Mulla on nyt kolmatta päivää alavatsa vasemmalta puolelta ihan sairaan kipee :( Eilen soitin aamulla neuvolaan ja se epäili et ois tyrä tai sit jotain suolistoperäistä kipua. Sano että jos pahenee nii sit mentävä päivystykseen. Huomiseks aamuks sain neuvola-ajan missä katotaa onko kaikki ok. Onko kellään muulla ollu vastaavaa? Sattuu niin paljo että käveleminen on yhtä tuskaa :( Epäilen ite kans tota suolistohommaa, jos esim. kohtu painaa paksusuoleen tai jotain... Ja rv 29 menossa.
Alavatsakipu vasemmalla
3
4704
Vastaukset
- i..ii..
Kuulostaapa tutulta! Itsellä samanlaista kipuilua just vas. kyljen ja alavatsan seutuvilla viikoilla 20 .. Oli mulla ilmeisesti osittain rasituksesta johtuvaa...
Mulla tutkittiin kans ja ultrattiin, mitään ei "selvinnyt", niin ilmeisesti lihasperäistä.. Todella lamaannuttavaa ja pelottavaakin kun ei tosiaan tiennyt mistä johtu... Parina päivänä oli ennenkun menin sitten tutkittavaksi, kesken työpäivän. Toivotaan että olis jotain "harmitonta" sinullakin! - vaavi13
Se voipi olla jtn tuollaista tai sitten ummpari. Mulla leikattiin umpisuoli tokan raskauden aikana ollessani muistaakseni vk 26. Vasen puoli särki tosi paljon, en pystynyt seisomaan suorassa ja kuumekin nousi jossain vaiheessa. Muistan tehneeni esikoiselle ruokaa ja istuin baarijakkaralla hellan edessä kun tosissaan suoraksi en saanut itseäni. 3 päivää kituuttelin ja sit mentiin nkl tarkistukseen. Siellä epäiltiin umpparia ja passitettiin sairaalan puolelle, seuraavana aamuna leikattiin ja tyttö lähti syntymään. Ne kärräs maan alla käytävää pitkin takas nkl ja synnytyssaliin. Siellä vietin yön ja sain piikkiä persuksiin ja tytöllä kehitettiin keuhkot kortisoonilla. Viikon makoilun jälkeen kotiin lepäämään. Neiti sinnitteli sit vk 35 6 MASUSSA ;)
Minulle kerrottiin, että on yleistä että umppari puhkeaa juuri raskausaikana.
Omasta kokemuksesta sanoisin että tarkastukseen vaan jos vasen puoli särkee monta päivää.
Leikkausarpihan tuli tuonne oikealle puolelle suunnilleen navan kohdalle. Hienosti se siinä venyi loppuraskauden ja on ikuinen merkki tuosta. N 8cm pitkäkin ja synnytyksestä aikaa 11v.
Tsemppiä sinne ja toivottavasti on suolistojuttuja vaan. Mut ikänähän noita ei tiedä ja raskaana ollessa miettii syntyjä syviä kaikista nipistyksistä
T: kolmatta odotellaan vk 13 6 - Pirtsakkaa289
Multa umpisuoli leikattu ja sillon särki oikee puoli. Kävin pe neuvolassa ja lääkärissä, mut eipä ne oikein tienny mistä kivut johtuu. Lääkäri epäili liitoskipuja. Vauvalla on onneks kaikki hyvin :) Koitetaa kestää sit vaa näitä kipuja, huomenna hakemaa lisää sairaslomaa ku ei oo vieläkää helpottanu. Lieventyny on sentää vähän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361298En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?118786Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699