Se on niin jännää, kun siellä asioivat vain...... Asia on huomattu jo aikapäivää sitten. Oon yli 65 vuotta elänyt ja melkein aina äänestänyt, nyt kun tuosta mainitsivat..Niin enpä tiiä nyt.
Miesten logiikkaan ei tuollainen mene, sillä vaimommehan siellä ruokakaupassa käyvät.....
Onko Kangasniemen kunnan työntekijöillä bonukset äsmarkettille
4
310
Vastaukset
- - jo
On se ässämarketti hyvä kauppa Kangasniemellä. Pärjää valikoimissa laadussa ja hinnoissa. Kaikki viisaus asuu akoissa.
Mutta kunnan rakentamisesta huonommin siellä ymmärtävät. Homekoulua on pukannut ja kirjastoa ja ...
Paskoja putsaavat huonosti, joo lupien mukaisesti, siis huonosti. Ravinteet kertyvät Ruovedenselälle. On kesä- ja talvivaara K- niemellä - KuntaKinte2
Aika paljon tuttuja käy ass-marketissa. Tuppaa kauppareissu venyä jutellessa, joten olen vähentänyt ass-marketissa käyntiä
- näin kuulin myös
Olen kuullut samaa. Ihmettelen. Epäreilua !!
- Vihkankaan Äijä
Äsmarket on vain keskimaan lipun alla,eli mitä mikkelin ässät tarjoo ei koske mietä Kangasniemeläisiä.Sitte ne kehuu tarjouksillaan Yhteishyvä lehdessä.
Oletteko Kangasniemeläiset löytäneet sielttä MEILLE mitään tarjouksia,ne koskee 100% Jyväkylän ja sen lähiöitä.ABC kylmäasemanha ne lykkäs mut se bonus saadaan kun käytetään toisia asemia.Minnehän ne vero eget menee kyseisen
Ässän meinaa.No onneks me voidaan kirmasta toiseen puotiin kun se tek komian rempan. Mut siitä huolimati HYVÄÄ JOULUA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1336520Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745782343Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461610Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141361Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881206- 661048
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631032Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271008- 63956