Kaikenlaista jekua , ja miksi ,,säännöt ei ylety siihenasti se on varma
sieltä tulee tekstiä ei voi näyttää sivua kun on sitä eai tätä , en ole
kyseistä si tilannutkaan , tai hyrrä pyrii kunpitäisi mennä kirjoittamaan ,
tai kun saa kirjoitettua ei me minnekään kun taas hyrrä pyörii .. eikö tunnut
kirotulta ja tee siinä hyvillä mielin ommia , .
Mun täytyy sanoa että tälläistä en olisi uskonut teistä , ketjun poiston jotenkin
mutta sekin vasta kuin on todettu syy ja vika , en paremmin sano ..
ellei kaikenlainen kiusanteko lopu , se jakuu , mutta itse teette itselle pahaa..
Kuinka YLLÄPITO TEKEE
6
54
Vastaukset
- teu.
Eikö edes pientä snaa voinut laittaa ?
Ylläpito ei voinut laittaa edes pientä snaa, koska ylläpidon ei tiedetä KOSKAAN vastaavan palstoilla. Sheriffi olisi ehkä voinut vastata mutta sinä karkoitit hänet. Ihan turhaan huutelet ylläpitoa apuun.
- teu.
Mistä sinä sait sellaista päähäs ..Mitä minä koen tapaphtuneen täällä
ei ole muuten vanhan sefun kanssa yhteydessä , kuin toivon että hän pysyisikin
pois täältä , Mutta minä kysyin jotain muut asiaa ylläpidolta , johon se
ei koskaan vastaa , ja joka voisi olla vain heidän vastattavissa .
Sinä hellari voit pitää minua niin töhnönä kuin vain viitsit , luult että
se ei mitenk"ään ratkaise näitä asioita , näissä asioissa ei oleikuisuus
asiaa paljonkaan esillä ,,sitten kun puhutaan ikuisuus asiaa en paljon
hyväksy västäänväitteitäsi , se on hyvä et" helvet on olems".."Sinä hellari voit pitää minua niin töhnönä kuin vain viitsit , luult että
se ei mitenk"ään ratkaise näitä asioita"
"Mutta minä kysyin jotain muut asiaa ylläpidolta , johon se
ei koskaan vastaa , ja joka voisi olla vain heidän vastattavissa ."
Vaikka sinä et ehkä olekaan laatikon terävin veitsi, luulisi sinunkin sen verran tajuavan, että ylläpito ei KOSKAAN, siis EI KOSKAAN vastaa näillä palstoilla.
Jos väität vastaan, näytä yksikin ainoa ylläpidolta tullut vastaus missään suomi24:n keskustelussa. Miksi luulet että ne alkaisivat juuri sinun osaltasi tekemään poikkeusta?
Sheriffi on normaalisti yhdysside palstan ja ylläpidon välillä (koska sheriffi on AINOA jolle ylläpito vastaa palstaa koskevista asioista), ja kuten sanoin, sellaista yhdyssidettä ei tällä palstalla enää ole, kiitos sinun.
Eli ihan turha on määkiä.
- teu.
No en pidä noitakaan sepustuksi sen ihmeelliseminä , mitä nyt vähän
omahyväisiä on , kirjoitin kyllä että ei heiltä saa itään vatausta , mitä
sintoistat jo monesko kerta , ,a koska en ole niitä ruudin keksijöitä
jotka tietää etukäteen kaikkia asioita niin et ole sinäkään , ymmärrätkö
näyttää että puhumme samasta asiasta että ei ole niin , sen minä olen
myös toistanut jo montakertaa .. - Goljat
" Mitä työ poijaat purnaatte"sanoi entinenkin Rokka sotakavereillee.Sota loppuu sotimalla.
Niin täälläkin,teu mitä sinä purnaat. Kirjoittamiset sinua vastaan loppuu sinun vastakirjoituksilla. Ja ylläpito vastaa poistamalla, sinun ja minun asiaan kuulumattomat töherryksemme. Sillä niitä nämä ovat kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511873
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131776Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va381587Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961208- 941205
- 851168
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3541012- 62879
- 49831
- 50826