Kunnallisvaaliehdokkaaksi pääsemisen vaikeus

Pyhä Sylvi

Olen mielenkiinnolla seurannut täällä,Facebookissa ja omassa blogissa paljon hyvistä asioista puhuvaa Olli Hakalaa ja äänestäisin häntä mutta nähtävästi kukaan puolue ei ole ottamassa/haluamassa häntä ehdokkaakseen.Miksi ei? Mitä pahaa ko. henkilö on tehnyt muuta kuin tuo julki epäkohdikseen kokemia asioita?Erikoista asiassa on se että minuakin,miltei kaikista asioista täysin syrjässä olevaakin pyydettiin ehdokkaaksi mutta Olli on hyljätty ja tyrmätty täysin.Todella eriskummallista.Vai onko asioiden takana jotain mitä minä en tiedä?

190

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u9890a890su890

Aloituskin lienee k.o. henkilön itse tekemä :)

Tuntuu siltä, että vääryyttä on kärsinyt, mutta tapa jolla siitä jatkuvasti valitetaan ottaa korviin jo täällä netissäkin.En itse äänestäisi,valitan.

• Raivo Roosna

Mulle tuli sama mieleen..joka tapauksessa jos ei kelpaa edes PerSuille voisi vilkaista peiliin kuka sieltä kurkkaa ja oiskohan joskus siellä mitään vikaa.Eikä aina joissain muissa vika kuten vapaamuurareissa tai Olkiluodon päästöissä tai Winnovan pomoissa tai makkaramiehissä tai parturissa joka kaatoi hiusvettä korvaan tai taximonopolissa tai muslimeissa tai Ville Hammarbergissä tai tai tai tai jne. jne. Jne . Hänellä tuntuu olevan kaikki asiat keturallaan aina, en yhtään positiivista viestiä ole sieltä suunnasta nähnyt,ikinä.On siis Perusnegatiivinen PerSu jota PerSutkin karttaa,nähtävästi juuri tästä syystä.Muuten ok ukko :D Mutta toivottavasti saa itsensä ehdolle vaikka vahingossa jotta saadaan seurata edesottamuksia.

• cclfså

Ei ole puolueen jäsen edes. Sielläkin kuulemma kiusattiin, kun laitettiin erittäin tärkeitä papereita sulo-merkkiseen laatikkoon.

• Kirjoitaa Uuusi aika

ja jatkaa..........

• Joka ainoassa
        cclfså kirjoitti:

Ei ole puolueen jäsen edes. Sielläkin kuulemma kiusattiin, kun laitettiin erittäin tärkeitä papereita sulo-merkkiseen laatikkoon.

puolueessa on näitä jotka luulevat olevansa parempia jäseniä, kuin muut. Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Sillä "periatteella" saa laittaa toisten lelut suloon. Samalla menettäen jäseniä/ääniä puolueelta.

• Anonyymi

Voisit lopettaa tuon nillittämisesi kuin lapsi. Et tiedä mitä toinen on joutunut käymään läpi.
        Olli on rehti kaveri.

• ja taas näitä

Aloitus nyt ainakin on lähes 100% varmuudella juhlakalun itsensä vääntämä,ei jaksaisi näitä enää.

• Kritslypeer

Joo, kohta tulee taas linkkejä kuulapään omille sivuille joissa hän on väärinkohdeltu marttyyri ja pyhimys. Tosiasiassa hän on lainkiertäjä (pimeä taksi) ym jutut. Ja hengenheimolaisena toinen kuulapää aina kun katkolta ehtii.

• Tolla

demarin konsensukseen yllytävällä manipuloinnilla, PerusSuomalaiset tekevät vaali tappionsa. Koittakaa nyt edes puolustaa haamukirjoittajilta, asian päälaelleen laittamiselta. PerusSuomalainen, on heikompien ja köyhien asialla.

• Oloneuvos.
        Tolla kirjoitti:

demarin konsensukseen yllytävällä manipuloinnilla, PerusSuomalaiset tekevät vaali tappionsa. Koittakaa nyt edes puolustaa haamukirjoittajilta, asian päälaelleen laittamiselta. PerusSuomalainen, on heikompien ja köyhien asialla.

Oli sitten demarien provokaatio yritys, tai ei. Olen Ollin kanssa monesta asiasta samaa mieltä. Sitä en voi ymmärtää, että puolueesta voi erota jos ei ole jäsenyyttäkään saanut. Itse samaan aikaan Ollin kanssa jäsenhakemukset tehtiin ja allekirjoitetiin,Timo Soinin presidenttivaalien Porin kamppanian aikaan BeBobissa. Vieläkin odottelen päätöstä siihen. Selityksen olen saanut, Helsingissä jossa asia käsitelään,siellä olevan ongelmia. No ei hyvältä näytä kolmanneksi suurimman puolueen toimisto- orkanisointi. No jos syy onkin Porin päässä, niin en muuta kuin kiitän, että olen saanut tehdä talkoilla töitä uuden piiritoimiston remontin eteen. Että kiitos vaan kovasti paljon, saadesani ei jäsenenä, auttaa talkoissa. Jopa niinkin kiitollinen olen, että mietin kannataako edes äänestää. Vaali ehdokkaiden, vakuutteluita ja jäsenhakemuksen käsitelyä odotellessa.

Jari Lehti.

• Pori Olli Hakala

Näissä vaaleissa varmaan ääniä olisi hyvin tullutkin, mutta Porissa aitoa totuutta, moraalia ja oikeudenmukaisuuta ei oikein suvaita, koska pori on länsirannikon punaisin, ateistisin, liberaali (synninkin) suvaitsevan humanistinen ja okkultistisin kaupunki.

On totta,että reilusti keskivertoa enemmän olen kohdannut vastuksia elämässäni ja ne ovat totisinta totta, moni olisi mennyt jo hirteen. Mutta olen saanut jatko ajalla nytkin olla tuomassa eetteriin infoa monilta eri sektoreilta. Taksia ehdin ajaa muutaman kuukauden, siihen päivään asti kun laki sen salli. ("Maksi-taksi".... taksimonopoli kartellia vastaan)

En ole aloittanut ketjua... :) Minulle soitettiin tästä äsken.

Tulee Porissa aika kun suut tukitaan joutavilta, se mitä itse tuon esiin on hyvin kriittisesti tutkittua informaatiota, mutta se ei kelpaa.... vielä.

PerusSuomalaisssa selkään "puukotettiin" ja viime tingassa tiedusteltuna KD:n en kelvannut ja Keskustassa oli jo "tarpeeksi miehiä"... Ja "omaa listaa" en halunnut.

http://ollihakala.blogspot.fi/2012/09/aanesta-minua-tarjoan-kahvit.html

Olli Hakalalla ja Jari Lehdellä on tietoa sen verran, että vaikka parin, kolmen Porin kokoisen kaupungin asiat olisi piankin kunnossa, tai vähintäänkin korjattu pois nykyisestä syöksykierteestä monella sektorilla.

Missä minä puskajussit olen valehdellut? Missä? Ja miehet kirjoittaa sentään nimellään... jos uskaltaa :)

Deus Protector Noster!

• Ei ihme

Ettei vaalilistat täyttyneet.

• Jokin roti sentään

Yleeensä tuollaisissa luottamustehtävissä pitäisi hoitaa tasapuolisesti kaikkien kansalaisten asiosita. Jari Lehti ja Olli Hakala ovat kirjoituksissaan pääosin vinkuneet omista asioistaan. KYLLÄSTYTTÄÄ.

• Jokin roti sentään
        JHL 027 kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Minulla on kuivat housut ja puhtaat jauhot pussissa. Ja asia on juuri niin kuin sanon. Politiikassa hoidetaan yhteisiä asioita. Ei siellä tuollaisia omien saappaiden kuivaajia tarvita.

• Sitäkö
        Jokin roti sentään kirjoitti:

Minulla on kuivat housut ja puhtaat jauhot pussissa. Ja asia on juuri niin kuin sanon. Politiikassa hoidetaan yhteisiä asioita. Ei siellä tuollaisia omien saappaiden kuivaajia tarvita.

kailotat, että työpaikkakiusaaminen ja laitomuudet Porin kaupunginorkanisaatiossa pitäisi hyväksyä. No äänestä demareita, äläkä täällä valita kylästymistäsi. Demaripuolue nimittäin hyväksyy valtuutetujensa ja työnjohdon kanssa laitomuuksien tekemiset. Et sillee.

• PS
        Sitäkö kirjoitti:

kailotat, että työpaikkakiusaaminen ja laitomuudet Porin kaupunginorkanisaatiossa pitäisi hyväksyä. No äänestä demareita, äläkä täällä valita kylästymistäsi. Demaripuolue nimittäin hyväksyy valtuutetujensa ja työnjohdon kanssa laitomuuksien tekemiset. Et sillee.

Jokin rotta,voi sitten muuten olla kirjoittamatta nimillä. Kun ei ole siihen annettu lupaa. Muuten voi käydä, kuin oloneuvokselle. Martti Lundenin(sd) kanssa oikeustalolla.

• Taikasanat

Asioita pitäisi hoitaa tasapuolisesti. No onko kyseisten mainitsemien herrojen, asioita hoidettu tasapuolisesti???????????????????

• Niinpä.
        Jokin roti sentään kirjoitti:

"Täysien listojen tavoite perustuu siihen, että jokainen ehdokas tuo ainakin yhden äänen, useimmiten enemmän, kun sukulaiset ja tuttavat ehkä äänestävät. Näin puolueen yhteinen äänipotti kasvaa, mikä riittää täyte-ehdokkaiden perusteluiksi."

• Tasapuolisesti

vielä jos joki rotta, sattui olemaan ps kannattaja tai jopa puolueenjäsen. Olen "kuullut" Ari Jalosen(ps) alkaneen hoitaa pitkäjänniteistä politiikaa. No sattupa sopivasti protestiäänillä politikoksi päässeen sanomana ja ajattelemana. Mutta kovasti liekit leimuaa ammattikuntansa puolesta TASAPUOLISESTI.

• go jep yourself

kalpeanaaman "musiikki" on silkkaa paskaa, ole ystävällinen äläkä linkkaile tuollaista skeidaa enää tänne, kommari.

• kelpaako toverille

• kreikan kommari

• Ehokas

On se jännä juttu kun Porin perussuomalaiseten riveissa on onni lehtovirta, jonka ehdokkuus on hylätty paikallisyhdistyksessä, mutta hyväveli Seppo Toriseva nosti hänet vasten sääntöja listalle?????????????????????????

• Porin

presuihinkin iski ddr tauti.

• Paha vika

apina vika.

• Sivistystä persuille
      • sivistystä apinoille

"Deus protector noster. Tämä latinankielinen (suom. ”Jumala olkoon suojelijamme”) teksti oli kaupungin perustajan, Juhana Herttuan, vaalilause."

Kyllä tuon nyt kaikki tietää,lapsetkin.On muuten kuvottavaa, että joku yksityishenkilö yrittää omia juhana herttuan lausetta omiin vaalitarkoituksiinsa.Keksisi oman lauseensa?

Koska olen luonteeltani hyvin ystävällinen, olenkin päättänyt avittaa tässä oman lauseen etsinnässä hieman näillä esimerkeillä:

-Porcum in sacculō comparāre.
        Käännös: "Ostaa sika säkissä."

Sopisi jostain syystä hyvin.

-Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
        Käännös: "En kuule, mitä sanot. Minulla on banaani korvassani." (On kuitenkin huomattava, että Musa sapientum ei ole banaanin latinankielinen nimi, vaan tieteellinen nimi.)

Vaalipuheita kuunnellessa tosiaan tekisi mieli pistää ne banaanit korviin että säästyisi valheilta.

-Fac ut vivas.
        Käännös: "Hanki elämä."

Ei kaivanne selitystä.

• Miten on

onko perussuomalaiset, laittaneet omat jäsenet boikottiin käydä esim, Kreikassa. Tuli vaan mieleen Fac ut vivas, hienosta oivalluksesta. Kiitos vaan meidän muidenkin entisten persuja äänestäneiden oivaltamisesta hakea elämä muualta, kuin ainakaan liittymällä tai äänestämällä enää perussuomalaisia. Pitäkää tunkkinne kele ja sama latinaks.

• Kuulemiin,krapu

Tässä tuota itkua ja hampaiden kiristystä katsellessa tulee väkisinkin mieleen, että noinkohan on tärkeintä asioihin vaikuttaminen ja ihmisten elämän parantaminen, vai onko sittenkin etusijalla korkeapalkkaiselle pallille pääseminen, oli se kenen riveissä hyvänsä?

Pitäisi saada isoa tiliä ja mieluummin niin että kahvitellaan ja kokoustellaan ja kakun jälkeen nostetaan kokouspalkkioita vielä.Johonkin papereihin sutaistaan nimi, ihan sama mitä niissä seisoo, kunhan tili juoksee.
        Jos puolueen linja ei tuon tärkeämpi ole, niin sitten kyseessä on rahanhimoinen pelle ja on todellakin parempi että sellaista ei puolueessa ole, niin saadaan porukkaa joka oikeasti tahtoo ihmisten elämiin positiivisesti vaikuttaa.

Todellakin, Fac ut vivas, ja tervemenoa.

• Noinkohan on
    • kaikkia niitä on

Mitä noita ehdokaslistoja kattelin, niin ei sinne nyt niin kovin vaikea ole ollut päästä. :D

• Veni Vidi Vitsi

Ehdokkaaksi pääsee lähestulkoon jokainen sitä haluava,jos ei pääse niin kannattaa lukea rivien välistä miksi ei ja nostaa kädet pystyyn ja huutaa "tämä kaupunki on mätä monella sektorilla" ,parit latinalaiset lauseet kylkeen niin johan taas alkaa nuppi reistailla. Ps.Onko se vanha turkkilainen taksimersu polttanut koneen kiinni bensakikkailuiden vuoksi?

• seppo tee
        nousuun uudelleen kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/kuntavaalit/art-1288501134828.html

Ensin ollaan niin perussuomalaista, että. Sitten ps on paha. Entä keskusta, kd, ei nekään ottaneet herraa listoilleen, mistäköhän kertoo? Muistitko kysyä demareilta? Kokoomuksella tuli just lista täyteen, muuten varmaan olisit päässyt? Voi pyhä sylvi sentään, kaikissa muissa on aina vika. Eihän se voi löytyä peilistä? Itse muuten äänestän persuja, enkä kuulu puolueeseen.

• Nakke Paketti
        seppo tee kirjoitti:

Ensin ollaan niin perussuomalaista, että. Sitten ps on paha. Entä keskusta, kd, ei nekään ottaneet herraa listoilleen, mistäköhän kertoo? Muistitko kysyä demareilta? Kokoomuksella tuli just lista täyteen, muuten varmaan olisit päässyt? Voi pyhä sylvi sentään, kaikissa muissa on aina vika. Eihän se voi löytyä peilistä? Itse muuten äänestän persuja, enkä kuulu puolueeseen.

Seppo puhuu asiaa!

• Siltä osin
        Nakke Paketti kirjoitti:

Seppo puhuu asiaa!

kyllä, että politiikka on muuttunut peilin edessä seisomiseksi. Vain kauniit ja kauniit voivat osallistua päätösten tekoon. No rumat saa sentään äänestää, jos itsetunnoltaan edes kehtaavat. Itse jätän tälläkertaa vallan äänestämästä. Sen verran rumaksi itseni näen, Porin politiikan teossa ja sen mahdollistamisessa antamalla äänelläni. Ollia tukien.

• Pori Olli Hakala
        Siltä osin kirjoitti:

kyllä, että politiikka on muuttunut peilin edessä seisomiseksi. Vain kauniit ja kauniit voivat osallistua päätösten tekoon. No rumat saa sentään äänestää, jos itsetunnoltaan edes kehtaavat. Itse jätän tälläkertaa vallan äänestämästä. Sen verran rumaksi itseni näen, Porin politiikan teossa ja sen mahdollistamisessa antamalla äänelläni. Ollia tukien.

Voi Porin tulevaisuutta... Jos politiikko ei "oikein" saa olla totuuden puolella, kriittisesti tutkien, valheet pois sulkien, aidoilla Kristillisillä arvoilla varustettuna, kokemansa vääryydet/rikokset tallennettuna, että ne ajallansa korjattaisiin, viimeistään lasten ja lasten lapsien eduksi ja kaikkien Porilaisten hyödyksi. Olen totuuden torvi ja olen sen tien valinnut, ennalta tietäen, että varsinkin Porissa tulee em. syistä johtuen (4kpl), pilkkaa, kakkaa ja valhe syytöstä tuutin täydeltä, näin se on eskatologisesti ja profeettain teksteissä etukäteen kerrottu. (Tanakh ja UT)

Valitettavasti en ole rkp:n, vihervasemmiston (pahimmat) kaltainen liberaali (synninkin) suvaitseva humanisti. (Historian Kreikkalainen ihmisviisaus) Ihmisviisaudella Pori on siinä jamassa missä on, syöksykierteen kera. Porin politiikkaan tulisi pikaisesti saada arvoja aitoja (Kristillisiä). Okkutismismin harjoittaminen tuhoaa Porin, esivallan sekä sitä harjoittavat politiikot ja muutkin. (kahdesti kuolleiksi) Ja korruptoi kaiken... Eli mm. odd fellows ja vapaamuurarit loossit, jah-bul-on riitteineen ja valoineen. (yläasteissa karmeus paljastuu)

Voitte haukkua minua vaikka kuinka paljon... Mutta älkää haukkuko arvoja joita edustan, eli Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaa, lihaksi tullutta Jeesusta/Jeshuaa Kristusta Nasaretilaista... se on vaarallista sielusi kannalta. Hyvällä politiikolla on em. arvot käytössä, oikealla tavalla, kuten Salomolla. Aito Kristitty politiikko on aina Porin kansalle siunaus, ei kirous!

Sellaista aion muuten äänestää, joka eniten oikeasti ajaa Porin kansan ja arvojemme aitojen asiaa! En pahantekijöitä ja jopa rikollisia. Itseäni en koe rikolliseksi, vaikka jotkut epätoivoissaan jopa sitä yrittää. SEISON SANOJENI TAKANA VAIKKA KORKEIMPAAN OIKEUTEEN ASTI. Synneistä armahdettu ex-syntisäkki toki olen, enkä ole tullut vielä täydelliseksi... Mutta jo nyt, olisi paljon, paljon annettavaa rakkaalle Porin kaupungille....

Deus Protector Noster!

Olli Hakala Pori 777 (esim. Aku Ankan, tyhjän tai äänestämättä jättämisen vaihtoehto)

ÄÄNESTÄ MINUA, TARJOAN KAHVIT!
        PROTESTI ÄÄNI, AIDON TOTUUDEN, MORAALIN JA OIKEUDENMUKAISUUDEN PUOLESTA, VIHDOIN PORIINKIN HANKE!

LAITA ENNAKKOÄÄNESI POSTIKORTILLA, POSTIKORTILLA VARMISTAT KAHVIT.... (Melkein postcrossing :) )

KIRJOITA KORTTIIN: OLLI HAKALA PORI 777

(Ja annat samalla myötätunto tukesi mm. 2008-2009 työpaikkakiusattuna 15kk helvetissä syyttömänä olemiseen, yhä ilman mitään korvausta saaneena)

OSOITTEESEEN:

OLLI HAKALA / "MORAALIKOORDINAATTORI" / WINNOVA

SAHALAHDENTIE. 57

29340 KULLAA

• voi morjestaa

Kolkyt kilsaa Porista Helsingin tietä ja tiukka vasen,siellä sun paikka on Moraalikoordinaattori,ei voi muuta kuin ihmetellä ja nauraa kuinka pihalla sä voit olla äänestysnumeroinesi ja noine ulalla olevien juttujesi kanssa huh huh ! Mitä sä luulet voittavasi tällä skeidan jauhannalla.Keskity perheeseesi,armahda itseäsi ja meitä niin saat rauhan joskus toivottavasti.Myötähäpeän puolestasi niin etten enää käy tämän jälkeen näillä foorumeilla oi sinä Googlesta tuttu.Herää ja hanki elämä!

• Pori Hakala Olli

Olispa kiva jutella näitten puskista huutelijoiden kanssa kasvotusten, nimettöminä puskajusseina jatkuvalla alaspainamisella harrastuksenaan, olisi hieno nähdä heidän oma "erinomaisuutensa"!

Vai mitä Jari Lehti? ( tukijoukkomme!)

Deus Protector Noster!

Ps. ei minun tarvitse mitään ns. voittaa... Voitto on jo saatu... n. 2000 v sitten. Aito totuus, moraali ja oikeudenmukaisuus tulee toteutumaan jopa Porissakin, puskajusseista huolimatta, se on fakta.

• Halli Kokala

Voi tätä myötähäpeän määrää, jota kohtaasi tunnen. :(

• M.J.

Olli, jos haluat keskustella kanssani, soita. En ole kaikesta kanssasi samaa mieltä mutta kiinnostaa kuulla mielipiteesi omista ajatuksistasi porin nykymenosta. Yhteystietoni löytyy sivuiltani. www.markojarvinen.fi huom. Käyn vuorotöissä, joten nukun kummallisiin aikoihin. Eli jos en vastaa, soita myöhemmim.

• M.J.
        Ollin kurjuus kirjoitti:

Jos vastaus omaan viestiini viittaa johonkin jspv: hen (mikä lienee)irtisanoudun siitä. Olen vain ja ainoastaan kuntavaaliehdokkaana. Asiat asioina, muusta viiS. muistakaa kirjoittaa nimi oikein.

• M.J.
        Ollin kurjuus kirjoitti:

Jos vastaus omaan viestiini viittaa johonkin jspv: hen (mikä lienee)irtisanoudun siitä. Olen vain ja ainoastaan kuntavaaliehdokkaana. Asiat asioina, muusta viiS. muistakaa kirjoittaa nimi oikein.

• Oloneuvos.
        M.J. kirjoitti:

Olli, jos haluat keskustella kanssani, soita. En ole kaikesta kanssasi samaa mieltä mutta kiinnostaa kuulla mielipiteesi omista ajatuksistasi porin nykymenosta. Yhteystietoni löytyy sivuiltani. www.markojarvinen.fi huom. Käyn vuorotöissä, joten nukun kummallisiin aikoihin. Eli jos en vastaa, soita myöhemmim.

Hienoa, että perusSuomalaisista löytyy ehdokas joka ei myötähäpeile ihmisiä, eli äänestäjiä. Kaiken lisäksi työsuojeluvaltuutetuna. Porin kaupungin työsuojelu sekä A-Y toiminta jhl:ssä ovat ala-arvoista. Nämä alansa edustajat istuvat ja pyrkivät vielä mokiensa jälkeen työntekijöitä kohtaan jatkamaan työnantajan rooliin, Porin kaupungin valtuustossa valtuutettuna. No se asia että ovat demareita ja vassareita,kuuluukin näin olla työntekijä duunarivastaisia ja työstään sairastuneita kohtaan toimien alistaja rasisteina.

Jari Lehti.

• op

Yllättävää, että Persuilla on varaa sivuuttaa todellinen ääniharava ja julkkis monipulisin ajatuksin. Yksi plus yksi on enemmän kuin kolme.

• Turha

irvistellä Porin persujen eliitti porukalle. Kyllä me tiedämme, kuka saa äänestää meitä ja se riitää.

• Eihän
        Turha kirjoitti:

irvistellä Porin persujen eliitti porukalle. Kyllä me tiedämme, kuka saa äänestää meitä ja se riitää.

kansanedustajaksi muuten pääsisikään.

• Olli Hakala Pori
        Eihän kirjoitti:

kansanedustajaksi muuten pääsisikään.

Hienoa, yksi lisää omalla nimellä.... Voin soittaakin, mutta mikä olikaan asian ydin?

Porin asiat? Vai aloittajan ihmettely... joka ei ole Jarin tai minun tekemä... Vai mikä?

• Pyhä Sylvi

Pakko palata vielä kirjoittamaani avauspuheenvuoroon.Olli Hakalan agendoja ja kirjoituksia vielä enemmän tutkittuani sekä kun olen keskustellut useiden hänet tuntevien ihmisten kanssa voin todeta että ymmärrän miksi häntä ei hyväksytty ehdokkaaksi.Eli ääneni olisi mennyt loppujen lopuksi toisaalle.Joka tapauksessa mielenkiintoisen keskustelun saimme aikaiseksi.Herran siunausta kaikille!

• Voisitko

Perusteella enemmän. Esim, miten nykyiset ja entiset vaaliehdokaat, jollaintapaa olisivat muka kiritiikin yläpuolella. Eiköhän vaalikarja ole sitä varten, että pitää huolen kunkin ehdokkaan pääsemisestä tai pääsemättä valtuustoon. Ymmärtäisin jos joku omistaisi puolueet,asia ei hämmentäisi. Mutta kun on kysymyksessä kaikkien ihmisten mahdollisuudesta käyttää demokratiaa ,joka ohjaa toista ei kenenkään omistamaa instanssia Porin kaupunkia. Asia ja asiat herättävät ennakkoluuloja demokratian oikeudellisuuden toteutumiseen. Kuin myös sinulle herran siunausta "pyhä sylvi".

Oloneuvos.

• Olli Hakala Pori

Olisi kiva tietää mitä "Pyhä Sylvi" ymmärsi...????

No tässä 5 valokuvan kireä setti... Valokuva puhuu enemmän kuin 1000 sanaa... Tälläinen se Olli Hakala on n. pääpiirteissään.... ja minut tuntevat tietää, että "aina" pitkään jo ollutkin... joko aito info kelpaa tai sitten ei... Minusta Pori olisi ansaitsenut jo vihdoin "aitoa totuuttakin", lisää mukaan päätöksentekoon, eikä ainaista samaa hyväveli eliitin kieroilua vähempi-osaisten tappioksi.

http://ollihakala.blogspot.fi/2012/09/voitava-on-tehty-porissa-2001-2012.html

• PorinHäpeäPaalu

Katos Poru-Ollia. Vieläkö oot mukana kuvioissa? Eikös sun politiikka urasi päättynyt jo 2012? Älä nolaa itseäsi enempää ja saata itseäsi kiusaukseen. Oot häpeäksi Porille ja koko kaupunki nauraa sulle. Mee kotiin, jää peiton alle ja haista pitkä paska. Porissa ei ole tollaselle pottunokalle sijaa. Muuta kuule liinaharjaan ja mene sinne puhumaan raamatun sanasta jos uskallat.

• PÖÖPÖÖPÖÖ

Et oo yhtään sen kaksisempi mitä joku Puuha-Aki. Samaa paskaa eri paketissa, vaikka sä olet siirtynyt jauhamaan Porin loosseista ja 33 asteen lämpötilasta. Kannattas treenata asioita ja dialogian tekemistä sunkin niin loppuu toi ärsyttävä änkytys ja jeshuan hapitus. Oot rasittava päällekäyvä narsisti joka itkee joka pikku asiasta. Ei kuule hei vetoa äänestäjiin. Kannattas harkita lepokotia

• aitojeshuan

Juu jeshualta meni arvotus kun vuosia spämmäsi sontaansa palstoille jehua moriusseurakunta nimellä.

• TerveystaloLääkäri

Ei käy kateeks, aika kipeetä. Ellei jopa toisin sanoen mielenterveysongelmia. Vakava masennus ja epävakaa persoonallisuushäiriö, vääristynyt kuva maailman menosta. On tainnut jäädä nuo tietyt asiat päähän eikä puhu mistään muusta sitten. Epäilen hänen vahvaa uskoaan...

• PölyinenOP

Kuulin että mies pummailee tupakkia ja rahaa ihmisiltä pitkin toria ja puuvillaa. Leipäjonoon saanut porttikiellonkin. Näin sen haahuilevan Winnovan nurkilla. Ketä lie kyttäilee. Onko vielä kaupungintalolla pyörinyt kahvilla ja piparilla? :D Se vuosi 2012 meni jo, poliittinen urasi on yhtä hukassa kuin jeesuksen sandaalit.

• BingolappuSimo

Hakala kiusaa itse muita ihmisiä mutta kuvittelee oikeasti että muut kiusaavat häntä. Tittelin kipee pimee tyyppi. Uskosi on pelkkää tekopyhyyttä omiin tarpeisiin. Sun kieroileva vaikea luonteesi on ihan itse ajanut pois ihmiset luotasi eli juuri sen takia sulla ei ole nykyään enää yhtään mitään.. Uskotko ylöstempauksen vai siihen että sun kirottu sielusi on ruumiisi vanki? Mee hakee oikeutta kuule siellä missä muutkin lihalliset pelurit ja törkeet röyhkimykset viihtyy samassa ympyröissä.... Hakala on vain itse täysin kateellinen kun mies on nolla!

• TEKESKUKSESTA

Hakalan "uskovaisuus" on jonkun amerikkalaisen sairaan lahkon juttujen kopiointia näille palstoille. Aina kun pimeän taksin ajamiseltaan ehtii.

• Globaalityhmyys

Persutkin ovat varmaankin jo Timo Soinin peruja....tietenkin myös Huhtasaaren ajatustakin että Suomesta tehdään pienen, olemattoman saarivaltio Englanninmaan puolestapuhuja. kuten Seinäjoki ja Espoo ajattelee kansainvälisyydestä että leipomojen ja viemäriliikkeiden nimet pitää olla englanniksi kun niin pirusti englantilaisia Porissa! Monestiko Englanti on ollut Suomen puolella? Pyysivätö skotit, irlantilaiset, afrikkalaiset, intialaiset.....amerikkalaiset että tulkaa herrakansa ja ottakaa parhaimmat viljelymaat ja tappakaa Tasmanialaiset sukupuuttoon sunnuntaimetsästyksell?
      Onko Lauran oppi että kaikki englannin tekemä kulttuuri on Jumalan hyväksymää? Eilen TVssä Kanadalaiset! Siis kaikki minne Englanti meni on ollut hyvä maailmalle? Aatu yritti samaa väkisin kateellisena...propagandan ansiosta Pohjoismaat ovat Englannin intiiaanien tappjien manipuloitu periferia, Israel USAn osavaltio jne

• RuosniemenTunnetuinSeko

Kylläpäs on menty isosta kirjasta sekaisin. Tekee mielenterveysongelmia ja tuo sitä eräänlaista sisältöä näköjään elämään. Historiaa tulkitaan miten sitä halutaan. ihan sama se ei uskontoa tarvitse eikä kaipaa. Siihen kyllä näitä ilmestyskirjan petoja riittää. Porissa se vain sattuu olemaan Hakala. Vieläkö kulkee peukku pystyssä pitkin kaupunkia pummaamassa euroja tai tupakkaa?

• KlubinMestariPori

No kyllähän nyt Ollille yks loossi paikka kuuluu antaa ja rahaa että lopettaa tuon lapsenomaisen kitinän ja vikinän. Tule Olli käymään kaupungintalolla tällä viikolla niin mennään sitten syömään :) Elämäsi tilaisuus!

• Ollia ei huolita enää mihinkään järjestöön koska on lestadiolainen mulkku.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Ollia ei huolita enää mihinkään järjestöön koska on lestadiolainen mulkku.

Olen ymmärtänyt Ollin olevan työkyvyttömyyseläkkeellä. Oikaiskaa, jos olen väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ymmärtänyt Ollin olevan työkyvyttömyyseläkkeellä. Oikaiskaa, jos olen väärässä.

Et ole väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole väärässä.

Olli, on hauskanen julkimo. Kertoilee miten Olkiluodon ydinvoimalan yli lentävät linnut kuolee lennosta, kun siellä työntekijöiden pukuhuoneita tuuletetaan.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Ymmärtäisin oleva liittymässä tällä kertaa ex persu Turtiaisen, VKK puolueeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtäisin oleva liittymässä tällä kertaa ex persu Turtiaisen, VKK puolueeseen.

No jokseenkin voisi ajatella heidät sielunveljeksi. Molemmilla pyörii pienessä mielessä hallituksen kaataminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jokseenkin voisi ajatella heidät sielunveljeksi. Molemmilla pyörii pienessä mielessä hallituksen kaataminen.

Jos Olli osaisi perustella hallituksen kaatamisen tarvetta, olisin valmis mielenkiinnolla se kuulemaan. VKK puolueen Turtiaisen tarinat, nyt on ainakin mitä ne on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Olli osaisi perustella hallituksen kaatamisen tarvetta, olisin valmis mielenkiinnolla se kuulemaan. VKK puolueen Turtiaisen tarinat, nyt on ainakin mitä ne on.

Turtiainen sai kenkää persuista. Montako on ja montako vielä tulee uusia puolueita persuista. Milloin Huhtasaari perustaa oman puolueen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turtiainen sai kenkää persuista. Montako on ja montako vielä tulee uusia puolueita persuista. Milloin Huhtasaari perustaa oman puolueen.

Laura ei ole enää kiinnostunut Suomen asioista.
        Hän kertoi IS:n haastattelussa keskittyvänsä Puolan äärioikeiston asioihin ja kansainvälisen äärioikeistoliikkeen perustamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laura ei ole enää kiinnostunut Suomen asioista.
        Hän kertoi IS:n haastattelussa keskittyvänsä Puolan äärioikeiston asioihin ja kansainvälisen äärioikeistoliikkeen perustamisesta.

Onko Laura sitten edes ollut kiinnostunut muusta, kuin abortin vastustamisesta.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Vahvasti sanottu.

• Anonyymi

Ollille, olisi nyt tuhannen taalanpaikka, alkaa maakuntavaali ehdokkaaksi.

• Anonyymi

Niin Olli, miksi et alkaisi. Vai eikö VKK puolue laita ehdokkaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin Olli, miksi et alkaisi. Vai eikö VKK puolue laita ehdokkaita.

Vaatii vastausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatii vastausta.

Vastaisit sä, et sä vastais hä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaisit sä, et sä vastais hä.

Kertoisit sä Olli, joko se lääkesumuttava lääkäri ja uskovainen huora on saatu rikos tutkintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoisit sä Olli, joko se lääkesumuttava lääkäri ja uskovainen huora on saatu rikos tutkintaan.

Sana on vapaa. Kerro Olli, mitä Winnovassa tapahtui. Miksi et ole enää töissä siellä, vaan ajelet pitkin satakuntaa tekemässä jotain virtuaali taxi juttua, anomassa peukutuksia jutuillesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana on vapaa. Kerro Olli, mitä Winnovassa tapahtui. Miksi et ole enää töissä siellä, vaan ajelet pitkin satakuntaa tekemässä jotain virtuaali taxi juttua, anomassa peukutuksia jutuillesi.

Kertoisit nyt mitä tekisit Porin hyväksi kaupunginvaltuutettuna ja missä puolueessa tällä kertaa.

• Anonyymi

Onko Ollille sattunut jotain.

• Anonyymi

Julkkiksella on julkkiksen kirot. Koskee esim, myös politiikassa mukana olevaa Martti Lundenia.

• Anonyymi

Tulee 10 vuotta sitten eletystä monet uudemmat vaalit kun käyty ja uusia päättäjiä kehisssä.Mites oli historian jälkeen tulevaisuus?

• Anonyymi

Ei oikeen auennut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikeen auennut.

Aloitus vuodelta 2012 kohta 2022.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus vuodelta 2012 kohta 2022.

Mikä ihmeen aloitus.

• Anonyymi

Kerrot Olli, työnantaja Winnovan antaneen potkut sinulle, luottamuspulan takia. Mitä se laillisena irtisanomisena sinulle kertoo.

• Anonyymi

Oliko se 2015 opposition vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se 2015 opposition vika.

Hallituksen vika se on, kun kuuntelee oppositiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallituksen vika se on, kun kuuntelee oppositiota.

Ai kiuru on taas ostanut kuulolaitteet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kiuru on taas ostanut kuulolaitteet?

Ei kiuru ole oppositiossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiuru ole oppositiossa.

Tuossahan kysyttiin että onko Kiuru ostanut kuuntelulaitteet, eikä sanottu sanaakaan oppositiosta. Pysytään asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossahan kysyttiin että onko Kiuru ostanut kuuntelulaitteet, eikä sanottu sanaakaan oppositiosta. Pysytään asiassa.

No oletko sinä ostanut taas kuulolaiteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oletko sinä ostanut taas kuulolaiteen.

Mitä sanoit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sanoit?

Sanoi kysyäkseni. Mikä on Satakunnan Olli Hakala, nykyinen puolue, kun en löydä vaali ehdokkaitten riveistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi kysyäkseni. Mikä on Satakunnan Olli Hakala, nykyinen puolue, kun en löydä vaali ehdokkaitten riveistä.

Uskonto vai rotu syytäkö on tää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EN KUULE KIRJOTA ISOMMILLA KIRJAIMILLA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EN KUULE KIRJOTA ISOMMILLA KIRJAIMILLA!

Jaa! No miksi et. Kävitkö sitten edes tuulettamassa Jehova kalsarit, uudessa ydinvoimalassa saivareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa! No miksi et. Kävitkö sitten edes tuulettamassa Jehova kalsarit, uudessa ydinvoimalassa saivareita.

Klotsat ja persu usko pitää Jeesuksen loitolla. Kysy vaikka iso kirjaimelliselta ollilta, jolle makkaramestari vitt-uili ja parturi oppilas kaatoi pirtua litran korvaan kuulon lähtemiseksi. Melko viimeksi kokkare pomo antoi lopputilin metsäopistolta. Syytä ei näille potkuille vapaamuurari 33 asteesta ei kertonut. Mutta ei hätää hässiessä, nyt voi voivotella märännäisyyttä ryssien hoitamalle sairauseläkkeellä ja sairauslomalla Suomen hallituksen punakaartin asioista virtuaali taxia ajellessa, sekä
        lääkäri lääkesumuttaja asiakkaita rahastaessa. Siitä saadut rahat olli sitten käyttää uskovaisen huoran kunnia loukkaamisen korvaus maksuun.

Eikä siinä vielä kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klotsat ja persu usko pitää Jeesuksen loitolla. Kysy vaikka iso kirjaimelliselta ollilta, jolle makkaramestari vitt-uili ja parturi oppilas kaatoi pirtua litran korvaan kuulon lähtemiseksi. Melko viimeksi kokkare pomo antoi lopputilin metsäopistolta. Syytä ei näille potkuille vapaamuurari 33 asteesta ei kertonut. Mutta ei hätää hässiessä, nyt voi voivotella märännäisyyttä ryssien hoitamalle sairauseläkkeellä ja sairauslomalla Suomen hallituksen punakaartin asioista virtuaali taxia ajellessa, sekä
        lääkäri lääkesumuttaja asiakkaita rahastaessa. Siitä saadut rahat olli sitten käyttää uskovaisen huoran kunnia loukkaamisen korvaus maksuun.

Eikä siinä vielä kaikki.

Viittaako Olkiluodon paska viemäröintiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viittaako Olkiluodon paska viemäröintiin.

Nyt olisi Satakunnan vaalit. Missä Olli ja Ollin puole Jumalauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olisi Satakunnan vaalit. Missä Olli ja Ollin puole Jumalauta.

Makkaramestarit, meppi Laura, kommunistit ja kaikki 33 asteen muurarit yhtykää.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulihan se sieltä, kun vähän potkii.

Mitä edusta VKK puolue ja mikä kumma on tämä Aino Turtiainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä edusta VKK puolue ja mikä kumma on tämä Aino Turtiainen.

Ei mitään hyvää ainakaan suomalaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään hyvää ainakaan suomalaisille.

Valta kuuluu kansalle r.p. Hakala, Olli, osa-aikayrittäjä, Pori. Eikö sen pitäisi olla osa-aikakoordinaattori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valta kuuluu kansalle r.p. Hakala, Olli, osa-aikayrittäjä, Pori. Eikö sen pitäisi olla osa-aikakoordinaattori.

Mitä Olli, lopunaikaa sitten on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tässäkin tulee käymään. Persuista potkut annetulle Turtiaisen VKK puolueelle, joka huokuu vasemmistoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tässäkin tulee käymään. Persuista potkut annetulle Turtiaisen VKK puolueelle, joka huokuu vasemmistoa.

Mitä valta kansalle kommunisti puolueella on annettavaa. Koko maapallon rokotevastasuus, jonkin sortin uskonlahkonedustus. Ei jatkoon. Huolestuttavaa on myös , jos taxi Olli yrittäjä, ajelee rokottamattomana asiakkaita ympäri maakuntaa korona linkona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä valta kansalle kommunisti puolueella on annettavaa. Koko maapallon rokotevastasuus, jonkin sortin uskonlahkonedustus. Ei jatkoon. Huolestuttavaa on myös , jos taxi Olli yrittäjä, ajelee rokottamattomana asiakkaita ympäri maakuntaa korona linkona.

Aito taxi Olli, korona linkona ai ai ai. Mitä minun kansakoulu opettajan korvat kuulevatkaan, nyt on entinen persu-ukko, nykinen VKK-ukko lähtenyt uimaan vielä vaarallisemmille vesille Herran rauhan Ainonsa Turtiaisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairauslomalla korvienvälistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairauslomalla korvienvälistä.

Kokoomus-puniikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomus-puniikki

Persujen jälkee varmaan niitäki. Vaan nyt Olli Hakala, on VKK, puolueessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen jälkee varmaan niitäki. Vaan nyt Olli Hakala, on VKK, puolueessa.

Mitä Olli H(vkk). lupaa vaaleissa saadakseen ääniä. Lupaako lopettaa ministeri Sanna Marinilta, ruokailun kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Olli H(vkk). lupaa vaaleissa saadakseen ääniä. Lupaako lopettaa ministeri Sanna Marinilta, ruokailun kokonaan.

Ei saa kiusata vähämielistä poliitikkoa. Olli kaataa hallituksen, vaikka siellä itse istuis.i On se sen verran oppia saanut persuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa kiusata vähämielistä poliitikkoa. Olli kaataa hallituksen, vaikka siellä itse istuis.i On se sen verran oppia saanut persuista.

Ei vain tiedä miksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vain tiedä miksi.

Porista kaksi valta kuuluu kansalle, aluevaaleissa 2022. Toinen hitsaajamuusikko ja toinen osa-aikapelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aluevaaleista valitut päättävät maakunnan sote- ja pelastustoimipolitiikasta, joten he eivät vaikuta maan hallitukseen. Tosin rahoituksesta huolehtii valtio vuodesta 2023 alkaen.

• Anonyymi

"ViktorAtaman
      23.11.2021 00:11

Ollia ei huolita enää mihinkään järjestöön koska on lestadiolainen mulkku."

Oletko vielä samaa mieltä.

• Anonyymi

Kyllä me ainakin olemme😂🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me ainakin olemme😂🤣🤣

Olli Hakala(vkk) on nähdäkseni kaikista puolueista, lähinnä vasemmiston tehnyt syvällisiäkin näkemyksiä sadoilla aloituksilla, Suurimmaksi osaksi kuitenkin Helsingissä tapahtuvista asioista, täällä Porin palstalla. Nyt, kun on päässyt ehdokkaaksi vkk, puolueeseen ei Olli hiisku siitä sanaakaan tästä puolueesta. Siksikö että puolue johon nyt kuuluu on erotettu persuista, jonka politiikkaan kuuluu myös yksinkertaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olli Hakala(vkk) on nähdäkseni kaikista puolueista, lähinnä vasemmiston tehnyt syvällisiäkin näkemyksiä sadoilla aloituksilla, Suurimmaksi osaksi kuitenkin Helsingissä tapahtuvista asioista, täällä Porin palstalla. Nyt, kun on päässyt ehdokkaaksi vkk, puolueeseen ei Olli hiisku siitä sanaakaan tästä puolueesta. Siksikö että puolue johon nyt kuuluu on erotettu persuista, jonka politiikkaan kuuluu myös yksinkertaisuus.

Olli osaa kirjoittaa hullun päiväkirjan🤣😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olli osaa kirjoittaa hullun päiväkirjan🤣😂😂

Minkä puolueen kanssa VKK, tekee vaaliliiton🤣🤣🤣

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Olli pelkää. https://www.youtube.com/watch?v=4HbhTGbTSrY

Minä annan aluevaaleissa ääneni Olli Hakalalle. Hän on asiallinen kaveri, ja hän edustaa VKK puoluetta, joka vaatii koronahullutuksen lakkauttamista, vaatii hallituksen korruption lakkauttamista, saattaa oikeistonatsien kyykyttämisyritykset polvilleen, palauttaa kansalaisille perustuslain, ja lakkauttaa puliveivaamiset, joilla hallitus muokkaa perustuslain vastaisella perustuslakivaliokunnalla kaikki perustuslain pykälät EUlle suotuisiksi ja Suomen itsemääräämisoikeutta vastaan.
        Suomen nykyinen hallitus on laiton, se on perustuslain vastaisesti perustettu, ei demokraattisesti, kuten laki sanoo.
        Krista Kiuru ei ole laillinen ministeri, tästä puliveivaamisesta tulee loppu kun annat äänesi Ano Turtiaiselle, ja Valta Kuuluu Kansalle-puolueelle.
        Loppuu pakkorokotukset ja puheetkin sairaanhoitajien pakkorokotuksista työttömyydellä uhkailemisella.
        Hyvät ihmiset avatkaa silmät, hallitus on tehnyt enemmän vahinkoa vuodessa kuin talvisota???
        Maa ajautuu lopulliseen velkaorjuuteen, meillä ei riitä rahaa enää sähkölaskuun eikä ruokaan.
        Kreikalle myönnetystä 2 miljardin tukipaletista Kreikka sai vain 5 prosenttia, kaikki muu meni velkojille, maailmanpankille ynnä muille.
        Turhaan pilkkaatte Kreikkaa avustuksista. Kyse oli Unionin puliveivaamisesta, huijasivat eu jäsenmaat maksamaan Kreikan velat maailmanpankille näin, eikä Kreikka sasnut mitään muuta kuin halveksitun aseman ja täysin ansiotta.
        Tee palvelus itsellesi, katso netistä Ano Turtiainen eduskuntapuhe. Muutaman minuutin puheenvuoroja on nähtävissä. Katso ja totea mikä on oikea tilanne Suomessa.
        Ja ennen kaikkea, ainoa tie on lakkauttaa hallitus nyt, ennen kuin on myöhäistä. Samaa ajaa myös Harkimon NYT puolue.
        Minusta Harkimon ja Turtiaisen pitäisi yhdistää voimat tässä asiassa, perustuslain palauttamisessa kansalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä annan aluevaaleissa ääneni Olli Hakalalle. Hän on asiallinen kaveri, ja hän edustaa VKK puoluetta, joka vaatii koronahullutuksen lakkauttamista, vaatii hallituksen korruption lakkauttamista, saattaa oikeistonatsien kyykyttämisyritykset polvilleen, palauttaa kansalaisille perustuslain, ja lakkauttaa puliveivaamiset, joilla hallitus muokkaa perustuslain vastaisella perustuslakivaliokunnalla kaikki perustuslain pykälät EUlle suotuisiksi ja Suomen itsemääräämisoikeutta vastaan.
        Suomen nykyinen hallitus on laiton, se on perustuslain vastaisesti perustettu, ei demokraattisesti, kuten laki sanoo.
        Krista Kiuru ei ole laillinen ministeri, tästä puliveivaamisesta tulee loppu kun annat äänesi Ano Turtiaiselle, ja Valta Kuuluu Kansalle-puolueelle.
        Loppuu pakkorokotukset ja puheetkin sairaanhoitajien pakkorokotuksista työttömyydellä uhkailemisella.
        Hyvät ihmiset avatkaa silmät, hallitus on tehnyt enemmän vahinkoa vuodessa kuin talvisota???
        Maa ajautuu lopulliseen velkaorjuuteen, meillä ei riitä rahaa enää sähkölaskuun eikä ruokaan.
        Kreikalle myönnetystä 2 miljardin tukipaletista Kreikka sai vain 5 prosenttia, kaikki muu meni velkojille, maailmanpankille ynnä muille.
        Turhaan pilkkaatte Kreikkaa avustuksista. Kyse oli Unionin puliveivaamisesta, huijasivat eu jäsenmaat maksamaan Kreikan velat maailmanpankille näin, eikä Kreikka sasnut mitään muuta kuin halveksitun aseman ja täysin ansiotta.
        Tee palvelus itsellesi, katso netistä Ano Turtiainen eduskuntapuhe. Muutaman minuutin puheenvuoroja on nähtävissä. Katso ja totea mikä on oikea tilanne Suomessa.
        Ja ennen kaikkea, ainoa tie on lakkauttaa hallitus nyt, ennen kuin on myöhäistä. Samaa ajaa myös Harkimon NYT puolue.
        Minusta Harkimon ja Turtiaisen pitäisi yhdistää voimat tässä asiassa, perustuslain palauttamisessa kansalle.

Olli Hakala on siksi parjattu ja hänen mainettaan on pyritty likaamaan, ettei hänen äänensä pääsisi puhtaasti kuuluville. Hänen nimensä lokaajat löytyy kaupungintalosta.
        Olli on järkimies, jollaisia tarvitaan päätöksenteossa.
        Se että on loistava poskisolisti, ei tee kenestäkään hyvää päättäjää, päinvastoin.
        Mikä on kansanedustajan tärkein ominaisuus?
        Ei paperit eikä nuoluhistoria, ei puoluetuki eikä rikas vaikutusvaltainen isä.
        Riittää kun on rehellinen ja tekee työnsä kansan hyväksi, johon tehtävään on valittu.
        Olli on sellainen, parempi vaihtoehto kuin yksikään virkamies tai nainen kaupunginvaltuustossa.
        Hyvän edustajan ominaisuuksiin kuuluu myöntää ja oppia virheistään. Sitä ei porin päättäjät osaa, eivätkä halua oppiakaan, kun se ei tuo uutta valtuustopaikkaa jos astuu ulos rivistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olli Hakala on siksi parjattu ja hänen mainettaan on pyritty likaamaan, ettei hänen äänensä pääsisi puhtaasti kuuluville. Hänen nimensä lokaajat löytyy kaupungintalosta.
        Se että on loistava poskisolisti, ei tee kenestäkään hyvää päättäjää, päinvastoin.
        Riittää kun on rehellinen ja tekee työnsä kansan hyväksi, johon tehtävään on valittu.
        Olli on sellainen, parempi vaihtoehto kuin yksikään virkamies tai nainen kaupunginvaltuustossa.
        Hyvän edustajan ominaisuuksiin kuuluu myöntää ja oppia virheistään. Sitä ei porin päättäjät osaa, eivätkä halua oppiakaan, kun se ei tuo uutta valtuustopaikkaa jos astuu ulos rivistä.

Katsokaa Poria tänään. Mikä surkea asema. Kaupungille on tärkeämpää sulkea puistot ja kadut ja laittaa tilalle lasten leikkipuistoja, sekä kaljabaareja jalkakäytäville.
        Palvelut on lähes lakkautettu, tyhjiä liiketiloja keskusta täynnä, kadut huonommassa kunnossa kuin koskaan, kevyen liikenteen väylät samoin . Porin kaupungin bussilinjat sekaisin kuin tolvin housut. Aikatauluista ei saa mitään tolkkua, kortilla ei voi maksaa bussiin???
        Sairaaloissa enemmän muita työntekijöitä kuin lääkäreitä, mikään ei ole ajan tasalla.
        Ajanvaraukseen ei 3kk riitä, vaikka piti olla hoitotakuu.
        Kuka haluaa että demarit jatkaa kaupungin johdossa, kuka luulee että Krista Kiuru on hyvä ministeri, kuka haluaa Poriin tieverkoston kuntoon ja aurauskaluston liikkeelle lumimyrskyn aikaan eikä vasta juhannuksena?
        Muutos on saatavilla. Se alkaa kun se tehdään. VKK.
        Aloita nyt, äänestä aluevaaleissa, äänestä varsinaisena vaalipäivänä, niin tuloksiin ei pääse kepuloimaan edeltäkäsin. Ääni Ollille tai jollekin muulle, VKK lla on useampi ehdokas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viitsitsä etsäviitsis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viitsitsä etsäviitsis.

Onko VKK puolue tekemässä kommunisti diktaattoreita. On jos Ollia seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä,, jonkun tekevän keskustelu videoita jossa voi kommentoida, vaali Ollin mielipiteitä VKK puolueesta.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hävettää olla porilainen. Olli häpäisee Suomen lippua roikottamalla sitä kuin paskapaperia telineessä.

Yks pikku juttu vielä. Vastapainoyt videoilta käy ilmi ettei Ollilla ole varallisuutta käydä vaalikampanjaa. Mihin Hakala laittaa VKK puolueelta saadut vaali rahat. Myöskin Olli on joutunut verottajan silmätikuksi, keräämällä lahjoituksia vaalikassaan. No semmoista se Porin vaakunassa olevin sanoin uskonpuhdistaja lahkolais saarnaajalta on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks pikku juttu vielä. Vastapainoyt videoilta käy ilmi ettei Ollilla ole varallisuutta käydä vaalikampanjaa. Mihin Hakala laittaa VKK puolueelta saadut vaali rahat. Myöskin Olli on joutunut verottajan silmätikuksi, keräämällä lahjoituksia vaalikassaan. No semmoista se Porin vaakunassa olevin sanoin uskonpuhdistaja lahkolais saarnaajalta on.

Mihin tämä mädänneisyys oikein johtaa. Oikeinko olemme tämänkaltaisia politiikkoja valitsemassa Sote-palveluiden perustajiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et äänestä Ollia äänestät puoluetta. Mutta Ollia on kohdeltu törkeästi viranomaisten taholta. Hän ansaitsee hyvitystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hävettää olla porilainen. Olli häpäisee Suomen lippua roikottamalla sitä kuin paskapaperia telineessä.

Se on tällä hetkellä lipun oikea paikka, niin kauan kuin desantit johtavat maatamme turmioon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on tällä hetkellä lipun oikea paikka, niin kauan kuin desantit johtavat maatamme turmioon.

Mitä vaalikampanjaa se tarvitsee. Hyvä mies saa hyvät äänet, ainoa puolue joka voi hajottaa demarihallituksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olli perkaa pääministeri Sanna Marini, Puuttinin ja Jumalan ruoskan kanssa. Sanonko mitä. No sen ettei ole oikein raiskata Suomen lippua. Missä Olli kävi armeijan, kun ei sitä tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vaalikampanjaa se tarvitsee. Hyvä mies saa hyvät äänet, ainoa puolue joka voi hajottaa demarihallituksen.

Puhutko nyt käytävistä aluevaaleista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olli perkaa pääministeri Sanna Marini, Puuttinin ja Jumalan ruoskan kanssa. Sanonko mitä. No sen ettei ole oikein raiskata Suomen lippua. Missä Olli kävi armeijan, kun ei sitä tiedä.

Vaatii vastausta. Äänestäjien on oikeus tietää tämäkin asia. Varsinkin, kun Olli Hakala((vkk) kertoo olevansa isänmaallinen, oletan hänen tarkoittavan Suomessa. Vaikkakin ilmassa on Ollin olevan venäjänmielinen kommunisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatii vastausta. Äänestäjien on oikeus tietää tämäkin asia. Varsinkin, kun Olli Hakala((vkk) kertoo olevansa isänmaallinen, oletan hänen tarkoittavan Suomessa. Vaikkakin ilmassa on Ollin olevan venäjänmielinen kommunisti.

Taitaa Olli saada kenkää VKK puolueestakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa Olli saada kenkää VKK puolueestakin.

Puhkeaako Ollin "kupla".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhkeaako Ollin "kupla".

VKK politiikko Olli Hakalan, virtuaali Taxi. Kuka maksaa kyydit. Onko mittari päällä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kupla Ollin kootut selitykset. https://www.youtube.com/watch?v=TU9_ugn2cAE

Mahtavaa mielipiteen vaihtoa. Ollista tulee mieleen demari tuttiritari. En minä mutta pojat, he he kyl te ny tirätte heh he he.

• Anonyymi

"Olli perkaa pääministeri Sanna Marini, Puuttinin ja Jumalan ruoskan kanssa. Sanonko mitä. No sen ettei ole oikein raiskata Suomen lippua. Missä Olli kävi armeijan, kun ei sitä tiedä."
      Kysyjä on 8 kk, palvellut tkm. Mikä Ollin sotilasarvo on???

• Anonyymi

Sopisiko arvuutella tuota sotilasarvoa?
        Sanoisin että reservin kersantti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopisiko arvuutella tuota sotilasarvoa?
        Sanoisin että reservin kersantti!

Sopii arvuutella, mutta miksi arvuutella. Jo arvuuttelemaan aletaan, niin minä arvuuttelen Olli Hakalan(vkk) olevan sivari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii arvuutella, mutta miksi arvuutella. Jo arvuuttelemaan aletaan, niin minä arvuuttelen Olli Hakalan(vkk) olevan sivari.

onpahan saattanut kertausharjoituksissa saada ylikessun natsat kaulukseen
        mikä näistä tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onpahan saattanut kertausharjoituksissa saada ylikessun natsat kaulukseen
        mikä näistä tietää

On saattanut??? No voihan sitä siitä huolimatta olla venäjänmielinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On saattanut??? No voihan sitä siitä huolimatta olla venäjänmielinen.

Yhy yhy. Vaikka kuinka Olli Hakala(vkk,) väittää, ettei hänen sotilas arvonsa kuulu äänestäjille on Olli siinäkin kuten kaikissa tekemisisään ennustuksissa väärässä. Ydinvoiman ja sen vaarallisuudesta ei myös pikku Olli kuplassaan, tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhy yhy. Vaikka kuinka Olli Hakala(vkk,) väittää, ettei hänen sotilas arvonsa kuulu äänestäjille on Olli siinäkin kuten kaikissa tekemisisään ennustuksissa väärässä. Ydinvoiman ja sen vaarallisuudesta ei myös pikku Olli kuplassaan, tiedä mitään.

Alik eli pohjasakkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alik eli pohjasakkaa

Alik eli ALI on luuserien sotilasarvo. 3. alin mahdollinen arvo, säälittävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä aselaji ja missä varuskunnassa VKK Olli Hakala, palveli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tyhmä pääse AUK:ta ylemmäs eikä ylene edes reservissä, koska päätä ei riittänyt kansakoulua ylemmäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä aselaji ja missä varuskunnassa VKK Olli Hakala, palveli.

Alik on nollamies, paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alik on nollamies, paskaa

Vain parhaimmat ja älykkäimmät pääsevät ylemmäs. Heikoimmat ovat juuri niitä reservin alikersantteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain parhaimmat ja älykkäimmät pääsevät ylemmäs. Heikoimmat ovat juuri niitä reservin alikersantteja.

No ei sitä Haminassa yhtään pelkän kansakoulun käynyttä upseerioppilasta näkynyt. Mitä siitä olisi tullutkaan, kun juuri ja juuri osaa lukea ja pari sanaa kirjoittaa. Kielitaito on yes, no / marlboro -tasoa ilman lukiota, ei juntista voi upseeria tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sitä Haminassa yhtään pelkän kansakoulun käynyttä upseerioppilasta näkynyt. Mitä siitä olisi tullutkaan, kun juuri ja juuri osaa lukea ja pari sanaa kirjoittaa. Kielitaito on yes, no / marlboro -tasoa ilman lukiota, ei juntista voi upseeria tulla.

En kyllä kehtaisi näyttää kenellekkään sotilaspassia, jossa olisi arvona ALIkersantti.
        Alinta sakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä kehtaisi näyttää kenellekkään sotilaspassia, jossa olisi arvona ALIkersantti.
        Alinta sakkia.

Auktoriteetti on sama kuin kasalla koiran paskaa tai vähän alle 😆🤑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auktoriteetti on sama kuin kasalla koiran paskaa tai vähän alle 😆🤑

No jos lähes 60-vuotiaana arvo on pelkkä alik, niin yksinkertainen mutta tyhmähän sitä sitten mies on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos lähes 60-vuotiaana arvo on pelkkä alik, niin yksinkertainen mutta tyhmähän sitä sitten mies on.

Nyt kun Olli Hakala(vkk) on päässyt poliitikoksi, pyrkimään aluevaaleissa päättäjäksi päättämään Satakunnan ihmisten sote asioista, niin ei Ollia kiinnosta. Ollia kiinnostaa ainoastaan vapaamuurarit ja Jumala. Eikö Ollin pitäisi keskittyä soteen ja sen jälkeen, jos aikaa riittää ennustaa sitä maailmanloppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun Olli Hakala(vkk) on päässyt poliitikoksi, pyrkimään aluevaaleissa päättäjäksi päättämään Satakunnan ihmisten sote asioista, niin ei Ollia kiinnosta. Ollia kiinnostaa ainoastaan vapaamuurarit ja Jumala. Eikö Ollin pitäisi keskittyä soteen ja sen jälkeen, jos aikaa riittää ennustaa sitä maailmanloppua.

pojat puhu torilla että joku oli sanonut Ollin olevan pursimies
        tiedä hänestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pojat puhu torilla että joku oli sanonut Ollin olevan pursimies
        tiedä hänestä

Saarnamies helvetin huono sellainen se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saarnamies helvetin huono sellainen se on.

Jokainen voi päätellä, osa-aikaeläkeläisen kyvyn hoitaa Satakuntalaisten asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen voi päätellä, osa-aikaeläkeläisen kyvyn hoitaa Satakuntalaisten asioita.

Sairasta. https://www.youtube.com/watch?v=akZLPTQUChE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairasta. https://www.youtube.com/watch?v=akZLPTQUChE

ILTA-SANOMIEN tietojen mukaan Suomen ensimmäisen koulusurman vuonna 1981 tehnyt Wille Siltala, 59, entiseltä nimeltään Jarmo Siltala, on ehdolla aluevaaleissa. Hän on Valta kuuluu kansalle -puoleen ehdokkaana Länsi-Uudellamaalla.

Ei mikään ihme, Olli Hakalan olevan VKK listoilla. Sinne on näköjään päässyt kaikki jotka vaan on halunnut. Ei hyvä, mutta äänestäjät päättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ILTA-SANOMIEN tietojen mukaan Suomen ensimmäisen koulusurman vuonna 1981 tehnyt Wille Siltala, 59, entiseltä nimeltään Jarmo Siltala, on ehdolla aluevaaleissa. Hän on Valta kuuluu kansalle -puoleen ehdokkaana Länsi-Uudellamaalla.

Ei mikään ihme, Olli Hakalan olevan VKK listoilla. Sinne on näköjään päässyt kaikki jotka vaan on halunnut. Ei hyvä, mutta äänestäjät päättää.

Olli vastaa vaalikampanjassa äänestäjille omia mielipiteitään, hyvällä meininkillä.

https://www.youtube.com/watch?v=GjAArmPHzDI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olli vastaa vaalikampanjassa äänestäjille omia mielipiteitään, hyvällä meininkillä.

https://www.youtube.com/watch?v=GjAArmPHzDI

Olli. Jätä politiikka, niissä asioissa olet suuri vitsi. Tiedät kyllä itse miksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olli. Jätä politiikka, niissä asioissa olet suuri vitsi. Tiedät kyllä itse miksi.

Hienoa Olli. Valta kuuluu kremlille. Porilaiset häpeää sinua enemmän kuin, tai no. Saman verran kuin demari Martti Lundenia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa Olli. Valta kuuluu kremlille. Porilaiset häpeää sinua enemmän kuin, tai no. Saman verran kuin demari Martti Lundenia.

Mikä ihme saa Ruosniemen Ollin, olemaan Venäjä mielinen. VKK puolue on minulle outo saadakseni selvää sen Venäjä mielisyydestä. Pitää nyt vain uskoa Ollia ja jättää äänestämättä VKK:ta. Itse Suomen armeijan käyneenä, en hyväksy VKK:n politiikkaa Ollin mukaan kutsua venäläiset Suomeen poistamaan täältä yhtään ketään. Kyllä asia kuin asia, pitää olla Suomen omassa päätäntävallassa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon naamoja, vähän lupauksia.

Olli hei! Eikö se sinun Jumalasi rakasta, vapaamuurareita ihmisinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olli hei! Eikö se sinun Jumalasi rakasta, vapaamuurareita ihmisinä.

Ennen, kuin harkitsen äänestävän sinua Olli Hakala VKK puolueesta. Voisitko kertoa miten ja miksi, sinut Olli erotettiin Kullaan metsäopistolta, luottamuspulaan vedoten vahtimestarin toimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen, kuin harkitsen äänestävän sinua Olli Hakala VKK puolueesta. Voisitko kertoa miten ja miksi, sinut Olli erotettiin Kullaan metsäopistolta, luottamuspulaan vedoten vahtimestarin toimesta.

Se oli täydellistä "johdatusta" löytää vastapainoyt, YouTupesta. Vastapainoyt on oivallisesti avannut ymmärryksen, jota Olli itse ei ole pysty, eikä kykene kertomaan omana näkemyksenä yhtään mistään. Koska on taas live ohjelma vastapainoyt:n, materiaaliksi videoonsa sinusta. Laita vaikka Viikkarin vaarin, kertomaan se täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli täydellistä "johdatusta" löytää vastapainoyt, YouTupesta. Vastapainoyt on oivallisesti avannut ymmärryksen, jota Olli itse ei ole pysty, eikä kykene kertomaan omana näkemyksenä yhtään mistään. Koska on taas live ohjelma vastapainoyt:n, materiaaliksi videoonsa sinusta. Laita vaikka Viikkarin vaarin, kertomaan se täällä.

Olli, ratkaisee omassa YouTupe aluevaalikeskustelussa, olla itse syömättä masennukseen lääkkeitä pitäen niitä huuhaana, kuten niitä lääkkeitä kirjoittavia lääkäreitäkin. Onnea vaan vaaleissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olli, ratkaisee omassa YouTupe aluevaalikeskustelussa, olla itse syömättä masennukseen lääkkeitä pitäen niitä huuhaana, kuten niitä lääkkeitä kirjoittavia lääkäreitäkin. Onnea vaan vaaleissa.

Hyvin kiemurreltu vaali vastauksissa VKK Olli Hakalalta, vedoten vielä taas ettei Jumalan sana ole hyvä asia politiikassa. No miksi sitten Olli, olet ehdolla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kiemurreltu vaali vastauksissa VKK Olli Hakalalta, vedoten vielä taas ettei Jumalan sana ole hyvä asia politiikassa. No miksi sitten Olli, olet ehdolla.

Olli ei usko terveydenhoitoon ja sen kyllä huomaa.

• Anonyymi
      UUSI

Mä sain pinppiä siellä!

• Anonyymi
        UUSI

Onko se sinusta hyvä juttu.

• Anonyymi
      UUSI

Vaan kepulaisten verorahoilla maksettuja peräkärryjä näkyy pelloilla. Ei häävi eukko.

• Anonyymi
      UUSI

Mitäs osa-aikasaarnamies Olli(vkk,). Onko politiikan, vai saarnauksen puoli päivää tänään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia jätti koiransa tuulikaappiin ostostensa ajaksi

Kirves kertoo kuvineen Sofian jättäneen Bambin vartioimatta tuulikaappiin mennessään ostoksille. Mulle ei tulisi mieleenkään jättää koiraani lukitsem
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      2857
    2. Martina ja Eremenko

Kun suhde tuli julki Martina kertoi Iltalehdelle haluavansa jatkaa suhdettaan Eremenkoon. Hän myös toivoi, että miehen tyttöystävä ymmärtäisi yskän j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      2530
    3. Kaivattusi ominaisuus

Mitä kaipaat hänessä eniten?
      Ikävä
      103
      2270
    4. Lokki Böllörf taas humalassa

Käsi ylös kuka yllättyi.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      2183
    5. Akava kieltää sairaanhoitajien palkkojen korotukset

Suomessa on koronapandemian vuoksi huutava puute koulutetuista sairaanhoitajista. Osa on mennyt Norjaan töihin, noin 2.000€/kk paremman palkkauksen
      Maailman menoa
      85
      2057
    6. Nakkilassa tapahtuu

Missä päin Nakkilaa tuo aamullinen ampuminen tapahtui? https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008543567.html
      Nakkila
      7
      1538
    7. Teholla nyt jo 72 ihmistä. Enemmän kuin kertaakaan 2020 alun jälkeen

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008544154.html Nyt omikron alkaa viemään teholle ja hurjin viikko alkaa huomenna. 72 on nyt teholla. Ottakaa rokot
      Maailman menoa
      150
      1481
    8. Irtisanoudun kristinuskosta

Olen tehnyt päätöksen, etten enää rukoile, lue Raamattu tai mitään muutakaan hengellistä kirjallisuutta. En käy missään hengellisessä tilaisuudessa. R
      Helluntailaisuus
      395
      1260
    9. Mies, olisiko meidän

Aika kohdata IRL ja selvittää asiat?
      Ikävä
      48
      1089
    Aihe