Alavatsakipu vasemmalla

Pirtsakkaa289

Mulla on nyt kolmatta päivää alavatsa vasemmalta puolelta ihan sairaan kipee :( Eilen soitin aamulla neuvolaan ja se epäili et ois tyrä tai sit jotain suolistoperäistä kipua. Sano että jos pahenee nii sit mentävä päivystykseen. Huomiseks aamuks sain neuvola-ajan missä katotaa onko kaikki ok. Onko kellään muulla ollu vastaavaa? Sattuu niin paljo että käveleminen on yhtä tuskaa :( Epäilen ite kans tota suolistohommaa, jos esim. kohtu painaa paksusuoleen tai jotain... Ja rv 29 menossa.

3

4730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i..ii..

Kuulostaapa tutulta! Itsellä samanlaista kipuilua just vas. kyljen ja alavatsan seutuvilla viikoilla 20 .. Oli mulla ilmeisesti osittain rasituksesta johtuvaa...
      Mulla tutkittiin kans ja ultrattiin, mitään ei "selvinnyt", niin ilmeisesti lihasperäistä.. Todella lamaannuttavaa ja pelottavaakin kun ei tosiaan tiennyt mistä johtu... Parina päivänä oli ennenkun menin sitten tutkittavaksi, kesken työpäivän. Toivotaan että olis jotain "harmitonta" sinullakin!

• vaavi13

Se voipi olla jtn tuollaista tai sitten ummpari. Mulla leikattiin umpisuoli tokan raskauden aikana ollessani muistaakseni vk 26. Vasen puoli särki tosi paljon, en pystynyt seisomaan suorassa ja kuumekin nousi jossain vaiheessa. Muistan tehneeni esikoiselle ruokaa ja istuin baarijakkaralla hellan edessä kun tosissaan suoraksi en saanut itseäni. 3 päivää kituuttelin ja sit mentiin nkl tarkistukseen. Siellä epäiltiin umpparia ja passitettiin sairaalan puolelle, seuraavana aamuna leikattiin ja tyttö lähti syntymään. Ne kärräs maan alla käytävää pitkin takas nkl ja synnytyssaliin. Siellä vietin yön ja sain piikkiä persuksiin ja tytöllä kehitettiin keuhkot kortisoonilla. Viikon makoilun jälkeen kotiin lepäämään. Neiti sinnitteli sit vk 35 6 MASUSSA ;)
      Minulle kerrottiin, että on yleistä että umppari puhkeaa juuri raskausaikana.
      Omasta kokemuksesta sanoisin että tarkastukseen vaan jos vasen puoli särkee monta päivää.
      Leikkausarpihan tuli tuonne oikealle puolelle suunnilleen navan kohdalle. Hienosti se siinä venyi loppuraskauden ja on ikuinen merkki tuosta. N 8cm pitkäkin ja synnytyksestä aikaa 11v.
      Tsemppiä sinne ja toivottavasti on suolistojuttuja vaan. Mut ikänähän noita ei tiedä ja raskaana ollessa miettii syntyjä syviä kaikista nipistyksistä
      T: kolmatta odotellaan vk 13 6

• Pirtsakkaa289

Multa umpisuoli leikattu ja sillon särki oikee puoli. Kävin pe neuvolassa ja lääkärissä, mut eipä ne oikein tienny mistä kivut johtuu. Lääkäri epäili liitoskipuja. Vauvalla on onneks kaikki hyvin :) Koitetaa kestää sit vaa näitä kipuja, huomenna hakemaa lisää sairaslomaa ku ei oo vieläkää helpottanu. Lieventyny on sentää vähän..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1428
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1019
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe