Naiset, millaisia merkkejä lähetätte ihastuneena?

Kyskyskys

Eli miten viestitte miehelle, että vois ns. kiinnostaa?
Mistä antamistanne merkeistä mies tietää, että teitä voisi lähestyä?
Varmasti haluatte näyttää jonkin merkin tästä ihanasta tunteesta :)

194

33827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läpinäkyvää

      No toi ed.viestin on kyl mieheltä ja toiveajattelua selvästikin...

      • ihastumisentuska

        Mitä sitten vaikka oliskin? Aloittajalle voin sanoa kokemuksesta, että käyttäydyn eritavalla kun muiden läsnäollessa. Yleisin asia on, että teen jotain hassua eli toisin sanoen nolaan itseni täysin. Olen iloinen ja naureskelen sekä tuijotan vähän liiankin kauan silmiin... MUTTA siis joo, tällaista.


      • Anonyymi
        ihastumisentuska kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka oliskin? Aloittajalle voin sanoa kokemuksesta, että käyttäydyn eritavalla kun muiden läsnäollessa. Yleisin asia on, että teen jotain hassua eli toisin sanoen nolaan itseni täysin. Olen iloinen ja naureskelen sekä tuijotan vähän liiankin kauan silmiin... MUTTA siis joo, tällaista.

        Tuo on Liiankin totta! Näin Keski - iässäkin kun olin ekoilla treffeillä miehen kanssa, johon on ollut jo pidempään lämpimät tunteet (näimme ohimennen vuosia sitten, jäi mieleen kytemään) olin ihan hassu ja höpötin, välillä vakavana ja sitten ihan hepulissa. No, vaikka ei niin tyylikästä, niin ainakin hän voi nyt uskoa, että hän oikeasti merkitsee minulle eikä ole vain yksi nettideitti monien joukossa. Tämä ikä tuo sen että arvostan aitoa ihmissuhdetta enkä enää haluaisi aina paeta. Kaikki on niin uutta vaikka vuosikymmenien liitto takana. Siitä jo toivuttu.


    • oih..i

      sä erehdyt

    • diipadaa-hihiiii!

      Yleensä keikuttelen peppuani ja kostutan huuliani jatkuvasti. Hieman hankala olla paikoillaan kun pi*ppini kostuu hurjasti ja valuu kokoajan. Rintojani kohentelen villasukilla että mies kiinnostuisi. Haluan näyttää himokkaalta.

      • netu333

        No, käyttämäsi kieli on harvinaisen alatyylistä. Kuinka kehtaat tuollaisia kirjoitella? Olen itse erittäin älykäs ihminen ja ilmaisut kuten "p****i valuu" saavat minut säälimään sinua. Ota yhteyttä terapeuttiin jos tarvitset ammattiapua, ne ovat siellä vain sinua auttaaksesi. Kaikesta huolimatta hyvää uutta vuotta sinulle dipadaa!


      • Mitä Äijjä

        diipadaalle Sä oot kyl äijjä toi sun kirjotus tyyli on tyypillistä veielä sellaselle äijälle joka on ollu pitkään ilman.


      • hohhoi1

        lutkat erikseen


      • bitch_please
        netu333 kirjoitti:

        No, käyttämäsi kieli on harvinaisen alatyylistä. Kuinka kehtaat tuollaisia kirjoitella? Olen itse erittäin älykäs ihminen ja ilmaisut kuten "p****i valuu" saavat minut säälimään sinua. Ota yhteyttä terapeuttiin jos tarvitset ammattiapua, ne ovat siellä vain sinua auttaaksesi. Kaikesta huolimatta hyvää uutta vuotta sinulle dipadaa!

        mene ny vittuu vinkumasta=D


      • Anonyymi
        bitch_please kirjoitti:

        mene ny vittuu vinkumasta=D

        Sinut taas pitää vetää kölin ali.


    • Näin minä teen..

      Varovaisia katseita,ujoja hymyjä,seisoa mahd.ryhdikkäästi(muina naisina) tietäen miehen katseen mittailevan vartaloa...joskus jopa suora,totinen katsekontakti mieheen ja nopea poistuminen paikalta..

      • ei nyt ymmärrä

        Miksi totinen katse, ja vielä kummallisempaa että poistut paikalta?

        Minä ajattelisin jos noin kävis että nainen ei pidä minusta lainkaan.


      • klm
        ei nyt ymmärrä kirjoitti:

        Miksi totinen katse, ja vielä kummallisempaa että poistut paikalta?

        Minä ajattelisin jos noin kävis että nainen ei pidä minusta lainkaan.

        Sama. Itse antaisin mennä menojaan.


      • höh..
        klm kirjoitti:

        Sama. Itse antaisin mennä menojaan.

        miehet eivät siis ymmärrä ujostelua ollenkaan??


      • tälläistä
        höh.. kirjoitti:

        miehet eivät siis ymmärrä ujostelua ollenkaan??

        No miten tälläistä ujoa neitoa tulisi hienovaraisesti lähestyä? kun itsekkin olen aika ujo nuorimies joka ei mahdollisuuden tullen saa mitään aikaan, ja myöhemmin kadun että en edes yrittänyt.


      • Miten haluaisit
        tälläistä kirjoitti:

        No miten tälläistä ujoa neitoa tulisi hienovaraisesti lähestyä? kun itsekkin olen aika ujo nuorimies joka ei mahdollisuuden tullen saa mitään aikaan, ja myöhemmin kadun että en edes yrittänyt.

        itseäsi lähestyttävän?
        Ei naiset niin erilaisia ole.

        Eli nätisti, mutta selkeän ymmärrettävästi.


      • diipadaapa...
        ei nyt ymmärrä kirjoitti:

        Miksi totinen katse, ja vielä kummallisempaa että poistut paikalta?

        Minä ajattelisin jos noin kävis että nainen ei pidä minusta lainkaan.

        Mulle ainakin on toiminut toi aiaksempi. Ensin annetaan ymmärtää ja sitten ei ehkä annetakkaan. Montaa mun tapaamaa miestä nimen omaan jää kaivamaan se ettei sitä naista saakaan niin helposti ja sitten lähdetäänkin jo perään :D ja aina ne sitten on saanut mut kiinni kun on perään lähtenyt :D


      • jotkut juoksee, jotk
        diipadaapa... kirjoitti:

        Mulle ainakin on toiminut toi aiaksempi. Ensin annetaan ymmärtää ja sitten ei ehkä annetakkaan. Montaa mun tapaamaa miestä nimen omaan jää kaivamaan se ettei sitä naista saakaan niin helposti ja sitten lähdetäänkin jo perään :D ja aina ne sitten on saanut mut kiinni kun on perään lähtenyt :D

        Siis sun perässä pitää juosta? Ei vaan kaikista miehistä ole perässäjuoksijoiksi. Miehellä jos sattuu olemaan liikaa ylpeyttä niin ei tule perässä juostua.


      • diipadaapas...
        jotkut juoksee, jotk kirjoitti:

        Siis sun perässä pitää juosta? Ei vaan kaikista miehistä ole perässäjuoksijoiksi. Miehellä jos sattuu olemaan liikaa ylpeyttä niin ei tule perässä juostua.

        Onneks mua ei oo koskaan kauheesti kiinnostanu sellaset liian ylpeet ihmiset :D


      • katseet ei riitä
        ei nyt ymmärrä kirjoitti:

        Miksi totinen katse, ja vielä kummallisempaa että poistut paikalta?

        Minä ajattelisin jos noin kävis että nainen ei pidä minusta lainkaan.

        Ettekö te miehet ollenkaan osaa kuvitella, miltä tuntuu olla mittailevan katseen alla?! Vielä pahempi, jos mies ei selitä syytä siihen. Kyllä nainen alkaa pakoilla ihan itseään puolustaakseen.


      • joopadaapa
        diipadaapas... kirjoitti:

        Onneks mua ei oo koskaan kauheesti kiinnostanu sellaset liian ylpeet ihmiset :D

        niin ei ole kiinnostanut muut ylpeät kuin sinä itse? :DDDDDD:DDDDDDD


      • kiva leikkiä?
        diipadaapas... kirjoitti:

        Onneks mua ei oo koskaan kauheesti kiinnostanu sellaset liian ylpeet ihmiset :D

        Ikää sulla se 14v vissiin?? Idiootti...


      • halpa hutsu olet
        diipadaapas... kirjoitti:

        Onneks mua ei oo koskaan kauheesti kiinnostanu sellaset liian ylpeet ihmiset :D

        Tyhjäpäinen hutsu olet.


    • Haluan hänet

      No kerron omista tunteistani. Olen ihastunut työpaikalla. Aluksi juteltiin, mutta nyt tulee niitä välttelykohtauksia vaikka välillä taas pystyn juttelee. Samoin on silmiin katsomisen laita, välillä katson, välillä en pysty ja se johtuu siitä että ne positiiviset tunteeni ovat alkaneet kasvaa tätä ihmistä kohtaan. Olen puhelias, mutta saan nyt niitä ujouskomplekseja miehen läheisyydessä. Tuntuu että mies kokee jotain yhtä kiduttavaa tuntemusta, mutta pelkään että luulen niin vain omassa pikku päässäni. Olen ihastunut tämän miehen persoonaan, luonteeseen ja hyvyyteen.
      Minä hymyilen, nauran iloisesti (mutten hänelle, vaan hänen lähellä), tarjoan apuani, kyselen henkilökohtaisiakin. Menen jollain tekosyyn varjolla lähelle. Teen tikusta asiaa. Tuijotan, ehkä liian usein ja liian pitkään. Laittaudun hänen vuokseen hieman enemmän, eli näen enemmän vaivaa hänen vuokseen näyttääkseni hyvältä.
      Ja silloin kun uskallan katsoa, katson häntä syvälle silmiin, pitkään ja lempeästi.
      Saatan kiusoitella ja jopa hieman härnätä. Härnätä sanoilla.
      Nojaan oveen, pää nojaa käsivarsiini, katson silmiin ja pyydän miestä kertomaan asiansa.

      • Dr. Love

        Pyydä häntä viattomasti syömään illalla, vaikka sillä verukkeella, että voitte jatkaa keskustelua aiheesta myöhemmin. Sittenhän sen näkee, onko mies kiinnostunut seurastasi myös vapaa-ajalla.


      • määki haluan sen

        Joo. Itse aloitin kesällä työt ja ihastuin heti työkaveriini vaikken ole jutellu ikinä hänelle, maksimissaan huomenta sanonu.. Outoa, eikö? Se tekee tästä kumminkin vielä oudompaa että asun tyttöystäväni kanssa saman katon alla, mutta tunteeni on kokoajan kasvanu enemmän ja enemmän työkaveriani kohtaan.

        Valitettavasti olen vaan niin ujo etten uskalla tehdä alotetta. Alan kumminkin sönköttää jne :


      • mitä sen jälkeen kun/jos saatte suhteen aikaan ja parinvuoden päästä toteat että pettäjä paska??joudutte edelleenkin olemaan olemaan tekemisissä ja pahimmillaan joudut katsomaan kaiken tuon uudestaan ??? mutta sivusta kun toinen nainen tekeesen?tarinan opetus on että työpaikka romanssit ei kannata!pitkällätähtäimellä.


      • huokaus1

        " Aluksi juteltiin, mutta nyt tulee niitä välttelykohtauksia vaikka välillä taas pystyn juttelee. Samoin on silmiin katsomisen laita, välillä katson, välillä en pysty ja se johtuu siitä että ne positiiviset tunteeni ovat alkaneet kasvaa tätä ihmistä kohtaan. Olen puhelias, mutta saan nyt niitä ujouskomplekseja miehen läheisyydessä. Tuntuu että mies kokee jotain yhtä kiduttavaa tuntemusta, mutta pelkään että luulen niin vain omassa pikku päässäni. Olen ihastunut tämän miehen persoonaan, luonteeseen ja hyvyyteen.
        Minä hymyilen, nauran iloisesti (mutten hänelle, vaan hänen lähellä), tarjoan apuani, kyselen henkilökohtaisiakin. Menen jollain tekosyyn varjolla lähelle. Teen tikusta asiaa. Tuijotan, ehkä liian usein ja liian pitkään"

        Mulla on vähän samanlainen tilanne kuin tuolla nimimerkillä haluan hänet. Nyt emme kylläkään ole tällä hetkellä työssä ja tee yhdessä töitä. Tuo alku on aika paljon samanlainen kuin mitä mä ajattelen ja tunnen, olemme kiusoitelleet toisiamme paljon, sellaista työpaikkaflirttiä...ja välillä tuntui että hänellä oli jotain myös minua kohtaan... mutta silti tiedän että en saisi häntä vaikka elämäntilanteet olisi erilaisetkin.


      • entiedämitään
        huokaus1 kirjoitti:

        " Aluksi juteltiin, mutta nyt tulee niitä välttelykohtauksia vaikka välillä taas pystyn juttelee. Samoin on silmiin katsomisen laita, välillä katson, välillä en pysty ja se johtuu siitä että ne positiiviset tunteeni ovat alkaneet kasvaa tätä ihmistä kohtaan. Olen puhelias, mutta saan nyt niitä ujouskomplekseja miehen läheisyydessä. Tuntuu että mies kokee jotain yhtä kiduttavaa tuntemusta, mutta pelkään että luulen niin vain omassa pikku päässäni. Olen ihastunut tämän miehen persoonaan, luonteeseen ja hyvyyteen.
        Minä hymyilen, nauran iloisesti (mutten hänelle, vaan hänen lähellä), tarjoan apuani, kyselen henkilökohtaisiakin. Menen jollain tekosyyn varjolla lähelle. Teen tikusta asiaa. Tuijotan, ehkä liian usein ja liian pitkään"

        Mulla on vähän samanlainen tilanne kuin tuolla nimimerkillä haluan hänet. Nyt emme kylläkään ole tällä hetkellä työssä ja tee yhdessä töitä. Tuo alku on aika paljon samanlainen kuin mitä mä ajattelen ja tunnen, olemme kiusoitelleet toisiamme paljon, sellaista työpaikkaflirttiä...ja välillä tuntui että hänellä oli jotain myös minua kohtaan... mutta silti tiedän että en saisi häntä vaikka elämäntilanteet olisi erilaisetkin.

        Missä päin suomea jos sopii kysyä?


    • kohtalon oma74

      Mie ainakin hymyilen koko ajan mun ihastuksen kohteelle. Ja ainakin kerron milloin olen lähdössä ulos, jotta ihastuksen kohde lähtis samaan aikaan ulos siis baariin et voitais sit siel nähdä ;)

    • siinä onnistumatta

      Minä ainakin näyttelen ettei vois yhtään kiinnostaa ;D

      • Kylmä on kohtelu

        Tosi kivaa. Mies joka sinusta saattaisi olla kiinnostunutkin niin pahoittaa pahemman kerran mielensä kun luulee ettei kiinnostakaan. Yleensäkin tää että nainen haluaa että häntä jahdataan on kummallista. Ei kaikki miehet ole sellaisia, moni luovuttaa kun menee liian hankalaksi.

        Mites sinä itse ajattelisit jos mies käyttäytyisi samalla tavalla.


      • sepäs se kun
        Kylmä on kohtelu kirjoitti:

        Tosi kivaa. Mies joka sinusta saattaisi olla kiinnostunutkin niin pahoittaa pahemman kerran mielensä kun luulee ettei kiinnostakaan. Yleensäkin tää että nainen haluaa että häntä jahdataan on kummallista. Ei kaikki miehet ole sellaisia, moni luovuttaa kun menee liian hankalaksi.

        Mites sinä itse ajattelisit jos mies käyttäytyisi samalla tavalla.

        mies käyttäytyy samalla tavalla ;D


      • Okmutta
        sepäs se kun kirjoitti:

        mies käyttäytyy samalla tavalla ;D

        Tietkö että mä luulen näkeväni sun läpi, pyydän sua treffeille ihan lähiaikoina.


      • Pyydä
        Okmutta kirjoitti:

        Tietkö että mä luulen näkeväni sun läpi, pyydän sua treffeille ihan lähiaikoina.

        vaikka huomenna, minä odotan... Lupaan etten juokse sinua karkuun :)


      • Mihin oikein tähtäät
        Kylmä on kohtelu kirjoitti:

        Tosi kivaa. Mies joka sinusta saattaisi olla kiinnostunutkin niin pahoittaa pahemman kerran mielensä kun luulee ettei kiinnostakaan. Yleensäkin tää että nainen haluaa että häntä jahdataan on kummallista. Ei kaikki miehet ole sellaisia, moni luovuttaa kun menee liian hankalaksi.

        Mites sinä itse ajattelisit jos mies käyttäytyisi samalla tavalla.

        Veikkaanpa, että sinulla Mies flaksi on aika heikko. Kummastelet naisen käytöstä ja yrität väkisin ohjata naisen käytöstä miehiseksi. Ihmettelen, jos naisia on niin viljalti tielläsi, että sinulla on varaa tylyyteesi.

        Naiset vaan on naisia ja heillä on lajityypillinen käytös. Vastaavasti naisten on kestettävä miesten miehisyys nahkoineen, karvoineen.

        Olkaamme onnellisia, että näin on. Tämä vastakkaisuushan on kaiken alku......


      • ankero
        Kylmä on kohtelu kirjoitti:

        Tosi kivaa. Mies joka sinusta saattaisi olla kiinnostunutkin niin pahoittaa pahemman kerran mielensä kun luulee ettei kiinnostakaan. Yleensäkin tää että nainen haluaa että häntä jahdataan on kummallista. Ei kaikki miehet ole sellaisia, moni luovuttaa kun menee liian hankalaksi.

        Mites sinä itse ajattelisit jos mies käyttäytyisi samalla tavalla.

        No, näin tää maailma toimii, pittää tehä mitä pittää, turha ruikuttaa jos ei tee sitä mitä pittää ja ota sitä mitä haluaa, ikävä vitun kyllä...


      • kurkijokela
        Okmutta kirjoitti:

        Tietkö että mä luulen näkeväni sun läpi, pyydän sua treffeille ihan lähiaikoina.

        okmuta,,,myöhäistyt treffeiltä,sain typykkäni ,on ihana.


    • Hymyilyä kaipaava

      Mä hymyilen myös koko ajan ihastukseni seurassa. Vaikka hölmöltä kuulostaakin niin välttelen ihastukseni katsetta, tai siis en ainakaan hirveän kauaa pysty katsomaan ihastukseni silmiin kun jalat jo menee veteläksi ja maha on täynnä perhosia, pakko kääntää katse pois vähän väliä... Kunpa nytkin pääsisin ihastukseni luokse, aamu paranisi välittömästi:)

      • ikääntynyt

        Kyllä mies taikka nainen jotenkin ilmasee ihastuksensa ja jos ihastuksen kohde on myöskin vaikka vähänkin ihastunut tai kiinnostunut Ensimäinen askel ihmisten välillä ns että kemiat toimivat, eli katse kohtaa katseen väistämättä ja juttelu sujuu vaivatta. Lisäksi on meistä useimmilla jonkinlainen turva vyöhyke, joka on noin käsivarren ja koko käden mittainen hartioista sormen päihin. Uskoisin näin, että jos toinen ihminen tulee sille vyöhykkeelle, niin naiset väistävät tai perääntyvät ihan vaiston varaisesti. Lähelle tuloa voi kokeilla tietenkin jollain teko syyllä. Ujo nainen herättää monessakin miehessä helliä tunteita. Mutta niin kuin totta on, että jokaisella naisella on omat henkilökohtaiset avunsa, joilla he vetoavat mieheen ja ihastuksensa kohteseen. Samoin on meillä ne luonnolliset ominaisuudet, joilla me vetoamme vastakkaiseen sukupuoleen. Kun olin nuorempi, niin tunsinkin tuon kontaktin jonkinlaisena sähköisenä lämpönä, kun olin tullut naisen turva vyöhykkeelle josta kirjoitin. naisesta lähtevä positiivisuus on aistittavissa jos hän sallii jonkun olevan ns turva vyöhyöhykkeellään


    • näin minulla

      Vilkuilen mutta käännän katseen heti pois jos hän huomaa ja kyllä se pienen pieni hymykin saattaa vahingossa tulla ;) Myös hermostuksissani saatan räpeltää kauheesti kaikkee, kuten hiuksia ja koruja ;)

    • 18+12

      no riippunee iästä ja rohkeudesta.
      hymy,tervehtiminen,ihastunut kertoo myös vitsejä ja saa toisen nauramaan.
      tuikituntemattomalle annan pitkän katseen ja katse pyörii navasta YLÖSpäin kasvoihin

    • Sisukas nainen

      Annan jotain tilanteeseen sopivaa ja hauskaa miehelle, kuten vaikka omenan. Kehun omenan makua.
      Jos omena ei kelpaa, yritän tarjota sitä jonkun ajan päästä uudelleen ja jos ei taaskaan kelpaa, tarjoan jotain muuta jonkin ajan päästä, kuten karkkia.

      • Sisukas nainen

        Jatkan vielä, että on vanha ja hyväksi havaittu tuo omena-kikka.
        Aatamihan siihen aikoinaan lankesi. Eeva oli fiksu.


      • EevaO
        Sisukas nainen kirjoitti:

        Jatkan vielä, että on vanha ja hyväksi havaittu tuo omena-kikka.
        Aatamihan siihen aikoinaan lankesi. Eeva oli fiksu.

        Toimii muuten piirakassa paremmin, bravuurini..


    • Noooo.... täällä etelässä ainakin, otetaan miestä krakasta kiinni ja sanotaan että sinä lähdet meille, ja jos tuntuu ettei sovi niin vedetään lärvit.!

    • Tissi-Liisa

      Yleensä näytän tissit.

      • ZZ-TOP2

        Minä olen kokenut sen että minuun ihastunut nainen kertoo rivoja juttuja ja mm kerran kävi niin että hän kehotti minua koettamaan tissejään - silloin kun muita työtovereita oli paikalla ja kaikki olttiin selvin päin ihan lounaalle menossa.

        Kyllä minusta se ehdotus oli vähän noloa.

        Nainen on nätti mutta jos jutut on tuota tasoa selvin päin niin arkielämässä ja juovuksissa saattaa mennä vieläkin alemmas.

        Koetan ylläpitää naisissa edes jonkinlaista tasoa. Mies haluaa kauniin, älykkään ja sivistyneen naisen, ja siinä on merkitystä sekä ulkoisella mutta myös sisäisellä kauneudella.


    • Flirttailija ♥

      Flirttailen.....mutta mähän flirttailen kaikille, joten ei ole tietoa.

      • marttakaarina

        Välinpitämätöntä,.


      • täysin toivotonta
        marttakaarina kirjoitti:

        Välinpitämätöntä,.

        Hyvä. Siitä mies varmaan kyllä huomaakin että olet kiinnostunut. Jatka samaan malliin.


      • yleensäsuorasukainen
        täysin toivotonta kirjoitti:

        Hyvä. Siitä mies varmaan kyllä huomaakin että olet kiinnostunut. Jatka samaan malliin.

        Mutta eikössesitten ole "liian helppo", jos nainen on liian suorasukainen??


    • greipfruut

      Jutelessa hymyilen ja nauran paljon. Toisaalta jos ns. katsellaan kauempaa toisia, saatan vähän vältellä katsekontaktia. En tiedä mistä johtuu.

    • Höpötän

      teen tikusta asiaa ja sekoan sanoissani.
      Mutta hyvälle tuulelle toinen saa =)

    • Rakastunu räsynukke

      No mä en tiedä must tulee aina ihan sekanen ja sellanen hölmö ja siihen tyypit yleensä ihastuu. Ainakin nykyisen poikaystävän kans kävi sillee, muutenki ihana tarina. En jaksais kirjottaa... mun blogissa on siitä jos ketään kiinnostaapi. http://dreamsaboutyou.blogit.fi/

    • t78t87t87t87t

      voiko hiusten harominen liittyä toisen kiinnostukseen? nainen tekee sitä suoraan edessä istuessaan.

      • No voi kyllä

        ;D


      • bum bsi bum

        Tuon ilmiön minäkin olen nähnyt, nainen avaa pöydän ääressä ponnarinsa, levittelee auki hiuksiaan, haraa hiuksiaan ja vetää niitä toiselle kaulalle ja pyörittää hiuksiaan sormiensa ympäri.

        Toinen mitä olen nähnyt nännien pystyyn nouseminen. Kasvot punehtuvat, tulee vaikean näköinen olo ja nainen istuu vieressä nännit pystyssä.

        Yksi juttu on kanssa se että nainen on ihan mykkä, vaikea ja punastelee varpaisiin saakka.

        Sitten yhdelle kaverille kävi sillai että yksi (vanhempi ja juopompi) nainen tuli sillalla vastaan ja ehdotti suoraan sukupuoliyhdyntää. Se on jo suoraa toimintaa eikä siinä jää epäselväksi onko flirtti päällä vai ei.


      • taas näitä
        bum bsi bum kirjoitti:

        Tuon ilmiön minäkin olen nähnyt, nainen avaa pöydän ääressä ponnarinsa, levittelee auki hiuksiaan, haraa hiuksiaan ja vetää niitä toiselle kaulalle ja pyörittää hiuksiaan sormiensa ympäri.

        Toinen mitä olen nähnyt nännien pystyyn nouseminen. Kasvot punehtuvat, tulee vaikean näköinen olo ja nainen istuu vieressä nännit pystyssä.

        Yksi juttu on kanssa se että nainen on ihan mykkä, vaikea ja punastelee varpaisiin saakka.

        Sitten yhdelle kaverille kävi sillai että yksi (vanhempi ja juopompi) nainen tuli sillalla vastaan ja ehdotti suoraan sukupuoliyhdyntää. Se on jo suoraa toimintaa eikä siinä jää epäselväksi onko flirtti päällä vai ei.

        naisen nännit eivät ole kuin miehen penis.


    • Hurletku

      Kun minä olen ihastunut...

      Hymyilen, katson silmiin, saatan joskus heittää molempien silmien 'iskun', puhun korkeammalla äänellä, kosketan käsivartta.. nauran huonoillekin vitseille (toisaalta minulle uppoaa kaikentyyppinen juttu)... Menen viereen istumaan - en kuitenkaan lähentele..

      Olen sosiaalinen ja harrastan tuota kaikkien kanssa, joten ehkä ihastukseni kohde ei sitä huomaakaan.

    • ujohko..

      Minä en ole oikein koskaan uskaltanut näyttää ihastumisiani, vaan yritän aina parhaani mukaan peittää ne.. Mutta jos nyt vaikka baarissa huomaan kivan näköisen miehen, niin saatan toki vaivihkaa vilkuilla hänen suuntaansa, ja katsoa huomaako mies minut.. Jos näen, että hän selvästi huomaa, mutta kääntää sen jälkeen katseensa muualle, en edes yritä jatkaa.. Mutta jos taas mies katsoo minuun päin, hymyilee, katsoo muualle ja taas minuun päin tai jää mahdollisesti jopa tuijottamaan, niin ilman muuta jatkan flirttiä. Mutta jo siinä vaiheessa annan ohjat miehelle, ja hän saa huolehtia jatkosta. En uskalla yleensä suoda edes kovin pitkiä katseita, mutta pidän kyllä huolen, että mies tietää minun olevan edelleen mukana. Jatkan siis flirttailua eli katseiden vaihtoa ja ujoa hymyilyäni unohtamatta kuitenkaan mahdollisia seuralaisiani (kavereitani) baarissa, ja saatan jopa poistua välillä paikalta olettaen, että flirttailu kuitenkin jatkuu kun taas päädymme samaan tilaan. En kuitenkaan muista menneeni itse koskaan (edes kännissä) miehen luokse, vaan odotan aina, että hän tulee minun luokseni juttelemaan.

      Muissa tilanteissa kuin baarissa en sitten uskallakaan edes tämän vertaa osoittaa kiinnostustani ketään kohtaan, mutta jos olen jostakusta sillä tavalla kiinnostunut niin katselen häntä kyllä salaa, mutta yritän tehdä sen niin huomaamatta, ettei hän tai kukaan muukaan vain huomaisi sitä. Jos taas pääsen ihastukseni kanssa ihan juttusille asti, niin olen huomannut kyllä hymyileväni tavallista enemmän jutellessani ja kuunnellessani hänen juttujaan :) Yritän tietysti myös olla ihastukseni seurassa mahdollisimman viehättävä pitämällä yllä hyvää ryhtiä, ja huolehtimalla siitä, että hiukset ovat hyvin :D Varon kuitenkin erityisesti hakeutumasta itse miehen lähelle, ja yritän olla aina mahdollisimman välinpitämätön ja kuin en huomaisi, jos hän sattuu tulemaan minun lähelleni.

      Eli oikeastaan ainoa tapa, jolla osittain ehkä tietoisesti, ja osittain tiedostamattani ilmaisen ihastumiseni on tuo tavallista runsaampi hymyily :) Ihastukseni seurassa olen myös aina hieman varovaisempi puheissani, enkä kerro heti itsestäni kaikkea tai höpötä mitä mieleen juolahtaa.. Yleensä tämän asian on kuitenkin moni mies ainakin minun kohdallani tulkinnut juuri päinvastoin.. He ovat luulleet, että olen ollut kiinnostunut, kun olen kertonut avoimesti asioistani ja puhunut paljon.. Oikeasti juuri silloin minua ei kyseisen henkilön seura paljoakaan kiinnosta, enkä odota välttämättä edes tapaavani häntä enään.

      Jos taas on päästy jo ihan niin pitkälle asti, että numeroita on vaihdettu, niin minun kiinnostukseni tasoa voi myös helposti mitata sillä, kuinka nopeasti vastaan viesteihin :D

      • Herra 83

        Tjoo-o, eipä sustakaan sitten paljoa selvää ota. Puhelet miehille jotka ei kiinnosta paljoa mutta niille jotka kiinnostaa et puhele. Et hakeudu miehen lähelle. Miehenkö tulisi tehdä sitten kaikki?

        Jotenkin tunnut olevan aikas ristiriitainen tapaus. Eihän sinusta kiinnostunut mies saa mitään selvää ollenkaan.


      • ujohko..
        Herra 83 kirjoitti:

        Tjoo-o, eipä sustakaan sitten paljoa selvää ota. Puhelet miehille jotka ei kiinnosta paljoa mutta niille jotka kiinnostaa et puhele. Et hakeudu miehen lähelle. Miehenkö tulisi tehdä sitten kaikki?

        Jotenkin tunnut olevan aikas ristiriitainen tapaus. Eihän sinusta kiinnostunut mies saa mitään selvää ollenkaan.

        Niin siis alkuperäinen kysymyshän oli: Naiset, millaisia merkkejä lähetätte ihastuneena?
        Ja tässähän juuri annoin selkeän kuvauksen siitä, kuinka itse käyttäydyn, kun ihastun tai olen ihastukseni seurassa. Kovin selkeitä merkkejähän en tosiaan anna, mutta tämä vain siksi, että en automaattisesti oleta kaikkien olevan ihastuneita minuun. En halua tuoda turhaan tunteitani julki, koska ne todennäköisesti johtavat vain kiusallisiin tilanteisiin..Voihan toki olla, että menettelemällä näin olen myös mahdollisesti missannut jotakin, mutta jos mies ei itse näytä minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä, niin en sitten minäkään.

        Eri asia olisi silloin, jos melko varmasti tietäisin miehen olevan ihastunut minuun, ja saattaisin itsekin olla kiinnostunut hänestä. Silloin tekisin kyllä jollakin tapaa selväksi, että minua uskaltaa lähestyä. Sellaista tilannetta ei ole kuitenkaan omalle kohdalleni vielä kertaakaan osunut.. Mutta sellaisia tilanteita on minullakin ollut, että olen jo jollakin tapaa päätynyt juttusille minusta kiinnostuneen miehen kanssa. Jos siis tiedän miehen olevan kiinnostunut minusta, ja olen itsekin ehkä kiinnostunut hänestä, niin osoitan sen kyllä aika selvästi. Juttelen paljon (vaikkakin harkitummin) ja kyselen myös miehen asioista. Hymyilen paljon, katson kunnolla silmiin ja olen aidosti läsnä (unohdan kaiken muun ympärilläni). En "lähde karkuun", jos mies tulee lähelleni, enkä pane pahakseni vaikka hän varovasti koskisikin esim. laskisi kätensä reidelleni.

        Jos taas en ole kiinnostunut miehestä, niin sanon sen kyllä suoraan, mutta ystävällisesti. Tosin kasvotusten en ole vielä koskaan hennonnut kunnolla rukkaisia antaa, mutta yrittänyt tehdä kyllä selväksi, etten ole kiinnostunut.. Ja ettei asia vain jäisi epäselväksi, niin hoidan homman yleensä vielä teskstiviestitse loppuun. Silloin osaan valita sanani paremmin, ja annan miehellekin tilaa kohdata ja käsitellä pettymyksen tunteensa omassa rauhassa.


      • heido4

        tuo teksti olisi voinut olla myös minun kirjoittama, täsmälleen samalla tavalla toimin. haluaisin kyllä olla rohkeampi ja näyttää selkeämmin miehelle, jos olen kiinnostunut mutta en jotenkin pysty siihen ..


    • Itseasiassa pyrin olemaan mahdollisimman viileä. Voi olla, että joissain tapauksissa kusen omille nilkoilleni. (En tykkää omasta hermostuneisuudestani ja siitä, kuinka kömpelöksi se tekee ja saa höpöttämään ihan ihme juttuja joskus (ilmenee mm. puheripulina)).

      Toisaalta en-niin-kiinnostuneena olen myös viileä.

      Mikä nämä kaksi erottaa? Ensimmäiselle tulee osoitettua sen verran takaisin, mitä hän osoittaa itse minua kohtaan. Jälkimmäistä kohtaan "pakolliset" ystävällisyydet. Eli en lähde hieromaan kauppoja, jos tiedän toisen olevan kovin tosissaan kiinnostunut ja itse en ole. Mut sellaset tapaukset, joista ei tiedä, niin en jaksa välittää ja pidän hauskaa/flirttailen, menee johonkin jos menee. Turha ressata. ;)

      Töissä tullut huomattua ja muutenkin kun menen johonkin ovesta ulos, miehiä pörräilee ympärillä. Ei siinä, saavat pörrätä ja on se kivaakin (toki ei kaikki maailman miehet pörrää, toki on niitäkin jotka kiertää kaukaa ;)), mutta joskus se ahdistaa ja sitten on vähän tahallaankin tullut toi tapa, ettei anna mitään vihjettä, jos oliskin kiinnostunut. :D Siinähän vois joutua tositoimiin xD Parempi olla näyttämättä mitään, niin ei tuu mielenpahennusta kellekään.

      Tosin oon huomannut senkin nykyään, että ku oon töissä ilmeisesti "liian ihana" (lue: hyvin ystävällinen ja lempeä), se aiheuttaa kauheita paineita sekin miehille. Näkee, että mieli tekis kysyä jotain, mut sit ei kuitenkaan ja sukat pyörii jaloissa. Yks oli jopa rohkea ja yritti ryöstää mut toiseen työpaikkaan xD Tänäänkin yks Schenkerin lähetti oli jotenkin niin söötti.. Sen oisin kahville voinut viiä! Tosin mä taisin siihen tykästyä eikä toisinpäin.. Mut ehkä joskus xD

      Kai sen parhaiten elekielestä näkee. Se ärsyttää itseäkin, kun sitä ei voi peitellä. Tavallaan toinen on semmonen ns. magneetti, et vetää kehoa puoleensa ja "ryhdistäytyy", alkaa pörrätä ympärillä jne.. Eleet kohdistuu toisen "suuntaan" tavallaan.

      • pom4

        siis nyt en kässää,mitä pahaa siinä muka on jos näyttää tunteensa ja sitt joutuu tositoimiin.mitä sen ihanampaa voisikaan olla?tai no minä olen myös nuorempana ollut ujo ja varovainen,mutta elämä on oppiaan antanut.minä en ainakaan halua elää ilman miestä,vaikka ne oliskin vaan lyhytaikaisia suhteita.ajattelen jotenkin tähän tapaan,että jokaisesta ihmissuhteesta oppii jotakin ja ne ovat suuri rikkaus elämässä.niin no taidan olla hyvin sosiaalinen eläin nykyisin.en nyt kuitenkaan houkuttele ketään intiimiin suhteeseen ventovieraan kanssa,vaikka itse välillä olen ollutkin sellaisissa suhteissa.itsehän niistä vastuunkin kantaa jos jotain kummaa käy.


      • ennensuorasukainen.

        Ehkä se onkin niin, että myös itse huomaa jos toinen on kiinnostunut (kuten puhuit noista "toisista" ketkä ei kiinnosta, mutta niillekin pitää olla kiltti). Itse olen ehkä huomannut, ehkä toivonut huomaavani en osaa sanoa, että yleisesti ottaen sen näkee katseesta?
        Omat silmät loistavat kuin mitkäkin tähtöset, kun näkee just sen tyypin (kuka mahd pyörinyt päässä jonkin aikaa ;) ja sitten taas toisaalta, sen näkee (tai luulen ainakin joskus näkeväni) katseesta kun henkilö, josta en ole kiinnostunut - mutta on mukava, katsoo minua ja hänen silmissään hehkuu sellainen noh.. energia, ja heti vaivaannun siitä, koska minulle hän on vain kaveri :S

        joo,
        elisiistaivai, pointti oli tässä ehkä se, että jollain tasolla kaikki ehkä tiedämme antavamme ja vastaanottavamme näitä katseita, mutta olemme liian epävarmoja tehdäksemme mitään asialle, tai sitten ehkä tilanteessa vain hermostuneita??


      • ennensuorasukainen. kirjoitti:

        Ehkä se onkin niin, että myös itse huomaa jos toinen on kiinnostunut (kuten puhuit noista "toisista" ketkä ei kiinnosta, mutta niillekin pitää olla kiltti). Itse olen ehkä huomannut, ehkä toivonut huomaavani en osaa sanoa, että yleisesti ottaen sen näkee katseesta?
        Omat silmät loistavat kuin mitkäkin tähtöset, kun näkee just sen tyypin (kuka mahd pyörinyt päässä jonkin aikaa ;) ja sitten taas toisaalta, sen näkee (tai luulen ainakin joskus näkeväni) katseesta kun henkilö, josta en ole kiinnostunut - mutta on mukava, katsoo minua ja hänen silmissään hehkuu sellainen noh.. energia, ja heti vaivaannun siitä, koska minulle hän on vain kaveri :S

        joo,
        elisiistaivai, pointti oli tässä ehkä se, että jollain tasolla kaikki ehkä tiedämme antavamme ja vastaanottavamme näitä katseita, mutta olemme liian epävarmoja tehdäksemme mitään asialle, tai sitten ehkä tilanteessa vain hermostuneita??

        Joo-o, noi katseet on juurikin se. Mut nää on näitä asioita, joita on vaikee opettaa toiselle, jossei se ite tiiä.

        Ku nää on näitä, sen vaan tietää.


    • sou in lööööw

      Vilkuilen, käännän katseen, hymyilen typerän näköisesti, saatan kohautella olkia jotain kysyessäni, ryhdistäydyn, puhe takkuaa.

      Ehkä parhaiten huomaa vilkuilustani, takkuavasta puheesta ja typerästä virneestä!

      • också jag in löööwf

        Söpöö. Oot vissiin rakastunut? Kehen? Laittaisitko vähän vinkkiä tänne! :D

        Katsos kun eres suloinen nuorinainen tekee minulle just noin. Oon aivan tajuttoman lätkässä häneen, silmissä sumenee ja tajuntani häilyy tajuttomuuden rajamailla kun hänet näen.


      • sou in lööööw
        också jag in löööwf kirjoitti:

        Söpöö. Oot vissiin rakastunut? Kehen? Laittaisitko vähän vinkkiä tänne! :D

        Katsos kun eres suloinen nuorinainen tekee minulle just noin. Oon aivan tajuttoman lätkässä häneen, silmissä sumenee ja tajuntani häilyy tajuttomuuden rajamailla kun hänet näen.

        No, en nyt rakastunut ole mutta ihastunut varmaankin olen, erääseen liki-tuntemattomaan. Kaukainen ihastus, kun asuu yli 300 km päässä minusta. :( Hassu juttu sinänsä ja ehkä epätoivoistakin, kun hän otti muhun yhteyttä erään jutun takia (en halua paljastaa sitä). Ollaan juteltu hieman ja luonteen perusteella tähän asti vaikuttaa aivan ihanalta, joten olen periaatteessa ihastunut luonteeseen...

        Tuota.. oletko kokeillut jutustelua ihan perusjutuista, esim. mitä kuuluu, musiikista, elokuvista yms. turvallisesta.

        Tsemppiä :)


      • tuskin hän, mutta...
        sou in lööööw kirjoitti:

        No, en nyt rakastunut ole mutta ihastunut varmaankin olen, erääseen liki-tuntemattomaan. Kaukainen ihastus, kun asuu yli 300 km päässä minusta. :( Hassu juttu sinänsä ja ehkä epätoivoistakin, kun hän otti muhun yhteyttä erään jutun takia (en halua paljastaa sitä). Ollaan juteltu hieman ja luonteen perusteella tähän asti vaikuttaa aivan ihanalta, joten olen periaatteessa ihastunut luonteeseen...

        Tuota.. oletko kokeillut jutustelua ihan perusjutuista, esim. mitä kuuluu, musiikista, elokuvista yms. turvallisesta.

        Tsemppiä :)

        Hmmm... voisitko kertoa missä maakunnassa asut? :) ....ettei vain....


      • sou in lööööw
        tuskin hän, mutta... kirjoitti:

        Hmmm... voisitko kertoa missä maakunnassa asut? :) ....ettei vain....

        Kymenlaaksossa asustelen. :)

        Ja olen siis tälle mun ihastukselle jutellu vain netissä, koska asutaan niin kaukana. Ei ole mahdollistakaan tavata...pitkään aikaan.


      • hmmmmmmmm65
        sou in lööööw kirjoitti:

        No, en nyt rakastunut ole mutta ihastunut varmaankin olen, erääseen liki-tuntemattomaan. Kaukainen ihastus, kun asuu yli 300 km päässä minusta. :( Hassu juttu sinänsä ja ehkä epätoivoistakin, kun hän otti muhun yhteyttä erään jutun takia (en halua paljastaa sitä). Ollaan juteltu hieman ja luonteen perusteella tähän asti vaikuttaa aivan ihanalta, joten olen periaatteessa ihastunut luonteeseen...

        Tuota.. oletko kokeillut jutustelua ihan perusjutuista, esim. mitä kuuluu, musiikista, elokuvista yms. turvallisesta.

        Tsemppiä :)

        Hei sinä "sou in lööööw" missäpäin asut ? :) ja minkä ikäinen, mietin vain että ootkohan se ;)


      • jokutijok'
        sou in lööööw kirjoitti:

        No, en nyt rakastunut ole mutta ihastunut varmaankin olen, erääseen liki-tuntemattomaan. Kaukainen ihastus, kun asuu yli 300 km päässä minusta. :( Hassu juttu sinänsä ja ehkä epätoivoistakin, kun hän otti muhun yhteyttä erään jutun takia (en halua paljastaa sitä). Ollaan juteltu hieman ja luonteen perusteella tähän asti vaikuttaa aivan ihanalta, joten olen periaatteessa ihastunut luonteeseen...

        Tuota.. oletko kokeillut jutustelua ihan perusjutuista, esim. mitä kuuluu, musiikista, elokuvista yms. turvallisesta.

        Tsemppiä :)

        Ette oo siis tavannut kasvotusten?
        Itelläki vähä samanlainen tarina
        (ite otin yhteyttä ihastukseeni muka työasian
        takia) mutta en tiiä kovin paljua muuten
        omasta ihastuksestani. En ees oo
        satavarma siitä missäpäin se hää assuu. :)
        Sun etunimen eka kirjain?
        Miulla T.


    • Niipääsl

      Muo on se ongelma et ainaku katon silmii en uskalla hymyillä :/ oon aina vaa perus bich ilmeellä!! Ärsyttävääq

      • youreallineed

        Sama mulla.. Haluaisin niin hymyillä kun se poika katsoo muhun, mutta aina vaan jämähdän ja katson vaan tyhmänä silmiin perus ilmeellä. Toivottavasti poika vain huomaisi katseestani, että juuri ne silmät saa mun sydämen lyömään kovempaa ja muun maailman ympärillä pysähtymään. Mutta jos oikein aavistan, niin jotain on siinäkin katseessa. Toivottavasti. Toivottavasti..


      • love♥
        youreallineed kirjoitti:

        Sama mulla.. Haluaisin niin hymyillä kun se poika katsoo muhun, mutta aina vaan jämähdän ja katson vaan tyhmänä silmiin perus ilmeellä. Toivottavasti poika vain huomaisi katseestani, että juuri ne silmät saa mun sydämen lyömään kovempaa ja muun maailman ympärillä pysähtymään. Mutta jos oikein aavistan, niin jotain on siinäkin katseessa. Toivottavasti. Toivottavasti..

        Mä olen ihan samassa tilanteessa!
        Mä olen aina sanonut itselleni: " nyt kun se tulee niin hymyile..."
        mutta kun nään hänet, jäädyn. Katson aina vaan silmiin perusilmeellä, se on ärsyttävää koska haluaisin tehdä enemmän, mutten uskalla! -.-


    • flirtanna

      Otan katsekontaktia, hymyilen, asetun seisomaan istumaan naama kiinnostavaan mieheen päin ja kenties ohi kävellessäni hieman hipaisen kättä "vahingossa".

    • ihhaassttuunut

      tuijotan välillä pitkään suoraan silmiin ja välillä vilkuilen ja yritän hakeutua jätkän lähistölle :)

    • ilfdls

      yritän pukeutua samanlaisiin vaatteisiin :) esim jos ihastuksellani on tänään päällä punaiset housut, niin hänellä on varmaan huomennakin ne vielä, niin laitan huomenna punaiset housut... =)

    • naine39v

      Yritän aina ottaa pikkarit jalastani ja nakata ne miehen naamalle mutta usei olen niin kännissä etten kykene siihen. Ja myöskään aina ei ole pikkareita jalassa ollenkaan! Olen niin hassu tyttö, ihastun kaikkiin ja olen heti valmis aina. Joskus olen myös postissa lähettänyt pikkarini tai rintsikkani miehelle mutta kerran kävikin niin hupsusti että sen miehen vaimo (v*tun v*tun V*TTU) avas sen paketin!!!! No, yleensä olen aina kännkissä ja silloin myös tuppaa panettamaan kovasti. Silloin olenkin tosi helppo. Sitten on kivaa.

    • jokutyttövaa

      No nauran vähänkin hauskoille jutuille ja silmäilen mun ihastusta koko ajan. Yritän aina olla lähellä ja korjaan hiuksia ja vaihdan asentoa koko ajan. Mä meen ihan hiljaseks ja ujoksi vaikka sanottavaa ois kuinka. Unohdan vaan kaiken ja ajttelen kuinka ihana se on... :3

    • empbu9977

      mä hymyilen aina mun ihastukselle ku se kattoo mua ja sillon ku juttelen sen kanssa nii haron hiuksia, nauran toisen vitseille ja yritän antaa kaikin puolin hyvän vaikutuksen jännityksestä huolimatta :)

    • Itkihikas

      mä alan aina itkemään, ja sitten pääsen sen avulla halaamaan ihastustani;) Leikin avutonta ja kerron miten pipi tuli sormeen ja se kosketus, Sitten saatamme nauraa ja Sitten sanon " Ompas sulla roska silmissä" hivelen lempeästi sitä ja sanon seuraavaksi," Sulla on huulessa jotain ja hipaisen hitaasti huulta,kuin suudellen.

    • Tepza

      Minä taas puhun paljon ja kiusoittelen ihastustani. Nauran myös tyhmästi lähes kaikelle mitä hän sanoo. Yritän myös saada katsekontaktia aina kun vaan mahdollista. Huomioin aina kaikki pienetkin jutut häneen liittyen. Hymyilen hänen seurassaan jatkuvasti. Ja hikoilen jännityksen takia :D

      • Ihastunut98

        Ollaanko samiksia :D
        Jep, luulen niin. 100% samat jutut ihastuksen lähellä. ;D ...


    • minä vain

      Meen ihan sekaisin ja lukkoon. Vaikeinta on yrittää päättää näyttääkö että tykkään että ihastus saa tietää että olen kiinnostunut vai annanko miehen ensin itse lähestyä etten pelästyä ja aja pois. Kokoajan tekis mieli laittaa viestiä tai mitä vaan ilman kunnon asiaa. Nauran kaikelle mitä ihastus sanoo ja tunnen oloni tosi noloksi ja kömpelöksi. Kyseisen henkilön kanssa on ollut "juttua" aiemminkin lähinnä viikonloppuisin. Kännissä hän voi avautua tunteista mutta käyttäytyykin paljon sulkeutuneemmin selvinpäin. Onko ujo vai katuuko mitä on päissään puhunut? Haluaisin niin kovasti että jutusta tulis jotain mut inhottaa kun ei oo varma toisen tunteista ja niistä puhuminen on helpommin sanottu kun tehty. On hyvin raskasta yrittää arvailla toisen fiiliksiä ja keikkua kahden vaiheilla että pitäiskö antaa olla vai yrittää? Pitäiskö pistää ittensä likoon sillä uhalla että pelästyttää toisen joka saattaa juosta karkuun vai antaa vaan olla jos juttu ei etene eikä vastakaikua pahemmin tule?

      • 8+20

        Ei mies yleensä pelästy jos nainen osoittaa kiinnostuksensa. Mies saattaa tarvita vain aikaa. Kannattaa olla ystävällinen ja kiltti miehelle, ja varoa ettei tölväise tai sano pahasti mitään. Kyllä se siitä lähtee kuin itsestään, mutta jos et itse tee yhtään mitään niin homma saattaa jäädä siihen. Voi antaa miehelle ihan pienen pientäkin merkkiä niin että mies rohkaistuisi. Jos mies onkin todella lujasti kiinnostunut sinusta niin saattaa olla hyvinkin jäykkä ja arka lähestymään.


    • oppinut jo läksyni

      En mitenkään, koska kukaan mies ei kiinnostu mun näkösestä rumasta ämmästä. Jos mun näkönen nainen rupeis tyrkyttämään itseään jollekin miehelle, niin se mies saattais hermostua ja jopa suuttuakin siitä ja sanois jotain tosi ilkeää, joten parempi kun en osoita mitenkään olenko ihastunut vai en. Kukapa viitsi jatkuvasti turpiinsa kerjätä, mä en ainakaan.

      • toivottoman ihastunu

        No voih, tuskin asia on kuitenkaan ihan noinkaan?

        Ihastuneena käyttäydyn nolosti. Kikattelen miehen seurassa. En pysty pitkään katsomaan silmiin vaan välillä on pakko katsoa muualle. Pyrin lähelle mutta en uskalla hakeutua iholle asti. Saatan myös olla etäinen (esimerkiksi en soita/laita viestiä niin usein kuin haluaisin, en uskalla etten vahingossakaan työnnä miestä kauemmaksi).


    • vastavuoroista

      Riippuu siitäkin, millaiseen mieheen on ihastunut.

    • Pilluaheti

      Annan pillua tietetkin!
      Vai milläs vitulla muuten luulet miehen saavasi?

      • Tulen kylään?

        Vieläkö asut Kuusitiellä?


    • Poison Arrow

      Katseeni harhailee kiinnostuksen kohteeseen jatkuvasti, sopivan välimatkan päästä voin katsoa suoraan pidemmänkin aikaa, hymyilen, isken silmää. Jos jätkä ei siinä vaiheessa tajua tulla tekemään tuttavuutta menen jo aika helposti juttelemaan itse.

    • n24....

      Ai onko kyse baaritilanteesta, vai esim.tyòpaikalla? No baarissa jos en tunne ja nään kiinnostavan miehen kaukaa niin katselen ja yritän hymyillä, ja lähestyn tarvittaessa itse esim.kysyn tiskillä jotain perusjuttua kuten mitäs tilasit tms. Jos taas liikutaan samas porukassa ja tunnetaan entuudestaan niin pyrin pääsemään miehen lähelle ja tutustumaan häneen, törmääamään "sattumalta$" ja otan ns.kaverillisesti ensin. Yritän hymyillä tavallista enemmän. Tämän toki voi helposti tulkita myös peruskohteliaaksi ja ystavalliseksi kaytokseksi...ja myös hermostunut saattaa olla ilmankin ihastumista/kiinnostumista, joten siitåkaan ei voi mitaan paatella! Ehka kuitenki se etta yrittaa tutustua tavallista enemman, kehonkielen peilailu paljastaa.:)

    • In love.

      Itse ihastuin ylä-asteella iha totaalisesti :D Oli pakko tulla tsekkaamaan vinkkejä että mitä muut naiset tekevät huomatessaan kiinnostavan uroksen rengastettavaksi ;)
      Itse punastun ensimmäisenä, mutta lähinnä kavereiden lähellä, jos poika on minulle tutumpi. Jos vieras poika kulkee ohitseni, hän saa perääni vain ihailevia huokauksia parin illan ajan.
      Itse tekisin niin että (olen teknytkin ;D) että kutsuu ihastuksensa kahdestaan jonnekkin ja puhuu jostain mistä molemmat pitää, kuten ihastukseni tykkää animesta (hänhän on japanilainen).
      On näppärää puhua molempien pitämästä aiheesta, niin poika huomaa, että olet kiinnostunut samasta asiasta.Ja molemmille riittää varmasti puhuttavaa aiheesta.
      Pikkuhiljaa voit vaihtaa puhelinnumerot yms. Ei ole vaikeaa, muttei helppoakaan.
      Onneaa ihastustenne parissa! :D

    • lifemocker

      naiset uskoo VIRHEELLISESTI että katse on jo aloite. ei muuten ole. ei miehet tajua/ymmärrä mitään hieno varaisia vihjeitä VAAN jos et mene juttelemaan miehelle itse - et myöskään ole tästä kiinnostunut. kiitos ja kumarrus!

      • entäs jos

        mies kovin tapittaa? onko kiinnostunut? onko se aloite? pitääkö silloin mennä juttelemaan? mistä tietää milloin voi mennä juttelemaan? jos mies ei tykkääkään aloitteellisesta naisesta? jos ei tykkää vain minusta? miksi tapittaa? jos aina pallo on toisella, tuleeko se ikinä takaisin?


      • mies normand
        entäs jos kirjoitti:

        mies kovin tapittaa? onko kiinnostunut? onko se aloite? pitääkö silloin mennä juttelemaan? mistä tietää milloin voi mennä juttelemaan? jos mies ei tykkääkään aloitteellisesta naisesta? jos ei tykkää vain minusta? miksi tapittaa? jos aina pallo on toisella, tuleeko se ikinä takaisin?

        no on kiinnostunut. 100% varmuudella.


    • Itselläni sellainen tilanne ,että olen tavannut työasioissa naista ohimennen.Puhelimessa juteltu työasioista ja jotenkin tuntuu, että tullaan juttuun hyvin ainakin puhelimessa.Viime aikoina, kun olen nähnyt hänet työn merkeissä, olen melko varma, että hän on kiinnostunut minusta.Olen aika ujo, ja nämä kohtaamiset ovat saaneet aikaan sydämentykytyksiä ja en ole rohjennut kysyä mitään muuta kuin työasioista.Nainen saanut kyllä sekoitettua mun ajatukset täydellisesti! Olen naimisissa ja lapsiakin on.Omasta liitosta kadonnut intohimo jo kauan sitten.Juuri tämän ihastuksen(J) läheisyydessä intohimon tunteet alkavat herätä.En tiedä hänestä muuta kuin nimen.Toivottavasti nainen jaksaa odottaa jonkin aikaa tämän asian kehittymistä.En haluaisi jättää tätä korttia katsomatta.Olisko neuvoja?t.pallo hukassa

    • salla6

      mä naisena aina ihastun johku mieheen mutta mies EI kiinnostu koskaan minusta, ja sitten rupean hyökkääväksi ja mitään en itelleni mahda! pakko saada se mies tai muuten masennun itsariin saakka! oon vissiin susiruma kun en saa ikinä sitä kehen rakastun tulisesti.

    • Leira

      no, eihän sitä voi itse tehdä, kun se tulee luonnostaan.
      Eihän sitä voi peittää vai voiko.

      Sitten jos huomaa, että onkin varattu, vetäytyy.
      Sitten yrittää päästä siitä kaiken kattavasta tunteesta yli ja eteenpäin.
      repiä itsensä irti.

    • --------

      Välttelen katsetta, sillä tiedän, että jos katson häntä päin, niin joko punastun, jään tuijottamaan tai käännän katseeni refleksinomaisesti äkkiä pois. En vain osaa katsoa luontevasti.

      Tää on muuten erittäin kiusallinen vaiva, koska katsekontaktihan on just sellainen asia, jolla voi viestiä olevansa kiinnostunut. Mut just kun ei uskalla luoda sitä katsekontaktia ihastuksenkohteeseensa missään tilanteessa, niin saattaa vaikuttaa vain erittäin oudolta hyypiöltä.

      Eli jos huomaatte jonkun välttelevän katsettanne, niin se ei välttämättä tarkoita, että henkilöllä olisi jotakin teitä vastaan, päinvastoin. Hän vain saattaa olla ihastunut, hölmö ja ujo.

    • olen ihan valmis

      Yleensä pimppini kostuu niin hurjan paljon että varmasti mies huomaa jo hajusta kiinnostukseni. Myös peppuni keinuu kävellessä paaljon enemmän silloin kun olen ihastuneena.

      • Rakastaja A1

        Savolais naisilla peppu pyörii aina geenien ansiosta.
        Joskin tarkoittaa samaa kuin tivolissa jossa onnenpyörä pyörii ja lupaa paljon muittei anna mitään.

        Kumminkin savolaiset naiset ovat siitäkin huolimatta muuten mukavia .
        Suuria suustaan ja pihejä pimpistä


      • Hekotuttaa toi ed.
        Rakastaja A1 kirjoitti:

        Savolais naisilla peppu pyörii aina geenien ansiosta.
        Joskin tarkoittaa samaa kuin tivolissa jossa onnenpyörä pyörii ja lupaa paljon muittei anna mitään.

        Kumminkin savolaiset naiset ovat siitäkin huolimatta muuten mukavia .
        Suuria suustaan ja pihejä pimpistä

        Onnekseni minulla ei ole savolaiset geenit, vaikkakin vaikutteita olen savosta imenytkin elämäni varrella;)))))))


      • Rakastaja A1 kirjoitti:

        Savolais naisilla peppu pyörii aina geenien ansiosta.
        Joskin tarkoittaa samaa kuin tivolissa jossa onnenpyörä pyörii ja lupaa paljon muittei anna mitään.

        Kumminkin savolaiset naiset ovat siitäkin huolimatta muuten mukavia .
        Suuria suustaan ja pihejä pimpistä

        :D repesin


    • muikku1112

      Mä olen ihastunut ja olen hakeutunut hänen seuraansa sekä katseita on vaihdettu. Hän tietää mun numeron ja minä selvitin hänen. Nyt vain mietin uskallanko tehdä aloitetta. Mies on kuitenkin minua huomattavasti vanhempi...ja olemme samassa työpaikassa niin mietinkin että arvaanko tehdä aloitetta, jos mies torjuukin minut? Enkä ole edes varma onko mies vapaa...

      • Mun ihastukseni on myös nuorempi kuin itse olen.Selvitin numerotiedoista hänen osoitteensa ja kävin" autoilemassa".Postilaatikossa oli 2 nimeä,joten ihastukseni elää varmaan parisuhteessa?.Itse olen myös naimisissa.Ei mikään ideaali tilanne aloittaa mitään uutta juttua.Olen kuitenkin päättänyt, etten aio jäädä kärsimään epätyydyttävässä avioliitossa vain lapsien takia .Lapset kieltämättä varmasti kärsivät jotenkin ,jos ero tulee,mutta kerrankin pitää ajatella omaa loppuelämää.Nykyisessä avioliitossani jatkuvasti tunne, etten kyllä jaksa vaimoni kanssa odottaa milloin olemme vanhuksia ja lapset aikuisia jne.Jos uusi suhde ihastukseni kanssa voisi alkaa, niin uskon että lapsetkin kuitenkin saisivat jotain parempaa, koska isä voisi paremmin uudessa suhteessa.Onhan näitä uusioperheitä nykyään paljon.Olen kyllä varma omista tunteistani tätä ihastustani kohtaan.Olen hämmästynyt kuinka voimakkaasti tämä uusi ihastukseni on vaikuttanut minuun.On vaikea saada nukutuksikaan, kun tämä asia jakuvasti mielessä. Jos olet JS nimikirjaimiltasi ja tunnistat itsesi tästä, niin anna mulle joku merkki töissä tai lähetä viesti mun puhelimeen vaan rohkeesti.Toivottavasti päästäisiin tapaamaan kahdestaan vielä.Terv.MR


      • Missäpäin Suomea vaikutat?


      • muikku1112 missäpain Suomea vaikutat ? Ajattelin vain että voisitko sinä olla se josta unelmoin ?


      • muikku1111
        apuva68 kirjoitti:

        muikku1112 missäpain Suomea vaikutat ? Ajattelin vain että voisitko sinä olla se josta unelmoin ?

        Lahdessa


      • pettynytlapsesi.
        apuva68 kirjoitti:

        Mun ihastukseni on myös nuorempi kuin itse olen.Selvitin numerotiedoista hänen osoitteensa ja kävin" autoilemassa".Postilaatikossa oli 2 nimeä,joten ihastukseni elää varmaan parisuhteessa?.Itse olen myös naimisissa.Ei mikään ideaali tilanne aloittaa mitään uutta juttua.Olen kuitenkin päättänyt, etten aio jäädä kärsimään epätyydyttävässä avioliitossa vain lapsien takia .Lapset kieltämättä varmasti kärsivät jotenkin ,jos ero tulee,mutta kerrankin pitää ajatella omaa loppuelämää.Nykyisessä avioliitossani jatkuvasti tunne, etten kyllä jaksa vaimoni kanssa odottaa milloin olemme vanhuksia ja lapset aikuisia jne.Jos uusi suhde ihastukseni kanssa voisi alkaa, niin uskon että lapsetkin kuitenkin saisivat jotain parempaa, koska isä voisi paremmin uudessa suhteessa.Onhan näitä uusioperheitä nykyään paljon.Olen kyllä varma omista tunteistani tätä ihastustani kohtaan.Olen hämmästynyt kuinka voimakkaasti tämä uusi ihastukseni on vaikuttanut minuun.On vaikea saada nukutuksikaan, kun tämä asia jakuvasti mielessä. Jos olet JS nimikirjaimiltasi ja tunnistat itsesi tästä, niin anna mulle joku merkki töissä tai lähetä viesti mun puhelimeen vaan rohkeesti.Toivottavasti päästäisiin tapaamaan kahdestaan vielä.Terv.MR

        Iskä mitä h**vettiä sä touhuut täällä netissä, hä?!
        Näytän äitille nää viestit täällä heti aamulla!!


    • PedroDeLaVega

      Ite osoitan laittamalla tekstiviestin kello 1 yöllä kännissä. Aika varma merkki.. ja sitten masentaa.

    • Näin

      Jos mies, josta olen kiinnostunut, sattuu tulemaan vastaan niin ainakin katson silmiin ja hymyilen. Ei mitään sellasta jäätävää tuijotusta, vaan pieni vilkaisu. Punaakin tulee poskelle siinä vaiheessa, kun on kiinnostavan miehen lähellä.

    • ei ikinä enää

      En enää ihastu kehenkään, koska en enää katso ketään. Ei näin ruman kannata edes yrittää mitään merkkejä ihastumisista lähettää kenellekään, se kohde saattaa hermostua ja ruveta vittuilemaan sun kustannuksella muiden kuullen. Joten en enää ihastu kehenkään, ei ole ikinä vastakaikua tullut, eikä yksikään mies ole ollut ihastunut minuun tai kiinnostunut minusta millään tavalla. Miesten mielestä olen vaan helvetin ruma ämmä, jonka on parempi olla katselematta heihin päin.

      • mujuf

        Ei kai nyt sentään asiat ihan noin huonosti ole? Varmaan olet vain ihastunut juuri niihin miehiin jotka eivät ole tunteneet samoin sinua kohtaan, ei se tarkoita että kukaan ei sinusta olisi kiinnostunut.

        Eikä nuo katseet ja muutkaan merkit välttämättä mihinkään johda, kuka sitä lopulta tietää miksi joku katselee jotain ihmistä. Kaikki katselukaan ei ole ihastusta eikä toisaalta inhoakaan. Kyllähän sitä ihmiset toisiaan katselee ihan muuten vaan.

        Toivottavasti löydät jonkun vierellesi : )


      • ei ikinä enää
        mujuf kirjoitti:

        Ei kai nyt sentään asiat ihan noin huonosti ole? Varmaan olet vain ihastunut juuri niihin miehiin jotka eivät ole tunteneet samoin sinua kohtaan, ei se tarkoita että kukaan ei sinusta olisi kiinnostunut.

        Eikä nuo katseet ja muutkaan merkit välttämättä mihinkään johda, kuka sitä lopulta tietää miksi joku katselee jotain ihmistä. Kaikki katselukaan ei ole ihastusta eikä toisaalta inhoakaan. Kyllähän sitä ihmiset toisiaan katselee ihan muuten vaan.

        Toivottavasti löydät jonkun vierellesi : )

        En mä enää edes välitä ihastua kehenkään. Olen liian ruma oikeastikin saadakseni mitään vastakaikua osakseni. Jos muistuttaisin jollain tavalla ihmistä, niin kai mullekin olis jo joku tullut kohdalle, mutta eipä ketään ikinä tullut. Olen jo liian vanhakin ihastumaan, melkein viiskymppinen, olis vähän kornia ett näinkin vanha, toinen jalka melkein haudassa oleva harppu luulis löytävänsä jonkun. Menis vitsin puolelle ja pahasti. Parempi on kun hyväksyn oman kohtaloni eli yksinäisyyden ja annan nuorempien ja nättien haaveksia ihastumisista ja romantiikasta. Mä olen pudonnut pilvistä jo vuosia sitten ja raaka todellisuus on kolahtanut täysiä ja kovaa muhun. Huvittavaa, ett näinkin rumalle oli tunteet annettu, ei niistä ollut muuta kuin harmia ja kyyneleitä. Nyt on itkut itketty ja olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja järjen käyttöön ja unohtanut turhat tunteillut.


    • nainen37v.

      Itse iskin oman mieheni kysymällä että voisiko hän lähteä meille viemään roskat ja kyllähän se sieltä mukaan lähti, ja vei muuten ne roskatkin :D 8 vuotta yhteiseloa takana, toivottavasti monta kymmentä vielä edessä :)

    • Vilkuilen, ja jos

      toinen katsoo takaisin, katselen muualle. Saatan jopa joskus mennä juttelemaan, jostain tilanteeseen ehkä sopivasta, paitsi jos joku saa minut hermostuneeksi. Silloin ei juttelusta tule paljon mitään. Asettelen pukua tai kosketan hiuksiani, jos hermostun. Teen jotain käsilläni. Katselen totisena muualle.

      Varmaan se riippuu aika paljon ihmisestä. Joistakin näkyy selvemmin ja jotkut ehkä tekevät sen selväksi, toiset taas toivovat, ettei kukaan huomaa.

    • Hectorre

      Mielenkiintoisia juttuja täällä.
      Mulla on itselläni visainen probleemi, joten voisitteko "asiantuntijat" täällä hiukan helppiä! Oon kolmekymppinen mies ja sinkku. Olen jo pidemmän aikaa bongannut eräässä naispuoleisessa kaverissani kaikki mahdolliset signaalit kinnostuksesta mua kohtaan. En tiedä ,kuinka suhtautua, kun hän itse on kuitenkin varattu. Aloitetta en juuri tästä syystä ole uskaltanut tehdä vaikka mielessä on käynyt useinkin. Olen netistä tsekannut noita IOI-juttuja (indications of interest) ja kyllä ne täyttyvät joka ikinen...useammankin sivuston kohdalla. Voiko tosiaan olla niin, että nainen näyttää kaikki "sign"it kiinnostuksesta miestä kohtaan vaikka on varattu? Eli voiko se olla vaan ominaista hänelle ilman taka-ajatuksia? MItä mieltä olette?

      • 567jk

        Nuo kaverijutut on aina vähän hankalia.
        En kuitenkaan rupeaisi hirveästi asiaa vatvomaan varsinkaan jos nainen on varattu.

        Kun itse on ihastunut, monesti "huomaa" toisessa paljon kiinnostumisen merkkejä.


      • Hectorre
        567jk kirjoitti:

        Nuo kaverijutut on aina vähän hankalia.
        En kuitenkaan rupeaisi hirveästi asiaa vatvomaan varsinkaan jos nainen on varattu.

        Kun itse on ihastunut, monesti "huomaa" toisessa paljon kiinnostumisen merkkejä.

        Kiitti, noin mäkin sen ajattelen, mutta kun noi merkit on oikeasti olemassa naisessa, ei vaan mun omaa mielikuvitusta. Silloinhan ei olis tätä ongelmaakaan, ja kaikki on kuitenkin myös alkanut hänen puoleltaan, ennekuin olen itse edes kiinnostunut hänestä. Tähän sellanen epätietoinen hymiö


      • Kirrka

        Olen myös kolmekymppinen mies ja en edes muista kuinka monta kertaa elämässäni olen luullut naisen olevan kiinnostunut minusta ja "nähnyt" selvät ihastuksen merkit hänessä, mutta olenkin ollut väärässä.

        En tiiä, naiset varmaan testaa omaa viehätysvoimaa ja sitten, kun joku tekee aloitteen niin ollaan mukamas ihan ihmeissään, että mitä hittoa.

        Jos ei yritä niin ei kyllä varmasti mitään saakaan! Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!


    • Seksi

      Mul o jo kulta :DD ja flirtailen sille :)

    • ihastunut-tyttö

      yleensä jaa tavaraani kaikille ihanile miehille mutta jos minuun ihastuu joku kunollinen mies niin en halua häntä. pokaan vaikka jonkun hänen kaverin ja menen sänkyyn sen kanssa koska tykkään myös naida.

    • tinin5

      Suukoilla ja pusuilla.

    • En näytä en

      En voi lähetellä viestejä ihastukselleni, koska olen naimisissa, ja ihanan miehen kanssa, jota en halua menettää missään tapauksessa, koska enhän voi tietää, millainen olisi todellisuudessa ihastelemani mies?

      Sitä paitsi en edes tiedä, onko hän vastaavasti ihastunut minuun, vai ovatko tietyt jutut vain omaa kuvitteluani, että hänelläkin olisi kiinnostusta minua kohtaan "siinä mielessä"??????

    • tämmöstä tänään

      Hymyilen tajuttoman paljon - käytännössä melkein koko ajan, jos juttelen ihastukselle. Tahdon olla ihastukseni lähellä (saatan esim. jollain erittäin läpinäkyvällä tekosyyllä siirtyä hänen viereensä istumaan, jos olen aikaisemmin istunut vastapäätä). Katson myös aina silmiin puhuessa, enkä välttele katsekontaktia; ainakin mikäli juttu on edennyt siihen pisteeseen, että edes jollain tasolla tunnetaan toisemme.
      Negatiiviset ihastuksen (itsestään) kertomat asiat menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos; tämä menee vähän sen vahvistusvääristymän mukaan, että hyväksytään vain omaa "valintaa" vahvistavaa tietoa. Jos ärsyynnyn ihastukselle jostain, ei tarvita paljoa että lepyn. Pelkästään joku looginen selitys riittää, niin koko asia unohtuu. Ihastus pyörii joka päivä mielessä ja tuntuu, että kaikki muistuttaa hänestä - häntä on mahdottoman vaikea unohtaa, vaikka haluaisikin.

      Yleensä pyrin olemaan paljon yhteyksissä ihastuksen kanssa, viestittelen oma-aloitteisesti ja ehdottelen tapaamista ym. Toisaalta mikäli vastapuoli ei näytä olevan riittävän kiinnostunut molemminpuoliseen yhteydenpitoon, luovutan melko herkästi. En halua olla kenellekään ns. "pain in the ass" ja sen takia en halua ahdistella ketään jatkuvalla viestiryöpyllä/ehdotteluilla, mikäli en koskaan saa aloitteita ihastuksen puolelta.

    • melkeinnainen

      Luettelempas muutaman ihastuksen merkin. Kaikki ei toki päde kaikkiin ja käyttäkää toki näissä asioissa myös sitä maalaisjärkeä, vai mikä se oli.

      1. Suora katse ja pieni hymy. Ei mikään pepsodent virnistys. Naiset tapaavat myös laskea katseen hetkeksi maahan ja katsoa hetken päästä uudelleen silmiin.

      2. Pitää olla aika MacGyveri huomatakseen tämän, mutta laajentuneet pupillit viestivät kiinnostuksesta. (On ehkä hiukan kiistelty aihe, mutta monien mielestä ihastuneen silmät ''loistaa'' jotenkin erilailla, ehkäpä juuri laajentuneiden pupillien takia, mene ja tiedä.

      3. Sukiminen. Kaikenlainen ulkonäön kohentelu; hiusten näpertely, korujen ränklääminen, vaattteiden nykiminen. On ns. 'katso nyt minua'-eleitä.

      4. Koskettelu. Itsensä koskettelu. Juu, ei ihan sitä mitä kuvittelet kuitenkaan. Ihastuessa iho herkistyy ja kosketus tuntuu hyvältä. Ihastunut alkaa vaistomaisesti kosketella itseään; silittää poskeaan, hieroo leukaansa(varsinkin miehet), koskettelee/puree/lipoo huulia.... Itselläni olen huomannut varsinkin kasvojen alueen vaistomaisen koskettelun ihastuksen läsnäollessa.

      5. Peilaaminen. Eleiden matkiminen. Sinä nojaat käteesi, hetken päästä huomaat, että hänkin nojaa käteensä, sinä otat hörpyn lasista, hänkin ottaa hetken päästä hörpyn. Tämäkin on tiedostamatonta toimintaa ihastuessa. Itseäni joskus alkaa huvittamaan, kun yhtäkkiä tajuan, kuinka matkin ihastukseni asentoja, joskus jopa äänensävyä tai rytmiä.

      6.Koskettelu. Ihastuksen koskettelu.... Ei siinä mielessä taaskaan. Ohimennessään saattaa vähän kädellä/kyljellä osua. Jos istutte lähekkäin ja kosketatte toisianne, nainen ei siirry kauemmaksi, ei karta kosketusta. Pörrää muutenkin suhteellisen lähellä sinua.

      7. Sitten on niitä lorttoja jotka hyppelehtivät tikkurilan värikartat naamalla puoli alasti sinun nenäsi edessä ja nauravat jokaiselle sinun jutullesi hysteerisesti. Heidän ihastus ei yleensä jää epäselväksi, joten ei niistä sen enempää.

      8. On myös meitä säälittäviäkin tapauksia, jotka eivät ihastusta uskalla näyttää torjunnan pelon/itsensä nolaamisen vuoksi (minä!). Yleensä käyttäydyn näin ollessani vain yyber ihastunut; en kehtaa katsoa silmiin (muuten punastuu), en muutenkaan katso koko henkilöä (tulee perhosia vatsaan, epämiellyttävä tunne), en aloita keskustelua (pää niin sekaisin ettei mitään suurinpiirtein järkevää pysty puhumaan), vastaan tylysti (yleensä muutaman sanan vastaus, silloin ei ehdi paljoa änkyttämään, vielä parempi jos riittää pelkkä pään pudistus tai nyökytys) ja käyttäydyn kuin koko henkilöä ei olisi. Loppujen lopuksi käytös aika läpinäkyvää...

      9. Käytöksen muuttuminen. Yhtenä päivänä juttelee ja huomioi, toisenä päivänä ei ole näkevinäänkään. Ihastunut ajattelee, että 'Herttinen, oon höpöttäny sille jo vaikka ja mitä ja näyttäny kiinnostusta. Oon ihan liian läpinäkyvä. Seuraavalla kerralla kun nään sen, oon kun sitä ei ois!''

    • gfer

      Suhteellista. Haluaako pikapanon vai lapsenlapsia?

    • vink" vink" ;)

      kattelen sitä silmiin vähän väljä ja yritän saada katsekontakstia ja kun hän katsoo minua niin ilmeeni muuttuu ujoksi ja alan hymyilemään :P kyllä se on onnistunut;)

    • Epätietoinen mies

      Anteeksi melkeinnainen, mutta luettelemasi merkit pistävät pääni hieman sekaisin koska eräs opiskelijatoverini joka on nainen täyttää kohdat 1, 4, 6 ja 9. Tosin kohta 9 on harvinaista, mutta tapahtuu. Se vain, että kyseinen henkilö on onnellisessa parisuhteessa (tosin kauko) ja on luonnostaan iloinen eli hymyilee paljon, vitsailee jne. Toisaalta olen ainut mies jonka kanssa hän juttelee avoimesti kaikesta vaikka muitakin miehiä on, hakeutuu tauolla ja opiskellessakin seuraani aina kun hänellä ei ole tekemistä, kyselee mielipiteitä asioista, auttaa tehtävissä ilman että itse kysyn apua ja kysyy itse minulta apua vaikka fiksumpiakin olisi lähellä. Samoin hän nauraa jutuilleni ja osallistuu itse vitsailuun. Teemme usein opiskelutehtäviä yhdessä. Heitin taannoin vitsiä siitä miten hän komentelee minua kuin olisin hänen miehensä. Nauroimme kummatkin asialle.

      Mitä tästä pitäisi ajatella? Vaikea kuvitella hänen ihastuneen onnellisen suhteensa takia. Ja vaikka itselläni on jonkinmoisia tunteita häntä kohtaan en halua sotkea parisuhdetta.

      • Utelias9

        En ole melkeinnainen, mutta vastaanpa silti. Kuulostaa mun korvaan vähän siltä, että se sun opiskelijatoveri saattaisi olla ainakin vähän ihastunut. Se onkin sitten eri juttu, onko hän sitä tietoisesti vai huomaamattaan. Kun viettää paljon aikaa jonkun kanssa ja viihtyy hyvin, niin ei välttämättä tajuakaan, että tunteet lämpenee.

        Itsellä oli vähän käänteinen tilanne joskus vuosia sitten. Siis niin, että mulla oli hyvä miespuolinen ystävä, jolla oli hyvä kaukosuhde, ja itse olin vapaa. Ja kun tultiin hyvin juttuun, niin vietettiin paljon aikaa yhdessä, ja ihastuminenhan siitä tuli, vaikka sitä ei todellakaan sellaiseksi tarkoitettu. Mutta semmoisistakin voi kyllä selvitä, tavalla tai toisella. :)


    • kylpytynnyrikasteess

      Ensin katson silmiin tuikeasti ja sitten siirryn alaspäin. Miehen haaroväliin jää näpittava katseeni ja mies hymyilee vienosti ja kun vaan tapitan enkä ota katsettani pois haaroista miehen poskille alkaa
      puna nousta ja lopulta ne on ihan tulipunasia ja änkyttää.
      Tää on mun hyvä testi. Aika harva on mennyt testin läpi.
      huh hoijaa, rupee väsyttään:)

    • asdefrgthy

      Tässä vähän nuoremman sukupolven käyttäytymistä, tai ainaki miten ite käyttäydyn ihastuksen lähellä.
      Nämä riippuu paljo luonteesta- ite oon ujo- ja siitä millä tuulella on. Joskus itsetunto on alhaalla ja joskus on taas parempi päivä. Mutta luettelempa nyt kuitenki:

      1. Katsekontaktin ettiminen.
      2. katsekontakti on joko todella pikainen tai normaalia reilusti pitempi.
      3. normaalia enempi vilkuilu
      4. fyysiseen kontaktiin ja läheisyyteen pyrkiminen. Esim. kävelee mahdollisimman läheltä että vaikka käsivarret tai kyljet koskee tms.
      5. hiusten tai vaatteitten näplääminen.
      6. kännykän näplääminen aina ku kyseinen tulee samaan tilaan, tai ei nyt aina. Useasti kuitenki.

      Nämä kaikki on aikalailla kakspiippusia juttuja, ja tekopyhänä sanon, että parasta ois varmaan vaan mennä juttelemaan. Ite oon kyllä saanu aikaseksi jutella ihastuksen kohteelle, mutta en niinkään olennaisista aiheista.

    • näin huonosti on

      Itselläni
      vähän aikaa sitten

      1: hymyilin niin, että posket oli klommolla
      2: puhuin miellyttääkseni, siis myötäilin ja myös valehtelin
      3: kysyin liikaa, aivan liikaa
      4: saatoin tuijottaa liian kauan

      ihan vähän aikaa sitten

      1: olin ihan peruna
      2: en puhunut mitään
      3: en katsonut

      nyt

      1: puhe takkuaa
      2: ajatus kangertaa
      3: hermostunut!

    • emmi7

      kerran kun olin koulssa silloin oli joulujuhlan kenraali harjoitukset mä kattelin mun ihastusta ja se katteli välil mua mä hymyilin sille ja se mulle se oli ihana päivä mut yhen kerran olin leirillä mä kerroin yhelle tytölle joka oli samas huonees et mä rakastan sitä yhtä poikaa joka on samal luokal sen tytön kans se tyttö kerto sille pojalle et mä rakastan sitä sit koulussa mä piilottelin mut mun kaverit pakotti mun tulla ulos ni mä vaa kävelin käet puuskas jonnekkii piiloo en muista minne :D ja se poika kulki mun kaa samal taksil mua nolotti astuu taksii ku mun ihastus istu jo siel ja kerra ku se poika oli faces ja mä kans se sano et se rakastaa mua ja et se on pihkas muhu ja kysy alax :D mä en uskaltanu vastata sille mitää :)

      • positiivinen asenne

        Ei puhu hänestä negatiiviseen sävyyn:)


    • tiutau4

      ööh.Kyllä ainakin hymyilen tälle miehelle ja pyrin olemaan paljon tekemisissä ja lähettelen tuttujen kautta terveisiä,jos siis asuu eri paikkakunnalla.Puhun aika paljon,ehkä liikaa.Mutta mitään ihme vartaloasentoja tai poseerauksia,en harrasta.

    • Eikö se näin mene?

      Jos nainen juoksee pakoon, mies juoksee perässä. Jos nainen juoksee perässä, mies juoksee pakoon ja kertoo vielä muille.

    • Ihmeissään79

      Samalla työmaalla neito joka melko avoimesti flirttailee joka toisen duunarin kanssa mutta kaikkoaa aina luotani jos yritän jutella,silti olen muutaman kerran saanut luotua katsekontaktin ja silloin hän kyllä hymyilee ja vastaa katseeseen..uskallanko lähestyä?

      • Jos nainen

        Jokatoiselle flirttailee, ja ottaa hatkat kun joku lähestyy, olette ainoastaan keino selvitä tylsistä työpäivistä.


    • Raksalla tampereella

      Itse työskentelen rakennusalalla ja työkohteeni vaihtuu usein, joten on oletettavaa että näitä "työpaikkaflirttailuja" tulee vastaan aikas usein. Sen olen huomannut naisista, että kyllä sen huomaa ja aistii kun toinenkin tuntee jotain outoa vetoa minua kohtaan. Voi olla että jos alkaisin kyselemään, niin varmaankin vain tuhahtaisi tai säikähtäisi esim. jos on parisuhteessa ja itsekin olen. niin ollen ei ole tullut asiaa selviteltyä ja tietenkin sen jälkeen tulisi tulevaisuudessa vain vaikeita tilanteita, kun samalle raksalle osutaan. Mutta vain muutama nainen on jäänyt mieltä hieman hiertämään. esim. yksi filosofian opiskelija antoi aikas selvää merkkiä kun korjauskeikalla olin (esim valitteli liukasta keliä, kun pyörällä oli liikkeellä. olisi varmaan halunnut kyydin ja taisi olla nastarenkaat pyörässä) ja yksi maalari jäi mieleen juuri näistä silmäflirttailu ja jutustelu eleistään, tätäkin kesti jokunen kuukausi. en kyllä siitä pahoillani ollut ;). tietenkin voi olla että olen vain sen verran sinisilmäinen että näiden henkilöiden eleet porautuvat syvälle sisinpääni.

    • Minni13vuotias

      Katselen paljon, hymyä ei voi estää tulemasta hänen seurassaan.
      Yritän pysyä lähellä, kerran kuljin hänen ohitseen ja "vahingossa" hipaisin hänen kättään. Yritän puhua paljon hänelle, kuljen tyylikkäästi ohi, selvittelen hiuksiani sormilla ja katselen häntä. FB: ssä yritän aina saada puhuttua paljon. Yleensä aloitan "Moii!" "Miten menee?" "Mitä teil oli liikas, miten meni?" Ja joskus kehun hänen koiraansa "Teiän koira on tosi söpöö

    • ihanasti_ihastunut

      Ihastuessani
      1) kehun toisen tyyliä / vaatteita (sillä oletuksella, että todella pidän niistä)
      2) käyttäydyn toista kohtaan lämpimästi ja rohkaisevasti eli teen sanoin, elein ja ilmein selväksi että haluan kuulla enemmän ja että nautin toisen seurasta
      3) näen vaivaa ja laittaudun hieman tavallista enemmän
      4) olen ajoissa sovitussa paikassa kun nähdään
      5) katson toista paljon silmiin ja hymyilen lähes taukoamatta
      6) teen runsaasti kysymyksiä
      7) kuuntelen todella mitä toinen sanoo (saatan seuraavalla kerralla tavatessa kysellä vielä tarkemmin jostain mistä oli puhetta aiemmin, ja osoittaa näin että kuuntelin)
      8) kerron itsestäni rehellisesti ja avoimesti, mutta en läväytä menneisyyden haamuja pöytään liian varhain tai sopimattomassa tilanteessa. kaikelle on aikansa ja paikkansa
      9) näprään hiuksia ja pidän kahvikupista kiinni, jotta olisin vähemmän hermostunut
      10) nauran paljon ja sekoilen välillä sanoissani
      11) sählään ja punastelen
      12) onnistuneiden treffien lopulla kiitän ihanasta illasta ja jos ja kun olen nauttinut toisen seurasta, niin kerron sen, halaan lämpimästi ja sanon esim "soitellaan, viestitellään, pidetään yhteyttä".

      • kylanmies

    • N > M

      Etäältä katselen pitkiäkin aikoja, ja jos katseet kohtaa ihastukseni kanssa niin hymyilen hänelle.
      Lähellä ollessani kuittailen hänelle aivan kaikesta, katson suoraan silmiin, hymyilen mahdollisimman paljon. Jos ihastukseni tulee.lähelleni en pakene, mutta itse en kehtaa hänen lähelleen hakeutua koskaan. Pelkään olevani vain liian tyrkky.

      Olen ujo, erittäin ujo. Ja eiköhän ihastukseni ole tämän huomannut. Tottahan häntä.katselen mahdollisimman paljon ja pyrin myöskin yhtä paljon hymyilemään hänelle. En vain uskalla puhekontaktin aikana hänelle sanoa mitään liian paljastavaa. Haluaisin hänen tajuavan ilman sanoja, miten hän saa mut hulluksi katseellaan, hymyllään ja hipaisuillaan.

    • Rehellisesti

      Ei ole kyllä mitään hajua miten he viestivät.
      Itse hymyilen paljon naisille työssäni ja juttelen kivoja. Aivan mahdoton sanoa että kuka heistä voisi olla kiinnostunut jos kukaan.
      Osa käytöksestäni kuuluu osaksi työtäni ja osa taas on ihan ystävällisyyttä.

      Minulla ei ole koskaan ollut kykyä lukea naisia noissa asioissa ja kun olen joskus tulkinnut asioita kiinnostukseksi niin kun on tullut lunta tupaan niin ei hirvittävästi innosta kokeilla.
      Varsinkin kun kyse on esimerkiksi työpaikasta.

      Se on valitettavaa että kun pidetään fiksuna ja huumorintajuisena tyyppinä, mutta vain mukavana kaverina eikä niin että siinä olisi jotain "säpinää" niin on aivan mahdoton nähdä että joku nainen olisi kiinnostunut.

      Nytkin työpaikalla esimerkiksi on kaksi naista (muiden lisäksi) jotka käyttäytyvät seurassani hieman omituisesti.
      Toinen välttelee katsettani (katselee lähinnä lattiaa) mutta minun tervehtiessä häntä jne. katsoo todella syville silmiin ja hymyilee. Aiemmin tuli myös juttelemaan ja tervehti oma-aloitteisesti, mutta nähtävästi ei enää halua ja on jotenkin sulkeutunut. No, jokaisella on omat huolensa ja kiireensä.

      Sitten on toinen nainen jonka en millään muotoa usko olevan kiinnostunut. Tervehtii ja katselee silmiin kuten normaalisti pitääkin. Olen saanut hänet vain toisinaan "kiinni" katselemasta tai vilkaisemasta minua. Mikä on hieman omituista.

      Mutta noin yleisesti ajateltuna naisia on hyvin vaikea tulkita ja usein kyse on vain ystävällisyydestä ja siitä että naisella on jotain muuta mielessä kuin se mies jota hän katselee.

      Itse ihmettelen suuresti mitä joku nainen näkisi minussa koska kukaan ei ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut.

      • uteliasuus

        Jotenkin tuo kirjoituksesi kolahtaa. Tuntuu siltä, kuin kirjoittaisit minusta ja kaveristani. En tietenkään voi olla varma.
        Siksi siis esitänkin tarkentavan kysymyksen. Missä asut? Minne tekstisi osoitat?

        Kun saan vastauksen, voin kertoa enemmänkin. Varsinkin jos sattuu olemaan sinne minne haluan.


      • Päänvaivaa

        Mä olen myös luopunut toivosta tulkita naisia.

        Jotenkin tuntuu siltä, että ne pari kertaa kun olen alkanut kuvittelemaan toisen olevan ihastunut ja itse ruvennut hiljaa retkahtamaan niin kun avaan suuni (sydämeni) niin ihan kaveripohjalla sit oltu kuitenkin. On ollu salaa katsomista, pitempiä katseita ja hiusten nypläämistä ja kun olen lähestynyt niin mukaan on tullu pynttäämistä, pientä keimailua, jutut on menny henkilökohtaisiksi, "iholle" tulemista, kosketuksia, tikusta asiaa ja joka päivä, on jynssätty kaulaa ja ranteita ja tuijotettu silmiin sanomatta mitään. Ja kun rupeen lämpeemään niin onkin ihan vaan kaveri. Joo.

        Nyt on töihin tullu yks tosi söötti mua jonkin verran nuorempi nainen. Ja oon monta kertaa bongannu sen mua katsomasta kaukaa. Eikä se edes väistä kun jää kiinni. Jos satun paikalle se pyyhkii tukan pois silmiltä ja ryhti kohenee mut ei se katso tai moikkaa. Koskaan ei olla juteltu. Pari kertaa oon vastannu sen katseeseen kauempaa. Mutta kun ollaan 5m säteellä se kääntää selän, katsoo maahan tai jonnekin. Kerran oltiin päätyä samaan porukkaan juttelemaan niitä näitä mutta se käänsi selän kun tulin ja lähti kaverinsa kanssa pois. Lähtiessään sanoi jotain "kaikille" mutta katso vaan mua ja vilkutti mennessään. Haluisin tutustua vähän, mut en mä viitti munata itteeni. Mennä väkisin juttelemaan. Saati että erehtyisin edes kokeilemaan kepillä jäätä jos sattuis olemaan mukava ja "kiinnostuksen merkit" ei vähene.


      • uteliasuus

        Toki jos et halua / kehtaa / uskalla sanoa missä asut, niin kerro edes noiden naisten nimien etukirjaimet.
        Todellakin teksti vaikuttaa liian osuvalta edelleenkin. Haluaisin tietää mahdatko olla se, kenen toivon sun olevan.


      • uneton...
        uteliasuus kirjoitti:

        Toki jos et halua / kehtaa / uskalla sanoa missä asut, niin kerro edes noiden naisten nimien etukirjaimet.
        Todellakin teksti vaikuttaa liian osuvalta edelleenkin. Haluaisin tietää mahdatko olla se, kenen toivon sun olevan.

        En ole tämä Rehellisesti henkilö jolle tarkoitit kysymyksesi mutta kuitenkin hän kirjoitti joitain asioita mitä itse olisin sanonut ja sai minut kirjoittamaan tuohon alemmas.

        Tämä on erittäin epätodennäköiseltä mutta..


      • uneton...
        uneton... kirjoitti:

        En ole tämä Rehellisesti henkilö jolle tarkoitit kysymyksesi mutta kuitenkin hän kirjoitti joitain asioita mitä itse olisin sanonut ja sai minut kirjoittamaan tuohon alemmas.

        Tämä on erittäin epätodennäköiseltä mutta..

        *epätodennäköistä


      • uteliasuus
        uneton... kirjoitti:

        En ole tämä Rehellisesti henkilö jolle tarkoitit kysymyksesi mutta kuitenkin hän kirjoitti joitain asioita mitä itse olisin sanonut ja sai minut kirjoittamaan tuohon alemmas.

        Tämä on erittäin epätodennäköiseltä mutta..

        Niin. Hyvin epätodennäköistä se onkin, että olisi viesti häneltä keneltä toivonkin. Tiedän sen.
        Mutta juurikin ihan uteliaisuuttani kyselenkin. Jos saan kysymyksiininvastaukset jotka osuvat kohilleen, niin silloinhan mun kannattaisi kipitellä lähimmälle r-kioskille tekemää lotto kuponkin, koska silloinhan mulla olisi hyvä tuuri myös siinä.
        Mutta eipä se ota jos ei annakaa.


      • uneton...
        uteliasuus kirjoitti:

        Niin. Hyvin epätodennäköistä se onkin, että olisi viesti häneltä keneltä toivonkin. Tiedän sen.
        Mutta juurikin ihan uteliaisuuttani kyselenkin. Jos saan kysymyksiininvastaukset jotka osuvat kohilleen, niin silloinhan mun kannattaisi kipitellä lähimmälle r-kioskille tekemää lotto kuponkin, koska silloinhan mulla olisi hyvä tuuri myös siinä.
        Mutta eipä se ota jos ei annakaa.

        Mitkä nimi kirjaimet tällä henkilöllä on jonka toivoisit sen olevan? Oma uteliaisuuteni heräsi.


      • uteliasuus
        uneton... kirjoitti:

        Mitkä nimi kirjaimet tällä henkilöllä on jonka toivoisit sen olevan? Oma uteliaisuuteni heräsi.

        Jos kerran tämä ei sinua kosketa niin mitäpä sillä tiedolla tekisitkään?


      • uneton...
        uteliasuus kirjoitti:

        Jos kerran tämä ei sinua kosketa niin mitäpä sillä tiedolla tekisitkään?

        En halua haastaa riitaa tai mitään mutta totta, olenkai vain vainoharhainen.


      • uteliasuus
        uneton... kirjoitti:

        En halua haastaa riitaa tai mitään mutta totta, olenkai vain vainoharhainen.

        Ei, en minäkään riitaa halua, mutta mietin vain, että miksi kyselet.
        Vainoharhaista tai ei, niin jos haluat voithan kertoa omat nimikirjaimesi jos mietit asiaa. ;) Keron kyllä osuuko kohdalle vaiko ei. En vain ole edes kasvottomana niin rohkea, että uskaltaisin laitella nimikirjaimia tänne.


      • uneton...
        uteliasuus kirjoitti:

        Ei, en minäkään riitaa halua, mutta mietin vain, että miksi kyselet.
        Vainoharhaista tai ei, niin jos haluat voithan kertoa omat nimikirjaimesi jos mietit asiaa. ;) Keron kyllä osuuko kohdalle vaiko ei. En vain ole edes kasvottomana niin rohkea, että uskaltaisin laitella nimikirjaimia tänne.

        Sama vika minullakin etten uskalla, mutta lue tuo minun tekstini tuolta alempaa jos olet se joksi luulen niin tunnistat kyllä. Sen verran voin sanoa näin aluksi että Lapissa olen.


      • uteliasuus
        uneton... kirjoitti:

        Sama vika minullakin etten uskalla, mutta lue tuo minun tekstini tuolta alempaa jos olet se joksi luulen niin tunnistat kyllä. Sen verran voin sanoa näin aluksi että Lapissa olen.

        Ymmärräm sua.
        Ja valitettavasti tuskin olen kaipaamasi henkilö. Kilometrejä liikaa välillämme. Mä kun tosiaan asustelen keskellä Suomea.


      • uneton...
        uteliasuus kirjoitti:

        Ymmärräm sua.
        Ja valitettavasti tuskin olen kaipaamasi henkilö. Kilometrejä liikaa välillämme. Mä kun tosiaan asustelen keskellä Suomea.

        No se kyllä, yritys hyvä kymmenen kuitenkin.


      • uneton...
        uneton... kirjoitti:

        No se kyllä, yritys hyvä kymmenen kuitenkin.

        Ja on kyllä hyvin epätodennäköistä että juuri se henkilö jota tarkoitan olisi edes tälläisillä palstoilla..


      • uteliasuus
        uneton... kirjoitti:

        Ja on kyllä hyvin epätodennäköistä että juuri se henkilö jota tarkoitan olisi edes tälläisillä palstoilla..

        Sama täällä, mutta ei kai sitä toivosta siltikään pidä mennä luopumaan? :)
        Kyllä se sokea kanakin jyväsen löytää aikanaan, niin miksipä ei meitäkään onnistaisi vielä joskus?


      • uneton...
        uteliasuus kirjoitti:

        Sama täällä, mutta ei kai sitä toivosta siltikään pidä mennä luopumaan? :)
        Kyllä se sokea kanakin jyväsen löytää aikanaan, niin miksipä ei meitäkään onnistaisi vielä joskus?

        Toivotaan niin :)


      • Rehellisesti
        uteliasuus kirjoitti:

        Jotenkin tuo kirjoituksesi kolahtaa. Tuntuu siltä, kuin kirjoittaisit minusta ja kaveristani. En tietenkään voi olla varma.
        Siksi siis esitänkin tarkentavan kysymyksen. Missä asut? Minne tekstisi osoitat?

        Kun saan vastauksen, voin kertoa enemmänkin. Varsinkin jos sattuu olemaan sinne minne haluan.

        Olen pk-seudulta. Sen tarkemmin on turha kertoa.

        Yritin tuoda vain viestissäni esille noita asioita että kuinka vaikea naisia on lukea ja jos siihen lisätään vielä edelliset huonot kokemukset noista lukemisista sekä vielä että toisen kohtaa hankalassa paikassa kuten työpaikalla niin tehtävä on miehelle lähes mahdoton.
        Tällöin tarvitaan sitten sattumaa että tulisi tilanne jossa voisi osoittaa kiinnostusta avoimemmin tai naisen tulisi pyrkiä selvemmin tuomaan esille omaa kiinnostusta tai jopa tehdä aloite.

        Osalla naisista on sellainen kuvitelma että he tuntevat miehet ja osaavat toimia tunneasioissa sekä että osaavat antaa merkkejä miehille joita tulkita.

        No, kyllä se useimmiten ihan arvailuksi menee.

        Samoin suurella osalla naisista on sellainen käsite että kyse on jostain miehen itsetunnosta tai muusta kun ei mies viitsi lähestyä. Ei miestenkään sydämet kiveä ole ja jos on tullut kolhuja niin huvikseen viitsi koko ajan pakkeja ottaa.

        Naiset ei usein tajua miten edullinen tilanne heille on. He ovat vain esillä ja heistä kiinnostutaan ja sen jälkeen voi odotella että mies tekee sen aloitteen.

        Tietysti olipa kyseessä mies tai nainen niin työpaikalla tai muussa vastaavassa ympäristössä kiinnostuksen osoittaminen ei ole niin helppoa ja toisaalta siitä voi olla seuraamuksia, jos ei muuta niin kovinkin noloja tilanteita.

        Itse tuskin lähden tekemään aloitteita työpaikalla ellei nainen tee täysin selväksi että olisi kiinnostunut.


      • nähty on tätäkin
        Päänvaivaa kirjoitti:

        Mä olen myös luopunut toivosta tulkita naisia.

        Jotenkin tuntuu siltä, että ne pari kertaa kun olen alkanut kuvittelemaan toisen olevan ihastunut ja itse ruvennut hiljaa retkahtamaan niin kun avaan suuni (sydämeni) niin ihan kaveripohjalla sit oltu kuitenkin. On ollu salaa katsomista, pitempiä katseita ja hiusten nypläämistä ja kun olen lähestynyt niin mukaan on tullu pynttäämistä, pientä keimailua, jutut on menny henkilökohtaisiksi, "iholle" tulemista, kosketuksia, tikusta asiaa ja joka päivä, on jynssätty kaulaa ja ranteita ja tuijotettu silmiin sanomatta mitään. Ja kun rupeen lämpeemään niin onkin ihan vaan kaveri. Joo.

        Nyt on töihin tullu yks tosi söötti mua jonkin verran nuorempi nainen. Ja oon monta kertaa bongannu sen mua katsomasta kaukaa. Eikä se edes väistä kun jää kiinni. Jos satun paikalle se pyyhkii tukan pois silmiltä ja ryhti kohenee mut ei se katso tai moikkaa. Koskaan ei olla juteltu. Pari kertaa oon vastannu sen katseeseen kauempaa. Mutta kun ollaan 5m säteellä se kääntää selän, katsoo maahan tai jonnekin. Kerran oltiin päätyä samaan porukkaan juttelemaan niitä näitä mutta se käänsi selän kun tulin ja lähti kaverinsa kanssa pois. Lähtiessään sanoi jotain "kaikille" mutta katso vaan mua ja vilkutti mennessään. Haluisin tutustua vähän, mut en mä viitti munata itteeni. Mennä väkisin juttelemaan. Saati että erehtyisin edes kokeilemaan kepillä jäätä jos sattuis olemaan mukava ja "kiinnostuksen merkit" ei vähene.

        joo..kyllä nämä "söötit" nuoret naiset tunnetaan keimailustaan...ne vain testailee oisko vientiä, ja kyllähän se naisen itsetuntoa hivelee kun jätkiä pörrää aina ympärillä.


      • vesimiesRRRR
        nähty on tätäkin kirjoitti:

        joo..kyllä nämä "söötit" nuoret naiset tunnetaan keimailustaan...ne vain testailee oisko vientiä, ja kyllähän se naisen itsetuntoa hivelee kun jätkiä pörrää aina ympärillä.

        Tää on vaikeaa.....

        Kun on itse mies, niin ei voi vastata muusta kuin omasta puolestaan.

        Mutta kun nainen alkaa menee tietyn rajan yli, niin mies ei pysty tekeen mitää. Kädet on säpissä ja silmät vaan jossain.

        Kaksi omaa kokemusta. Ensimmäisessä on ollut useampikin nainen toisena. Eli luodaan tilanne jossa on pakko katsoa jonnekin. Nainen vain tuo itsensä tarjotimelle, ja siinä sitten katsot.

        Yksin näistä laittoi myöhemmin viestiä, että jotain jäi tekemättä. Eikä mitää enää tule, koska hän oli muuttanut omaa elämäänsä radikaalisti, kun oli saanut lapsen.

        TOinen tilanne oli tälläinen, että nainen tykkäs halia ohimennessään ja painaa sitten päätään olkapäätäni vastaan. Kerran sitten hän tuli istumaan viereeni ja painoi pään olkapäälleni ja laittoi käden hartioille, silloin kysyin lupaa saako laittaa oman käteni hänen lanteilleen. Sain luvan.

        Sitten kolmas asia on nämä MOI-naiset. Miksi pitää hokea sitä MOI-sanaa, kun jos on asiaa, niin tulee sanomaan.


      • 16+4
        Päänvaivaa kirjoitti:

        Mä olen myös luopunut toivosta tulkita naisia.

        Jotenkin tuntuu siltä, että ne pari kertaa kun olen alkanut kuvittelemaan toisen olevan ihastunut ja itse ruvennut hiljaa retkahtamaan niin kun avaan suuni (sydämeni) niin ihan kaveripohjalla sit oltu kuitenkin. On ollu salaa katsomista, pitempiä katseita ja hiusten nypläämistä ja kun olen lähestynyt niin mukaan on tullu pynttäämistä, pientä keimailua, jutut on menny henkilökohtaisiksi, "iholle" tulemista, kosketuksia, tikusta asiaa ja joka päivä, on jynssätty kaulaa ja ranteita ja tuijotettu silmiin sanomatta mitään. Ja kun rupeen lämpeemään niin onkin ihan vaan kaveri. Joo.

        Nyt on töihin tullu yks tosi söötti mua jonkin verran nuorempi nainen. Ja oon monta kertaa bongannu sen mua katsomasta kaukaa. Eikä se edes väistä kun jää kiinni. Jos satun paikalle se pyyhkii tukan pois silmiltä ja ryhti kohenee mut ei se katso tai moikkaa. Koskaan ei olla juteltu. Pari kertaa oon vastannu sen katseeseen kauempaa. Mutta kun ollaan 5m säteellä se kääntää selän, katsoo maahan tai jonnekin. Kerran oltiin päätyä samaan porukkaan juttelemaan niitä näitä mutta se käänsi selän kun tulin ja lähti kaverinsa kanssa pois. Lähtiessään sanoi jotain "kaikille" mutta katso vaan mua ja vilkutti mennessään. Haluisin tutustua vähän, mut en mä viitti munata itteeni. Mennä väkisin juttelemaan. Saati että erehtyisin edes kokeilemaan kepillä jäätä jos sattuis olemaan mukava ja "kiinnostuksen merkit" ei vähene.

        Juu, yhde naisen kaa tutustuttiin ja samoja merkkejä oli, tosin mä vein asiaa pidemmälle niinkuin miehellä yleensä on tapana, nukuttiin vielä saman peiton alla kerran.

        Juttu ei sitten jatkunut sen pidemmälle ja kaverikortti tuli. Nähnyt jälkeenpäin "säätämässä" muualla.

        Yleensäkin nuo nuoret naiset, sanotaanko juuri 18-v täyttäneet tykkäävät juoda alkoholia ja pyöriä mestoilla, eivät varmaan itsekään tiedä mitä tällä hetkellä haluavat.

        Tiedä sitten miten hyvä pelimies saa olla, että saisi tuon tapaisen naisen itselleen, itse kun olen suht. tavis :)

        Muuten hieno nainen ja kaunis persoona, parempi kaverina kuin ei mitään.


    • 8+12

      Itse olen kerran kokenut sen kun nainen kiinnostuu ja voin sanoa, että nainen:
      katselee ja vilkuilee usein
      hakeutuu lähettyville
      kommentoi usein tekemisiäni/keksii tikusta asiaa
      kyselee kaikesta kaiken ja yrittää selvittää onko minulla tyttöystävää.
      antaa kehuja jostain asiasta
      kysyy kahville

      Tapauksesta oppineena mun mielestä oleellinen juttu naisen kiinnostuksen esiintulemisessa on se esittääkö nainen kysymyksiä aktiivisesti. Yleensä saan itse olla kysymässä naiselta kaiken ja nainen kysyy ehkä säälistä takaisin että "entäs sä". Sen kyllä huomaa aika selkeästi, että kiinnostaako toista tutustua vai ei..

      • ihastunut n

        En pystyisi allekirjoittamaan tuota tekstiäsi.
        Itse esim naisena kunnioitan toisten yksityisyyttä siinä määrin, etten kovin helpolla ala kyselemään toisennyksityisasioita vaikka olisinkin kiinnostunu. Ei se ole aina niin helppoa.


    • uneton...

      En ole koskaan tälläisilla keskustelu palstoilla käynyt mutta nyt vaan tuli sellainen olo jostain syystä että pitää kirjoittaa. Itsekään en tiedä minkälaisia merkkejä naiset näyttävät vaikka parhaani mukaan yritän ne havaita.

      Olin aluksi aika masentuneen ja hälläväliä oloinen töissä ollessani ensimmäisinä päivinä vaikka kavereitakin oli siellä, kun näin tämän naisen (pomoni/työkaverini) oloni muuttui täysin erilaiseksi olin virkeä ja paremmalla mielellä pitkästä aikaa, kun ensi kerran juttelin hänen kanssaan tuntui kuin sydämeni olisi lyönyt tyhjää koko keskustelun ajan siitä pehmeästä äänestä mikä hänellä oli ja kauniit siniset silmät mistä en voinut olla katsomatta pois päin, kaikki tuntui sujuvan todella hyvin hänen kanssaan alusta asti.

      Yleensäkin olen huono tälläisissa asioissa mutta joka päivä ryhdistäydyin ja muutin omaa elämäntapaanikin paljon. Uskalsin mennä puhumaan hänelle ja yritin saada jotain järkevää sanottua mutta jumituin katsomaan hänen silmiinsä enkä saanut sanaakaan suustani vaan pääni löi tyhjää ja syke tuntuin nousevan niin korkealle että sydän meinasi tulla rinnasta ulos, sitten kun sain itseni rauhoitettua ja ajatus taas palasi aloin puhumaan asioista niin kuin "miten sinulla on mennyt" ja töistä.

      No aika kului ja minä aloin tuntemaan oloni epävarmaksi en päässyt selville hänen tunteistaan minua kohtaan. Välillä tuntui että hän on kiinnostunut minusta niin kuin minä hänestä hymyili, nauroi rennosti jutellessamme ja meillä tuntui olevan hauskaakin. Välillä hän oli taas luotaan työntävän oloinen, hän näytti välttävän katsekontaktia tai halusi päättää keskustelun nopeaa kuin ei olisi halunnut puhua kanssani. Monta kertaa ajattelin kysyä häntä treffeille kanssani tai kertoa tunteistani häntä kohtaan mutta olin silti liian ujo ja en tiennyt mitä sanoa.

      Vaikka toki olin iloinen aina hänet nähdessäni tai juteltaessa hänen kanssaan, pitemmän päälle minulle alkoi tulemaan se hälläväliä masentunut olo takaisin koska päässäni pyöri ajatuksia kuten "Ei sinulla ole mahdollisuuksia hänenlaisensa naisen kanssa", "Ei hän varmaankaa tunne samallalailla kuin minä häntä kohtaan", "Ei hänellä ole aikaa tälläiselle kuin minä".

      Minulla alkoi tulemaan poissaoloja töistä tein selityksiä miksi en tullut paikalle jotka tietenkin hävettävät minua nyt jälkeenpäin todella paljon. En todellakaan tiedä mitä hän ajattelee minusta, omat tunteeni häntä kohtaan eivät ole muuttuneet mutta nykyään hän työskentelee uudessa työpaikassa emmekä ole sen jälkeen paljoa jutelleet.

      Kuitenkin viime aikoina minulle on tullut tunne että minun täytyy kertoa tunteistani heti kun saan mahdollisuuden ennen kuin on liian myöhäistä ja hän on liian kaukana.

      • uneton...

        Vähän mitä olen tässä selaillut tätä palstaa täällä tulee iha vainoharhaiseksi :)

        On parempi jäädä odottelemaan soittoa tai viestiä jos hän sattuisikin tämän lukemaan kun itselläni ei ole hänen numeroa enkä halua mitään find hommaa käyttää sen hankkimiseen vaan haluan häneltä sen numeron itseltään tai jos sattuisin tapaamaan hänet niin menisin juttelemaan.

        Miten vain minun täytyy kertoa tunteistani ja toivoa parasta vaikka pakit tulisi inhoaisin itseäni jos olisin tekemättä yhtään mitään.


    • ujo

      miten pääsee ujoudesta pois? Minulla on ihastus , joka sanoo että olen hiljainen.
      Ja haluaisin puhua hänelle mutta pokka ei riitä. :(

      • ajatus

        Kirjoita rakkauskirje :)


      • ujo
        ajatus kirjoitti:

        Kirjoita rakkauskirje :)

        Vois :)


    • Näkökulmaa

      Hauska lukea noita miesten kommentteja, avaavat paljon sitä, miksi miehet eivät kyllä ikinä tee aloitetta... :)

      Ja asiaan. Se, millaisena ihastus toiseen näyttäytyy, riippuu täysin toisesta ihmisestä, itse tilanteesta, ja omista tarkoitusperistä.
      Esim. itse jos olen ihastunut johonkin todella avoimeen ihmiseen, niin sen näkevät varmasti kaikki. Tälläset ihmiset ovat ihan päässeet kysymään multa suoraan oonko mie heistä kiinnostunut. :) Mutta ootapa vaan, kun herra on sulkeutunut / ujo henkilö. Silloin saisi olla aikamoinen selvännäkijä, jotta tämän nuoren tytön kiinnostuksen huomaisi. :D En nimittäin ota tällaisiin tapauksiin yleensä minkäänlaista kontaktia. Luulenpa vaan, että he itse (ja kaikki muutkin ympärillä) uskovat, että pidän kyseisiä henkilöitä jotenkin epämiellyttävinä. Saatan olla jopa tyly.

      Ihastus toiseen tulee luonnollisimmin esiin silloin, jos tuttavuus on lähtenyt täysin kaveripohjalta ja vain muuttunut jossain vaiheessa ihastukseksi. On helppoa, kun on valmiiksi jo tullut hyvin toimeen, ja puheenaiheet ovat synkanneet.

      Sitten omalla kohdalla on aina ollut näitä hämmentäviä ihastuksen kohteita. Toisaalta tuntee olevansa todella pihkassa toiseen ihmiseen, mutta joku järki tai muu tulee esteeksi. Ei yksinkertaisesti halua toisesta mitään järjen tasolla, muttei kuitenkaan pysty kieltämään tunteitaan. :D Näitä ihmisiä kohtaan harrastan sekä tiedostamatonta, että tietoista välttelyä, saatan olla jopa enemmin ilkeä, kuin myöntää pitiväni toisesta. Luultavasti tällaiset tapaukset luulevat minun vihaavan heitä...

      Yhteenvetona: se, että toinen on ihastunut, saattaa ilmetä aivan minkälaisena käytöksenä tahansa.

      • uneton...

        Itse tein lopulta aloituksen mutta pakithan sieltä tuli koska naisella oli jo mies...


      • Rohkea veto
        uneton... kirjoitti:

        Itse tein lopulta aloituksen mutta pakithan sieltä tuli koska naisella oli jo mies...

        Hyvä, että teit. Parempi näin kuin, että olisit jäänyt kuukausitolkulla miettimään mitä-jos...


    • fafkaf

      Tällä voi Facebookin kautta klikata kavereistaan ne, joista on kiinnostunut. Sitten kun kaverikin käy klikkaamassa sinua, saatte molemmat tietää. Siihen asti ihastuneisuutesi pysyy salassa kaveriltasi.


      http://www.treffikaverit.net/


      Toimii!

    • sinkku vielä..

      Onko vihje kiinnostuksesta,kun tyttö laittaa tukkansa usein ponnarille lähelle minua tullessaan?

    • Ei varmana :D

      Koulussani sellainen tyttö, joka katsoo tunneilla useasti suoraan silmiin,(luokan toiselta puolelta) hänelle puhuessaan hän venyttelee jostain ihmeen syystä, laittaa usein hiuksiaan kun olen läsnä, puhuu eri äänen sävyllä minulle, puhe on takkusempaa, (muille puhuu normaalilla vauhdilla) ja hän on iloisemman näköinen kun puhun hänelle.

      Hänelle puhuessaan ei oikein katso silmiini, on viime aikoina pyrkinyt samaan porukkaan jossa itse olen.(Aikaisemmiin hän liikkui eri porukassa.)
      Katsoi kerran lähtiessään suuntaani kun olin luokassa istumassa, ja viimeisenä, kun olin viime vuonna luokkaretkellä, katselin häntä useasti jonka seurauksena hän meni kavereilleen puhumaan jotain tavallista asiaa, he olivat alle 2 metrin päässä istumassa minusta, ja yksi hänen kavereistaan sanoi että onko tällä tytöllä jotain kerrottavaa, ja he lähtivät läheltäni pois ja muutama hänen kavereistaan katsoi lähtiessään suuntaani, ja he menivät juttelemaan jotakin.

      Ja toinen samanlainen tapahtui samalla retkellä, kun olimme istumassa porukalla jossain ja kun katsoin hänen suuntaansa,(olin n. 2-3 metrin päässä) yksi hänen tuttavansa sanoi että minä(?) katson hänen suuntaansa,(minun ei siis pitänyt kuulla sitä) ja jonka jälkeen tyttö meni nurkan taakse "piiloon", ja sama, joka huomautti minusta aikaisemmin, sanoi uudelleen, että katson yhä sinne suuntaan.( Olen suht. koht. 100% varma ettei takanani ollut ketään muuta.)
      Tästä kaikesta päätellen hän EI VOI MITENKÄÄN OLLA IHASTUNUT MINUUN.
      Pitäisiköhän vain luovuttaa koko homma vai kokeilla vaikka se saattaa olla HYVIN EPÄTODENNÄKÖISTÄ. Olen kyllä itsekkin ihastunut tähän tyttöön. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    • Nuori.Nainen

      Itse olen kohta ollut jo puolivuotta ihastuneena erääseen itseäni hieman vanhempaan mieheen. Ihastuneena saatan jäätyä, kun katseemme kohtaavat. Lähinnä siksi, että haluaisin sanoa hänelle ääneen kaikkea muuta kuin mitä tilanteen vaatima korrektius edellyttää. Välillä heittäydyn tunteeseen ja flirttailen hienovaraisesti, seuraan miestä katseella tämän mahdollisesti liikkuessa tai puhuessa tai vain katselen häntä, niin että kovin paljoa ei voi jäädä arvailun varaan, vaikka ulkopuolisetkin tajuaisivat tunteeni.
      Pelko torjutuksi tulemisesta kuitenkin jarruttaa paljon. Jos jonain päivänä mies on kylmempi minua kohtaan, peräännyn ja uskon oman mieleni luoneen molemminpuolisen ihastumisentunteen. Kun taas saan miehen kiinni tuijottamasta minua, eleiden matkimisesta ja suorasta pitkästä säteilevästä katseesta, alan itsekin taas loistaa.

    • Topi.

      Naiset pyllistelee silmien alla,kun ne on kiimassa...

    • Regina-Rento

      Minä lähetän yleensä savumerkkejä. Tätä tarkoitusta varten poltan vihreetä röökiä ja sitten puhaltelen kiehkuroita.

    • harvoin_ihastunut

      En ole kovin monesti ollut ihastunut, joten vähän vaikea sanoa. Ensimmäisen kerran ehkä joskus teininä, mutta se ei ollut kovin vakavaa, koska en muistaakseni edes haaveillut yhteisestä elämästä, vaan pidin vain hänen luonteestaan ja käytöksestään. Teininä pidin myös yhdestä ulkomaisesta julkkiksesta ja katselin häntä vaaleanpunaisten lasien läpi, mutta siitäkään ei tullut sydänsuruja, kun hän aloitti parisuhteen eli liekö kunnon ihastus sekään. No, varmasti olen ollut ihastunut nuorena, vähän vanhempana teininä. Silloin en uskaltanut lähettää minkäänlaisia merkkejä, korkeintaan yritin vastata ystävällisesti ja hymyillen, kun kerran kysyi jotain. Jos ajatuksia voisi lukea, niin lähetin hänelle kyllä monta rakkauskirjettä. Siinä vaiheessa, kun hän oli lähdössä, toivotin hyvää kesää ja halasin, en mitenkään superpitkään, mutta en nopeastikaan, vaan ihan reilusti ja niin normaalisti, kun vain voi. En usko, että olisin halannut häntä enkä ehkä edes sanonut sitäkään vähää elleivät muut olisi ensin hyvästelleet häntä halauksin. Toisen kerran olen ihastunut aikuisena, mutta aika lailla samanlaiset on merkit edelleen. Erotuksena aiempaan olen uskaltautunut kysymään, mitä kuuluu. Olen myös istahtanut viereiselle tuolille, vaikka muitakin vapaita paikkoja olisi ollut. Lisäksi olen yrittänyt pitää huolta siitä, että kohtelen kaikkia tasapuolisen ystävällisesti, koska jos joku olisi minusta kiinnostunut ja kohtelisi jotakuta huonosti, niin en välttämättä haluaisi tutustua häneen paremmin.

    • Anonyymi

      EI, : Et kuule Tee Yhtään mitään

      Mies Tekee aloitteen,

      Ja Hinkuu Sun kännykän numeroa!

    • Anonyymi

      Ihan selvä. En halua puhua mitään, enkä nähdä koko ihmistä. Hän saattaa saada jopa sen kuvan, etten voi sietää ollenkaan. Selkeä viesti. Älä tule lähelle. Koska tunteilla ei tee muuta kuin satuttaa itsensä.

    • Anonyymi

      Itse sipaisen hiuksia korvani taakse komean, puoleensavetävän miehen seurassa, ele on kieltämättä aika flirtti, ja tapahtuu alitajuisesti.

      • Anonyymi

        Huomasin kyllä tämän sinusta kaunis nainen, kun viimeksi tapasimme. Minulla on hyvä silmä yksityiskohtien suhteen ;) Huomasin paljon muutakin kaunista sinussa.


    • Anonyymi

      En mitään

    • Anonyymi

      Moi

      • Anonyymi

        Moi


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe