Anaboliset steroidit, luotto sivu vai lumetta?

Jouhis

9

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etras

      Kirjoita Breivikille. Sillä on asiasta kokemusta.

    • wefgvbv

      Ihan homojen hommaa tommoinen horkkujen syönti. Siis ihan oikeasti. Suurin osa hormoonien käyttäjistä on homoja joilla on tarve saada miehekkäät lihakset. Tästä on tehty ihan joku tutkimuskin USA:ssa enkä yhtään ihmettele. Naisethan ei tunnetusti ylitreenatuista miehistä juuri perusta. Poikkeuksia tietysti on, mutta ketä heteromiestä ihan oikeasti kiinnostaa omat lihakset niin paljon että normaali salitreeni ja muu urheilu ei riitä että pitää vielä alkaa steroideja syömään? Niistä kun tulee kuurin loputtua vielä impotenssiakin? Kenellä heteromiehellä on aikaa sairastaa monen kuukauden impotenssi? Pullistele siinä sitten peilin edessä kun muna ei enää seiso.

      • Anonyymi

        Sut pitäs tappaa!


    • eadfefvv

      Mitä järjeä on mitään käyttää jos tuloksia kerran tulee? Jos syöt oikein, lepäät tarpeeksi ja treenaat oikein niin kuka tahansa pärjää ilman mitään dopingia. Mieti nyt vähän vaikka näitä oikeita urheilijoita esim. Markus Pöyhönen. Mies on pikajuoksija ja nostaa jalkaprässistä tuloksia joista moni bodari voi vain unelmoida. Toisekseen katsopa niitä tuloksia mitä naiset pystyvät nostamaan vaikka heillä on kehossa erittäin vähän testosteronia. Steroidien syöminen on silkkaa laiskuutta ja saamattomuutta.

      • y34535

        EIkös Pöyhönen oo se joka jäi kiinni aineiden hallussapidosta? Eli hyv. tod. myös käyttänyt..


    • tappokone 1981

      Hakkaan tommoset steroidi apinat ja muut narkit vasemalla kädelläni!

    • 3we3333

      Ehrmanin rahkaa kun syö niin kyllä kasvaa lihas!

    • Tutkimus-oteko? alkp

      Ei se taaskaan tullu se juttu...
      - Mutta tämä en ole minä mitä minä itse taas.
      Tämä on siis urheilijamaisen käytöksen aatelia. Flaksi on painonnoston suora. Kun niiden käyttöön voi kerran pakottaakin, niin varmasti syy ei ole monipuolisen ruokavalion, kuin taitaa olla ken vain vois raudan lujaan onnistujaan, niin vain luottaa.
      Anabolisia steroideja voi käyttää monin eri tavoin, moneen eri käyttö-tarkoitukseen. Ne aiheuttavat vihaa, väkivaltaa ja raivoa. Monesti perhekin, oma ympäristö ja läheiset voivat joutua hakeutumaan pois tuon ilkeämielisyyden ja kaiken sekaannuksen alta, raivokohtauksen vain jatkuessa yllättävänä, ja niin humoristisena. Anabolisten steroidien käyttäjä ei oikeasti ole vaarallinen, mutta häntä ei voi sivuuttaa, minään oman elämänsä roolihenkilönä, joka ei oikeasti olisi inhimillnen ihminen.

    • Huom.kaksikielisyys

      Kastraatioiden poimiminen minun ja äitini ympäristöstä. Oletko jotenkin sairas? Miksi luot koleerisuutta ymmärtämättä naisten sosiaalista kanssakäymistä? Entä miksi hakeudut turvallisuus-hakuisesti kuntaan töihin, sekä teet jopa väestönsuojelutyön mahdottomaksi.
      - Selviätkö jopa uhkaillen tällaisesta tilanteesta?
      - Teetkö itsellesi ja muille lääkkeitäkään?
      - Onko sinussa edes inhimillisyyttä siihen?
      - Vai seurailetko mielelläsi neitsythäkkiä palvoen kehitysvammaisena?
      - Etkö ole valmis edes osoittamaan prostituutiota edessäni?

      Olimme mania-tilassa jääneet vahingossa kuntihin, kun meillä ei ollut tiedossa, ettei assosiaatio-frustraatiossa, eli nk. budoaari-tilassa, tai broduaarilla, saa kosketella kehoa lainkaan.
      - Tässä vain seurataan tuotatko onnistumisen elämyksiä ympäristöllesi?
      - Tähän ei saa pyrkiä vaikuttamaan, tai tätä manipuloimaan.
      Aina, aina pitää olla seksiä ulkopuolisessa, vieraassa ihmisessä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe