Miten ratkaisen täm,ät ongelman HUTISSA? kun yritän menää pelaa tulee Pelipaikkaa 2. MV (ketju 1) pelaavan pelaajan sopimus on umpeutunut. Sinun on päivitettävä tämä pelipaikka ennen jatkamista. Olen käynyt siis mun kaikki pelaajat läpi eikä yhdenkään sopimus oli umpeutunut ja kokeilin kuluttaa sopimuskortin mokkeen mut ei auta olen kokeillut kaikkea mitä keksin mutta ei vaan toimi auttakaa
HUT ongelma
9
526
Vastaukset
- plööö
Mene sen moken kohdalle paina kolmiota jossa tulee mokejen pikavaihto poista se vanha 2 moke sieltä, ja vaihda sopimus molariin jotenki tollai sain ite saman ongelman hoidettua. Oudosti tehty tuo 2 molarin vaihto kun sitä ei löydy muuta kuin sieltä pikavaihto paikasta.
- Kiitos avusta
Helvetin iso kiitos.
- sage84654
Sydämmelliset kiitokset! Sama ongelma oli itsellänikin, kunnes googletin "pelipaikkaa 2. mv" ja löysin tämän. Kiitos.
- Kiitti kaikille
Mulla oli tänään sama ongelma kunnes googletin ja löysin tän, ja tos kun sanoit että pitää pikavaihtaa moket ja mulla oli siel mokevarastossa 1 moke lisää emt miks ni sillä oli se sopimus loppunu
- PS3 Nhl 15
Suurkiitokset, myös täällä täysin sama ongelma. Nyt voi taas jatkaa pelaamista!
- moroporo
Kiitos tosi paljon
- DuiDUi
Joo sama ongelma ja hermot meni! Kiitos!!
- MOIIIIIII
Kiitti mulki oli sama ongelma
- Ihmetystä
Osaako joku vastata miksen saa laitettua pelaajaa ketjuun, siihen vaihtuu automaattisesti se tilalle kenet yritän vaihtaa pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275175Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133098Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_151288Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.491201Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231114PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht141982Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43919- 116885
- 37834
- 142763