Kamalat vatsakivut Lyricasta

Laitoin tämän Lääkkeet-osioon, mutta täällä taitaa olla enemmän kokemusta Lyricasta...

Onko kellään siis kokemusta Lyrican aiheuttamasta vatsakivusta? Sain sitä hermosärkyyn ja annosta on nostettu 25 mg:sta ylöspäin, nyt menee 75 mg x 2 ja siitäkin on tarkoitus vielä nostaa. Mutta nyt on alkaneet aivan hirvittävät vatsakivut, jotka kestää tuntikausia ja vähän röyhtäyttää, mutta pääoireena siis tuo jumalaton kipu. Oikein kylmä hiki tulee ja meinaa taju mennä. Mitään heittohuimailuja tms. ei ole tuo annos aiheuttanut.

Meneekö tuo oire ohi jos sisukkaasti vaan jatkaa lääkettä? Kun ei sitä pirun hermokipuakaan kestäisi enää yhtään. Auttaako tuohon vatsakipuun mikään, esim. viili tai asidofiluspiimä tai joku, ettei nyt sen takia uutta lääkettä taas tarvitsisi. Lyrica on niin kallis jo itsessään.
23649
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Lopeta sen Lyrican syönti niin pian kuin voit, kohta olet lopullisesti koukussa, etkä pääse siitä. Kipuihin sillä ei oikeasti ole mitään vaikutusta, tekee vaan uusia vaivoja entisten lisäksi. Kokemuksesta voin sanoa, että kipujen kanssa voi elää, mutta Lyrican kanssa ei.

Äänestä

Ei niitten kipujenkaan kanssa jaksa iänkaiken, kun pitää töissäkin käydä ja nimenomaan ko. kipukohta joutuu rääkkiin töissä. Tosin ei ainakaan vielä tuo annos mitään kipuja vie pois mutta lisää ihan kivasti kärsimyksiä sivuoireiden muodossa. Tohtori kyllä sanoi, että senhän voi aina nostaa 300 mg:aan asti.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Vaivainen nainen kirjoitti:

Laitoin tämän Lääkkeet-osioon, mutta täällä taitaa olla enemmän kokemusta Lyricasta...

Onko kellään siis kokemusta Lyrican aiheuttamasta vatsakivusta? Sain sitä hermosärkyyn ja annosta on nostettu 25 mg:sta ylöspäin, nyt menee 75 mg x 2 ja siitäkin on tarkoitus vielä nostaa. Mutta nyt on alkaneet aivan hirvittävät vatsakivut, jotka kestää tuntikausia ja vähän röyhtäyttää, mutta pääoireena siis tuo jumalaton kipu. Oikein kylmä hiki tulee ja meinaa taju mennä. Mitään heittohuimailuja tms. ei ole tuo annos aiheuttanut.

Meneekö tuo oire ohi jos sisukkaasti vaan jatkaa lääkettä? Kun ei sitä pirun hermokipuakaan kestäisi enää yhtään. Auttaako tuohon vatsakipuun mikään, esim. viili tai asidofiluspiimä tai joku, ettei nyt sen takia uutta lääkettä taas tarvitsisi. Lyrica on niin kallis jo itsessään.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu