Kylmät yöt

palelee öisin

Mikä mahtaa olla, kun Reflex ei syty tai jos syttyy, niin ei pala kuin n. puoli tuntia?
Malli on 66.

5

283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisk0

Voin olla väärässä, mutta siinä taitaa olla vika. Toinen vaihtoehto on käyttäjän väärä toiminta

• tulivaanmieleen

Kaasarissa roskia. Uimurin alapuolella on sihti. oletko kurkannut sen kuntoa. Kun sihti on pois, avaa tankin hana, jos tulee ainetta, laita puhdas sihti takaisin ja tulppa kiinni. Avaa kansi, neljä ruuvia irti, kansipois, jos ei näy roskia tai vettä, avaa taas tankin hana, jos ei tule ainetta, nosta uimuria, jos ei tule ainetta, tankki kiinni irrotat uimurin ja tutkit uimurin neulan ja sen kiväärin hylsyn näköisen messinkiholkin, jossa on halkein. Siitä halkeimesta valuu polttoaine kaminaan, mitä enemmän kierrät säädintä, sen korkeammalle halkein nousee ja sitä enemmän valuu polttoainetta palopesään menevään putkeen. Olis hyvä jos paineilmaa olis saatavilla. Näillä eväillä vois alkaa hommiin

• tulivaanmieleen

Jatketaas vielä, mulla oli perähytillises puuvenees 66 Refleksi, kamina oli keskellä, kaikki lämpö nousi kattoon ja makuuhytin jalkopääs paleli varpaat. Otin Refleksin ulkokuoret pois ja väänsin palovaipan päälle n. 3m , 12 millin kupariputkee, jonka alkupäähän 1,5 bar varoventtiili, johon oksa, josta putki ulos, 700mm käytäväpatteri jalkopäähän poikittain, paluuputkeen laitoin t-kappaleen, johon hana ja siitä alas 1 metri muoviletkua, metrin päähän kaminasta, josta täytetään järjestelmä, samaan paluuputkeen laitoin pienimmän kalvopaisunta-astian mitä löysin. Lähtöputken venttiili pitää olla kuumuutta kestävää ja kaikki jenkaliitokset karvoilla ja liimalla, mitkään teflonteipit ei pidä kun pyhättömän viikon, Sen jälkeen veneessä oli lämmin, ilma kiersi hyvin ja mukava oli heittää märät vaatteet patterille kuivumaan.

• tulivaanmieleen kirjoitti:

Jatketaas vielä, mulla oli perähytillises puuvenees 66 Refleksi, kamina oli keskellä, kaikki lämpö nousi kattoon ja makuuhytin jalkopääs paleli varpaat. Otin Refleksin ulkokuoret pois ja väänsin palovaipan päälle n. 3m , 12 millin kupariputkee, jonka alkupäähän 1,5 bar varoventtiili, johon oksa, josta putki ulos, 700mm käytäväpatteri jalkopäähän poikittain, paluuputkeen laitoin t-kappaleen, johon hana ja siitä alas 1 metri muoviletkua, metrin päähän kaminasta, josta täytetään järjestelmä, samaan paluuputkeen laitoin pienimmän kalvopaisunta-astian mitä löysin. Lähtöputken venttiili pitää olla kuumuutta kestävää ja kaikki jenkaliitokset karvoilla ja liimalla, mitkään teflonteipit ei pidä kun pyhättömän viikon, Sen jälkeen veneessä oli lämmin, ilma kiersi hyvin ja mukava oli heittää märät vaatteet patterille kuivumaan.

Mulla oli sama ongelma tuon Refleksin kanssa aikoinaan. Lämpö ei levinnyt kunnolla, vaikka siinä oli patteriverkostokin. Ohjaushytissä oli kyllä kuuma kuin pätsissä. Pitäisi aina sijoittaa tuo kamina tuonne alas. Mulla ei hermot kestäneet ja vaihdoin puhallinlämmittimen.

No tää ei auta alkuperäistä kysyjää. Tuo ylläoleva varmaankin auttoi. Yllättävän paljon on moskaa polttoaineessa.

• hhtthrrtegrew54

Aikaisemmin Välittäjä_LKV väitti kusevansa laiturilla vastatuuleen ja jos maistui huulilla suolaiselta, niin ei lähtenyt. Meni perämoottorin konehuoneeseen takaisin tekemään itsetyydytystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      36
      2699
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2373
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2084
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      39
      1995
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1738
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1329
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      972
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      924
    Aihe