Mikä mahtaa olla, kun Reflex ei syty tai jos syttyy, niin ei pala kuin n. puoli tuntia?
Malli on 66.
Kylmät yöt
5
283
Vastaukset
- Olisk0
Voin olla väärässä, mutta siinä taitaa olla vika. Toinen vaihtoehto on käyttäjän väärä toiminta
- tulivaanmieleen
Kaasarissa roskia. Uimurin alapuolella on sihti. oletko kurkannut sen kuntoa. Kun sihti on pois, avaa tankin hana, jos tulee ainetta, laita puhdas sihti takaisin ja tulppa kiinni. Avaa kansi, neljä ruuvia irti, kansipois, jos ei näy roskia tai vettä, avaa taas tankin hana, jos ei tule ainetta, nosta uimuria, jos ei tule ainetta, tankki kiinni irrotat uimurin ja tutkit uimurin neulan ja sen kiväärin hylsyn näköisen messinkiholkin, jossa on halkein. Siitä halkeimesta valuu polttoaine kaminaan, mitä enemmän kierrät säädintä, sen korkeammalle halkein nousee ja sitä enemmän valuu polttoainetta palopesään menevään putkeen. Olis hyvä jos paineilmaa olis saatavilla. Näillä eväillä vois alkaa hommiin
- tulivaanmieleen
Jatketaas vielä, mulla oli perähytillises puuvenees 66 Refleksi, kamina oli keskellä, kaikki lämpö nousi kattoon ja makuuhytin jalkopääs paleli varpaat. Otin Refleksin ulkokuoret pois ja väänsin palovaipan päälle n. 3m , 12 millin kupariputkee, jonka alkupäähän 1,5 bar varoventtiili, johon oksa, josta putki ulos, 700mm käytäväpatteri jalkopäähän poikittain, paluuputkeen laitoin t-kappaleen, johon hana ja siitä alas 1 metri muoviletkua, metrin päähän kaminasta, josta täytetään järjestelmä, samaan paluuputkeen laitoin pienimmän kalvopaisunta-astian mitä löysin. Lähtöputken venttiili pitää olla kuumuutta kestävää ja kaikki jenkaliitokset karvoilla ja liimalla, mitkään teflonteipit ei pidä kun pyhättömän viikon, Sen jälkeen veneessä oli lämmin, ilma kiersi hyvin ja mukava oli heittää märät vaatteet patterille kuivumaan.
tulivaanmieleen kirjoitti:
Jatketaas vielä, mulla oli perähytillises puuvenees 66 Refleksi, kamina oli keskellä, kaikki lämpö nousi kattoon ja makuuhytin jalkopääs paleli varpaat. Otin Refleksin ulkokuoret pois ja väänsin palovaipan päälle n. 3m , 12 millin kupariputkee, jonka alkupäähän 1,5 bar varoventtiili, johon oksa, josta putki ulos, 700mm käytäväpatteri jalkopäähän poikittain, paluuputkeen laitoin t-kappaleen, johon hana ja siitä alas 1 metri muoviletkua, metrin päähän kaminasta, josta täytetään järjestelmä, samaan paluuputkeen laitoin pienimmän kalvopaisunta-astian mitä löysin. Lähtöputken venttiili pitää olla kuumuutta kestävää ja kaikki jenkaliitokset karvoilla ja liimalla, mitkään teflonteipit ei pidä kun pyhättömän viikon, Sen jälkeen veneessä oli lämmin, ilma kiersi hyvin ja mukava oli heittää märät vaatteet patterille kuivumaan.
Mulla oli sama ongelma tuon Refleksin kanssa aikoinaan. Lämpö ei levinnyt kunnolla, vaikka siinä oli patteriverkostokin. Ohjaushytissä oli kyllä kuuma kuin pätsissä. Pitäisi aina sijoittaa tuo kamina tuonne alas. Mulla ei hermot kestäneet ja vaihdoin puhallinlämmittimen.
No tää ei auta alkuperäistä kysyjää. Tuo ylläoleva varmaankin auttoi. Yllättävän paljon on moskaa polttoaineessa.
- hhtthrrtegrew54
Aikaisemmin Välittäjä_LKV väitti kusevansa laiturilla vastatuuleen ja jos maistui huulilla suolaiselta, niin ei lähtenyt. Meni perämoottorin konehuoneeseen takaisin tekemään itsetyydytystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362699- 1282373
- 1582084
- 391995
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401329
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114924