Miten ratkaisen täm,ät ongelman HUTISSA? kun yritän menää pelaa tulee Pelipaikkaa 2. MV (ketju 1) pelaavan pelaajan sopimus on umpeutunut. Sinun on päivitettävä tämä pelipaikka ennen jatkamista. Olen käynyt siis mun kaikki pelaajat läpi eikä yhdenkään sopimus oli umpeutunut ja kokeilin kuluttaa sopimuskortin mokkeen mut ei auta olen kokeillut kaikkea mitä keksin mutta ei vaan toimi auttakaa
HUT ongelma
9
575
Vastaukset
- plööö
Mene sen moken kohdalle paina kolmiota jossa tulee mokejen pikavaihto poista se vanha 2 moke sieltä, ja vaihda sopimus molariin jotenki tollai sain ite saman ongelman hoidettua. Oudosti tehty tuo 2 molarin vaihto kun sitä ei löydy muuta kuin sieltä pikavaihto paikasta.
- Kiitos avusta
Helvetin iso kiitos.
- sage84654
Sydämmelliset kiitokset! Sama ongelma oli itsellänikin, kunnes googletin "pelipaikkaa 2. mv" ja löysin tämän. Kiitos.
- Kiitti kaikille
Mulla oli tänään sama ongelma kunnes googletin ja löysin tän, ja tos kun sanoit että pitää pikavaihtaa moket ja mulla oli siel mokevarastossa 1 moke lisää emt miks ni sillä oli se sopimus loppunu
- PS3 Nhl 15
Suurkiitokset, myös täällä täysin sama ongelma. Nyt voi taas jatkaa pelaamista!
- moroporo
Kiitos tosi paljon
- DuiDUi
Joo sama ongelma ja hermot meni! Kiitos!!
- MOIIIIIII
Kiitti mulki oli sama ongelma
- Ihmetystä
Osaako joku vastata miksen saa laitettua pelaajaa ketjuun, siihen vaihtuu automaattisesti se tilalle kenet yritän vaihtaa pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191