Metsosta tekeillä video levitykseen

Lupa tappaa ahneena

Olen tekemässä Metson ahneudesta videota kansainväliseen levitykseen. Ja nyt kaivataan ammatti/amatöörinäyttelijöitä. Sävellän itse musiikin joka tulee olemaan Beethovenin 5. ja hautajaismusiikin tyylistä. Itse videossa esitetään Suomalaisen perheen talouden pohjan katoaminen kun Metso antaa lopputilin molemmille vanhemmille…perhe menettää työn ja toimeentulon… joutuu lähtemään kovalla säästämisellä hankkimastaan rintamamiestalosta pieneen kaupungin vuokraosakkeeseen. Lasten osalta maailma on myös muuttunut täysin. Perheellä ei ole enää varaa tukea lasten harrastuksia eikä hankkia lapsille edes välttämättömiä asioita. Tästä johtuen lapset voivat pahoin ja itkevät lähes jatkuvasti. Lopulta toisen vanhemman mielenterveys alkaa järkkyä ja se johtaa itsemurhaan. Koko videon ajan välähdyksittäin näytetään Metson johtajien elämää (loistoautot, illat loistoravintoloissa, TV-kommentteja (osingot/YT), Pankkitilisaldojen kasvu, jne.) Johtajat nostetaan ahneuden jalustalle ja tuo ahneus rinnastetaan siihen kuinka suuria kärsimyksiä se aiheuttaa muille.
Tämä sitten laitetaan kansainväliseen levitykseen… niin laajasti kuin mahdollista. Metson nimi tulee olemaan erittäin selvästi edustettuna tässä videossa.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan tähän projektiin niin pistä kommenttia tai vaikkapa omaa ehdotusta käsikirjoituksen osalta tänne. Kerätään sopiva tiimi työstämään tämä ulos.

1

2138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep..

Jaha. Metson entinen luottamusmies taisi saada änkyröintinsä vuoksi kenkää yt:n aikana? :D

Miksi et muuten rahoittaisi videota osakkeilla? Inderesin suositushinta on 32e ja nyt taitaa olla n. 28e.. Eli siitä vaan vaikka 28.000e kiinni, haet pankista lainaa. Sitten myyt 32.000e ja maksat lainan pois. Ajattele! 4 kiloo ihan vaan leffaan ahneudesta! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3042
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1801
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      112
      1666
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1229
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      123
      967
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      933
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      924
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      907
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      825
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      800
    Aihe