mitä 11-v tytölle lahjaksi?

etäkummi

Hei,
olisiko mitään kivoja ideoita lahjaksi 11-vuotiaalle kummitytölle? Jotenkin hankalaa kun asun niin kaukana ja tarvis jotain sellaista kehittää ettei jo olisi tms. Vanhemmat ei osaa kertoa mitään erityistä toivetta. Te, joilla saman ikäisiä lapsia, kertokaapa mitä tyttöjen mielessä liikkuu. Itsellä on niistä ajoista jo liian kauan ja ovat tainneet ajatkin hieman muuttua siitä.

6

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aiti x 3

Lindeksille tai seppälään.
      Tiimariin tai Heseen...

Oma 11v rakastaa nättejä vaatteita mutta itse en niitä osaa enää ostaa..
      Myös kaikenlainen tilpehööri on tuossa iässä kova sana.. päiväkirja... kyniä.. heppavihkot ja tarrat.
      Korutkin alkaa kiinostaa.
      Nilkkarengas...

Minä aloin 10v iässä keräämään omalle kummityttärelle hopealusikoita. joka vuosi yksi ja rippilahjaksi kakkulapio.
      pieni summa rahaa lusikan kanssa.

Myös musiikki on tuossa iässä tulossa mukaan kuvioihin..joten joku levykin voi olla kova juttu.

Minun 11v toiveet on väliin lennokkaita.. mutta on iloinen pienestäkin muistamisesta.

Kaikken paras vaihtoehto on.. että jos vain pääset hänen kanssaan vaikka ulos syömään ja vähän shoppailee... se on todella merkityksellistä.. aikaa ja läheisyyttä.
      (eikä sen tarvitse olla synttäripäivä.. vaan mikä vain päivä vuodesta)yksi vaihtoehto.. että lähetät lahjakortin jossa lupaat viettää hänen kanssaan yhden päivän tai jonkun nimetyn tapahtuman.. konsertin aterioinnin...tai shoppailupäivän. vain mielikuvitus rajana.

Yksi kummilapseni on nyt 6v ja olen joka vuosi antanut hänelle muutaman yhteisen päivän.. kaupungilla yhdessä tai muuten vain oleskellen.

Lahjat kummilapsille eivät omalla kohdallani saa maksaa paljonkaan kun budjetti on aina tiukilla,
      mutta pienelläkin saa paljon aikaan kun näkee vähän vaivaa.

Mutta.. enhän olekaan lupautunut 7 lapsen kummitädiksi joka ostaa kalliita lahjoja lapsille.. vaan turvalliseksi aikuiseksi lapsen kanssa kasvamaan.

• kunggia

Lahjakortti vaateliikkeeseen on aina varma tikki: Lindex, Seppälä, HM ja mitä nuita nyt on. Hopeakoru ja jos vielä tiedät mikä on in, niin siihen liittyvä riipus (hevonen tai joku muu eläin, nuottiavain tai sitten sydän on aina tykätty). Pari elokuvalippuu, niin pääsee kaverin kanssa leffaan. Lahjakortti heseen. Tai tosiaan vie kummityttö itse leffaan, teatteriin, keilaamaan, uimaan ja sen jälkeen syömään.

• minä

...tosi vaikee ostaa mitää kun tuolla ikää tiedetään jo mitä halutaan.just lähetin ite rahaa postissa ja kiitos viesti tuli takasi että oli käynyt ostamassa antti tuiskun cd:n :) ...vaikka olin kysyny haluaisko jonku cd:n ei sillä hetkellä halunnu...eli raha

• Annu

Niin, raha on sellainen varma juttu.
        Saa ainakin tyttö sitten mitä tahtoo.

Myös esim.
        Joku levy
        kirja (tuija lehtinen on hyvä nuorten kirjailia!)
        Korvikset
        Kaulakoru
        Lahjakortti
        Paita
        Kännykän kuoret
        Valokuva albumi...

Noitahan keksii vaikka kuinka paljon. pitää vain käyttää mielikuvitusta.
        MUTTA! tuossa kun joku sanoi että heppa vihkoja ja tarroja jne, niin kyllä ainakin omalla tytöllä mennyt ohi jo tuo aika (11v.).

• (:;♥

Oon 11v ja mun kummi lähetti mulle synttäreil rahaa ja paidan :)

• Aika myöhään, mut..

Oon kyl jo 12, mut hyvin on muistissa vielä toi aika, ei todellakaan mitään tarroja! Ne on niitä 5v juttuja:D hyviä lahjoja nuiden aikaisempien lisäksi:
      -Jonkin lehden kestotilaus, (Demi, Aku Ankka)
      -Koruja
      -shoppailu reissuja(ihan parhaita)
      -Keikka liput(lähde itsekkin mukaan)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe