Onko kellään HYVIÄ kokemuksia kyseisestä lafkasta?
Vuokralukaali!
74
5514
Vastaukset
- tutki vanhoista
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/vuokralukaali tid:3374?term_keywords=vuokralukaali
noilla pääset kallupissasi alkuun- M. Kolkko
Siitä ropsahti syyte.
- kerro ihmeessä
M. Kolkko kirjoitti:
Siitä ropsahti syyte.
Ai ja mistä hyvästä?
- en suosittele
Ylimielisiä asiakkaita kohtaan.
Nimimerkillä: kokemusta on.- Hyviä kokemuksia
Vuokranantajana suosittelen.Porin suosituin paikka.Sain heidän kauttaan juuri mukavantuntuiset vuokralaiset omakotitalooni.Eka ehdokas ei minulle kelvannut,kun ei asiat olleetkaan kunnossa,vaikka piti.Toiset ehdokkaat kelpasi.
Vanha sanonta "metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan" pitää tässäkin asiassa paikkansa.Ehkä vika onkin sinussa. - hups...
Hyviä kokemuksia kirjoitti:
Vuokranantajana suosittelen.Porin suosituin paikka.Sain heidän kauttaan juuri mukavantuntuiset vuokralaiset omakotitalooni.Eka ehdokas ei minulle kelvannut,kun ei asiat olleetkaan kunnossa,vaikka piti.Toiset ehdokkaat kelpasi.
Vanha sanonta "metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan" pitää tässäkin asiassa paikkansa.Ehkä vika onkin sinussa.Vuokralukaalin työntekijöiden mielipidettä ei lasketa. Mainos paistaa aika vahvasti läpi...
- Anonyymi
Kiusaaminen ja ylimielisyys johtuu aina heikosta itsetunnosta ja tyhjästä päästä.
- olen.
No asiakas kuitenkin..
- ylimielistä
Vanha sanonta "metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan"
Nyt vaan metsä vastas vaikka ei huudettu. - lihava lehmä
ahneus ei tunne rajoja näemmä:
Joidenkin ahneus vain ei tunne rajoja.Mummolla meni pitkä tovi ennenkuin hän oli valmis poistumaan tankkaus automaatilta.Hän ahneuksissaan tahtoi minun maksavan hänen S etukorttipisteensä, koneessa luki "asiakkuus tunnistettu" kun madame poistui pyylevin elkein.
Laitoin kortin sisään, painelin pin koodin ja valitsin summan, sitten keskeytin koko tapahtuman, jotta pyylevä ahne mummo ei saa pisteitään.
Jos olisi kysynyt suoraan minulta käykö pisteiden hommaaminen päinsä, olisin mielihyvin suonut ne hänelle.Lapsellinen, typerä käytös mummolta.
Jäipä ilman S kortin pisteitään tällä kertaa.
Olkaa tarkkana kun tumma,rillipäinen,lyhyt lihava mummo lähtee liikkeelle automaateilta, saatatte epähuomiossa rahoittaa hänen ostoksensa - näin
tosi ylimielistä porukkaa siellä! arvostelevat ihmisen heti ulkonäöltä ja vaikka näyttäisitkin normi-ihmiseltä,"hymyilevät" arvostelevasti,varsinkin nuoret naiset,jos satut itse olemaan nuori nainen. ja vanhoille ihmisille kaikki vuokrajuttuihin liittyvät asiat ei todellakaan ole selvillä,mitä työntekijät pitävät itsestään selvyytenä.
- miksi palkkaatte?
nykyään ihmiset palkataan joihinkin työpaikkoihin ulkonäön perusteella. Lopputulema niin pankeissa, vakuutusyhtiöissä kuin Vuokralukaalissakin asioimisessa on se, että osaamaton ja ylimielinen henkilökunta palvelee ihan miten sattuu.
Kiitokset rekrytoijille. Miksi palkkaatte tuollaisia ihmisiä? - Anonyymi
miksi palkkaatte? kirjoitti:
nykyään ihmiset palkataan joihinkin työpaikkoihin ulkonäön perusteella. Lopputulema niin pankeissa, vakuutusyhtiöissä kuin Vuokralukaalissakin asioimisessa on se, että osaamaton ja ylimielinen henkilökunta palvelee ihan miten sattuu.
Kiitokset rekrytoijille. Miksi palkkaatte tuollaisia ihmisiä?Ehkä pesän toivossa, onko rekrytoija mies?
- Anonyymi
miksi palkkaatte? kirjoitti:
Kiitokset rekrytoijille. Miksi palkkaatte tuollaisia ihmisiä?Kakaraa ei koskaan pitäisi palkata aikuisten hommiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakaraa ei koskaan pitäisi palkata aikuisten hommiin
Ei varsinkaan vähä-älyistä narsistia
- Lukaalin asiakas
Minä sain kyllä Lukaalilta asiallista ja hyvää palvelua näytöissä ja asuntoa vuokratessa heidän toimistollaan.
Vuokratakuiden 2 kk talletus Lukaalin tilille oli kyllä arveluttava käytäntö, mihin jälkikäteen ajatellen ei olisi pitänyt suostua. Epärehellinen yrittäjä tekisi tuossa hallitun konkan ja puhaltaisi takuurahat. Jos siellä on esim. 500 asiakkaalta 1000 euron takuut sisässä, niin se on 500 000 euroa. Toivotaan kuitenkin, ettei Vuokralukaali ole Töölön Matkatoimisto...:).
Se lisäksi ihmetytti että millä se Vuokralukaali oikein tulee toimeen. Siellä oli ainakin viisi henkeä töissä mukavassa toimistossa. Aika monta kämppää saa kuussa veivata että kulut tulee katettua. Rukoilen ja toivon, etteivät käytä em. vuokratakuita tulorahoituksena... - niih..
joka ikisellä ihmisellä olen kuullut olleen ongelmia takuuvuokran takaisin maksussa! Aina ne keksii jotain,ja lisää päälle. samoista asioista syytetään varmaan kerta toisensa jälkeen,plus ne itsekeksityt päälle. ihan huijaustouhua! kuvatkaa kämpissä kaikki ja ottakaa vielä kuvat loppusiivouksen jälkeen,ettei tule sitten paskasuudesta sanomista,jos ei muusta pysty keksimään.
- Idioottimaista
Vesipäitä on joka lähtöön, osalla ei ole päässä edes vettä, hiukset on ja ne onkin ainoat mitä päässä liikkuu ja siihenkin tarvitaan tuulinen keli.
Asunnon saamiseks pitää olla luottotiedot kunnossa ja mielellään vielä työssä.
Kuvitteletteko te saatanan mätiaivot niissä välistävetofirmoissanne että kyseiset jutut omaava ihminen yleensä edes etsisi vuokrakämppää, taitaisipa ottaa oman asunnon pankilta vihkoon, snaijaattex juustopäät?
Kusiset homekämppänne voitte pitää ihan rauhassa, esim. Yh-asunnoilla on valtava määrä asuntoja tarjolla ilman 2kk vakuutta, eikä tarvii olla luottotietojenkaan kunnossa.
Mitäs rotat tähän sanotte??? - jarri4
Mitään pahaa sanottavaa ei ole vuokralukaalista, 4. Kämppä vuokrattiin juuri perjantaina lukaalilta. Perjantaina oli näyttö klo 16.00 ja kello 16.48 tuli soitto että asunto on teille. Mukava asiakaspalvelu ja siistit tilat.
-Jari - 994
Mitään hyvää sanottavaa ei ole vuokralukaalista.
- asiakasharvoinoikeassa
Eipä kovin hyvää kokemusta voi sanoa.
Asuimme tyttöystäväni kanssa kerrostalossa, johon ajattelimme hommata koiranpennun. Vuokralukaali oli vain välitysfirma todellisen vuokranantajan välillä. Pyysimme vuokralukaalia ottamaan yhteyttä vuokranantajaan ja kysymään onko asuntoon luvallista ottaa koiraa. Minulle sanottiin puhelimessa "koita nyt olla ottamatta koiraa, tiedän jo valmiiksi mitä vuokranantaja sanoisi". Pyysin kiltisti että voisitko sitten antaa minulle hänen numeronsa niin kysyisin itse. Hän sanoi laittavansa numeron sähköpostilla. No tässä sitä ollaan vuosi odotettu kyseistä sähköpostia. Soittoihini kyseinen henkilö ei enään vastannut eikä 4 lähettämääni sähköpostiin asiasta.- Anonyymi
Näkökulma 1:
Mutta jos välittäjä tuntee omistajan ja tietää ettei hän sallisi koiraa, niin mitenn asian voisi kiertää?
Näkökulma 2:
Välittäjä ei halua vaarantaa suhdettaan omistajaan sillä että joku "asiakas" tulee määkimään jostain koirasta jotain. Sehän saa hänet näyttämään huonolta.
Kai te ihmiset tiesitte että Narsistiset persoonallisuudet soveltuvat tuolle alalle hyvin? He ovat seurausta myös omasta elämästään. Tuskin he sitä kyseenalaistavat, vaikka Verho onkin Valonpitävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkökulma 1:
Mutta jos välittäjä tuntee omistajan ja tietää ettei hän sallisi koiraa, niin mitenn asian voisi kiertää?
Näkökulma 2:
Välittäjä ei halua vaarantaa suhdettaan omistajaan sillä että joku "asiakas" tulee määkimään jostain koirasta jotain. Sehän saa hänet näyttämään huonolta.
Kai te ihmiset tiesitte että Narsistiset persoonallisuudet soveltuvat tuolle alalle hyvin? He ovat seurausta myös omasta elämästään. Tuskin he sitä kyseenalaistavat, vaikka Verho onkin Valonpitävä.Koira ei kuulu kerrostaloon, koira yleensä haukkuu kun isäntäväki ei ole paikalla.
Muilla halkee päät ja sitten ei koirataloudella ole enää itselläänkään kivaa. - Anonyymi
Olen huomannut oikotien, välittäjien ilmoituksista, että Vuokralukaali on ainoo, missä lukee, joka ilmoituksessa EI LEMMIKKEJÄ! Onneksi muitakin välittäjiä on! OVV on hyvä firma samoin KLIK ja muut! Heillä on lemmikkien suhteen ,edes neuvottelumahdollisuus!! Älä vuokraa Lukaalista, koskaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koira ei kuulu kerrostaloon, koira yleensä haukkuu kun isäntäväki ei ole paikalla.
Muilla halkee päät ja sitten ei koirataloudella ole enää itselläänkään kivaa.Ei ole haukkunut meidän koirat ainakaan! Ei voi yleistää!! Mutta nykypäivänä, on sinkkutalouksia, joka neljäs! Lemmikkejä lähes jokaisella!!
- Anonyymi
Miksi ette ottanut, ITSE yhteyttä omistajaan!? Minä olen aina nimen itse tiennyt!!
- gaggaa
luskapakaali
- Omakokemukseni
Meille välitti aikoinaan kämpän, tuli esittelemään kun meille sopi. Kämppä hoitui meille. 2kk:n takuudesta toinen kk kävi henkilötakauksena, eli ei käytetty toimiston menoihin ainakaan sitä.
Tietysti jos suht samaan aikaan on johonkin kohteeseen halukkaita, ja muuten samalla viivalla, niin välttää ylimääräistä hommaa ja saa palkkiot nopeammin, kun suosittelee sitä jolla ei ole sitä koiraa. Eettisyys on tuosta tietysti kaukana... - FuckingManiac
Mikä eettisyys? Näin se vaan menee. Se kaupasta kinkunkin saa joka sen ekana hakee ja maksaa.
Näin vuokranantajana täytyy myös sanoa sekin asia. -Tietäisitte miten usein vuokralaiset tekevät ohareita. Sovitaan näyttö eikä saavuta paikalle, tai sovitaan suullisesti että asunto varataan, ja odotellaan esimerkiksi kuun loppumetreille vakuuden maksua varten.. Ja sitten kadotaan kuin pieru saharaan.
..joten kyllä peiliin voi moni katsoa. Toki myös vuokranantajissakin on vikoja varsin monesti..
- FuckingManiac
Ei mitään pahaa sanottavaa. Porissa iso osa vuokrakohteista liikkuu välittäjien kautta. -Omaa vuokrausintoa laskee vielä se, että varsin iso osa vuokrausilmoituksiin soittajista yleensä on romaneja tai sitten luottotiedottomia tapauksia. -Ei siinä, molemmat kyllä voisin ottaa vuokralaisiksi itsekin, mutta kaikki ovat kadonneet kuin tuhka tuuleen kun olen pyytänyt sopimusvakuutta..
Joten välittäjät säästävät isolta vaivalta, ja toki heilläkin on kotia vaihtavia asiakkaita..
Täällä tuntuu olevan monenlaisia kommentteja. -Muistakaa hyvät ihmiset että Vuokralukaali on välitysliike. -He välittävät asuntoja, eivät itse vuokraa niitä. Vuokranantajan yhteystiedot varmasti ovat vuokrasopimuksessa, joten sitä kautta saanee kyllä yhteyden vuokranantajaan jos on asiaa.- Anonyymi
Vuokralukaali rahastaa puhelintaksoilla. Kun yrittää soittaa niin joudut maksulliseen odotusjonoon. Yritin soittaa enkä saanut ketään puhelimen päähän koko päivänä. Rahat meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokralukaali rahastaa puhelintaksoilla. Kun yrittää soittaa niin joudut maksulliseen odotusjonoon. Yritin soittaa enkä saanut ketään puhelimen päähän koko päivänä. Rahat meni.
On siellä hienot näyteikkunat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä hienot näyteikkunat
Onko ne edelleen ehjänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ne edelleen ehjänä?
Missä ne itse asuu, mahtaa olla hienot fönärit?
- Anonyymi
Jos haluat asioida tyhmän kakaran kanssa, valitse lukaali
- Anonyymi
Vastaan alkuperäiseen kysymykseen. Ei ole ja Sami on hölmöin kaikista.
- Anonyymi
Pitää sanoa että olette ihan ahterista, palvelu on todella hyvää ja henkilöstö ystävällistä ja asiansa osaavaa.
Jopa köyhää luottotiedotonta ihmistä kohdellaan kuin ketä tahansa.
Ei voi kuin kiittää.- Anonyymi
Mustaa huumoria :D
- Anonyymi
Yleensäkin ottaa päähän kaikenlainen tyhmyys ja siitä aiheutuvat ongelmat,
siis ongelmat jotka aiheutuvat siitä kun jollain ei pään sisältö riitä ymmärtämään ihan yksinkertaisia asioita.
Ilmiö on silti porissa hyvin yleinen, meillä on viroissakin ihmisiä joilla on pää tyhjä kuin telkkäpönttö talvella. - Anonyymi
Kun ihminen on oikein yksinkertainen niin se soveltuu parhaiten asiakaspalveluun kun myynnissä on vain yksi tuote, toisilta ei homma onnistu siltikään :D
- Anonyymi
Toisinaan keskenkasvuisuus ja narsismi saattavat olla kitkaa aiheuttavia tekijöitä asiakaspalvelussa, parhaiten asiakaspalveluun soveltuu aikuinen jolla on terve itsetunto.
- Anonyymi
Tradenomi on hieno ammattinimike, mutta suomennettuna se on puotipuksu, eli eipä juuri muuta kuin isomahaisen miehen kassientyhjennyspaikka.
- Anonyymi
Reikä se on idiootillakin ja kikuli samoin myös
- Anonyymi
Psykopaattikakara on hyvä työntekijä?
- Anonyymi
Suhteilla pääsee vaikka päässä nykii :D
- Anonyymi
Aina se vika ei silti ole siinä välitysfirman työntekijässä.
Asuntojen omistajiksi päätyy kaikenlaista tuulihattua perinnön myötä,
kosketuspinta todellisuuteen ei aina välttämättä ole ihan kohdillaan :D - Anonyymi
Tähtitieteellisiä vaatimuksia vuokralaisten suhteen, asuntoja pidetään tyhjillään kun ei löydy aateliskalenteriin merkittyjä vuokralaisia.
Hyvää bisnestä, koko ajan kuitenkin juoksee yhtiövastike, takkiin tulee :D - Anonyymi
Sain sieltä vuokrattua asunnon samana päivänä kun kävin katsomassa asuntoa. Antoivat minulle avaimen ja sain käydä yksin katsomassa asuntoa ensin!
- Anonyymi
Älähän vitsaile, tuo onnistuu ainoastaan yh-asunnoilla
- Anonyymi
Paistetun homon näköinen on paras
- Anonyymi
Melko taiteellinen ilmaisu :D
- Anonyymi
Savustettu hintti kaavussa on varmaankin vielä bestimpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savustettu hintti kaavussa on varmaankin vielä bestimpi
Porissa on muuten alettu grillata autojakin, melko kulinaristista meininkiä siis.
- Anonyymi
Kusipäisyys yleensä kostautuu jossain vaiheessa
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia Lukaalista on että siellä on työssä narsistinen taideopiskelija, oikeastaan naisen näköinen poitsu.
- Anonyymi
Aina ajankohtainen aihe, vitipäisyys on ehtymätön luonnonvara
- Anonyymi
Henkilökohtaisilla asioilla ei ole merkitystä, asuntoa sinne mennään hakemaan eikä seurustelemaan.
Hyvää on se, että Lukaalilla on yleensä kaupungin parhaat asunnot ja runsain tarjonta.
Huonoa on se, miten hitaasti siellä asiat hoituu. Ehdottomasti Porin hankalin sekä hitain välitys.
Vastauksien saanti kestää liian kauan. Ei voi tehdä kauppaa toimiston kanssa, joka ei vielä kuukauden viimeisenäkään päivänä pysty sanomaan, että saako hakija asunnon vai ei vaikka vuokrauspäivä olisi huomenna, ja entinen asunto olisi jo irtisanottu. Negatiivista myös eräs vanhempi henkilö, jonka puhe ja käyttäytyminen ei ole ystävällistä, vaan jopa töykeää ja asiakasta loukkaavaa.
Asenne syljetään tylysti asiakkaan silmille, minä olen Herra isoherra ja päätän tässä kuka asunnon saa, etkä se ole sinä.
Tästä johtuen emme tarvitse enää Lukaalin palveluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilökohtaisilla asioilla ei ole merkitystä, asuntoa sinne mennään hakemaan eikä seurustelemaan.
Hyvää on se, että Lukaalilla on yleensä kaupungin parhaat asunnot ja runsain tarjonta.
Huonoa on se, miten hitaasti siellä asiat hoituu. Ehdottomasti Porin hankalin sekä hitain välitys.
Vastauksien saanti kestää liian kauan. Ei voi tehdä kauppaa toimiston kanssa, joka ei vielä kuukauden viimeisenäkään päivänä pysty sanomaan, että saako hakija asunnon vai ei vaikka vuokrauspäivä olisi huomenna, ja entinen asunto olisi jo irtisanottu. Negatiivista myös eräs vanhempi henkilö, jonka puhe ja käyttäytyminen ei ole ystävällistä, vaan jopa töykeää ja asiakasta loukkaavaa.
Asenne syljetään tylysti asiakkaan silmille, minä olen Herra isoherra ja päätän tässä kuka asunnon saa, etkä se ole sinä.
Tästä johtuen emme tarvitse enää Lukaalin palveluja.Asunnon saa vuokrattua ihmisiltäkin
- Anonyymi
Omaan kokemukseen perustuen en voi suositella vuokralukaalia.
Siiri niminen asiakaspalvelija valehtelee,kun kysyy haetun asunnon tilannetta.Samasta asunnosta kysynyt jo kahdesti,ensimmäisellä kerralla vedottiin kiireeseen,toisella kerralla valheeseen.Olisi sanottu rehellisesti ei tai kyllä mikä on homman nimi,eikä jätetty asunnon hakijaa epätietoisuuden valtaan.Kyllä kaksi viikkoa pitäisi olla riittävä aika osata antaa rehellinen vastaus.
Seuraavana päivänä katsoin vuokra-ovesta,että hakemani asunto oli poistunut listalta.
Miksi oli niin vaikea sanoa sitä kysyttäessä,että asuntoon löydetty toinen vuokralainen tai käyttötarkoitus?!? - Anonyymi
Vuosien kokemuksella luotettavaa vuokranvälitystä asiakkaista huolehtien. Ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta.
- Anonyymi
Ei ole
- Anonyymi
Vastenmielinen paikka. Kannattaa jättää väliin.
- Anonyymi
Luulisi, että kun kirjoittaa asuntohakemuksen että tarvitaan vuokra-asunto kuun viimeiseen päivään mennessä, että vastauksen kuulisi vähän aikaisemmin kuin seuraavan kuun kolmas päivä.
En löydä montaakaan kelvollista selitystä, miksi vapaana olevaan asuntoon haettaessa vastausta ei saa ajoissa.
Selvähän se että jos asunto on yhä markkinoilla, mutta ei suostuta antamaan päätöstä, niin silloin on kyseessä vuokralaisen valinta. Ei haluttaisi vuokrata kyseiselle hakijalle, ja päätöstä pitkitetään siksi, että jospa joku parempi ehdokas sittenkin löytyisi vielä aivan kuun vaihteessa.
Se on asiakkaan halveksuntaa.- Anonyymi
Vuokranantajahan sen päätöksen tekee.Jos hän sitten on kertomasi kaltainen pa***säkki, kannattaako sellaiselle edes mennä vuokralle? Itse olen kohdannut sellaisiakin jotka koittivat pakottaa minut vakuutuspetokseen jotta saisivat tyttärelleen korjattua asunnon jonka olivat itse aiemmin pilanneet.Eivät onnistuneet ja sain takuurahani.Epärehellistä sakkia on vuokranantajissakin PALJON videokuvaa KAIKKI ennen muuttoa oli kuinka kivan oloinen isäntä hyvänsä.
- Anonyymi
Ei ole.Paska firma, paskat ihmiset, paskaa siis.paskaa.
- Anonyymi
Toimii palvelu toiseenkin suuntaan. Olen katsellut asuntoja jotka roikkuu netissä ylihintaan eikä mene eteenpäin ja ilmoituksista puuttuu tärkeitä tietoja eikä näytöt järjesty. Tehnyt mieli sanoa omistajille että ehkä kannattaisi vaihtaa välittäjää. Lukaali ei panosta ja hinnoittelee väärin. Yleensähän lukaalin kämpissä on kovimmat pyynnit. Se lypsämisen ja paskapäisyyden kulttuuri on niin läpinäkyvää. Puhelunnumerotkin on maksullisia palvelunumeroita jos pitää jotain asiaa hoitaa ja sähköposteihin ei vastata.
- Anonyymi
Onhan se kohtuutonta jos ei asuntoa etsivälle vaivauduta ilmoittamaan päätöksestä ajoissa.
Varmasti tietävät että edellinen asunto on mahdollisesti sanottu jo irti, koska niissä on kuukauden irtisanoutumisaika. Näin he aiheuttavat tietoisesti hakijalle vaikeuksia ja paineita, eikä sellainen ole hyvän kauppiastavan mukaista. Kauppiaasta sanottaisiin heti että on tosi mulkku kauppias.
Reilua olisi sanoa suoraan kasvotusten, jos omistajalla on jotain vaatimuksia vuokralaisen suhteen, niin ei ajautuisi asunnottomaan tilaan ihan vaan välitystoimiston toimesta.
Välittäjiä on monia, ja paha kello kauas kuuluu. Kyllä ne mulkut kauppiaat erottuu rehdeistä kauppiaista aina loppuviimeksi, ja siinä kohtaa yleensä alkaa alamäki. Ihmisten pitäisi ottaa kantaa kriittisiin tapauksiin.
Miksi asioida sellaisessa liikkeessä joka halveksii asiakkaita, koska silloin rahoittaa epäreilua yrittäjää, ja moni muu tulee varmasti samalla tavoin kärsimään itsekkäästä eriarvoistamisesta.
Olisi reilua sanoa suoraan, että kattohuoneistoa ei vuokrata henkilölle, jonka kuukausiansio jää alle 15 000,-
Silloin olisi selvä ja reilu peli. - Anonyymi
Nii kato.
- Anonyymi
Ongelmia ihan perusasiakaspalvelu taidoissakin. Eivät tervehdi liikkeessä asioivia. Yleensä tämä on työpaikoilla ensimmäinen merkki työilmapiiri ongelmista ja ns. pelolla johtamisesta. Olisi mielenkiintoista kuulla sisäpiiriläiseltä onko miellyttävä työpaikka. Koiviston tuntien en pidä kovin todennäköisenä.
- Anonyymi
ei ole..
- Anonyymi
Tuo on totta. Siellä ei asiakkaita tervehditä. Asiakas on kuin olisi tullut häiritsemään työpäivää.
Jaaha mitäs sulla oli...?
SULLA? - Anonyymi
Hyvää kannattaa kysyä, Lukaalin asiakkaana pysyä!
- Anonyymi
Lukaali pyörii ilmaisilla työntekijöillä. Työntekijöitä otetaan ilmaiseen harjoitteluun ja sitten kun pitäisi alkaa maksaa palkkaa potkitaan ulos ja otetaan seuraava ilmaistyöntekijä paikalle. Harjoittelijat ei osaa näytöillä mitään ja sopimukset tehty väärin. Puhelimeen ei vastata koskaan ja sähköposteihinkin valikoidusti. Työilmapiiri hirveä ja toiminta älyttömän hidasta. SKLV kun kävisi tarkastamassa yrityksen toimintaa niin läpi ei menisi.
- Anonyymi
Sen verran pakko sanoa, että ei ole tänä päivänä työpaikkoja, joissa työntekijän olisi hyvä olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan663659Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283051- 1242413
- 131586
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281462Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131110- 74999
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13832