Vähän tuntuu, että olen umpikujassa. Mitä minun tulisi tehdä elämässäni? Annanko mennä kaikki omalla painollaan eteenpäin, kuten tähänkin saakka? Mitä näette nykyisessä suhteessani, että tuleeko se toimimaan?
Miltä työ- ja rahatilanteeni näyttävät tulevaisuudessa?
Toteutuuko haaveeni talosta, lapsista ja onnellisesta avioliitosta?
Onko terveydessäni jotain vikaa? Mistä saan tarvittavaa virtaa?
Voisiko jokin näkijä auttaa?
1
55
Vastaukset
Hei
no tuota kysymääsi virtaa saat ainakin luonnosta ja lenkkipolulta!
sinulla on aika sekava tilanne, koska et oikein itsekään toimi juuri nyt haluamallasi tavalla. miksi tyytyä vian siihen, että kaikki toimii omalla painollaan? vanhanaikaista!! toivot raha-tilanteen paranemista ja sen kyllä näen selvästi. voisit tehdä pientä lisätyötä vapaa-ajallasi, laita ne kaikki eurot "sukkaan" hyvän idean varalle, mikä on tulollaan.
toistaiseksi et taida vielä taloa rakentaa, on monta muuta keskeneräistä asiaa hoidettavanasi sitä ennen.
tunnetko sinä jonkun, kenen lapsi "putosi" vahingossa? vaikka hoitopöydältä tai muuten? se suru on turhaa, tilanne selviää.
nykyinen suhteesi voi hyvinkin toimia, mutta teidän on puhuttava avoimesti kaikesta! onko sinulla paino-ongelmia?
jos tahdot että tämä suhde toimii, niin siihen on panostettava tosissaan. myös eroottisella puolella.
minusta ihan tuntuu siltä, että seksuaalinen virta olisi tukossa. ja sehän vaikuttaa kaikkeen. oma talo ja jopa perintökin on mahdollista.
suo anteeksi suora kielenkäyttöni, mutta se virta löytyy lenkkipolulta ja seksuaalisuudesta.
minä kyllä näen rahaa ja varallisuutta, sekä oman perheenkin. mutta siihen tulee panostaa täysillä!
jos tahdot että katson sitä oikein syvällisesti, niin ota yhteyttä sähköpostitse.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16038Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3751909Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471654Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281629Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2811322- 621048
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739