Anustappi

Kati85----

Poikaystävä on saanut nyt jostain päähänsä, että pitää ottaa anustappi mukaan leikkiin. Periaatteessa olen ihan kaikkiruokainen, mutta mitenkä ihmeessä tuo homma oikein toimii?

http://www.eros.fi/tuote/anustappi-beautiful-behind/4892503119657/

Tuollaista katselin. Joo ymmärrän, että tuupataan peräreikään, mutta pidetäänkö se seillä paikallaan, vai liikutellaan tuota? Voiko se olla siellä samalla kun harrastaa normaalia seksiä?

Kokemuksiahan tässä lähdetään hakemaan, mutta pientä vinkkiä jos löytyisi niin olis jees!

11

2768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyuilo

      hmm hieman erikoista jos pidät sitä "seillä" paikallaan mutta mikäs siinä:-)
      no vitsit sikseen, hei tietysti sillä voi tehdä kaikkea mitä sanoit ,mutta pääpointtihan on tietenkin että ota itse selvää mikä tuntuu hyvälle ,kokeilette jne jne.

      kaikki mitä molemmat haluaa ja ei ole laitonta ,kannattaa kokeilla .

    • rauno

      Suosittelisin että molemmat kokeilee vuoron perään että ymmärretään mistä on kyse

    • Docroket

      Koska ukkosi ehdotti niin käske kokeilla ensin ... voipi olla ettei anna sitä sinulle ollenkaan ^^

      • zax

        Tuo oli hyvä, kummallekin omansa ;)


    • 19+17

      Niin, halusiko ukko sitä anustappia itselleen vai sinulle? Minä tykkään siitä, että minulla on anustappi rakastelun aikana. Antaa paljon paremmin orkun. Samoin hyvältä tuntuu se, että nainen suihinottaessaan käyttää minulle anustappia.

      • zax

        Tuota samaa minäkin haluan, en vain nykyisessä suhteessani sitä saa. Tyttöystäväni on tietoinen taipumuksestani, mutta ei halua dildoa "väliimme"
        Olen tehnyt hänelle rehellisesti selväksi, että jossain vaiheessa antaudun miehelle mikäli minua onnistaa.
        Eli rehellisyys kunniaan tässäkin asiassa, ei salailuja puolin eikä toisin.


      • kalle-tappinen

        Ite käytän pientä tappia, mutta vain runkatessa. Emännän kanssa ei oo mitään ylimääräisiä välineitä. Pepun oon korkannu, muttei tykänny. Anustapista oon pitäny, koska orkun tullessa anus supistelee tapin ympärillä ja mälli lentää pitemmälle.


    • moi ja anteeksi tyhmä kysymys.eli mulla on sellaset siniset latex geisha kuulat ja tykkään käyttää niitä anaalissa.tuntuu todella hyvältä ja kiihottavalta kävellessä niiden kuulien värähtely.uskaltaako lähteä esim.ulos kävelemään kuulat sisällä,kun niissä ei ole kuin pieni naru,jolla vetää ne pois,onko vaarana,että ne menee kokonaan sisälle naruineen päivinee enkä saa niitä pois?

      • Vähän nolotti

        Olen kerran joutunt käymään yksityislääkärillä, terkkariin ei kehsannut. Halusin naislääkärin, oli joku liki viisikymppinen lääkäri, mutta oli aivan asiallinen. Kymmnisen minuuttia meni, jännitin ja pimppi ei oikein auennut heti. Lääkärin osuus oli 60 € 15 € palvelumaksu kassalle.
        Joo, käytän edelleen toisenmerkkisiä geishakuulia usein töissäkin, mutta testaan joka kerta aluksi, kestääkö naru varmasti ;)


      • maalais järki

        Narun päähän vaikka rengas, niin pysyy jotain mistä ottaa kiinni ulkopuolellakin.


    • Slava Bukama

      Anustappia kannattaa pitää paikallaan. Kyllä se siellä voi olla per seessä seksiä harrastettaessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      98
      2260
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1935
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      43
      1905
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      34
      1816
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1377
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1359
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1178
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      94
      1079
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      954
    10. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      928
    Aihe