Olen kärsinyt kyseisestä vaivasta jo viimeiset 7 vuotta ja se on minulle yhä iso ongelma. Olen kokeillut melkein kaikkea mahdollista mitä apteekista voi löytää (triple dry, absolut torr..) Olen käyttänyt myös alumiinittomia deodorantteja ja luontaistuotteista kookosöljyä.
En syö pahemmin mausteisia ruokia. Kahvia olen juonut viimeiset 2 vuotta ja tiedän, ettei se ole tilassani kovin suositeltava asia. Olen vain niin lopen uupunut ja luovuttamispisteessä asian suhteen..
Tämä vaiva syö itsetuntoani. Haluaisin pukeutua kivoihin vaatteisiin, mutta joudun aina pukeutumaan niihin samoihin peittäviin vaatteisiin tai tunkemaan paperia kainaloihin, joka on aivan naurettavaa ja noloa!
Sen verran olen huomannut, että melkeinpä heti kun kotiovesta astun ulos niin samantien kainaloni ovat märät. Olin menossa kouluun, ystävän luo tai kauppaan jne... Oletan siis tämän viittaavan psyykkiseen vaivaan..?
Onko kenelläkään antaa minkäänlaisia neuvoja asiaan?
Kiitos kovasti jo näin etukäteen.
Ongelmana liikahikoilu
tanen90
2
116
Vastaukset
- kävijä
http://www.tohtori.fi/?page=5331684&id=1090891
Ongelmana liikahikoilu
Tohtori.fi artikkeli, lue se ja mene lääkärin juttusille! - viljaton.
Mulla lakkasi kainalohiki haisemasta kun jätin kaikki viljat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704