kyykäärme on maailman 8. vaarallisin käärmelaji.
http://cleanclover.hubpages.com/hub/Ten-most-dangerous-snakes-for-human-beings
ja miksi suomessa ei sitten varoiteta/pidetä kyykäärmeistä sen suurempaa ääntä jos meillä täällä asuu yksi maailman vaarallisimmista käärmelajeista??
Suomessa vaarallisia käärmeitä
8
136
Vastaukset
- 13+19
Ihan yksinketaisesti siksi ettei siihen kukaan kuollut viimeisen sataan vuoteen.
Lapsille ja vanhuksille vaarallinen - eräässä...
käärmenäyttelyssä kyy luokiteltiin vaarattomaksi.Suurin syy että kyy ei koskaan hyökkää vaan pakenee aina kun saa tilaisuuden.
- aloittajalla..
on tainnut tulla lajinmääritysvirhe.Ei tuo 8 ainakaan kyy ole
- aloittajaoletsina
Kyllä se on, kyy on englanniksi joko european adder/vommon adder tai european viper
- aloittajaoletsina
aloittajaoletsina kirjoitti:
Kyllä se on, kyy on englanniksi joko european adder/vommon adder tai european viper
anteeksi *common
- englanniksi...
aloittajaoletsina kirjoitti:
anteeksi *common
kyy on ilmeisesti yleisnimi myrkkykäärmeelle
- Joutavaaaa
Kyitäkin o niin montaa sorttia maailmassa ja taitaa tää kotimainen olla niit fliisumpia matoja.
- kuvassa......
on Acanthopis antarkticus.Lempinimiä "surmakäärme" ja "kuolonkyy".Ei tavata Suomessa ei mitään sukua suomalaiselle kyylle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909