Oon kuullut sellaista huhua, että Ovetchkin ja Crosby oisivat tulossa pelaamaan Jokipoikiin kolmivuotisella sopparilla. Pitääkö paikkansa?
Vastaukset 4
- zäpä
Pitää, joo. Ainakin pöytäkeskustelujen perusteella Pikku-Mikossa ja Jokelassa. Sitten ois vielä tulossa Jokipoikia vahvistamaan Montrealin Brian Gionta, koska hänellä on suomalainen anoppi Ruotsissa. Ja viime draftin ykkösvaraus Yakupov ois hakemassa pelipaikkaa kakssuuntasella sopimuksella, alottaen rotaatiossa varamaalivahdin paikalta. Joten Jokipojat voittaa Mestiksen ens kaudella!!... ja uppoaa sitten Itä-Mutasarjaan pelaamaan seuraavaksi 15 vuodeksi Ilomantsin Red Wingssien ja Outokummun Ässien kanssa nelinkertaista runkosarjaa plus pleijarit päälle. Itä-Mutasarjan voittaja karsii pääsystä Hall of Fameen... että näin...
P.S. Missä on Leuka-Mononen? Missä on Kurri? Missä ovat Venäjän hiihtoliitto ja Punakone? Miksi kaikki on kuin ei olisi enää 1970-luku? - :DDDDDDDDDDDDDD
Nyt kyllä repes...
- GippoGulle
Tulkoon vaan, mutta SaPKo hakkaa kaikki ja nitistää kärpäset sormiensa väliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493