Arin oma tyyli

Ari itse kadonnut

Minä Arin fanina odotan (ilmeisesti turhaan?) että Ari löytäisi oman tyylilajinsa ja tekisi oman uransa laulajana ilman Amoralia. Siis minä en harrasta Amoralia enkä muitakaan sen kaltaisia bändejä. Tykkään Arin äänestä ja harmittaa vähän kun se meni tollaseen örinäbändiin, missä sen ääni ei lainkaan pääse oikeuksiinsa, noita nyt huutaa kuka vaan. Pääasia on tietty, että Ari tykkää mitä tekee, mutta valitettavasti toi Amoral-touhu ei avaudu kuin harvalle.

Ari sopisi vaikka Nightwishin laulajaksi ennemmin kuin se ällö-anette.

16

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amoral on Arin tyyli

      Olet vähän ajastas jäljessä, Amoralhan tekee monenlaisia biisejä ja nimenomaan Arin äänen huomioon ottaen ja Ari on itse mukana muokkaamassa niitä. Amoral on siis Arin oma tyyli, vaikka mikään tuskin estää sitä tekemästä muitakin projekteja, kuten tekeekin. Mä taas olen sitä mieltä että Amoral avautuisi paljon useammalle jos sitä soitettais enemmän esim radiossa http://www.youtube.com/watch?v=rX_03zGP42A

    • Closure
      • showboat

        Tässä kappaleessa Arin ääni kyllä pääsee esiin, mutta itse kappale on tietenkin hieman teennäinen, mukataiteellinen mukaelma itseä taitavampien ja tekijöiden aiheista. Tätä kehittymättömyyttä yritetään peittää hevielementtien rankkuudella, kuten tyylilajissa on tapana, mutta eihän se onnistu jos kuulijalla on musiikillista sivistystä itsellään.


      • öl på öl
        showboat kirjoitti:

        Tässä kappaleessa Arin ääni kyllä pääsee esiin, mutta itse kappale on tietenkin hieman teennäinen, mukataiteellinen mukaelma itseä taitavampien ja tekijöiden aiheista. Tätä kehittymättömyyttä yritetään peittää hevielementtien rankkuudella, kuten tyylilajissa on tapana, mutta eihän se onnistu jos kuulijalla on musiikillista sivistystä itsellään.

        Mistä sä niinkuin puvut? Tostahan on kaikki se asiantuntemus mitä yrität esittää kaukana.


      • showboat
        öl på öl kirjoitti:

        Mistä sä niinkuin puvut? Tostahan on kaikki se asiantuntemus mitä yrität esittää kaukana.

        Jos musiikillinen ymmärryksesi olisi yhtään kehittynyt, tietäisit että puhun asiaa. Hevimetalli on yksiulotteista ja yksinkertaista musiikkia.

        Luin juuri, että Ben Varonille koittaa muita kiireitä Andy McCoyn uudessa bändissä. Toivottavasti tämä tarkoittaa Amoralin hiljaiseloa ja Arille aikaa toteuttaa itseään tavalla, jossa loistava lauluäänensä ja erityislahjakkuutensa pääsevät paremmin esiin. Ari on niin lojaali, mutta tosiasia on että kannattaisi satsata Amoralia kunnianhimoisempaan musiikkiin.


    • Aria kaipaava

      Ihan kuka tahansa ei todellakaan kykene Amoralin biisejä laulamaan mutta olen kanssasi samaa mieltä siitä, että suuri yleisö jää paitsi upean laulajan äänestä Arin ollessa Amoralin keulakuvana. Saimme Idolsin aikana vilauksen siitä kuinka monipuolinen ja upeaääninen laulaja voisi meitä kaikkia viihdyttää mutta.... Hän valitsi oman tiensä ja toki sitä valintaa on kunnioitettava. Harmi se kuitenkin meidän näkökulmasta on ja uskoisin, että myös rahallisesti suuren yleisön viihdyttäminen olisi tuottoisampaa kuin marginaali musiikin teko. Vaan tähän on tyytyminen meidän hevi-musiikista ymmärtämättömien.

      • aina kaivataan

        Amoralin uusin musiikki on aika monipuolista ja Arin tulkinnoista voi nauttia, vaikka ei raskaampaa musiikkia kuuntelisikaan. Varmaan Ari olisi kypsä esittämään jo muunkinlaista musiikkia, kun vaan joku tekisi sitä hänelle.


      • showboat

        Ari kaipaava, olisin voinut kirjoittaa tämän itse. Täysin samaa mieltä. Mutta olen aivan varma, että saadessaa vielä vähän ikää lisää, luonnollisen kehityksen tuloksena kun Arin musiikillinen ymmärrys kasvaa tuo hevi unohtuu. Yksiulotteinen musiikki kiinnostaa nuoria, mutta aikuisena tilanne on toinen. Radiosoittoa ei siksi Amoral voi tuon enempää saada, sillä lukuunottamatta erikoiskanavia radioon on laatukriteerit. Niin että kärsivällisyyttä, varmasti ennemmin tai myöhemmin Arin aivan poikkeuksellisen loistavasta äänestä, laulunlahjoista ja tulkintataidoista päästään kyllä nauttimaan sellaisten kappaleiden äärellä, jotka vastaavat Arin kykyjä.


      • kkjjhhh
        showboat kirjoitti:

        Ari kaipaava, olisin voinut kirjoittaa tämän itse. Täysin samaa mieltä. Mutta olen aivan varma, että saadessaa vielä vähän ikää lisää, luonnollisen kehityksen tuloksena kun Arin musiikillinen ymmärrys kasvaa tuo hevi unohtuu. Yksiulotteinen musiikki kiinnostaa nuoria, mutta aikuisena tilanne on toinen. Radiosoittoa ei siksi Amoral voi tuon enempää saada, sillä lukuunottamatta erikoiskanavia radioon on laatukriteerit. Niin että kärsivällisyyttä, varmasti ennemmin tai myöhemmin Arin aivan poikkeuksellisen loistavasta äänestä, laulunlahjoista ja tulkintataidoista päästään kyllä nauttimaan sellaisten kappaleiden äärellä, jotka vastaavat Arin kykyjä.

        En sanoisi Amoralin musiikkia lainkaan yksiulotteiseksi. Kesän haastatteluissa Ari on sanonut, ettei enää edes kuuntele hevi/metalli musiikkia, joten varmaan esittäisi ja levyttäisi muunkinlaista musiikkia kun vain saisi tilaisuuden siihen.


      • häiritseepi
        kkjjhhh kirjoitti:

        En sanoisi Amoralin musiikkia lainkaan yksiulotteiseksi. Kesän haastatteluissa Ari on sanonut, ettei enää edes kuuntele hevi/metalli musiikkia, joten varmaan esittäisi ja levyttäisi muunkinlaista musiikkia kun vain saisi tilaisuuden siihen.

        oli miten oli mutta amoralin laulaja pitäisi olla kunnon hevimies eikä mikään nirppanokka kun se ei sovi siihen sakkiin niin ei sovi .kaikki sällit on raavaita miehiä aivan mahtavan näköisiä ja keulilla on sitten joku posliinipoika .


      • ujjjukk
        häiritseepi kirjoitti:

        oli miten oli mutta amoralin laulaja pitäisi olla kunnon hevimies eikä mikään nirppanokka kun se ei sovi siihen sakkiin niin ei sovi .kaikki sällit on raavaita miehiä aivan mahtavan näköisiä ja keulilla on sitten joku posliinipoika .

        mikäs nirppanokka se ari mukamas on, itse vaikutat nirppanokalta. ei ne muutkaan amoralissa kovin raavaita ole, mutta hyvännäköisiä rockareita kyllä. keulilla se kaunein ja karismaattisin niin kuin pitääkin.


      • Mitähän nämä
        showboat kirjoitti:

        Ari kaipaava, olisin voinut kirjoittaa tämän itse. Täysin samaa mieltä. Mutta olen aivan varma, että saadessaa vielä vähän ikää lisää, luonnollisen kehityksen tuloksena kun Arin musiikillinen ymmärrys kasvaa tuo hevi unohtuu. Yksiulotteinen musiikki kiinnostaa nuoria, mutta aikuisena tilanne on toinen. Radiosoittoa ei siksi Amoral voi tuon enempää saada, sillä lukuunottamatta erikoiskanavia radioon on laatukriteerit. Niin että kärsivällisyyttä, varmasti ennemmin tai myöhemmin Arin aivan poikkeuksellisen loistavasta äänestä, laulunlahjoista ja tulkintataidoista päästään kyllä nauttimaan sellaisten kappaleiden äärellä, jotka vastaavat Arin kykyjä.

        kappaleet voisivat olla, ei kai vain suomi-iskelmää. Itse nautin Arin hienosta ja persoonallisesta äänestä niin hänen soolo-uran biiseissä (joita tietty harvemmin enää kuulee muuten kuin duo-keikkojen akustisina vetoina), Amoralin monipuolisessa musiikissa, cover-esityksissä kuin myös pian alkavien RJ-keikkojen joululaulutulkinnoissa. Mitähän muuta sitä enää voisi kaivata? Eipä silti, ihan hauskaa, jos tulee vielä uusia ulottuvuuksia.


      • aah..
        Mitähän nämä kirjoitti:

        kappaleet voisivat olla, ei kai vain suomi-iskelmää. Itse nautin Arin hienosta ja persoonallisesta äänestä niin hänen soolo-uran biiseissä (joita tietty harvemmin enää kuulee muuten kuin duo-keikkojen akustisina vetoina), Amoralin monipuolisessa musiikissa, cover-esityksissä kuin myös pian alkavien RJ-keikkojen joululaulutulkinnoissa. Mitähän muuta sitä enää voisi kaivata? Eipä silti, ihan hauskaa, jos tulee vielä uusia ulottuvuuksia.

        Arille sopis Robbie Williamsin tyyliset biisit!


    • gddg

      Hän ei sanonut, etteikö kuuntelisi.. sanoi vaan että tällä hetkellä ei ole kuunnellut, mut myöhemmin on sanonut kuuntelevansa black metallista hip hoppiin.

    • gddggd

      Arin musiikkimaku on kaikkee muuta kuin yksiulotteinen ja metallimusiikki jo itsessään pitää niin useita tyylejä sisällään,että huhhuh. Amoral on hyvä esimerkki monipuolisesta yhtyeestä jossa kaikki toimii.

    • Ari on tyylilyyli!

      Hönö tyyli on pop!!

      Paska haisoo ja vetokäsi jauhaa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe