Mitäpä tämän naisen syksyyn nousee? Lasten kanssa elelen, työni teen ja avoimena tulevaisuuteen katselen. Toiveissa onnellinen parisuhde, joutuuko sellaista kauan odottelemaan?
Toivon että apua
2
<50
Vastaukset
Hei
eronneita naisia on yhtä paljon kuin eronneita miehiä, eli ei hätää!
olisiko sinulla tyttären kanssa vaikea aika meneillään? se on työläs ajanjakso, mutta hermosi kestävät.
toivot itsellesi uutta ihanaa kumppania ja kyllä toki sellaisia on liikkeellä. mies on vasta eronnut, eli joudut tukemaan hänen itsetuntoaan tulevassa. jaksatko? jos jaksat, niin se olisi teille molemmille siunaus.
hänen kanssaan te voitte asua kivassa yhteisessä kodissa, mutta älkää vastatko puhelimeen, kun tuo ikävä ex-vaimo yrittää soitella. hän väsyy sitten aikanaan.
ihan totta, te ostatte uuden kodin, oikeastaan talon, se on hyvä ja se ei tarvitse remonttia.
en osaa puhua ajoista! jos osaisin, en varmaankaan kirjoittelisi täällä palstalla, vaan auttasin poliitikkoja ;-)
t. Keskiyö- kaipuu..
Kiitos tuntijasi :), pojan kanssa minulla on vaikea jakso enemminkin. Millä tavoin tämän miehen itsetuntoa tarvitsee tukea ja millainen tämä mies muuten on, siis näetkö esim.millä alalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v13688Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3711828Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2401615Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481191- 731023
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60765- 47756
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25719