Tervehdys!
Etsin haastateltavaksi henkilöä, joka on saanut allergisia reaktioita jostain kodin yleisestä tuotteesta. Kyseessä voi olla mm. kynttilät, pesuaineet, huonekalujen täytteet yms.
Kyseessä on iltapäivälehdelle tehtävä artikkeli, joka käsittelee kuinka yleisesti saatavilla olevat kodin tuotteet voivat aiheuttaa allergisia tai muita terveydelle haitallisia reaktioita.
Kysymykset olisivat yleisluontoisia ja haastattelu voidaan tarvittaessa tehdä anonyymisti. Eli jos saat allergisia reaktioita tiettyistä kodin tuotteista tai tunnet jonkun, joka haluaisi haastateltavaksi niin oletko minuun suoraan yhteydessä osoitteessa [email protected].
Osallistuvalle olisi tarjolla myös lahjakortti Presentcard.fi- sivustolle!
Kaikki annetut tiedot ovat luottamuksellisia eikä niitä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen. Kyseinen haastattelu on erittäin tärkeä osa artikkelia ja toivoisin, että saisin joltakulta apua sen toteuttamisessa.
Terveisin
Daniel Stöckli
[email protected]
P.S. Jos joku epäilee tämän viestin aitoutta niin nimelläni löytyy muita vastaavanlaisia artikkeleita.
Etsitään haastateltavaa: kodin tuotteet ja allergiset reaktiot
3
93
Vastaukset
- k71376
Hei kaikille!
Etsin edelleen haastateltavaa ja arvostaisin kaikkea apua tämän osalta.
Terveisin
Daniel- tosi allrginen!
Tarvitko vielä apuja ? Nyt on vain vähän hankala tilanne kun meidän tietokone on viruksen luktsema :/ !! Mutta tosiaan pääsehän laittaan sinulle viestin kirjastoon !:) käyn laitamassa sen tänään ! t. Allrginen lähes kaikelle:/ ps. Minulla on luki häiriö :/ eli viesti on aito ! Ei mikään feikki viesti !
- tosi allerginen .
tosi allrginen! kirjoitti:
Tarvitko vielä apuja ? Nyt on vain vähän hankala tilanne kun meidän tietokone on viruksen luktsema :/ !! Mutta tosiaan pääsehän laittaan sinulle viestin kirjastoon !:) käyn laitamassa sen tänään ! t. Allrginen lähes kaikelle:/ ps. Minulla on luki häiriö :/ eli viesti on aito ! Ei mikään feikki viesti !
Hei en pääse kirjaton tieto tietokoneelle :/ voisin antaa kyllä sen haastatelun kunhan vain keksit miten saat minunn yhteyden ? Tähän en uskalla laittaa puhelin numeroa :/ t. Tosi allerginen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384