Kuka tietää kys. alueelta ulkorunkkailupaikkaa missä kävisi muitakin?
Olis kiva tulla "yllätetyksi" tai runkkailla kimpassa.
Joku muu paikka kuin Juurikorpi.
Kotka-Hamina
10
547
Vastaukset
- jani35
Jos sua kiinnostaa runkata kimpassa, mä voisin sun kanssa tehä sen.
35v. mies haminasta. - jani35
Ota yhteyttä jos kiinnostaa runkkailla yhessä.
- jk
joo jani 35
- Stanan runkut
Eikös se Tavastilan jeppe ole nyt Kotkan putkassa?
- runkrunkrunk
lähistöltä paikkaa missä vois ottaa alasti aurinkoa ja runkkailla. kuka tietää? ei haittaa vaikka joku "yllättäis"..
- tiedän paikan
armahan,rauhallisen ihanan,kotkan poliisilaitoksen aula,sekä psykiatrian ylilääkärin työhuone. Siinä sulle oivat paikat.
- paljastelija_05
Kotkassa menee siis viel huonommin kun osasin edes kuvitella.
Siis jos todellakin poliisilaitoksen aula ja jä jopa ylilääkärin työhuone on ulkotiloja.
Hitto talvikin tulossa. Eipä oo helppoo heilläkään.
- haminass kävijä
Juu, mua kanss kiinnostais joku runkkupaikka.
Oon tän elokuun täälläpäin hommissa viikot,
eli arki-illat kyll kävis....kun ei jaksa itsestään hotellihuoneessa
aina r*nkata. - Varattubimies
Tääl olis 33v 19,5cm posliini, mua saa imee ja runkata, ehkä panna perseeseen jos käyttää kumia, olisiko Haminassa kiinnostusta???
- hot2
hamina missä voisi nyt heti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781