HIFK - SaiPa 2-6
KalPa - Jokerit 3-0
Siis ovat kovia ja etenkin kalliita pelaajia?
Paataan tuli snadilaisille
8
108
Vastaukset
- terv,vanjanrannasta
Saipa pelaa hyvää kiekkoa ja keskittyy omaan tekemiseen ja muut miehet fantasioi NHL "vahvistusten" perään.Saipa on hyvä esimerkki kuinka kiekkoa pelataan joukkueena.
- tylyhymy
Hei kaurahattu, palataan sitten play-off matsien aikana asiaan....
- Heh heh!
Kaurahattu voitti TAAS!
SaiPa - Blues 5-1 - Jyvä landelta
Luuletkos sinä paska tsadilainen että punanutut pelaa play-offseissa?
- Kaurahattu_
Heh heh! kirjoitti:
Kaurahattu voitti TAAS!
SaiPa - Blues 5-1Hei tsadlainen, turhaa hehkuttaa, tää kaurahattu on matkustanut muuallakin kun hesassa, meinaan vaan,siis oon käynyt useissa miljoonakaupungeissa, ympäri maailman! Hesahan on sellainen rotankolo, jostain syystä kuitenkin he ovat mielestään yli-ihmisiä, onhan siellä maailman lyhin metrokin.
- höpönlöpöä
Haloo, kyllä me nähdään ne tulokset kätevämmin muista medioista, turhaan niitä tänne listaatte.
- JYP on paras
Niimut kyllä kertaaminen on herkkuva!
JYP- Lukko 5-3 :D - Hello juu
Unohdit sarjataulukon joten se on tuossa alla.
http://www.sm-liiga.fi/tilastot/sarjataulukko.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391963Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238