Naisille tiedoksi

Passiivisuus pois

Hyvät naiset! Kun olette kiinnostuneita miehestä, odotatte että hän ottaisi yhteyttä. Mutta hän ei ota yhteyttä. Mietitte että miksi?

Niin, miksi ette voisi itse tehdä asian eteen jotain. Se että mies ei ota yhteyttä EI tarkoita sitä että ei olisi kiinnostunut. Mies vaan saattaa kokea yhteyden ototn turhaksi, jos nainen aina käyttäytyy viileästi. Tunteikkaampi mies kokee yhteyden oton vaikeaksi. Kun ei yhtään tiedä miten tulisi lähestyä.

Naiset! Jos havaitsette miehen arkailevan, olkaa ystävällisiä. Antakaa miehelle mahdollisuus ja odottakaa, ei kiirehtimällä mitään saa. Tiedän, että moni nainen tälläkin hetkellä ihmettelee "miksi se mies ei ota yhteyttä". Kun voisitte itsekin asialle jotain tehdä!

75

16356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan periaatteesta

      en ota. Mies saa ottaa yhteyttä. En edes tahdo sellaista miestä itelleni, joka ei uskalla ottaa yhteyttä naiseen, joten en menetä mitään.

      • vähemmän ylpeyttä

        Et kovin fiksulta kuulosta. Oletko niin ylpeä ihminen ettet voi mitään tehdä asian eteen.


      • periaatteetkullakin

        Olet niitä passiivisia naisia jotka vaan odottaa toisten juoksevan perässä ja toimivan sinun pillisi mukaan,näyttämättä itse kiinnostustasi ja pääset vaan vedättämään minkä kerkiät..Ei kovin tasavertaiselta kumppanuudelta tulevaisuus kanssasi vaikuta.Näitä on nähty ja koettu.tuhoon tuomittuja kokeiluja.


    • ihme touhua

      entäs sitten kun itse yrität ottaa mieheen yhteyttä niin ei vastatakkaan?

      • 13+11

        Hiljaisuus = ei kiinnosta.


      • ai jaa
        13+11 kirjoitti:

        Hiljaisuus = ei kiinnosta.

        sitä epäilinkin....siksi ei viitti häiritä.


    • tuump

      Naiset pysykööt naisina ja otettavina. En itse Miehenä voi sietää aloitteellisia naisia.

    • 14+10

      Ei aloitetta, vaan asiallista yhteydenottoa. Ei nainen saa liian passiivinen olla. se antaa huonon kuvan.

      • asiallinen yhteyden-

        otto tehty kuulumisten kyselyn merkeissä, eikä siihen koskaan vastattu. Enää en ota koskaan yhteyttä mieheen jos samanlainen tilanne tulee. Se vastaamattomuus oli niin nöyryyttävää.


      • 66232
        asiallinen yhteyden- kirjoitti:

        otto tehty kuulumisten kyselyn merkeissä, eikä siihen koskaan vastattu. Enää en ota koskaan yhteyttä mieheen jos samanlainen tilanne tulee. Se vastaamattomuus oli niin nöyryyttävää.

        niinkö... tuntuukohan se miehistä ihan samalta?


    • jos mies on

      passiivinen eikä ota yhteyttä, nainen automaattisesti olettaa, että mies ei ole kiinnostunut. Näin se on jokaisen naisen kohdalla. Naiset ovat yleensä tottuneet miesten aloitteisiin, joten jos joku mies on poikkeuksellisesti passiivinen, todetaan se kiinnostuksen puutteeksi. Nainen ei ota yhteyttä' mieheen, jonka arvelee olevan naisesta kiinnostumaton. Täten ainoa keino on itse ottaa yhteyttä naiseen. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

      • Lannistettu

        Okei. Allekirjoitan tuon kyllä. Mutta kun tarpeeksi monta kertaa saa näpeilleen, se lannistaa. Ei enää jaksa/viitsi/kehtaa tai jopa uskalla ottaa kontaktia. Moni nainenhan ei heti lämpene, pitää ottaa useasti yhteyttä mutta siihen peliin ei kaikki miehet lähde vaan luovuttavat heti. Itse kun pari kertaa naiseen otan yhteyttä ja koen että nainen ei kiinnostu niin jätän homman kertakaikkiaan siihen.


    • ei kiinnostava naine

      Eiköhän se suurin syy siihen ettei mies ota yhteyttä ole se ettei hän ole kiinnostunut kyseisestä naisesta. Kyllä se mies yleensä jollain tavalla naista lähestyy, jos nainen kiinnostaa sitä miestä. Itse en ole kiinnostanut ketään miestä millään tavalla, kyllä sen huomaa, jos miestä ei kiinnosta, ilmeet ja eleet ja puheet viittaavat siihen suuntaan. Jos nainen kiinnostaa miestä, niin hän saattaa kysellä vähän kaikenlaista siltä naiselta, kuten mistä ruuasta se tietty nainen pitää jne ja viihtyy sen naisen lähellä.

      • KaupunkilainenNainen

        Näin on. Viihtyvyys ja kuitenkin pieni kihelmöinti ja hermoilu on merkki siitä että kiinnostaa. Miten pysyä kuitenkin kohteliaana eikä liian uteliaana ?


      • Love is somewhere...

        Oletan, että seuraavaan esimerkkiin mainitsemasi asia ei sisälly:

        Mies näkee naisen tykkäävän jostain. Hän ottaa naiseen yhteyttä facebookissa viestin kautta. Kertoo kuka on ja linkkaa hänelle jonkun sivun, kertoen viestissä miettineensä, josko nainen tykkää siitä.

        Ottaako mies yhteyttä ja linkityssivu on vain lavaste? Minulle kävi noin, mitä kuvasinkin. Että voiko olla mahdollista, että häntä on kiinnostanut minkälainen olen ja siksi ottanut yhteyttä?


      • Love is somewhere...
        Love is somewhere... kirjoitti:

        Oletan, että seuraavaan esimerkkiin mainitsemasi asia ei sisälly:

        Mies näkee naisen tykkäävän jostain. Hän ottaa naiseen yhteyttä facebookissa viestin kautta. Kertoo kuka on ja linkkaa hänelle jonkun sivun, kertoen viestissä miettineensä, josko nainen tykkää siitä.

        Ottaako mies yhteyttä ja linkityssivu on vain lavaste? Minulle kävi noin, mitä kuvasinkin. Että voiko olla mahdollista, että häntä on kiinnostanut minkälainen olen ja siksi ottanut yhteyttä?

        Vai olenko TÄYSIN HAKOTEILLÄ?

        Tutustuminen onnistuu kyllä vain netin kautta, kun tavata ei voida pitkän välimatkan vuoksi (n. 500 km).

        Ongelmana, että mä olen siitä kiinnostunu (kenties ihastunu hieman?) mutta hänestä en tiedä, en oikein usko että hän olisi minusta.

        Meneekö tämäkin taas näin, niin kuin muutkin; minä olen kiinnostunut, toinen osapuoli ei? :( Niin tuttua, pääsenkö lie koskaan eroon tästä kierteestä?


    • percettä kehiin!

      Miksei sitä persettä voi antaa HETI! HÄH???

    • ei syytellen, ei

      molemmat voi mennä puolitiehen vastaan.

      • yhdyn..

        tähän..


      • pikkusen vastaan

        Just näin! Eli tiedoksi sille yhdelle nätille naiselle: tulisit nyt hieman vastaan!! :)
        (mulla rupiaa panokset loppuun...)


      • het tuun
        pikkusen vastaan kirjoitti:

        Just näin! Eli tiedoksi sille yhdelle nätille naiselle: tulisit nyt hieman vastaan!! :)
        (mulla rupiaa panokset loppuun...)

        ota myös omasta neuvostasi vaari. :)


      • nätti nainen?
        pikkusen vastaan kirjoitti:

        Just näin! Eli tiedoksi sille yhdelle nätille naiselle: tulisit nyt hieman vastaan!! :)
        (mulla rupiaa panokset loppuun...)

        hep! täältä tullaan,kuhan vähän vartoot.


      • Anteeksi (N)
        pikkusen vastaan kirjoitti:

        Just näin! Eli tiedoksi sille yhdelle nätille naiselle: tulisit nyt hieman vastaan!! :)
        (mulla rupiaa panokset loppuun...)

        Mulla on vähän sama juttu kun teillä tai mistä sen tietää vaikka olisinkin just se nainen (vaikka aika pieni epätodennäköisyys, mutta kuitenkin);

        Ollaan nyt vaiheessa, jossa mun on pakko tulla sun luokse, pyytää edellistä jähmettynyttä tilannetta anteeksi ja pyytää nyt sille kahville, jolle mun piti pyytää sua, mutta jostain syystä en saanut pyydettyä, vaikka sä palelit. Koira olisi ollut käytettävä siinä välissä, joten se säätäminenkin olisi sitten vaikuttanut vähän typerältä.

        Anteeksi kuitenkin, että en silloin saanut pyydettyä sua kahville, vaikka ihan selvästi palelit kun oli niin kova tuuli. Koko ajan mulla on siitä huono omatunto, joten mun on pakko pyytää sulta sitä ensviikolla anteeksi, kun nähdään.

        Mun arkuus johtuu siitä, että on tosi pitkä aika, kun olen seurustellut miehen kanssa ja siinä välissä oli yks tilanne, josta toivoin seurustelun alkavan, mutta sain karvaasti pettyä siihen ihmiseen. Soitteli työpaikalle ja häiritsi mun työtä ja uhkaili kaikenlaista. Oli tunnekylmä ihminen. Väkisinkin sitä tulee araksi miesten suhteen.


      • Anteeksi (N)
        Anteeksi (N) kirjoitti:

        Mulla on vähän sama juttu kun teillä tai mistä sen tietää vaikka olisinkin just se nainen (vaikka aika pieni epätodennäköisyys, mutta kuitenkin);

        Ollaan nyt vaiheessa, jossa mun on pakko tulla sun luokse, pyytää edellistä jähmettynyttä tilannetta anteeksi ja pyytää nyt sille kahville, jolle mun piti pyytää sua, mutta jostain syystä en saanut pyydettyä, vaikka sä palelit. Koira olisi ollut käytettävä siinä välissä, joten se säätäminenkin olisi sitten vaikuttanut vähän typerältä.

        Anteeksi kuitenkin, että en silloin saanut pyydettyä sua kahville, vaikka ihan selvästi palelit kun oli niin kova tuuli. Koko ajan mulla on siitä huono omatunto, joten mun on pakko pyytää sulta sitä ensviikolla anteeksi, kun nähdään.

        Mun arkuus johtuu siitä, että on tosi pitkä aika, kun olen seurustellut miehen kanssa ja siinä välissä oli yks tilanne, josta toivoin seurustelun alkavan, mutta sain karvaasti pettyä siihen ihmiseen. Soitteli työpaikalle ja häiritsi mun työtä ja uhkaili kaikenlaista. Oli tunnekylmä ihminen. Väkisinkin sitä tulee araksi miesten suhteen.

        Huomasin virheen ensimmäisessä tekstis. Oli tarkoitettu kirjoittaa mies, mut kirjoitin vahingossa nainen. Tuli just siihen aikaan häiriöö.


    • 3+2

      no entäs jollei mies vastaa kuulumisten kyselyyn? inhimillinen erehdys vai hanskat tiskiin?
      omalla kohdalla annan täydet pisteet miehelle,joka ei arkaile ottaa yhteyttä,vaikka aikaa kuluisi :) itse sorrun toisinaan kiukuttelemaan yksinäni odottelua,mutta aika tasan menee meillä yhteydenpidot :) sillonkin ku mä oon meinannu jo heittää hanskat tiskiin,niin kyllä tämä mies pelastaa senkin :)

    • 14

      Mä kuulun myös niihin naisiin, jotka ovat kyllä ottaneet mieheen yhteyttä mutta tuloksetta. Aina vastataan lyhyesti ja ehkä jopa vähän kylmästikin vaikka mies onkin kertonut tykkäävänsä. Vaikka mullakin on tunteita miestä kohtaan niin en mä ala perässä juoksemaan vaan sitten heitän ne hanskat tiskiin ja annan vaan olla, vaikka pahaa tekeekin ja kaipuu on suuri.

    • tää oli niinku täs

      En ota enää yhteyttä, en myöskään moikkaile enkä huomioi naista enää. Idiootiksihan siinä itsensä tuntee kun mitään pientäkään ystävällistä elettä ei naiselta saa.

      • olkoonmenneeksi

        Komppaan.


    • puolesta/vastaan

      Loppupäätelmä on se - lukiessa tätä ja erästä toista samanaiheista ketjua - että ei mitään varmuutta ole siitä, mitä se tarkoittaa kun mies ei ota yhteyttä :/

      • kun ei tiedä...

        Niin, vaikka mies olisikin kiinnostunut niin ei hän välttämättä heti yhteyttä ota. Naiselta toivoisi pientä elettä, rohkaisua, tai ihan mitä vaan...


    • Question.

      Miten kauan sinä olet antanut odottaa itseäsi ?

    • jouluu

      2001

    • .....

      Edellisestä epätietoisuuteen jääneestä ihastuksesta viisastuneena uskalsin nyt olla aloitteellinen ja ottaa yhteyttä. Asiaa toki helpotti huomattavasti se, että mies on kyllä osoittanut kiinnostuksensa selkeästi kun olemme nähneet. Ihastuin osin juuri hänen miehiseen ja rohkeaan olemukseensa, hän osasi tulkita oikein minun kiinnostukseni, vaikka ujo olenkin.

      • 2+9

        ".. hän osasi tulkita oikein minun kiinnostukseni, vaikka ujo olenkin."

        -millaista merkkiä miehelle annoit? Sanatonta viestintää vai?

        Yleensä juttu menee niin että mies ei ymmärrä sitä jos nainen on kiinnostunut.


      • .....
        2+9 kirjoitti:

        ".. hän osasi tulkita oikein minun kiinnostukseni, vaikka ujo olenkin."

        -millaista merkkiä miehelle annoit? Sanatonta viestintää vai?

        Yleensä juttu menee niin että mies ei ymmärrä sitä jos nainen on kiinnostunut.

        Lyhyt katse ja hymy vastauksena hänen intensiiviseen katseeseen, tuli sitten juttelemaan.


    • Sinkku Ainiaan

      Minä miehenä varmaan pidän liikaa yhteyttä, kun yhtäkkiä naiset eivät enää vastaillekkaan puheluihin tai vaikka tekstiviesteihin.

      Tai tulee meseen, mutt on tyyliin poissa tai varattu.

      Tai facebookissa ei vastaillekkaan seinäkirjoituiksiin, tai priva viesteihin mitään.

      Mutta sitten kasvotusten sen 10 minuuttia puhuvat jonka jälkeen mennään omille teille.

      Itselleni se on sen merkki eipä neitosia kiinnosta.

    • J.T.

      Sit ku tekee jotain, niin saa kylmiä vastauksia tai mitään ei taas kuulu pitkään aikaan.. Eli varmaan ei vaan kiinnosta? ;)

      • PS

        Millainen sä olet ollut sitä naista(ko?) kohtaan? Ainakin omalla kohdallani mun käytös miestä kohtaan pohjautuu ihan siihen kuinka mies kohtelee mua. Vaikka mua kiinnostaisikin niin olen kylmä jos mieskin on sitä. En halua tyrkyttää itseäni liikaa, sillä siten myös satutan itseäni jos olen jatkuvasti toisen "ulottuvilla" ja toinen ei anna mulle mitään takaisin. Onko yhteydenotot aina tulleet sulta vai toiselta? Jos siltä toiselta niin ehkä se odottaa välillä sultakin sitä aloitteellisuutta tai edes jotain jolla osoitat kiinnostuksesi?


      • 17+14

        myös pitää ottaa huomioon naisen / miehen tilanne. Onko kova työkiire yms, joka vie resursseja. Jos tuntee, sen kyllä ehkä tietää.


    • vastaanpa minäkiN

      Ja miehille ikuisesta jahkaamisesta, älkää luulkoo että nainen joka on rohkaissut mielensä jo useampaan otteeseen, ottanut mieheen yhteyttä ja selkeästi ilmaisut kiinostuksensa miestä kohtaan, jäisi roikkumaan ja odottamaan ikuisiksi ajoiksi vastausta. Mikä siinä on niin vaikeaa kertoa toiselle haluaalko tutustua ja tavata vai ei?

      • Roikkuva

        Kuinka olet osoittanut kiinnostuksesi?


    • ehän mä tajuuu

      Kun naista jännittää niin perhanasti, ei viitsi olla yhteyksissä. Ettei hän ahdistuisi. Kummallistaon se että hän oli joskus kiinnostunut mutta itsellä ei sillä hetkellä "napannut". Nyt kun mulla olis kiinnostusta niin hän on kylmä kuin jää. Oikeastaan tuntuu välttelevänkin mua. Milläs nyt semmosee yhteyttä pidät?? Likka miltei ihme paniikkiin menee kun saavun paikalle.

      • Nainen vastaa

        Jos likka menee ihme paniikkiin kun saavut paikalle, on hän VARMASTI LÄTKÄSSÄ suhun vieläkin. Ei voimakkaat tunteet niin vain heti pois katoa napista painamalla.


      • 8+1

        onko se sama vice versa. Kun sulla ei ns. napannut, sillä on tietenkin oma vaikutuksensa. Nyt se on vaikeampaa. Silloin se ois voinu mennä luonnostaan.
        Miten reagoit itse häneen, kun sulla ei napannut? Olitko kylmä, tunteeton kuin jää.


      • ehän mä tajuu
        8+1 kirjoitti:

        onko se sama vice versa. Kun sulla ei ns. napannut, sillä on tietenkin oma vaikutuksensa. Nyt se on vaikeampaa. Silloin se ois voinu mennä luonnostaan.
        Miten reagoit itse häneen, kun sulla ei napannut? Olitko kylmä, tunteeton kuin jää.

        No en ollut kylmä tai töykeä hänelle. Ei vain silloin ollut tarpeeksi kiinnostusta, ja en halua leikkiä toisen tunteilla. Nyt sitten olisi todellakin kiinnostusta häneen, tekisi mieli ottaa yhteyttä mutta koen sen aika vaikeaksi. Ei olla nähty enää aikoihin, olen ajatellut että hän tarkoituksella karttaa minua.


      • ----------
        ehän mä tajuu kirjoitti:

        No en ollut kylmä tai töykeä hänelle. Ei vain silloin ollut tarpeeksi kiinnostusta, ja en halua leikkiä toisen tunteilla. Nyt sitten olisi todellakin kiinnostusta häneen, tekisi mieli ottaa yhteyttä mutta koen sen aika vaikeaksi. Ei olla nähty enää aikoihin, olen ajatellut että hän tarkoituksella karttaa minua.

        Parhaiten voisi toimia jos ihan rehellisesti selität tuon sille naiselle. Koska nainenhan luultavasti ajattelee että et ole kiinnostunut, niin miksi hän silloin myöskään yrittäis mitään. Jos hän on kerran kiinnostuksensa aiemmin näyttänyt, niin kyllä se on nyt sun vuoro ottaa härkää sarvista ja kunnolla selvittää tilanne. Varmasti nainen siitä rentoutuu kun tutustutte.


      • Jäätyminen
        ehän mä tajuu kirjoitti:

        No en ollut kylmä tai töykeä hänelle. Ei vain silloin ollut tarpeeksi kiinnostusta, ja en halua leikkiä toisen tunteilla. Nyt sitten olisi todellakin kiinnostusta häneen, tekisi mieli ottaa yhteyttä mutta koen sen aika vaikeaksi. Ei olla nähty enää aikoihin, olen ajatellut että hän tarkoituksella karttaa minua.

        ja pakeneminen voi myöskin tarkoittaa sitä että vaikka välittäisi...ei HALUA mitään muuta kuitenkaan ja huomaa toisen kiinnostuksen....jännittyy siitä ettei voi sanoa että muuta ei tule!! Vain välittämistä. Välittämisen kertominen ei välttämättä tarkoita mitään muuta kuin että tykkää kovasti ja haluaa pitää sen siinä piste


      • tiedän.samantapaisen
        ehän mä tajuu kirjoitti:

        No en ollut kylmä tai töykeä hänelle. Ei vain silloin ollut tarpeeksi kiinnostusta, ja en halua leikkiä toisen tunteilla. Nyt sitten olisi todellakin kiinnostusta häneen, tekisi mieli ottaa yhteyttä mutta koen sen aika vaikeaksi. Ei olla nähty enää aikoihin, olen ajatellut että hän tarkoituksella karttaa minua.

        .....eräs kertoi välittävänsä toisesta...kuuli, ymmärsi puheesta, tilanteessa sen että toinen naureskeli huvittuneena... välittämisen kertomisesta...Kuinka toinen tuntui vaivautuneelta, siinä. Hiljaista...se josta oli välittänyt, välitti kuulosti siltä no tiedätte mitä se aiheuttaa..pettymystä tyhjää... vaikka ei välttämättä ollut ajatellut ja odottanut että toinen vastaisikaan mitään...kuitenkin se kaunis asia...spontaanisti sanottu hiljaa......


      • kiinnostununna

        joskus mutt kylä se männöö ahisteluks jos on tunnot syvämmestä ehtynny ja jännätys jää häpiästä tulloo vaa semmone yäkätys.


      • mikksi

        se on vaikeeta ymmärtää ettei likka ole välttis enää ollenkaan kiinnostunut erinäisistä syistä ja se välittäminen on jäänyt pois...kokee jännitystä lue: "inhotusta" jonka sitten kiinnostunut mies kuitenkin lukeekin " Ihastuneeksi jännittyneeksi likaksi"..jä tämä likka ei kehtaa kertoa sitä tietenkään vaan pakenee..................


    • ...

      Kyllä mä ainakin tulkitsen hiljaisuuden niin, ettei kiinnosta tarpeeksi. Eräs mies osoitti parina kertana kiinnostusta ja numeronkin pyysi. Muutama viesti läheteltiin yhtenä iltana ja sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään. Mielestäni tämä osoittaa vaan sen, että mies on ollut jotenkin kiinnostunut mutta ei kovin vakavassa mielessä ja kierroksessa on mahdollisesti useampiakin naisia.

    • Yksin aion pysyä

      Mä olen päättänyt lyödä hanskat tiskiin. Pähkäilyä, soutamista ja huopaamista on ollut ihan riittämiin ja oma kärsivällisyys alkaa jo loppumaan.
      Miehen seurassa ollessani mies on kiinnostuneen oloinen, mutta näkemisten ulkopuolella yhteydenpito tökkii ja pahasti. Jos mä yritän lähestyä miestä viestillä niin miehen ensimmäisen viestin jälkeen tulee sellainen fiilis, että olisi pitänyt jättää viesti laittamatta kun mies tuntuu "kylmältä" ja mulle tulee sellainen olo että häiritsen miestä. Jos miestä ei kiinnosta (muu kuin pitää mua jonain "varavaihtoehtona" kun muita ei ole sillä hetkellä käsien ulottuvilla) niin miksi sitä ei voi sanoa suoraan ja siten lakkauttaa toisen osapuolen turhat toiveet?

      • ...................

        Joo, kuulostaa tutulta. Kun näimme, mies vaikutti todella kiinnostuneelta, mutta ehkä hän vain flirttaili ja testaili viehätysvoimaansa. Kyllä se niin on, että jos mies ei pidä yhteyttä, ei häntä suuremmin kiinnosta. Sen opin tästä kerrasta, kun rohkaisin itseni ja uskalsin itse olla aloitteellinen yhteydenpidossa.


    • Running away

      Entä jos ottaa yhteyttä ja esim, kysyy jotain, mutta mies ei vastaa ? Eikö se ole ihan selkeä merkki, että "sori, mut ei kiinnosta"

      Mä todennäköisimmin vaan tyydyn juttelee netissä, kun ei kotipaikkakunnalla ketään kiinnostavaa ole... Mitkään mopopojat ei mua sytytä, kuten ei muutkaan mua nuoremmat...

      Ai, niin! Meinasin ihan unohtaa, mähän olen vasta liki 19v, kyllähän mulla on aikaa! Sitä samaa ne kaikki sanoo...

    • DOjoingDIgong

      Miks kukaan haluis naisen, eiks se oo vähä mielikuvituksen puutetta ? niitähän varten joutuu tekee 12tuntista päivää ympäri viikon ;D

    • abckissalä

      Soitelkaa ;)

    • Umpikuja

      En kyllä voi tehdä tässä tilanteessani ainakaan yhteydenottoa siihen mieheen, jota mä ajattelen, sillä olenhan varattu, kuten on hänkin.

      Ei uskallusta riitä kummallakaan, jos ei elämän kuviomme jostain syystä muutu ja kohtalomme johtaisi meitä samaan ja sellaiseen tilanteeseen, jossa voisimme avautua, jos nyt edes vastapuoli ajattelee minusta yhtälailla, että haluaisi tutustuakaan edes sen likemmin kuten minä tahtoisin tai en mä tiedä sittenkään..kaikki on mulla kuitenkin paremmin kuin hyvin. Ehkä hänelläkin?

    • pätee kaikkiin

      Hyvät ihmiset! Kun olette kiinnostuneita ihmisestä, odotatte että hän ottaisi yhteyttä. Mutta hän ei ota yhteyttä. Mietitte että miksi?

      Niin, miksi ette voisi itse tehdä asian eteen jotain. Se että toinen ei ota yhteyttä EI tarkoita sitä että ei olisi kiinnostunut. Toinen ihminen vaan saattaa kokea yhteyden ototn turhaksi, jos se toinen aina käyttäytyy viileästi. Tunteikkaampi ihminen kokee yhteyden oton vaikeaksi. Kun ei yhtään tiedä miten tulisi lähestyä.

      Ihmiset! Jos havaitsette toisen arkailevan, olkaa ystävällisiä. Antakaa hänelle mahdollisuus ja odottakaa, ei kiirehtimällä mitään saa. Tiedän, että moni tälläkin hetkellä ihmettelee "miksi se toinen osapuoli ei ota yhteyttä". Kun voisitte itsekin asialle jotain tehdä!

      • 10+2

        joo, mutta eiväthän ne suomalaiset miehet juuri puhele tai pussaa.
        jos on 10v sitten sanottu, niin tarviiko sitä myötäänsä toistaa.

        Toisten luonteetkin on erilaisia.
        Toiset on tunteikkaampia,
        toiset ei.
        Silti voi olla kiinostunut.

        Aina ei ole mahdollista ottaa yhteyttä. Ei numeroa....yms


      • nauha puhki
        10+2 kirjoitti:

        joo, mutta eiväthän ne suomalaiset miehet juuri puhele tai pussaa.
        jos on 10v sitten sanottu, niin tarviiko sitä myötäänsä toistaa.

        Toisten luonteetkin on erilaisia.
        Toiset on tunteikkaampia,
        toiset ei.
        Silti voi olla kiinostunut.

        Aina ei ole mahdollista ottaa yhteyttä. Ei numeroa....yms

        eli pikku vinkki:
        Kuljeta nauhuria mukana, kun mies tunnustaa kiinnostuksensa sinuun, nauhoita se.
        Voi olla, että tarvitset sitä seuraavan 10v aikana :)


      • nykytekniikka
        nauha puhki kirjoitti:

        eli pikku vinkki:
        Kuljeta nauhuria mukana, kun mies tunnustaa kiinnostuksensa sinuun, nauhoita se.
        Voi olla, että tarvitset sitä seuraavan 10v aikana :)

        Tai ainakin varmuuskopioi se!


    • kejngjökflmfldlkdfm?

      Jos toisesta välittää oikeasti niin on tälle henkilölle ystävällinen!!!

      Nimittäin sillä tikarilla tökkiminen kylkiluiden väliin sattuu prkl, vaikka se ei ulospäin näyttäisikään siltä. Tuli se sitten kaverilta tai puolitutulta.

      Niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ja tämä tuli tosielämästä, ei täältä.

      • 10+9

        Kyllä, se voi jopa fyysisesti tuntea kipuna. Tikarin tökkimisenä.


    • onko_jo

      Oletteko vieläkin sinkkuja

    • ujollaonrujoelämä

      Mää oon sosiaalisesti niin lapanenn, etten koskaan käsitä mitä tehdä, jos pitää olla noin kiinnostunut toisesta.,jään aina jumittaa ja jäädyn. Siten itseluoton puute estää vielä etten ketää lähestymästä.

      • Loveislike

        Mä olen edennyt näin.. Hymyillyt. Jutellut. Tehnyt tikusta asiaa (se ei sillä hetkellä ainakaan toiminut, joten vetäydyin vähäksi aikaa) katsonut silmiin taatusti liian kauan (miestä varmastikkin potuttaa tuijotukseni vaikka näyttää itsekkin joskus katsovan) ja tietenkin oon punastellu, änkyttäny ja noloillu hänen seurassa.
        Hän on Hymyillyt. Jutellut. Katsonut silmiin suoraan. Iskenyt silmää. Katsonut vaivihkaa. Pyörinyt ympärillä. Sanonu mulle asioita kiusoitellen.Puhunut asioista joista normisti ei meidän tavatessa puhuta.
        MUTTA.
        Naisena en ole varma onko hän kiinnostunut vai leikkiikö vain koska huomannut kiinnostukseni. Ehkä se on vain astetta henkilökohtaisempaa flirttiä.
        Vai onko kaikki mielikuvitustani. En nimittäin täysin osaa uskoa että niin upea mies oikeasti kiinnostuisi. Vaikka muutoin olen rohkea ja itsetuntoinen. Luulen ettei mikään tästä etene, ellei mies pyydä minua ulos.
        Sydänsuruja siis tiedossa.


      • onpavanhaketju

        Olen aika samaa mieltä naisena kuin loveislike eli tiedän, että on miehiä, jotka myös juttelee lämpimästi, katselee silmiin, tulee lähelle, juttelee lämpimästi, mutta ovat tukevasti naimisissa ja juttelevat kohteliaisuuttaan eli ei nainen voi tuollaisista asioista vetää mitään johtopäätöstä, kyllä se täytyy tulla naiselle suoraan kertomaan.


      • Loveislike

        Ehkä voisin olla rohkeampikin mutta minulla on asiasta käänteinen kokemus muutaman vuoden takaa. Ja aivan tuossa samassa työpisteessä missä oma ihastukseni nyt työskentelee.
        Koska olen vilkas ja työni vaati sosiaalisuutta ja tietenkin ystävällisyyttä, juttelin kaikille pisteelleni osuneille asiakkaille. Sitten yhtenä päivänä eräs mies tuli kysymään olenko vapaa ja kertoi että tykkää minusta. Oli todella inhottavaa torjua hänet vaikka hän ei millään lailla ollut mieleiseni ihminen. Jotenkin se tuntui pahalta enkä halunut hänenkään menettävän kasvoja. Pitkään hän kyräilu minua ja jos satuimme samaan paikkaan, hän kiusaantui.
        Tämän tapauksen vuoksi en itse halua tehdä aloitteita. En halua sen toisen joutuvan paskamaiseen selittelijän asemaan kieltäytyessään. Ja koska työtäkin edelleen tehtävä, on se näkeminen sen jälkeen ikävää.
        Miehen siis olisi nyt tehtävä aloite. Tekeekö hän, sitä hieman epäilen. Toivon ja odotan toki. Voi myös olla että joskus aikojen päästä, kun tunne on laantunut, voin kertoa hänelle odottaneeni aloitetta.


    • SeOnSaletti

      Jos mies ei osaa tehdä ns. tikusta asiaa jotta vois ottaa yhteyttä...ei osaa keskustella sitten varmasti muutenkaan. Ja vois olla yhteydenpito muutenkin vaikeeta. Naisia ei kiinnosta arat miehet.

      • Loveislike

        Mun ihastus ei vaikuta aralta. Ehkä paikka jossa näemme estää tikusteluasiat. Nyt juuri asiat hänen kanssaan mutkistuneet.
        Mutta se on varma että jos vielä hänet nään teen itse edes jonkunlaisen aloitteen. Saa sitten tämäkin story lopun ja rauhan.


    • Moniasyitäonsiihenettäen

      Mies oletko tullut ajatelleeksi että, voisin kokea tyrkyttämisen ahdistavana, epämiellyttävänä.
      Henkilökohtaisesti en ole etsimässä miestä elämääni tällä hetkellä.
      Elän yksinäni ja olen sinkkuuteeni jokseenkin tyytyväinen vaikka en elämääni täysin tyytyväinen.
      En tule ottamaan tai ole lähtemässä suhteeseen kenen tahansa kanssa, en taivaanrannanmaalarin en miehen kanssa, Joka on eronnut äskettäin avio tai avoliitosta.
      En ole ratkaisu, pelastus tai elättäjä kenellekkään miehelle.
      Minun kanssani ei pelleillä enään tässä elämässä!

    • Asiallinen.aloitus

      Hyvä aloitus!

    • Anonyymi

      Vanha aloitus mutta olkoot Itse olen tulkinnut miehen juurikin noin miten ap kertoi. Hän on ujo eikä uskalla tai tiedä mitä puhuisi. Minulla on tuore tutustuminen käynnissä. Ollaan nähty nyt 3kertaa ja takana on vasta yhdet treffit. Hän on tyyppiä joka haluaa ensin olla ystävä ja sen jälkeen miettiä asiaa tarkemmin jos kemiat osuu yhteen kunnolla. Eilen puhuttiin todella pitkään puhelimessa. Sain myös kutsun toisille treffeille joten eiköhän tämä tästä. Tsemppiä niille jotka tulkitsee miehen käytöstä.. Annan neuvon älkää tullkitko liian syvällisesti siitä saa vain harmaita hiuksia.

      • Anonyymi

        Uskaltaako olla seurassasi selvinpäin vai onko humalassa? Se on jo positiivista, jos uskaltaa olla selvinpäin. Herkkä ja ujo mies voi pilata oman elämänsä ja suhteensa myös sillä liiallisella alkoholinkäytöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaako olla seurassasi selvinpäin vai onko humalassa? Se on jo positiivista, jos uskaltaa olla selvinpäin. Herkkä ja ujo mies voi pilata oman elämänsä ja suhteensa myös sillä liiallisella alkoholinkäytöllä.

        Tuo on iso positiivinen asia, että uskaltaa olla seurassani selvinpäin. Ekoilla treffeillä oli. Olen itse ollut ujo tietyissä tilanteissa. Edelleen olen varauksellinen uusia ihmisiä kohtaan, mutta siitä on ollut enemmän hyötyä kuin haittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe