Miten ratkaisen täm,ät ongelman HUTISSA? kun yritän menää pelaa tulee Pelipaikkaa 2. MV (ketju 1) pelaavan pelaajan sopimus on umpeutunut. Sinun on päivitettävä tämä pelipaikka ennen jatkamista. Olen käynyt siis mun kaikki pelaajat läpi eikä yhdenkään sopimus oli umpeutunut ja kokeilin kuluttaa sopimuskortin mokkeen mut ei auta olen kokeillut kaikkea mitä keksin mutta ei vaan toimi auttakaa
HUT ongelma
9
537
Vastaukset
- plööö
Mene sen moken kohdalle paina kolmiota jossa tulee mokejen pikavaihto poista se vanha 2 moke sieltä, ja vaihda sopimus molariin jotenki tollai sain ite saman ongelman hoidettua. Oudosti tehty tuo 2 molarin vaihto kun sitä ei löydy muuta kuin sieltä pikavaihto paikasta.
- Kiitos avusta
Helvetin iso kiitos.
- sage84654
Sydämmelliset kiitokset! Sama ongelma oli itsellänikin, kunnes googletin "pelipaikkaa 2. mv" ja löysin tämän. Kiitos.
- Kiitti kaikille
Mulla oli tänään sama ongelma kunnes googletin ja löysin tän, ja tos kun sanoit että pitää pikavaihtaa moket ja mulla oli siel mokevarastossa 1 moke lisää emt miks ni sillä oli se sopimus loppunu
- PS3 Nhl 15
Suurkiitokset, myös täällä täysin sama ongelma. Nyt voi taas jatkaa pelaamista!
- moroporo
Kiitos tosi paljon
- DuiDUi
Joo sama ongelma ja hermot meni! Kiitos!!
- MOIIIIIII
Kiitti mulki oli sama ongelma
- Ihmetystä
Osaako joku vastata miksen saa laitettua pelaajaa ketjuun, siihen vaihtuu automaattisesti se tilalle kenet yritän vaihtaa pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718