Miten ratkaisen täm,ät ongelman HUTISSA? kun yritän menää pelaa tulee Pelipaikkaa 2. MV (ketju 1) pelaavan pelaajan sopimus on umpeutunut. Sinun on päivitettävä tämä pelipaikka ennen jatkamista. Olen käynyt siis mun kaikki pelaajat läpi eikä yhdenkään sopimus oli umpeutunut ja kokeilin kuluttaa sopimuskortin mokkeen mut ei auta olen kokeillut kaikkea mitä keksin mutta ei vaan toimi auttakaa
HUT ongelma
9
554
Vastaukset
- plööö
Mene sen moken kohdalle paina kolmiota jossa tulee mokejen pikavaihto poista se vanha 2 moke sieltä, ja vaihda sopimus molariin jotenki tollai sain ite saman ongelman hoidettua. Oudosti tehty tuo 2 molarin vaihto kun sitä ei löydy muuta kuin sieltä pikavaihto paikasta.
- Kiitos avusta
Helvetin iso kiitos.
- sage84654
Sydämmelliset kiitokset! Sama ongelma oli itsellänikin, kunnes googletin "pelipaikkaa 2. mv" ja löysin tämän. Kiitos.
- Kiitti kaikille
Mulla oli tänään sama ongelma kunnes googletin ja löysin tän, ja tos kun sanoit että pitää pikavaihtaa moket ja mulla oli siel mokevarastossa 1 moke lisää emt miks ni sillä oli se sopimus loppunu
- PS3 Nhl 15
Suurkiitokset, myös täällä täysin sama ongelma. Nyt voi taas jatkaa pelaamista!
- moroporo
Kiitos tosi paljon
- DuiDUi
Joo sama ongelma ja hermot meni! Kiitos!!
- MOIIIIIII
Kiitti mulki oli sama ongelma
- Ihmetystä
Osaako joku vastata miksen saa laitettua pelaajaa ketjuun, siihen vaihtuu automaattisesti se tilalle kenet yritän vaihtaa pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2105841Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1125724Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2104770Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa534098Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684027Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali323618Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu12323En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.381643Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301460- 291179