Ongelmana liikahikoilu

tanen90

Olen kärsinyt kyseisestä vaivasta jo viimeiset 7 vuotta ja se on minulle yhä iso ongelma. Olen kokeillut melkein kaikkea mahdollista mitä apteekista voi löytää (triple dry, absolut torr..) Olen käyttänyt myös alumiinittomia deodorantteja ja luontaistuotteista kookosöljyä.
En syö pahemmin mausteisia ruokia. Kahvia olen juonut viimeiset 2 vuotta ja tiedän, ettei se ole tilassani kovin suositeltava asia. Olen vain niin lopen uupunut ja luovuttamispisteessä asian suhteen..
Tämä vaiva syö itsetuntoani. Haluaisin pukeutua kivoihin vaatteisiin, mutta joudun aina pukeutumaan niihin samoihin peittäviin vaatteisiin tai tunkemaan paperia kainaloihin, joka on aivan naurettavaa ja noloa!
Sen verran olen huomannut, että melkeinpä heti kun kotiovesta astun ulos niin samantien kainaloni ovat märät. Olin menossa kouluun, ystävän luo tai kauppaan jne... Oletan siis tämän viittaavan psyykkiseen vaivaan..?

Onko kenelläkään antaa minkäänlaisia neuvoja asiaan?
Kiitos kovasti jo näin etukäteen.

2

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävijä
    • viljaton.

Mulla lakkasi kainalohiki haisemasta kun jätin kaikki viljat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5532
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      3961
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2846
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      151
      2109
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1835
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      117
      1606
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1357
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1118
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1116
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      54
      853
    Aihe