suomennetut Abba biisit? Laittakaa listaa tietämistänne äänitteistä. Erasuren Abba-esque taitaa olla se kuuluisin ja menestynein.
Itse löysin hiljattain divarista varsinaisen löydön: CD Studio 99 Perform a Tribute to Abba, taitaa olla vuodelta 99 tai 2000. Sitten on 90-luvun alkupuolelta ruotsalaisartistien tekemä tribuuttilevy, ja hindinkielinen Abba-levy 1981. Mitähän vielä? Stars on 45 abba medley on tietty vanha ja legendaarinen.
Onkohan abba tribuuttiyhtyeet levyttäneet mitään Abbaa?
Sitten on tietysti suomennettua Abbaa, esim. Berit, Seija Simola, , Marjorie, Johanna Raunio... Ja sitten on kamala ruotsalainen heavy-Abbatribuutti! Itse asiassa "heavytribuutteja" taitaa olla kaksikin eri levyä.
Abba tribuuttilevyt ym. bändiin liittyvät äänitteet ja
4
97
Vastaukset
- HoneyHoney1969
unohtui E-Rotic "Thank you for the music" levy ja Angeleyes *jumps jumps* (=eurodisco) tribuutit, sekä tietty A-teens Abba Generation. Plus Thank Abba For The Music single joskus v. 2000.
Lisäksi saksalaisella kokoonpanolla Mr Presidentillä on Abba medley 90-luvulta. Tästä puuttuu varmaan paljon, joten lisäilkää mitkä on tiedossanne.
Onkohan suomenkielistä levyä olemassa Abban biiseistä? - mulla on tollanen cd
THE DANCE MACHINE PLAYS NON STOP ABBA DANCE MIX http://www.amazon.com/Non-Stop-ABBA-Dance-Mix-Machine/dp/B000056VIM
Mulla on tollanen. - drums fernando
Jännä yhteensattuma ;) pohjanmaalla toimiva radioasema soitti tänään tuon E-roticin Lay all your love on me! Siis asema, joka soittaa pääasiassa ainoastaan iskelmähumppaa :D
- Play Loud
Yngwie Malmsteen: Gimme gimme gimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017523
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1025434- 835007
- 1364384
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113130- 492783
- 522749
- 612367
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102324Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.541908