Kiitos jos pysähdyt tähän. Olen aika kuluttavassa tilanteessa miessuhteissani. Mitään syvempää suhdetta ei ole, vaikka sitä haluaisinkin varsinkin erään tumman miehen kanssa. Haluaisin kaiken olevan selvempää, siis tulisi sellainen valaistunut olo, että tässä se mieheni nyt on ;) Tuoko (lähi)tulevaisuus tällaisen vastauksen tälle tiedonjanoiselle naiselle jonka romeo on hukassa? Kiitos! Ja...
Näkijälle
2
<50
Vastaukset
Hei, indeed!
ensiksikin, minä en osaa puhua ajoista. mutta katsotaan muuten....
tämä kysymäsi tumma mies on jo hukannut onnensa. hän on etsinyt monta kertaa ja kompastunut nenälleen yhtä monta kertaa. mutta hän etsii aina, hän ei lopeta.
eikä hän ole sinua varten.
sinä menet naimisiin ja tanssit koreissa häissä tyylikkäänä morsiamena.
miehellä taitaa olla pieni massukka ja hän on hyvässä firmassa töissä. sinua taitaa vetää myös ulkomaille, mutta uskoisin että rakkaus löytyy koti-suomesta.
mies pitää pitkistä takeista ja kaikista muistakin tyylikkäistä vaatteista.
t. Keskiyö- ap
No voi voi tuo tumma mies on niin ihana. Mutta lupaat jopa häitä. Se olisi kyllä jo yli odotusten, koska se kynnys minulla ylittyisi vasta sen jälkeen, kun todella tuntuisi että tässä on elämäni mies usealla tasolla. Tuo olisi kyllä kaunista ja ihanaa. Kiitos , sait minut hymyilemään! Nyt on hieman mukavampaa antautua purkamaan valtavaa tekemisen paljoutta, joka tässä odottaa. Antoisaa syksyä ja paljon ilonaiheita sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16038Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3751909Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471654Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281629Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2811322- 621048
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739