissa Klarnalla ostin.
      Kuukausi aikaa t.punaisia ei ole kuulunut, enpä taida tilata enää kyseistä firmasta.
      Tosin kengät oli sopivaa kokoa ja muutenkin ok, toisia vaan ei tullur.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe