Jos ostan kausilipun välille Turku-Helsinki, saanko sillä samalla lipulla kulkea kumpaankin suuntaan vai onko tuo lippu ainoastaan yhdelle suunnalle?
VR kausilippu
8
2255
Vastaukset
- ootko nää pöljä
kyl se niin vaan on et tottamaar oot aito turkulainen. Pysy vaan siel toisel puol jokkee ka ku et pääse takasii ainakaa tuol lipul ku se tosiaan toimii vaan pois päin turust
- junalla
Kausilipulla voit matkustaa molempiin suuntiin.
- hyväVR
Tässä se on VR parhaimmillaan. Eivät osaa esitteissään edes tätä kertoa. Pitää sitten kysellä täältä.
- Anonyymi
Ja 2022 edelleen sama meininki vr:llä. Meni hermot ja valitsin auton.
- Liikenne-tätä-tasoo
Täsmällisyys
Kaukoliikenne
18/36 junaa aikataulussa
50%
Lähiliikenne
22/25 junaa aikataulussa
88%
Lue lisää täsmällisyydestä VR- Anonyymi
VR ,Fintrafic ja Väylävirasto ovat joka viikko pitäneet palaverin miten liikenne toimii kiskoilla aikataulussa talvella. Ammattitaito ei riittänyt kalustoon ja ratajärjestelmä vikoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VR ,Fintrafic ja Väylävirasto ovat joka viikko pitäneet palaverin miten liikenne toimii kiskoilla aikataulussa talvella. Ammattitaito ei riittänyt kalustoon ja ratajärjestelmä vikoihin.
Kaikkien demareiden ystävä VR Pohjolan Liikenne irtisanoo 65 työntekijää. AKT asettaa V R :n saartoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien demareiden ystävä VR Pohjolan Liikenne irtisanoo 65 työntekijää. AKT asettaa V R :n saartoon.
Finnair vaatii 5 miljoonan euron säästöjä palkkakuluissa. AKT ja Palta neuvottelut tuloksettomia.
AKT antaa lentoliikenteessä lakkovaroituksen. Paperiliitto ja JHL
Raideammattilaiset tukilakkoon. Satamissa pysäytetään lentoliikenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187