näyttelijäksi yhdysvaltoihin! help me!

believeeeee

Olen 18-vuotias tyttö ja tällä hetkellä lukiossa. Valmistun lukiosta keväällä 2014 ja HALUAN NÄYTELIJÄKSI! en suomeen...vaan yhdysvaltoihin! Haluaisin muuttaa heti lukion jälkeen yhdysvaltoihin opiskelemaan! Osaisko joku kertoa siellä olevista näyttelykouluista minne voisin hakea ja paljonko maksaa? SAA sanoa mitä tahansa, omat mielipiteet mitä minun kannattaisi tehdä unelmani eteen:-) jos jollain on kokemusta tai tietää paljon asiasta niin kerro ihmeessä! jos tiedätte myös nettisivuja joilta löytyy tietoa asiasta, linkatkaa!!!:) TÄRKEIN TIETO KUITENKIN OLISI : MITÄ NÄYTTELYKOULUJA YHDYSVALLOISSA(erityisesti californiassa) ON JA HINNAT!!

1

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lady liberty usa

      se onkin sitten sellainen tie jos näyttelijäks haluat ja vieläpä ulkomaille ja yhdysvaltoihin että minun neuvoni on!ota yhteyttä johonkuhun suomalaiseen näyttelijään tai muuten alalla olevaan siellä valloissa!niin olen tehnyt aikanani itse oman alani ja intohimoni vuoksi jota teen tänäpäivänä ja amerikassa juuri enkä ilman neuvoja joita sain kun omatoimisesti otin yhteyttä ihmisiin laulajiin jne jne!on oltava omatoiminen todellakin100%!!!onnea sinun unelmaasi toteuttamiseksi eläväksi elämäksi!amerikassa taito merkitsee enemmän kuin koulutus suhteessa suomeen mutta kaikkea tarvitaan eikä ole yhtä tietä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe