Kun katseeni luon yli palstan, se ilon mieeni tuo.
niin iloisen hyvän ja hauskan se eteheni suo.
Vaikk päivä on sateinen harmaa ja sateleepikin.
läpi sateisen usvan ja harmaam mä teitä tervehdin.
Tulkaa nyt ystävät kaikki jotain tänne kirjoittamaan
pojat, tytöt, kalle ja maikki, meitä ilahduttamaan.
japadapaduu
P.S. Tulin kurkjstamaan tuolta yävasemmalta
Mä katseeni luon yli palstan
37
438
Vastaukset
- *Kukkahame*
Pitääpi tulla kun runomittaan ladataan,
pianhan tässä vastaukset plarataan.
En ole Kalle, enkä ole Maikki
olen joukossa jossa on kaikki.
Taivas on piilossa pilvien takana,
joskus on pilvestä vettä satana.
Metsässä viivyin niin paljon jäi mieleen
liikuin, nautin kuulin kuusien kuiskeen,
luonto on kuitenkin ystävä parhain
sen olen oppinut lapsena, varhain. Antteks ny palstalaiset!
mailma mene juur ihmelliseks. tämmösel piänel läppärilläki saa otettu vaik valokuva ittes. Miksei sitä ol mulkukka kertonu.
Mää ole niimpaljon tuttu, et uskalsin pistät ton kuvanki näkyviDigikameralla minä, omin ojennetuin käsin kuvasin. Itsekuvauksesta johtuva on tuo kuvatuksen tärkeä ilme.
jjoutava5 kirjoitti:
Digikameralla minä, omin ojennetuin käsin kuvasin. Itsekuvauksesta johtuva on tuo kuvatuksen tärkeä ilme.
Jo kaks' on kuvaa eikä feikkii
mä aloin kanssa heti leikkii.
Jo naamabookki kolmas tässä
sadepäivänä syntymässä:D- ihailen kuvaasi
jjoutava5 kirjoitti:
Digikameralla minä, omin ojennetuin käsin kuvasin. Itsekuvauksesta johtuva on tuo kuvatuksen tärkeä ilme.
jj, niin miehekäs, taitaa olla ihan lovi leuassa.
- Ramoona*
Tomaatit kasvihuoneestani hain
viettelevän tuoksun nenääni sain
viipaleiden punavärissä elinvoimaa
väliin valkeaa pehmeää mozzarellaa
ruukusta basilikan vihreitä lehtiä nippu
tästähän sukeutui aivan kuin Italian lippu.- Ikkunan takana
Niin musta on tuo marja
pensaikoissa marja-aronian
Iso komea ja kaunis
vaan pahanmakuinen.
Maista, nuuski,
ei hajua ei makua,
on täysin tarpeeton.
Teeppä siitä viiniä
lisää karpaloita
joko alkais maistua
myös ehkä hajahtaa.
Lissupa se on sosiaalisen sadepäivän veittänyt,...juteltu on kaikki mitä on juteltavaa kertynyt, ja hyvää se tekee sielulle ja sydämelle juttelu lajitovereitten kanssa niin siellä kuin täälläkin!
Ehkä me nauravaiset aina löydämme toiset samanhenkiset.
Kiitos rohkealle ja kekseliäälle aloitteiden tekijälle!
Olen tehnyt päätöksen, vain rekatulla nikilläni kirjoitan.
Muuten täällä syntyy liikaa väärinkäytöksiä ja väärinymmärryksiä. Tulisipa se pakolliseksi!
:)- jjoutava
Miksi poistit viestin catleija? kyllä täällä on monta meitä varovaisempaa. Pieni varovaisuus ei ole pahasta näissä sosiaalisissa medioissa. Jos jälkikasvu varoittelee, he oikeastaa pelkäävät enemmän oman kunniansa puolesta, kuin meidän vanhojen kunniasta.
jjoutava, syy oli tämmöinen. Minäkin sinun ja Ruuneperin innoittaman latasin ihka oikean omakuva ja siihen sopivan tekstin jotain tähän tapaa, että kun valitsee sellaisen oman kuvan josta kukaan vastaantulija ei tunnista eli muutaman kymmenen vuoden vanhan.
Sitten tuo peijakas länttäsi vielä tuon Minni-kuvan tuohon. Näes ne tarkistaa ennen julkaisua.
Minä en edes osaa tarpeeksi varovainen ollakaan, jonka olet varmaan huomannut.catleija kirjoitti:
jjoutava, syy oli tämmöinen. Minäkin sinun ja Ruuneperin innoittaman latasin ihka oikean omakuva ja siihen sopivan tekstin jotain tähän tapaa, että kun valitsee sellaisen oman kuvan josta kukaan vastaantulija ei tunnista eli muutaman kymmenen vuoden vanhan.
Sitten tuo peijakas länttäsi vielä tuon Minni-kuvan tuohon. Näes ne tarkistaa ennen julkaisua.
Minä en edes osaa tarpeeksi varovainen ollakaan, jonka olet varmaan huomannut.Olet sinä ollut nätti nuorena, luulen kuitenkin löytäväni sinut tuosta kuvakokelmasta,
se olisi hyvä profiilikuva, olet siinä tyylikäs leidi.catleija kirjoitti:
Minä en edes osaa tarpeeksi varovainen ollakaan, jonka olet varmaan huomannut.Mitäs varovaisuutta täällä tarvitaan. Kyllä minusta voidaan olla ihan aidosti tuttuja, ikäänkuin palstanaapureita, joita haluaa pittää hyvinä ystvinä eikä koskaan loukata.
Sainpa "meitä" ainakin kourallisen kokoon.
- Nea*
Ruuneperi kultainen on,
hienosti sanoja yhteen laittaa,
kielikorva on verraton,
kyllä niitä lukea maittaa ! Minä kanssa -- mutta vaan hetkeksi laitoin --ihan kokeilumielessä :=)
Malta vähän, kuva tulee ylläpidon tarkistuksen jälkeen. Vie vähän aikaa.
ullamirjami kirjoitti:
Voi kun hienoja kuvia . Ei taida tulla minun nuoruuden kuvaani .
hi hiii ---mini ullamirjami!
- Olet kaunis, UM,
ullamirjami kirjoitti:
hi hiii ---mini ullamirjami!
ollut nuorena ja ehkäpä vielä nykyäänkin! Onnea!
- kaunottarelle
Olet kaunis, UM, kirjoitti:
ollut nuorena ja ehkäpä vielä nykyäänkin! Onnea!
lentosuukko sinne Ruotsiin, kaunis on aina kaunis.
Jokohan alkaa nuoruuden kuvien lähettely, odotan kaikilta palstan naisilta. ;) - Vaari Suomesta
kaunottarelle kirjoitti:
lentosuukko sinne Ruotsiin, kaunis on aina kaunis.
Jokohan alkaa nuoruuden kuvien lähettely, odotan kaikilta palstan naisilta. ;)minultakin lentosuukko kauniille Ullamirjamille!
- pälä--pälä
No olkaapa onnellisia kouralliset, nythän alkaakin aurinko paistamaan joukkoonne, nimetkää vaan vapaasti ketkä saavat kirjoittaa omia ajatuksiaan.
Selvenee se päivä päivältä kova on halu tulla jos jollakin tavalla esille.
Ja aleksanrowitzi pääkirjoituksellaan mukaan. - Nämä siis haluavat
nimenomaan puhua vain henkilöistä, toinen toisistaan, tai ei puhua vaan katsella kuvia.
Miksi ihmeessä ette mene treffi-palstoille, olen kuullut että niitäkin löytyy netistä, nehän ovat tuollaista varten.
Saanette paljon uusia ihailijoita.
Minä taas täällä haluan vain keskustella joistain aiheista.
Mutta kaunis olet Ullamirjami ollut nuorena!- kaunis minäkin
olin nuorena, ei tulis vaan mieleenkään jotain kymmenien vuosien takaisia kuvia tänne laitella. Ei tosin nykystäkään kuvaa, vaikka ihan olen ok näköinen.
Vai Treffi-palstaa ehdottaa --- en ainakaan tämän kuvan kanssa . Mutta jos suukkoja tulee yhtä paljon --mikäs siinä . Ihailiat ovat elämän suola --- Kiitos --suukoista
P.S unohtu siinä huumassa --että laitan sen entisen kuvani -- toivottavasti tulee suukkoja :=)
ullamirjami kirjoitti:
P.S unohtu siinä huumassa --että laitan sen entisen kuvani -- toivottavasti tulee suukkoja :=)
Kyllä sinussa, ullamirjami, on ihan selvää missiainesta niin kuin muissakin.
Minun vähäkarvainen pääni sai suloista seuraa.
P.S. Missähän ne Hajupojan "kanat" ovat?
- Hei,
Ullamirjami, anna nyt meidän ilahtua sun profiilissasi käydessämme ensin tällä, vaikka kaunis olet kyllä siinä nykykuvassasikin.
- Tapaaminen voisikin
olla aivan kiinnostava juttu!
- Kauniit ja rohkeat.
Eiköhän tuo ulkonäkö ole luojan luomaa ja perintötekijöiden aikaan saamaa. Tietenkin hyvällä "itsensä hoitamisella" saa paljon aikaan.
Suuri osa ihmisistä on nuorena hyvän näkösiä.
Sitäpaitsi eikauniskin voi muuttua mukavan näköiseksi kun oppii tuntemaan mielyttävänä ihmisenä.Pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä. - kauneus on
Kauniit ja rohkeat. kirjoitti:
Eiköhän tuo ulkonäkö ole luojan luomaa ja perintötekijöiden aikaan saamaa. Tietenkin hyvällä "itsensä hoitamisella" saa paljon aikaan.
Suuri osa ihmisistä on nuorena hyvän näkösiä.
Sitäpaitsi eikauniskin voi muuttua mukavan näköiseksi kun oppii tuntemaan mielyttävänä ihmisenä.Pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä.Katsojan silmässä ja katoavaista. Kutem huomataan palstallakin. Säälittävää tuo nuoruuden kuvien esittely. Kaikilta niitä nättiä kuvia löutyisi.
- k&k
kauneus on kirjoitti:
Katsojan silmässä ja katoavaista. Kutem huomataan palstallakin. Säälittävää tuo nuoruuden kuvien esittely. Kaikilta niitä nättiä kuvia löutyisi.
Mikä siinä nyt taasen niin säälittää. Hauska niitä on nähdä. Tuo sinun kommentointi voisi kyllä säälittää.
- Vaa ehkä ei?
Ken oli maassa kaunehin?
- voi sentään
Näin oli näreet vuosi sitten.
- Atolfia
voi sentään kirjoitti:
Näin oli näreet vuosi sitten.
Miettien
En kumarra kuvia,
ei siitä ole huvia.
Ilman sitä kirjoittelen,
jotain tähän näpyttelen.
Hyvä syksy ollut on,
lämmin, jopa tuuleton.
Nyt säät syksyyn vaihtuu,
lämmön tunne kauaks haihtuu.
Tästäkin voi nauttia,
kaikenlaista pohtia.
Metsäänkin voi taivaltaa,
saalista ken halajaa.
Väriloiston siellä kohtaa,
punakeltaisena hohtaa
koko luonto loistosaan
hetken vielä olla saa.
En oikein osaa runoja rustata, vaikkakin luen mielelläno muiitten tekemiä runoelmia, ajatuksia arjesta sekä lyyrisempääkin.
Jatkan edelliseen viestiini: Ruuneperi kysyi Hajupojan kanoista. Tässä ilmoittautuu yksi.
Minusta on jopa ansiokasta olla "kana", jos se on Hajupojan kriteereillä arvioitu.
Loppujen lopuksi en taida olla kovinkaan kanamainen, eikä Ruunekaan ole kukko, vaikka joskus käyttäytyykin kukkomaisesti:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282721- 1372516
- 1352114
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162113Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591368Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo931162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891142Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381098